ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

در یک روز سایت بساز و کسب و کار اینترنتی داشته باش

رپورتاژ آگهی

در یک روز سایت بساز و کسب و کار اینترنتی داشته باش

در حال حاضر کسب و کارها شکل و شمایل دیگری به خود گرفته اند و این کسب و کار های اینترنتی هستند که به سرعت در حال پیشرفت اند. بستر اصلی رشد کسب و کار اینترنتی وبسایت ها هستند. البته برخی از کسب و کارهای آنلاین این بستر را جدی نگرفته و تصور میکنند فعالیت در شبکه های اجتماعی کفایت میکند. دراین مقاله در ابتدا به چند مورد از “مهم ترین دلایل اهمیت داشتن وب سایت برای یک کسب و کار” اشاره میکنیم. سپس راحت ترین روش طراحی سایت یعنی استفاده از “سیستم مدیریت محتوای وردپرس” را بررسی میکنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

مهم ترین دلایل اهمیت داشتن وب سایت برای یک کسب و کار

1 . افزایش بازدید

در حال حاضر اکثر مردم قبل از خرید از یک فروشگاه آنلاین درباره ی آن تحقیق میکنند و اولین کاری که میکنند این است که اسم کسب و کار شما را گوگل میکنند‌‌. بنابراین اگر سایت تان در صفحه ی نتایج گوگل برایشان نمایش داده نشود؛ به احتمال زیاد به شما اعتماد نمیکنند و از خریدشان پشیمان میشوند. بنابراین یک سایت در واقع ویترین کسب و کار شماست و باعث افزایش بازدید مشتریان از محصولات و خدمات تان میشود.

 

2 . اعتبار

داشتن سایت اعتبار کسب و کارتان را بالا میبرد و باعث میشود مشتریان از بین شما و کسب و کار رقیب شما که از قضا سایت هم ندارد؛ شما را انتخاب کنند.

 

3 . وبسایت یک بازاریاب دائمی برای بازدیدکنندگان

اشتراک محتوا در شبکه های اجتماعی آسان است اما رفته رفته با اشتراک گذاشتن پست های جدید، پست های قدیمی تر از دید مخاطب کنار میروند؛ بنابراین باید دوباره آن ها را پست کنید.

اما سایت به شما این امکان را میدهد تا در هر پست وبلاگ تان مطالب مهم و مرتبط را نیز نمایش بدهید‌. به این صورت شما میتوانید با یک محتوای جذاب و لینک دهی مناسب به مطالب اصلی سایت تان دائما بازدیدکنندگان از سایت تان را بازاریابی کنید.

 

4.در دسترس بودن دائمی = افزایش فروش

برخلاف شبکه های اجتماعی که ممکن است نتوانید به علت حجم پیام ها به مشتریان دسترسی داشته باشید؛ داشتن یک وبسایت باعث میشود شما در ۲۴ ساعت شبانه روز بتوانید محصولات تان را بدون هیچ محدودیتی بفروشید و از این طریق به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

 

مواد لازم جهت تهیه وبسایت!

در یک روز سایت بساز و کسب و کار اینترنتی داشته باش

بهتر است قبل از شروع به ساخت وبسایت تان، به چیزی که میخواهید از طریق وبسایت به دست بیاورید خوب فکر کنید و استراتژی دقیقی برای سایت تان داشته باشید. همچنین تحقیق در مورد وب سایت های رقبا می تواند به شما کمک کند تا ایده بگیرید و نقاط ضعف رقبا را به نقاط قوت خود تبدیل کنید.

برای ایجاد یک وب سایت ، شما باید 4 مرحله زیر را دنبال کنید.

 

1. نام دامنه خود را ثبت کنید

نام دامنه شما باید نام شرکت یا مربوط به محصولات یا خدمات شما باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی از طریق موتورهای جستجو سایت شما را پیدا کنند. همچنین باید برای ثبت نام دامنه خود ، یک شرکت ثبت کننده معتبر را پیدا کنید .

 

زمان تمدید دامنه خود را به خاطر بسپارید و قبل از اینکه دامنه تان منقضی شود آن را تمدید کنید. اگر صبر کنید تا مهلت ثبت دامنه تان تمام شود و سپس آن را تمدید کنید ممکن است سایت تان را در معرض حمله اهای سایبری قرار بدهید.

 

2. یک شرکت میزبانی وب(هاستینگ) پیدا کنید

برای بارگذاری سایت تان نیاز به یک فضای ذخیرسازی دارید؛ که به آن هاست میگویند. از بین شرکت های ارائه کننده سرویس های میزبانی وب یکی از آن ها را که به نظرتان خدمات بهتری برای شما و سایت تان ارائه میکند انتخاب کنید. برای یافتن شرکت معتبر کلمه استارتاپ هاستینگ یا startuphosting را درون گوگل سرچ کنید و در آن عضو شوید و از کارشناسان آن شرکت راهنمایی بگیرید

 

3. مطالب خود را آماده کنید

برای سایت تان استراتژی تولید محتوا داشته باشید و محتوای سایت تان را قبل از ایجاد آن آماده کنید. فرض کنید سایت تان آماده ارائه ی خدمات به مشتریان باشد؛ حالا در نظر بگیرید که مشتریان شما چه اطلاعات، محصولات یا خدماتی را می خواهند. سپس سایت تان را براساس این دیدگاه طراحی کنید.

وب سایتی که به خوبی طراحی شده باشد و استفاده از آن برای مشتریان آسان باشد، به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند.

 

4. وب سایت خود را بسازید

طراحی سایت به شکل های مختلفی قابل انجام است. برای مثال شما میتوانید یک سایت را به صورت کدنویسی طراحی کنید یا کار طراحی سایت را به کمک سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس که کمی پایین تر درباره آن توضیح خواهیم داد؛ انجام بدهید.

 

اصولا طراحی سایت به صورت کدنویسی زمان بر، هزینه بر بوده اما استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس کار شما را آسان میکند. در واقع شما میتوانید به راحتی و با یاد گرفتن نکته هایی درباره ی وردپرس و ابزارهای آن خودتان دست به کار شده و سایت خودتان را طراحی کنید.

 

نکته ی مهم برای طراحی وبسایت این است که سایت شما باید کاملا واکنشگرا عمل کند؛ یعنی با تلفن همراه، لپ تاپ و یا سایر دستگاه ها سازگار باشد و ظاهر سایت در هرکدام از دستگاه ها مناسب باشد. وردپرس این امکان را به راحتی برای ما فراهم کرده است.

 

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا

در یک روز سایت بساز و کسب و کار اینترنتی داشته باش

CMS ها همان سیستم های مدیریت محتوا، ابزارهایی را در اختیار شما قرار میدهند که طراحی سایت را برای شما بسیار آسان میکند. در واقع با این ابزارها میتوانید محتوای سایت تان را با حداقل کدنویسی و گاهی اوقات حتی بدون کد نویسی ویرایش کنید. تعداد زیادی از این سیستم های مدیریت محتوا وجود دارند و میتوان گفت وردپرس یکی از بهترین ها و در عین حال ساده ترین هاست. آمارها میگویند از هر سه وبسایتی که بازدید میکنید؛ یکی از آن ها وردپرسی است.

 

چرا وردپرس بهترین است؟

  • وردپرس منبع باز(open source) است
  • رایگان است
  • همه کاره است یعنی می تواند هر نوع وب سایتی را اجرا کند
  • سریع ، بهینه و ایمن است
  • آماده برای سئو کردن سایت است و تبلیغات را آسان تر می کند

 

یک نکته ی مهم!

مهم ترین نکته در طراحی سایت این است که باید به آنچه مشتریان میخواهند بدانند فکر کنید نه صرفا چیزی که شما میخواهید به آن ها بگویید. پس همیشه خواسته ها مشتری را در راس کار خود قرار دهید. اگر قرار است وبسایت کسب و کارتان را خودتان طراحی کنید سعی کنید حرفه ای عمل کنید چرا که یک وبسایت غیر حرفه ای باعث میشود مشتریان شما را کنار بگذارند. از آنجایی که تاثیر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بر کسب و کار شما و جذب مشتری بسیار زیاد است؛ خوب است که در کنار طراحی سایت سئوی سایت تان را نیز پیش ببرید. بنابراین اگر قصد دارید طراحی و سئوی سایت تان را ماهرانه پیش ببرید پیشنهاد ما به شما دوره جامع نخبگان وبمستر است؛ که با کمترین هزینه میتوانید سایت کسب و کارتان را بسازید و سکوی پرتاب کسب و کار خودتان شوید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=56471
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file