ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

آیا می‌دانید سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

رپورتاژ آگهی

آیا دارای یک و‌ب‌سایت هستید که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ روزانه حجم زیادی از داده‌ها را دانلود یا آپلود می‌کنید یا برای ترید کردن نیاز به یک سرور ایمن و مطمئن دارید؟ آیا می‌خواهید با خیالی آسوده با انجام معاملات خارجی مشغول شوید، از مزایا و خدمات سایت‌هایی مثل پی پال، ویزاکارت و … بهره‌مند شوید یا ترید انجام دهید؟ سرورهای مجازی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. به کمک این vpsها شما می‌توانید در دنیایی امن‌تر و سریع‌تر کار کنید. با این تفاسیر، آیا دقیقا می‌دانید سرور مجازی چیست یا سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

آیا می‌دانید سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

سرور مجازی (vps) چیست؟

Virtual Private Serverیا همان سرور اختصاصی مجازی یک سرویس میزبانی (هاستینگ) است. زمانی که یک سرور کاربرهای زیادی دارد از این فناوری مجازی برای ارائه منابع اختصاصی استفاده می‌کند. به این معنی که، vps میزبان اطلاعات وب‌سایت شما، همچنین فایل‌ها و پایگاه‌های داده‌های مورد نیاز شما خواهد بود. برای مثال، هر زمان که کاربری به وب‌سایت شما مراجعه کند، مرورگر وی اطلاعات درخواستی آن را به سرور مجازی انتقال داده و سپس داده‌هایی که کاربر نیاز دارد از طریق اینترنت به آن می‌رساند. در ادامه نحوه کارکرد این سرور و اینکه سرور مجازی کدام کشور بهتر است را بیشتر به شما توضیح می‌دهیم.

 

سرور مجازی (vps)چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که گفته شد، سرور مجازی vps میزبان وب شما است و فایل‌ها و پایگاه‌های داده مورد نیاز برای وب‌سایت شما را در آن ذخیره می‌کند. هر زمان که یک بازدیدکننده یا کاربر به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کند، مرورگر او درخواستی را به سرور شما ارسال کرده و فایل‌های مورد نیاز بازدیدکننده را از طریق اینترنت منتقل می‌کند. VPS یک سرور مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند این که یک سرور فیزیکی را شبیه‌سازی می‌کند، در حالی که در واقعیت، دستگاه بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

با استفاده از فناوری مجازی‌سازی، ارائه‌دهندگان هاست شما یک لایه مجازی را در بالای سیستم عامل (IOS) سرور نصب می‌کند. این لایه با تقسیم کردن سرور به پارتیشن‌های مختلف، به کاربر اجازه‌ می‌دهد تا سیستم‌عامل و نرم‌افزار خود را نصب کند. بنابراین، این سرور مجازی یا همان vps هم مجازی و هم خصوصی است؛ چراکه شما کنترل کامل آن را دارید.

 

دانستن اینکه سرور مجازی کدام کشور بهتر است، خرید و اجرای آن به شما امکان می‌دهد تا وب‌سایت خود را در یک محفظه ایمن با منابع تضمین شده (حافظه، فضای دیسک، هسته‌های CPU و غیره) راه‌اندازی کنید. خلاصه بگوییم با میزبانی vps، بهترین سرور مجازی شما دسترسی در سطح ریشه و پایه خواهید داشت که مانند یک سرور اختصاصی برای شما اما با هزینه بسیار کمتر است. حال، اگر سوال شما این است که در داخل کشور ایران از چه طریقی می‌توانید به خرید سرور مجازی اقدام کنید، بهتر است بدانید که مجموعه ایرانیکارت، امکان خرید vps یا سرور مجازی خارجی را برای شرکت‌ها و افراد متخصص فراهم کرده که از طریق ایمیل قابل تحویل می‌باشد و شما با استفاده از آن می‌توانید به انجام معاملات خارجی خود بپردازید.

آیا می‌دانید سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

انواع سرور مجازی خارجی

در هنگام خرید سرور مجازی بایستی به یک سری نکات توجه کنید که البته ایرانیکارت تمامی اطلاعات و ویژگی‌های سرورهای مجازی مختلف را در اختیار شما می‌‌گذارد. برای مثال، موقعیت مکانی سرور از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است؛ چراکه در میزان افزایش سرعت و امنیت داده‌های شما بسیار مؤثر خواهد بود. سرورهای عضو اتحادیه اروپا بهترین سرور مجازی برای ترید هستند. کشور ما در حال حاضر تحریم است و اگر از ایالات‌متحده ارز خرید و فروش شود؛ حساب کاربران مسدود خواهد شد.

 

سرورهای مجازی از کشورهای مختلفی ارائه می‌شود که معتبرترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سرور مجازی هلند

اگر می‌خواهید بدانید که سرور مجازی کدام کشور بهتر است باید بگوییم که یکی از آن‌ها سرور مجازی هلند (با 1 گیگابایت پورت اختصاصی) می‌باشد که خدمات خوب و کیفیت بسیار بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در واقع، این سرور با داشتن مزایای چون امنیت بالا، دسترسی کامل مدیریتی، هزینه کمتر نسبت به سرورهای اختصاصی یکی از سرورهای مناسب برای ترید به شمار می‌آید. شما با خرید این سرور، همانند یک شهروند هلندی می‌توانید به راحتی از مزایای آن بهره‌مند شوید و به انجام معاملات خارجی بپردازید.

  • سرور مجازی فرانسه

این سرور با پورت اختصاصی 1 گیگابایت به همراه پهنای باند نامحدود از سریعترین سرور مجازی به شمار می‌آید که برای کاربرانی که با حجم بالایی از دانلود و آپلودها سروکار دارند؛ مناسب است. از دیگر مزایای این سرور می‌توان به مواردی چون سرعت بارگذاری بسیار بالا، قدرت مناسب سرور و پشتیبانی 24 ساعته آن اشاره کرد که این سرور مجازی را بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.

  • سرور مجازی ترکیه

سرور اختصاصی ترکیه نیز همانند دیگر vpsها از مزایای خاصی برخوردار است. امنیت بالای این سرور کار را برای کاربران به‌خصوص کسانی که در زمینه ترید فعالیت دارند؛ بسیار راحت کرده است. این سرور همچنین با ارائه منابع اختصاصی، کار کردن را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. در واقع، با خرید سرور اختصاصی ترکیه شما می‌توانید علاوه بر سرعت و امنیت بالا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید؛ چراکه امکان مدیریت هزینه‌ها در این سرور در اختیار شما قرار دارد.

آیا می‌دانید سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

مزایا و معایب سرور اختصاصی مجازی
داشتن vps یک راه‌حل ایده‌آل و مطمئن برای شما است. در صورتی که واقعا به این سرور نیاز دارید، دانستن مزایا و معایب آن می‌تواند دیدگاه‌ بهتری به شما بدهد.
مزایا:

  • Vps از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین سرورهای میزبانی مشترک به شمار می‌آید.
  • با توجه به اینکه منابع سرور اعم از قدرت پردازش و حافظه تضمین شده‌اند، نوسانات صفر تا حداقلی در منابع موجود، دیده می‌شود.
  • افزایش ترافیک کاربران و مشکلاتی از این قبیل هرگز بر سایت شما اثر منفی نخواهد داشت.
  • دسترسی شما به شکل ابرکاربر یا روت بر روی سرور خود خواهد بود.
  • حریم خصوص در سرورهای مجازی به خوبی حفظ می‌شود؛ چراکه زیرا فایل‌ها و پایگاه داده‌های شما از سایر کاربران سرور قفل شده است.
  • می‌توانید با سرور مجازی به انجام تراکنش‌ها و معاملا خارجی مشغول شده و از خدمات بانکی هر کشور با سرور مجازی همان کشور بهره‌مند گردید.
  • مقیاس‌پذیری در سرور مجازی بسیار آسان است. همان‌طور که وب‌سایت شما رو به رشد و پیشرفت است.
  • این یک سرویس با مقیاس آسان است. همان‌طور که وب‌سایت شما رشد می‌کند، می‌توانید به راحتی منابع سرور خود( RAM، CPU، فضای دیسک، پهنای باند و غیره) را ارتقا دهید.

معایب:

  • سرور مجازی از هاست‌های اشتراکی هزینه‌های بیشتری دارند.
  • برای اینکه vps خود را راه‌اندازی کنید، بایستی دانش فنی بیشتری در این خصوص داشته باشید. البته آموزش‌های رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد.
  • به لحاظ فنی، مدیریت سرور شما چیزی بیشتر از برنامه‌های اشتراکی یا ابری می‌باشد.
  • در صورتی که سرور مجازی شما به خوبی پیکربندی نشده باشد، این احتمال وجود دارد که منجر به آسیب‌پذیری‌های امنیتی شود.

جمع‌بندی
این روزها خیلی از افراد و کاربران به دنبال جواب این سوال که سرور مجازی کدام کشور بهتر است؛ هستند. قبل از پاسخ به این سوال باید بدانید که میزبانی VPS به شما امکان دسترسی به منابع تضمین شده و کنترل کامل را بدون نیاز به اجرای سرور خود می‌دهد. اگر وب‌سایت شما دارای ترافیک متوسط رو به بالا است یا دارای منابع سنگین و وب‌سایت‌های تجاری هستید؛ استفاده از سرور مجازی vps بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هرچند که مشاغل روبه رشد هم می‌توانند از این ثبات خدمات و امنیت سرورهای مجازی بهره‌مند شوند. همچنین اگر به انجام معاملات خارجی مشغول می‌باشید یا می‌خواهید از خدمات بانک‌های کشورهای مختلف استفاده نمایید، استفاده از سرور مجازی هر کشور به شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

بنابراین، اگر می‌خواهید یک محیط میزبانی قابل‌اعتماد و در مقیاس تجاری باقیمت مناسب داشته باشید، قطعاً ارزش دارد که میزبانی VPS را برای وب‌سایت خود در نظر بگیرید. برای خریداری و راه‌اندازی آسان این سرورهای مجازی می‌توانید از طریق سایت ایرانیکارت اقدام نمایید. این مجموعه با پشتیبانی 24 ساعته و در راستای مشتری مداری، بهترین vpsها را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 6

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=60523
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file