ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

از کجا فالوور رایگان ایرانی بخریم آقای فالوور یا دیجی فالوور؟

رپورتاژ آگهی

به جرعت میتوان گفت که این روزها شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین بخش زندگی بسیاری از افراد است. هر کسی  در هر موقعیتی به نوعی با این شبکه‌ها خصوصا اینستاگرام در ارتباط است. می‌توان گفت که اینستاگرام این روزها به محبوب ترین راه ارتباطی مبدل گشته است. کسب‎و‎کارهای تازه کار هم سعی می‎کنند تا به این بستر خو بگیرند و محتوای تبلیغاتی‌شان را در این فضا به اشتراک بگذارند تا افراد بیشتری آن‌ها را ببینند. وقتی پست‎های یک پیج در گوشی‎های تلفن همراه افراد بیشتری به نمایش درآید احتمال موفقیت آن‌ها بسیار بیشتر خواهد بود. روی دادن چنین اتفاقی هم مستلزم این است که تعداد فالوورها زیاد باشد. اما چگونه؟ چطور می‎توان فالوورهای رایگان به دست آورد؟ ناب فالوور برای خرید فالوور رایگان ایرانی بهتر است یا دیجی فالوور؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین سایت  خرید فالوور ایرانی را به شما معرفی کنیم.

 

از کجا فالوور رایگان ایرانی بخریم آقای فالوور یا دیجی فالوور؟

 

چرا باید از اینستاگرام برای شروع کسب و کار خود استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام یک بستر عالی برای کسب و کارهای مختلف است تا محصولاتشان را به دیده‌‎ی مخاطبشان برسانند. اینستاگرام یک فضای رایگان را برای افراد تازه کار فراهم کرده است تا بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای محتوای خودشان را درون پیجشان بارگذاری کنند. این در حالی است که اگر یک نفر بخواهد یک سایت شخصی داشته باشد نیاز دارد تا هزینه‌های ماهیانه یا سالیانه مربوط به خرید هاست و دامنه را بپردازد. و یا حتی اگر یک نفر بخواهد یک فروشگاه فیزیکی داشته باشد بایستی هزینه‌های گزاف مربوط به اجاره مغازه، آب، گاز، برق، مالیات و … را بپردازد. به همین خاطر است که بسیاری از کسب و کارهای تازه کار برای شروع فعالیت خود از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‎کنند.

 

چرا نیاز به فالوور رایگان است؟

همانطور که گفتیم بسیاری از افرادی که می‎خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند بودجه‎ای ندارند و به همین خاطر به اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی پناه می‎آورند. اما آن‌ها برای پیشرفت در این شبکه‌ی اجتماعی هم نیاز دارند تا فالوورهای بسیاری داشته باشند. همانطور که میدانید افزایش تعداد فالوورها هم به همین سادگی‎ها انجام نمی‎شود و باید برای آن هزینه کرد.

اما کسب و کارهای نوپا اصولا بودجه‌ای برای خرید فالوور واقعی یا تبلیغات برای افزایش فالوور هایشان ندارند. بنابراین آن‌ها باید به دنبال به دست آوردن فالوور به صورت رایگان باشند. اما چگونه؟ چطور می‌توان فالوورهای رایگان به دست آورد؟ با ادامه‎ی این مطلب همراه باشید تا به این پرسش‎ها پاسخ دهیم.

 

از کجا می‎توان فالوور رایگان ایرانی به دست آورد؟

ما مدت بسیار طولانی به دنبال وبسایت‎هایی بودیم که فالوورهایی را به صورت رایگان به کاربران خود عرضه می‎کنند. بعد از روزها جست و جو و تحقیق به نام دو سایت دست پیدا کردیم که ادعا شده بود فالوور ایرانی رایگان می‎دهند. این دو سایت ناب فالوور و دیجی فالوور نام داشتند. در نهایت بعد از وارد شدن به سایت آن‌ها و بررسی قابلیت‎های متفاوت متوجه شدیم که دیجی فالوور تنها سایتی است که فالوور رایگان ایرانی را در اختیار کاربران خود قرار می‎دهد.

 

سایت ناب فالوور هم اقدام به ارائه فالوور رایگان می‎کند اما فالوورهای آن تماما به شکل ایرانی نیست. به همین خاطر می‎توان گفت که کیفیت فالوور های رایگان این سایت کمتر از دیجی فالوور است.

از کجا فالوور رایگان ایرانی بخریم آقای فالوور یا دیجی فالوور؟

معرفی سایت دیجی فالوور، تنها سایت ارائه کننده فالوور های رایگان ایرانی

دیجی فالوور وب سایتی است که به کسب و کارهای تازه کار و افرادی که بودجه کافی برای خرید فالوور واقعی و ایرانی ندارند، فالوور ایرانی و رایگان عرضه می‎کند. این فالوورها که به صورت صد در صدی ایرانی هستند، پیج کسب و کار مد نظر را رشد داده، توجه‌ها را به سمت آنان جلب می‌‎کند، تعداد لایک‎ها و کامنت‎ها را افزایش می‎دهد و در نهایت احتمال ورود به اکسپلور اینستاگرام را افزایش می‎دهند.

 

چگونه می‎توان از دیجی فالوور، فالوور ایرانی رایگان دریافت کرد؟

برای خرید فالوور  رایگان ایرانی از سایت دیجی فالوور تنها باید چند دستورالعمل را انجام دهید تا فالوورهای مد نظر وارد پیج شما شوند. و اما این دستورالعمل‎ها:

 

انتشار یک استوری حاوی نام دیجی فالوور و منشن کردن پیج سایت

شما با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامتان که در رابطه با سایت دیجی فالوور است می‎توانید تعداد زیادی فالوور را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. کافی است که در استوری نام سایت را نوشته و سپس پیج آن را منشن کنید.

 

انتشار یک پست و منشن کردن پیج دیجی فالوور

یکی دیگر از راه‌های دریافت فالوور رایگان از سایت دیجی فالوور این است که در پیج خود یک پست در رابطه با دیجی فالوور منتشر کرده و سپس پیج این سایت را منشن کنید. با انجام این کار تعداد زیادی فالوور به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

قرار دادن نام کاربری دیجی ممبر در بخش بیوگرافی

همانطور که میدانید بیوگرافی یکی از بخش‎های مهم هر پیج است و در این بخش اطلاعات مهمی قرار می‎گیرد. هنگامی که وارد پیج خود و بخش حساب کاربریتان شوید، در بخش پایینی تصویر پروفایل یک دکمه به نام edit profile وجود دارد که در این بخش می‎توانید اطلاعات موجود در بیوگرافی را ویرایش کنید. با قرار دادن نام کاربری پیج دیجی فالوور در این بخش هم می‎توانید تعداد قابل توجهی فالوور ایرانی را به صورت صد در صد رایگان به پیج خودتان اضافه کرده و راه پیشرفت را برای خود هموار کنید.

 

آیا فالوور های رایگان سایت دیجی فالوور با کیفیت هستند؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که منجر شد سایت دیجی فالوور را به عنوان تنها ارائه کننده فالوور رایگان ایرانی معرفی کنیم موضوع کیفیت فالوورها بوده است. کیفیت فالوورهای رایگانی که در این سایت ارائه می‎شود دقیقا مشابه با فالوورهای ایرانی است که می‎توان از این سایت خرید. این فالوورهای رایگان به مرور زمان میزان تعامل پیج شما را هم افزایش خواهند داد و احتمال ورود به اکسپلور و دریافت لایک‌های چند صد هزاری هم زیاد خواهد شد.

 

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، دیجی فالوور یکی از بهترین وبسایت‎های در حال حاضر از لحاظ ارائه فالوور رایگان ایرانی است. فالوورهای رایگانی که می‎توانید با انجام چند دستور العمل آن‎‌ها را به پیج خود اضافه کرده و سپس راه را برای پیشرفت بیشتر و کسب درآمدهای میلیونی بگشایید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=58308
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file