خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب ها , قالب وردپرس

انتخاب قالب مناسب یکی از بزرگ ترین تصمیم هایی است که هنگام ساخت یک سایت وردپرسی باید با آن روبرو شوید! هنگام گرفتن این تصمیم باید معیارهای زیادی را مد نظر داشته باشید ، به عنوان مثال قالب انتخابی شما باید قابلیت های مناسبی را ارائه دهد ، با تکنولوژی های مدرن وب طراحی شده باشد ، برای موتورهای جستجو بهینه شده و کدهای استانداردی داشته باشد و بسیاری نکات دیگر .

 

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

 

خوشبختانه دوستان ما در دنیای متن باز وردپرس این نیاز کاربران را در نظر گرفته و هر روز قالب های رایگان و زیبایی را برای وردپرس منتشر می کنند . بعضی از این قالب ها با امکانات خاص خود دست کمی از قالب های پولی و حرفه ای وردپرس ندارند . به هر حال ، مقدمه چینی کافی است . در این مطلب لیستی از ۲۳ قالب رایگان ، زیبا و واکنش گرا برای وردپرس را جمع آوری کرده ایم . انتخاب یک قالب مناسب هیچ وقت به این آسانی نبوده است ! باور کنید .

 

۱. قالب وبلاگی و مینیمالیستی Casper

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

با معرفی سرویس های جدید مانند Ghost و Medium در دو سال اخیر بسیاری از مدیران وبلاگ های وردپرسی مجبور به همرنگ شدن با طراحی این نوع سرویس ها شده اند . قالب زیبا و بسیار سبک Casper برای این منظور طراحی شده است . این قالب مینیمالیستی و واکنش گرا ، قالب پیش فرض سیستم Ghost را برای وردپرس شبیه سازی می کند .

طراحی ساده تک ستونه ، قابلیت واکنش گرا بودن تصاویر مطالب ، ویژگی های زیاد برای شخصی سازی ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ ، پشتیبانی از قابلیت ترجمه ، تایپوگرافی جذاب و زیبا از جمله قابلیت های این قالب شیک و ساده به شمار می آیند . اگر وبلاگ شخصی دارید ، این قالب با طراحی به روز خود یکی از گزینه های مناسب برای شما محسوب می شود .

۲. قالب وبلاگی و نمونه کار Eighties

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Eighties یک نمونه از قالب های مدرن و زیبا محسوب می شود که با سربرگ زیبا و فونت های درشت بلافاصله توجه مخاطب را به قسمت های پایین سایت جلب می کند . تصویر زمینه قسمت سربرگ به صورت ناخودآگاه مخاطب را به حال هوای دهه ۸۰ میلادی منتقل می کند . البته می توان این تصویر را با یک تصویر زیبا از دهه ۵۰ یا ۶۰ کشور ایران جایگزین نمود !

منوها در این قالب به صورتی طراحی شده اند که به هیچ عنوان مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکنند و تنها زمانی قابل نمایش خواهند بود که کاربر بخواهد . واکنش گرا بودن ، بخش نمونه کار ها ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ ، قابلیت ترجمه آسان ، تنظیمات قالب و … از جمله قابلیت های این قالب زیبا محسوب می شوند . در ضمن این قالب از افزونه bbPress پشتیبانی می کند . شما می توانید با نصب افزونه Eighties bbPress ظاهر افزونه بی بی پرس را کاملا تغییر داده و از زیبایی آن استفاده کنید .

یک مورد که شاید مقداری در ذوق بزند آپدیت نشدن این قالب برای مدت دو سال است ، اما نگران نباشید ، این قالب با نسخه فعلی وردپرس هم هماهنگی دارد .

۳. قالب چندمنظوره و سریع و بهینه شده GeneratePress

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

GeneratePress از آن دسته قالب هایی است که باور نمی کنید این همه قابلیت داشته باشد ! این قالب حرفه ای تا کنون بیش از ۴۰۰ هزار مرتبه دانلود شده و بیش از ۳۰ هزار وب سایت هم اکنون از آن استفاده می کنند . امتیاز این قالب در سایت وردپرس ۵ ستاره کامل است . قالب GeneratePress با حجم کمتر از یک مگابایت خود و به روزرسانی های مرتب یک گزینه بسیار عالی برای وب سایت شما محسوب می شود .

از جمله امکانات GeneratePress می توان به واکنش گرا بودن کامل ، قابلیت ترجمه ، هماهنگی کامل با افزونه WPML برای ساخت وب سایت های چند زبانه ، هماهنگی کامل با افزونه ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، هماهنگی کامل با افزونه های bbPress و BuddyPress برای ساخت شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو ، قابلیت شخصی سازی آسان توسط بخش سفارشی سازی وردپرس ، بهینه شده برای موتورهای جستجو ، سرعت بسیار بالا و … اشاره نمود .

۴. قالب وبلاگی Twenty Sixteen

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Twenty Sixteen نام یکی از قالب های جدید وردپرس است که همزمان با انتشار نسخه های جدید وردپرس در اختیار کاربران این سیستم مدیریت محتوا قرار گرفته است . در واقع این قالب ، قالب پیش فرض سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که چند سال اخیر هم از نظر طراحی و هم از نظر کارایی پیشرفت های قابل توجهی داشته است . استفاده از قالب های پیش فرض وردپرس برای شما بالاترین کیفیت و بهترین کارایی را تضمین می کند .

Twenty Sixteen به صورت پیش فرض با بیشتر افزونه های بزرگ و کاربردی وردپرس هماهنگی دارد . همچنین طراحی رسپانسیو این قالب ، سایت شما را در کلیه دستگاه های ارتباطی مدرن از موبایل های هوشمند گرفته تا لپ تاپ های گران قیمت ، کاملا خوانا و زیبا نمایش می دهد .

۵. قالب شرکتی و چند منظوره Sydney

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Sydney نام یک قالب شرکتی واکنش گرا ، سبک و زیبا برای وردپرس است . اگر می خواهید سایت شرکت خود را خیلی سریع و به صورت زیبا و جذاب ایجاد کنید ، Sydney یک گزینه مناسب محسوب می شود .

پنل تنظیمات قالب به شما این امکان را می دهد که بلاک های محتوای خود را خیلی آسان مرتب کرده و چیدمان دلخواه خود را به وجود آورید . این قالب زیبا از پس زمینه های پارالاکس نیز پشتیبانی می کند که زیبایی بیشتری به وب سایت شما خواهد داد . از دیگر قابلیت های این قالب زیبا می توان به طراحی واکنش گرا ، کنترل کامل روی رنگ قسمت های مختلف ، امکان آپلود لوگو شخصی ، پشتیبانی کامل از فونت های گوگل ، منو چسبان و … اشاره نمود .

۶. قالب شرکتی و حقوقی Quill

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Quill یک قالب زیبا و منحصر به فرد برای وردپرس است که با هدف استفاده به عنوان وب سایت شرکت های حقوقی طراحی و اجرا شده است . این قالب زیبا کاملا رسپانسیو است و از سرعت لود بالایی برخوردار است .

اسلایدر تمام صفحه ، بلاک ها برای مدیریت محتوا در صفحه اصلی ، شبکه های اجتماعی ، هدر سفارشی ، قابلیت ترجمه ، پنل تنظیمات قالب ، پشتیبانی از انیمیشن های CSS3 ، ابزارک های اختصاصی ، بی نهایت رنگ بندی و … از جمله قابلیت های قالب Quill محسوب می شوند .

هم چنین این قالب برای افزونه فرم تماس ۷ بهینه شده و به زیبایی فرم های این افزونه محبوب را نمایش می دهد . یکی دیگر از قابلیت های این افزونه پشتیبانی از پس زمینه های پارالاکس است .

۷. قالب نقد و بررسی آنلاین aReview

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

aReview نام یک قالب بسیار زیبا و کار آمد برای وب سایت های نقد و بررسی محصولات ، خدمات و … وردپرسی می باشد .این قالب با هدف جلب نظر بازدید کنندگان و تبدیل آن ها به مشتری برای خرید محصولات شما طراحی شده است . با استفاده از این قالب می توانید محصولات و خدمات متفاوت را نقد کرده و به ان ها امتیاز دهید .

پشتیبانی از ابزارک های سفارشی ، کنترل کامل روی رنگ های وب سایت ، طراحی کاملا واکنش گرا ، آیکون های زیبا ، پشتیبانی از فونت های گوگل ، قابلیت آپلود لوگو و … از جمله قابلیت های پوسته aReview می باشند . تنها بخش منفی این قالب عدم آپدیت آن است که البته مشکلی با ورژن جدید وردپرس نداشته و هم چنان می توانید از آن استفاده نمایید .

۸. قالب شرکتی و چند منظوره Intro

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Intro یک قالب زیبا و حرفه ای با قابلیت های فراوان برای وردپرس است . با استفاده از این قالب می توانید وب سایت شرکتی خود را راه اندازی کرده و جای پای خود را در فضای مجازی محکم کنید .

این قالب با پشتیبانی از متن هدر متحرک توجه کاربر را به خود جلب کرده و او را به دیدن همه محتوای سایت ترغیب می کند . از جمله قابلیت های Intro می توان به پس زمینه هدر پارالاکس ، ساخت راحت چیدمان صفحه نخست با استفاده از بلاک ها ، پشتیبانی از فونت های گوگل ، ابزارک های از پیش ساخته شده و … اشاره نمود .

۹. قالب آشپزی و رستوران Perfetta

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Perfetta نام یک قالب زیبا برای وب سایت های با موضوع آشپزی و رستوران است . با استفاده از این قالب می توانید یک وب سایت ساده و در عین حال شیک برای کافه ، رستوران و یا سایت آموزش آشپزی راه اندازی کنید .

اکثر قسمت های این قالب با استفاده از شخصی ساز وردپرس قابل ویرایش است . چیدمان تک ستونه ، طراحی واکنش گرا ، قابلیت ترجمه ، تمرکز روی محتوا و تصویر شاخص مطالب و … از جمله قابلیت های این قالب ساده و زیبا هستند . به هر حال ، اگر قصد راه اندازی یک وب سایت شخصی با موضوع آشپزی و یا یک وب سایت زیبا برای رستوران خود را دارید ، قالب Perfetta را مشاهده کرده و بعد تصمیم گیری کنید !

۱۰. قالب نمونه کار و مینیمالیسی Illustratr

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Illustratr یک قالب برای وب سایت های ارائه نمونه کار است که با سبک مینیمالیستی خود زیبایی خاصی به وب سایت شما می بخشد . از این قالب می توانید برای نمایش نمونه کارهای خود در زمینه عکاسی ، طراحی وب و … استفاده کنید . این قالب با پست تایپ سفارشی نمونه کار ارائه شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید نمونه کارهای خود را ویرایش کنید .

طراحی واکنش گرا ، پشتیبانی از زبان های راست به چپ ، هدر منعطف ، پشتیبانی از مطالب چسبان ، پنل تنظیمات ، پشتیبانی از تعداد زیادی آیکوت شبکه های اجتماعی و … از جمله قابلیت های این قالب زیبا محسوب می شوند .

۱۱. قالب وبلاگی Baskerville

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Baskerville یک قالب زیبا و واکنش گرا برای وردپرس است که با قابلیت های خاص خود لذت وبلاگ نویسی را برای شما چند برابر می کند . این قالب برای نمایش مطالب از حالت masonry استفاده کرده و کاملا با دستگاه های رتینا هماهنگی دارد .

برخی از قابلیت های قالب Baskerville عبارت اند از : پشتیبانی از ۹ فرمت مختلف برای مطالب ، طراحی کاملا واکنش گرا ، تصویر هدر تمام عرض ، قابلیت آپلود لوگو شخصی ، پشتیبانی از چند ابزارک اختصاصی ، ۴ قالب برای برگه ها ، پشتیبانی از افزونه لایک مطالب و … .

۱۲. قالب وبلاگی Garfunkel

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Garfunkel یک قالب زیبا برای وردپرس است که از نحوه طراحی سایت پینترست برا ساخت آن الهام گرفته شده است . بنابراین اگر از طراحی سایت پینترست و نحوه نمایش تصاویر در آن لذت برده اید ، برای تبدیل وبلاگ خود به سایتی شبیه به آن می توانید از قالب واکنش گرا و زیبای Garfunkel استفاده کنید .

طراحی واکنش گرا ، پشتیبانی از نمایش گرهای رتینا ، پشتیبانی از ۶ فرمت متفاوت برای مطالب ، داشتن ۶ ابزارک اختصاصی ، پشتیبانی از حالت پیمایش نامحدود با استفاده از افزونه Jetpack ، قابلیت ترجمه و … از جمله قابلیت های این قالب زیبا و منحصر به فرد می باشد .

۱۳. قالب وبلاگ و مجله اینترنتی Hueman

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Hueman نام یک قالب واکنش گرا ، زیبا و حرفه ای برای وردپرس است که با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان راه اندازی یک مجله اینترنتی زیبا و شیک و یا یک وبلاگ ساده و دوست داشتنی را برای شما فراهم می کند ، قالب Hueman به لطف طراحی استادانه و استاندارد خود دست کمی از قالب های حرفه ای و غیر رایگان ندارد . این قالب با امکاناتی نظیر طراحی کاملا واکنش گرا ، پنل تنظیمات حرفه ای ، کاملا راست چین شده و … می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی یک مجله اینترنتی و پایگاه خبری باشد .

از دیگر قابلیت های برجسته این قالب می توان به سئو مناسب ، پشتیبانی از ده فرمت مختلف برای مطالب ، بی نهایت جایگاه برای استفاده از ابزارک ، پشتیبانی از کلیه مرورگرهای مدرن ، کاملا HD و مناسب صفحه نمایش های گسترده ، امکان نمایش ستون کناری در دو جایگاه چپ و راست و … اشاره نمود .

۱۴. قالب وبلاگ و مجله اینترنتی Gadgetry

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Gadgetry یکی از محصولات رایگان شرکت ThemeFuse است که به معنی واقعی کلمه ، زیبایی و امکانات فراوان را به همراه خود دارد . داشتن قالب های مختلف برای برگه ها ، اسلایدر با انیمیشن HTML5 و قابلیت تغییر رنگ ها مختلف قالب به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی روی نحوه نمایش مطالب سایت خود داشته باشید .

طراحی کاملا واکنش گرا ، بهینه شده برای دستگاه های رتینا ، داشتن چیدمان های مختلف برای مطالب ، ماژول های پیش فرض فراوان برای ساخت آسان برگه ها ، ماژول داخلی فرم تماس ، کدهای کوتاه کاربردی و آسان ، قابلیت نصب محتوای دمو با یک کلیک و … از جمله قابلیت های کاربردی این قالب زیبا محسوب می شوند .

۱۵. قالب فروشگاهی و چندمنظوره Virtue

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Virtue نام یک قالب واکنش گرا است که با Bootstrap نوشته شده که از Hن می توانید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با استفاده از ووکامرس اقدام کرده و یا یک سایت شرکتی کوچک و زیبا راه اندازی کنید .

قالب Virtue با داشتن بخش نمونه کارها به شما این امکان را می دهد که نمونه کارهای خود را به مشتری های احتمالی نمایش داده و آن ها را برای همکاری با شما ترغیب کنید ! این قالب زیبا دارای امکاناتی مانند پنل تنظیمات ، پشتیبانی از ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، پشتیبانی از بخش نمونه کارها ، اسلایدر زیبا ، طراحی واکنش گرا ، فونت های اختصاصی ، امکان استفاده به عنوان فتوبلاگ و … است .

 

۱۶. قالب شرکتی و چندمنظوره Arcade

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Arcade یک قالب زیبا و خلاقانه برای وردپرس می باشد که با سرعت بالا و طراحی واکنش گرای خود یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس محسوب می شود . این قالب که با استاندارد HTML5 نوشته شده است روی کلیه مرورگرهای مدرن به خوبی نمایش داده می شود . به راحتی قادر هستید توسط قابلیت شخصی سازی وردپرس تصویر سربرگ ، چیدمان صفحه ، طول صفحه و … را ویرایش کرده و آن را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید .

این قالب از ۸ فرمت محتلف برای نمایش مطالب پشتیبانی می کند ، برخی از این فرمت ها عبارت اند از : استاندارد ، پیوند ، گفتاورد ، گالری ، ویدیو و … همچنین این قالب کاربرپسند با افزونه های محبوب Jetpack ، BBPress و BuddyPress هماهنگ بوده و بدون هیچ گونه مشکلی کار می کند . اگر قصد راه اندازی یک وب سایت شخصی و یا شرکتی برای نمایش دادن نمونه کارها و مطالب خود در قالبی زیبا را دارید ، این قالب یکی از گزینه های مناسب محسوب می شود .

۱۷. قالب وبلاگی Omega

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

اگر می خواهید یک سایت شخصی زیبا و واکنش گرا بسازید ، فریم ورک Omega یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است . قالب Omega یک نقطه شروع عالی برای راه اندازی وب سایت ها متنوع با وردپرس می باشد .

بهینه سازی شده برای سئو ، طراحی کاملا واکنش گرا ، نوشته شده با HTML 5 ، راحتی استفاده و … از جکله قابلیت های کلیدی این قالب ساده محسوب می شوند . توجه داشته باشید که این قالب به صورت فریم ورک ارائه شده است و به راحتی می توانید بخش های مختلف آن را ویرایش کرده و مطابق با نیاز خود شخصی سازی کنید .

۱۸. قالب تک صفحه ای و چندمنظوره Zerif Lite

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Zerif Lite یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس است که بیش از ۹۰ هزار نصب فعال دارد . این قالب واکنش گرا و زیبا با فریم ورک Bootstrap ساخته شده و کاملا با افزونه های ووکامرس و WPML هماهنگی دارد . با استفاده از ووکامرس می توانید فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید و با استفاده از WPML می توانید وب سایت چند زبانه بسازید .

قال Zerif Lite به صورت تک صفحه ای طراحی شده است و با امکاناتی مانند پشتیبانی از پس زمینه های پارالاکس ، طراحی مدرن و واکنش گرا ، پشتیبانی از ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، بهینه شده برای موتورهای جستجو ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ و … یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی وب سایت های شخصی ، شرکتی ، فتوبلاگ و … محسوب می شود .

این قالب دارای چندین قالب فرزند هم است که با استفاده از آن ها می توانید ظاهر قالب را تغییر دهید .

۱۹. قالب وبلاگی و چندمنظوره Unite

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Unite یک قالب زیبا و واکنش گرا برای وردپرس است که در اصل برای راه اندازی وب سایت ازدواج طراحی شده است (البته این نوع وب سایت ها در ایران وجود ندارند !) ولی می توان از این قالب زیبا برای راه اندازی وب سایت های شخصی و فروشگاهی استفاده نمود .

هماهنگی با افزونه های محبوب مثل فرم تماس ۷ و ووکامرس ، طراحی زیبا و واکنش گرا ، قابلیت تغییر رنگ بخش های مختلف ، پنل تنظیمات ، نوشته شده بر اساس فریم ورک Bootstrap 3 ، پشتیبانی از قابلیت پیشمایش بی نهایت (با استفاده از افزونه Jetpack) ، صفحه گالری ، اسلایدر صفحه اصلی ، دارای آیکون شبکه های اجتماعی ، صفحه اصلی ابزارک پذیر ، ابزارک های اختصاصی و … همه و همه از جمله قابلیت های کلیدی قالب Unite محسوب می شوند .

۲۰. قالب وبلاگی و شخصی Sueva

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Sueva یک قالب واکنش گرا با طراحی مدرن برای وردپرس است که با HTML5 و CSS3 نوشته شده و با ظاهر جذاب خود دل هر بازدیدکننده ای را مجذوب خود می کند . این قالب زیبا در همه ی مرورگرهای مدرن به خوبی نمایش داده می شود .

قابلیت های اصلی این قالب عبارت اند از : طراحی واکنش گرا و استاندارد ، پشتیبانی کامل از ابزارک همراه با سایدبار های ابزارک پذیر ، پشتیبانی از ۶ فرمت متداول برای مطالب ، پنل تنظیمات قدرتمند و … اگر قصد راه اندازی یک وب سایت شخصی برای نمایش دادن نمونه کارها و مطالب خود در قالبی زیبا را دارید ، قالب Sueva یکی از گزینه های خوب محسوب می شود .

۲۱. قالب چندمنظوره Point

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

قالب Point یک قالب فوق العاده زیبا و واکنش گرا برای وردپرس است که با داشتن پنل تنظیمات قدرتمند ، لذت استفاده از یک قالب پرمیوم را به صورت رایگان برای شما فراهم می کند . در پنل تنظیمات قالب Point قادر هستید چیدمان های مختلف ، رنگ بندی ها و تصاویر پس زمینه مختلف را تست کرده و هر کدام را که دوست داشتید انتخاب نمایید و سایت را بر اساس سلیقه خود ایجاد کنید .

طراحی کاملا واکنش گرا ، چیدمان های دوست داشتنی و کاربرپسند ، پنل تنظیمات حرفه ای ، کاملا بهینه شده برای موتورهای جستجو ، داشتن بیش از ۸ ابزارک اختصاصی و حرفه ای ، انتخاب بی نهایت تصویر پس زمینه برای بخش ها مختلف ، بی نهایت رنگ بندی ، نوشته شده با HTML5 و CSS3 ، نمایش مطالب مرتبط بدون افزونه ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ و … از جمله قابلیت های Point می باشند . یکی دیگر از قابلیت های این قالب که کمتر در قالب های رایگان دیده می شود توانایی مدیریت تبلیغات در پنل تنظیمات می باشد ، کافی است کد تبلیغاتی مورد نظر خود را در مکان دلخواه وارد کرده و تنظیمات را ذخیره کنید ، به همین راحتی …!

۲۲. قالب شخصی و چندمنظوره Sparkling

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

Sparkling نام یک قالب زیبا و واکنش گرا برای وردپرس است که بر اساس طراحی متریال گوگل طراحی شده است . این قالب با طراحی خاص خود خیلی سریع لود شده و نظر مخاطب را به خود جلب می کند .

طراحی فلت و به روز ، پشتیبانی از افزونه ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، اسلایدر تمام صفحه ، آیکون شبکه های اجتماعی ، زندگی نامه نویسندگان ، ابزارک مطالب محبوب ، طراحی کاملا واکنش گرا ، بهینه شده برای سئو ، پشتیبانی از زبان فارسی ، هماهنگی کامل با افزونه های محبوب bbPress، Contact Form 7، Jetpack و … از جمله قابلیت های کلیدی و مهم قالب Sparkling محسوب می شوند .

۲۳. قالب فروشگاهی Storefront

دانلود و معرفی 23 قالب رایگان وردپرس

اگر دنبال یک قالب زیبا ، رایگان و حرفه ای برای ووکامرس و راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید ، قالب Storefront بهترین گزینه برای شما محسوب می شود . این قالب توسط ووتمز توسعه دهنده اصلی ووکامرس ساخته شده است و بیشترین هماهنگی را با افزونه محبوب ووکارس دارا می باشد .

قالب Storefront بر اساس قالب Underscores که محصولی از توسعه دهندگان وردپرس است ساخته شده است . این یعنی قالب بیشترین بازدهی را روی وردپرس دارا می باشد و کاملا با توابع آن هماهنگی دارید .

وجود تعداد زیادی کد کوتاه ، طراحی واکنش گرا ، اسلایدر ، کم حجم بودن ، سازنده برگه ، چیدمان های مختلف ، قابلیت ویرایش رنگ بندی قالب ، بهینه شده از نظر سئو ، سرعت بارگزاری بالا ، آپدیت منظم و … از جمله قابلیت های کلیدی قالب Storefront می باشند .

عضویت در کانال تلگرام را فراموش نکنید 🙂

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 3 قالب ها , قالب وردپرس
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=18799
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
11,773اسکریپت خبرخوان SimplePie نسخه ۱.۳.۱ تاریخ : 2015/12/17
11,172اسکریپت محاسبه ارزش و سود بیت کوین Bitcoin What If تاریخ : 2018/03/29
46,195دانلود قالب پورتو Porto فارسی نسخه 5.4.1 – پوسته فروشگاهی برای وردپرس تاریخ : 2020/07/9
80,133اسکریپت مدیریت هاستینگ و صورت حساب فارسی WHMCS نسخه 8.4.1 تاریخ : 2022/03/20
2,612قالب حوزه پزشکی و سلامت Healsoul برای وردپرس تاریخ : 2023/10/12
5,104دانلود قالب Melinda – قالب چندمنظوره ملیندا برای وردپرس تاریخ : 2021/03/23
8,028دانلود قالب وردپرس VIP Theme – قالب نمونه کار و خلاقانه وردپرس تاریخ : 2020/07/9
13,349قالب زیبای فلت ایران وب سرور به صورت HTML تاریخ : 2014/06/17
6,876قالب فروشگاهی Manu برای ووکامرس تاریخ : 2019/02/13
18,264اسکنر آنلاین کد های مخرب php با اسکریپت وارش تاریخ : 2015/07/15
7,402دانلود قالب خبری وردپرس Royal Magazine تاریخ : 2018/01/31
11,028سیستم مدیریت بیمارستان Hospital تاریخ : 2017/01/12
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file