خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

آموزش گرفتن درگاه پرداخت مستقیم بانک برای سایت

آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند

اگر دارای فروشگاه اینترنتی با امکان خرید آنلاین محصول یا فایل هستید بدون شک نیازمند راهی برای دریافت وجه از کاربر و انجام پرداخت اینترنتی در سایت تان هستید در گذشته راه های زیادی برای راه اندازی درگاه پرداخت وجود داشت از جمله مراجعه به سایتهای ارائه دهنده درگاه واسط پرداخت مانند: زرین پال، پارس پال، پی لاین، جهان پی، درگاه پرداخت و … که با ثبت نام در آنها امکان دریافت درگاه واسط پرداخت وجود داشت یعنی ابتدا تمام مبلغ تراکنش به حساب درگاه واسط واریز میشد سپس بعد از گذشت معمولا دو روز از تاریخ واریز (مسدود بودن برداشت تا ۲ روز) با کسر کارمزد (معمولا ۱ درصد از کل تراکنش) امکان برداشت وجه وجود داشت اما همینطور که مطلع هستید مدتی است درگاه های واسط دیگر اجازه ارائه خدمات را ندارند به همین دلیل تنها راهی که برای ایجاد قابلیت پرداخت انلاین وجود دارد دریافت درگاه واریز مستقیم از بانک های ملی، ملت، صادرات، تجارت، پاسارگاد، سامان و … است. در این مطلب از بیست اسکریپت به اختصار مراحل و آموزش گرفتن درگاه پرداخت مستقیم بانک برای سایت را شرح میدهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

آموزش گرفتن درگاه پرداخت مستقیم بانک برای سایت

 

آموزش گرفتن درگاه پرداخت مستقیم

برای دریافت درگاه مستقیم وب سایت متقاضی علاوه بر رعایت قوانین جرائم رایانه ای بایستی دارای نماد اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر میشود، باشد تا امکان درافت درگاه برایش فراهم شود. برای دریافت نماد به وب سایت enamad.ir مراجعه و در آن ثبت نام و سایت مان را ثبت میکنیم سپس با ارائه مدارک و مشخصات درخواست دریافت نماد میدهیم تا کارشناس مربوطه طبق چک لیست الزامات اقدام به بررسی سایتمان کند، در صورت عدم مشکل میتوان در مدت ۱۰ الی ۱۵ روز با هزینه ای بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان (هزینه درخواست نماد و تائیدیه پستی + هزینه حق امضاء و ثبت محضری قرارداد نماد + هزینه پست قرارداد به ادرس نماد و …) نماد یک ستاره را دریافت کرد. پس از دریافت و نمایش نماد در سایت میتوان از دو راه برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم بانکی اقدام کرد که به اختصار در مورد هر کدام توضیح میدهیم.

 
روش اول: مراجعه حضوری به بانک مورد نظر و دریافت فرم های مربوطه و ارائه مدارک که معمولا نیاز به پروانه کسب از صنف مربوطه به عنوان یکی از مدارک می باشد پس از طی مراحل و روال اداری در نهایت مشخصات درگاه اینترنتی از بانک دریافت شده و با بکارگیری اسکریپتهای لازم میتوان به انجام تراکنشهای فروشگاه اینترنتی پرداخت.

 
روش دوم: مراجعه به شرکتهای خدمات پرداخت الکترونیک به اختصار psp مورد تائید و دارای مجوز فعالیت از سوی شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم بانکی است این شرکتها خدمات گوناگونی مانند: دستگاه های کارت خوان یا پوز به فروشگاه ها، ارائه درگاه پرداخت موبایلی ussd ، خدمات پرداخت و خرید شارژ تلفن همراه از طریق نرم افزار و اینترنتی و … را ارائه میدهند. پیشنهاد ما استفاده از شرکتهای psp تائید شده است چون معمولا آنها از پذیرندگانشان پروانه کسب نمی خواهند و تنها داشتن نماد و حساب بانکی در بانکهای طرف قرارداد کفایت میکند. آدرس این شرکتها را در صفحه شرکتهای مجاز به انجام فعالیت از سایت شاپرک shaparak.ir ملاحظه کنید ازجمله معروف ترین آنها میتوان به شرکت به پرداخت ملت (طرف قرارداد با بانک ملت)، شرکت کارت اعتباری ایران کیش (طرف قرارداد با بانک صادرات، تجارت، سپه، کار آفرین)، شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد (طرف قرارداد با بانک ملی ایران) اشاره کرد.

آموزش گرفتن درگاه پرداخت مستقیم بانک برای سایت

 

آموزش گرفتن درگاه پرداخت از شرکتهای psp

برای دریافت درگاه مستقیم علاوه بر نماد نیاز به پر کردن فرمهای قرارداد و اسکن مدارک شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه و در برخی موارد کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان میباشد. پس از ارسال مدارک در مدتی معمولا کمتر از ۵ روز مشخصات پذیرندگی برای ورود به سامانه و ایجاد درگاه پرداخت مستقیم برای پذیرنده ارسال میشود.

 

مزایای گرفتن درگاه پرداخت مستقیم نسبت به درگاه های واسط پرداخت

از مزایای درگاه مستقیم میتوان به تسویه حساب در سیکل های پرداخت شاپرک بدون مسدودی وجه، در حال حاظر عدم دریافت کارمزد از تراکنشها، امنیت بالا در مراحل پرداخت به جهت استفاده از پروتکل ssl ، امکان ارائه درگاه موبایلی سایت ussd به مشتریان برای واریز وجه از طریق تلفن همراه و … اشاره کرد.
امیدواریم آموزش گرفتن درگاه پرداخت مستقیم بانک مفید بوده باشد و توانسته باشیم راهنمای شما برای دریافت درگاه پرداخت باشیم.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 2.5 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 2 آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=22288
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
12,540پخش فایل صوتی در وردپرس با افزونه MP3-jPlayer تاریخ : 2019/02/19
6,024نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با افزونه Related Posts Thumbnails تاریخ : 2019/03/11
8,416تعیین زمان ارسال سفارش در ووکامرس توسط مشتری تاریخ : 2020/04/26
5,776استفاده از جاوا اسکریپت در نوشته خاص وردپرس تاریخ : 2019/04/25
11,182ارسال ایمیل تشکر به نظر دهندگان در وردپرس با Thank Me Later تاریخ : 2017/05/7
14,321صفحه اختصاصی برای خطای پایگاه داده تاریخ : 2013/10/27
8,212فعال کردن قالب وردپرس از طریق دیتابیس تاریخ : 2018/05/31
13,364جاوا اسکریپت چیست و چه کاربردی دارد؟ تاریخ : 2019/04/27
2,612آموزش بازگردانی یا Undo تغییرات در وردپرس تاریخ : 2023/10/30
14,469آموزش ساخت تب بوسیله جی کوئری تاریخ : 2013/11/27
14,829آموزش نصب قالب در وردپرس تاریخ : 2017/01/4
17,335آموزش وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس تاریخ : 2014/05/9
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file