خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

این نکات را بدانید تا در بازار رمزارزها ضرر نکنید!

رپورتاژ آگهی

بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال برای مبتدی و حرفه‌ای، بسیار چالش برانگیز است. این چالش‌های بزرگ و کوچک از نوسان بازار رمزارزها نشأت می‌گیرد و سرمایه گذاران را دچار «ترس از دست دادن» یا فومو (Fomo) کرده است. برای ضرر نکردن یا کم کردن میزان آن، رعایت نکاتی مانند داشتن استراتژی، خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال، تنوع در سبد معاملات، آموزش و غیره را باید مدنظر قرار داد. با ما همراه باشید تا چند نکته مهم در جلوگیری از ضرر کردن در معاملات و خرید ارز دیجیتال را بررسی کنیم.

 

این نکات را بدانید تا در بازار رمزارزها ضرر نکنید!

فومو چیست؟

به نقل از والکس، اصطلاح «FOMO» مخفف عبارت «Fear Of Missing Out» به معنی ترس از دست دادن است. فومو در خرید و فروش ارز دیجیتال و تریدینگ، شما را مجبور به اقدامات هیجانی بر خلاف شرایط عادی، می‌کند. شایعات و گمانه زنی‌های بی اساس در شرایط پر نوسان بازار، شما را ترغیب به خرید هیجانی ارز دیجیتال خاصی برای جلوگیری از ضرر کردن می‌کند. اگر احساسی و بدون استراتژی وارد این بازی شدید، متاسفانه گرفتار فومو در خرید ارز دیجیتال هستید. فومو می‌تواند به دلایل زیر بروز کند:

  • ناپایداری بازار
  • کسب سود زیاد
  • اخبار و شایعات بی اساس مجازی
  • و غیره

فومو، یکی از اصلی‌ترین دلایل حباب قیمت‌های کریپتو و نوسان در بازار به حساب می‌آید. به ویژه افراد مبتدی که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند، سریع در دام خریدهای غیر ضروری، غیر منطقی و در زمان نامناسب، قرار می‌گیرند. در بخش بعد نکات مهم جلوگیری از ضرر در بازار کریپتوکارنسی و رهایی از فومو را بیان خواهیم کرد.

 

چگونه در بازار ارز دیجیتال ضرر نکنیم؟

سرمایه گذاران در بسیاری از موارد، برای در امان ماندن از ضرر و زیان از وکلا و مشاوران حوزه خرید ارز دیجیتال در بازار استفاده می‌کنند. بسیاری نیز از مبادلات کپی و غیره بهره می‌برند که شاید جوابگو باشد. اما، به سپرهای دفاعی بیشتری نیاز دارید که موارد زیر بخشی از آنها است:

 

داشتن استراتژی قبل از شروع
داشتن یک استراتژی مناسب برای شروع سرمایه گذاری در بازار کریپتو، به واقع یک شعار نیست. تحقیق در روزهای اول تجارت ارز دیجیتال، به شما کمک می‌کند تا چشم انداز روشنی برای آینده سرمایه گذاری خود داشته باشید. برخی از تاکتیک‌ها مانند معاملات روزانه (Day Trading) و خرید ارز دیجیتال و فروش در همان روز، می‌تواند سودمند باشد. داشتن یک لیست ردیابی مناسب از قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال و سبد معاملات متنوع و متعادل نیز تضمین می‌کند تا در صورت افول بازار، ضرر کمتری نصیب‌تان شود. با توجه به نوسان بازار رمزارزها بهتر است برای شروع، از سرمایه کم همراه با یادگیری زیر و بم بازار، استفاده کنید. با سرمایه گذاری پایین می‌توانید با خیال راحت‌تر نوسان قیمت، خرید و فروش ارز دیجیتال را رصد و میزان ریسک را تعیین کنید.

 

در بازار برای مدت طولانی بمانید!
گزینه معاملات روزانه در بازار رمزارزها، گزینه معقولی به حساب می‌آید. اما باید مدت طولانی در این بازار بمانید. ممکن است بارها ناامید شوید اما باور به رسیدن به ثروت، نیازمند صبوری است. مواقعی وجود دارد که بازار خرید ارز دیجیتال خاصی که شما در آن سرمایه گذاری کرده‌اید، سقوط می‌کند و در همان روز یا به مدت یک هفته نیز ادامه‌دار خواهد بود. در این صورت، باید صبور باشید.

 

ورود به بازار در بهترین زمان
زمان بندی در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال، از اهمیت زیادی برخوردار است. این موضوع نیز با آموزش و تجربه به دست می‌آید. شما باید روند فعلی بازار را ردیابی و آینده آن را پیش بینی کنید. نقش اخبار و رویدادها در تعیین قیمت و مبادلات بازار رمز ارز بسیار پر رنگ است و باید به صورت روزانه پیگیر اخبار و تحلیل آنها بود. شایعه نه، خبر از منبع معتبر!
برخی از رسانه‌های اجتماعی به دنبال تنش و عصبانی کردن شما هستند تا تصمیمات احساسی بگیرید که هم خود با ضرر روبرو می‌شوید و هم بازار را ملتهب می‌کنید. زمان بندی مناسب برای سرمایه گذاری را با پیگیری اخبار و تحلیل‌های روزانه محقق کنید. طبق آن چه در سایت والکس گفته شده است، یکی از ابزارهای کمک کننده برای ورود به بازار خرید ارز دیجیتال در بهترین زمان، «کپی تریدینگ» است.

 

سبد معاملات متنوع
تصور کنید، مبلغی مثلا 100 دلار در خرید یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اید. اگر این کریپتو ده درصد از ارزش خود را از دست بدهد، کل 100 دلار شما نیز از دست خواهد رفت. اما فرض کنید، سبد معاملاتی خود را با 5 کوین مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره را پر کرده و روی هر کدام 20 دلار سرمایه گذاری کرده‌اید. در این صورت حتی اگر دو ارز دیجیتال در این سبد متنوع شما، با کاهش قیمت مواجه شده باشد، سه ارز دیگر از دارایی شما محافظت می‌کنند و به کسب درآمد ادامه خواهید داد. بنابراین، داشتن سبد معاملاتی متنوع و پر شده با بهترین کوین‌های بازار، علاوه بر جلوگیر از زیان، به سود دهی شما کمک می‌کند.

این نکات را بدانید تا در بازار رمزارزها ضرر نکنید!

استفاده از ربات‌های ترید
ربات‌های ترید (Bot Trade)، به عنوان هوش مصنوعی به کمک سرمایه گذاران آمده‌اند. امروزه اپلیکیشن‌های دارای هوش مصنوعی، استراتژی سرمایه گذاری و تریدینگ را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. این ربات‌ها همچنین شما را به روز نگه می‌دارند و بهترین گزینه‌ها و تحلیل‌ها را بر اساس وضعیت فعلی شما، ارائه می‌دهند.

 

خرید ارز دیجیتال در فواصل زمانی مشخص
برخی افراد خرید مقداری مشخصی ارز دیجیتال در هر ماه را توصیه می‌کنند. با این کار از انتظار و استرس برای پایین آمدن قیمت ارز دیجیتال برای خرید، و بالا رفتن قیمت برای فروش، کاسته خواهد شد. بسیاری از نرم افزارهای سرمایه گذاری رمزارزها هستند که سیستم خرید و فروش خودکار دارند. این نرم افزارها یا صرافی‌ها، هر ماه و در یک تاریخ مشخص، مبلغی ثابت از دارایی شما را در خرید ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده و در بهترین زمان به فروش می‌رساند. استفاده از این روش نیز زیان را به حداقل و نزدیک به صفر می‌کند.

 

جمع بندی
در حقیقت، هیچ تضمینی برای این که در بازار ارز دیجیتالی مانند بیت کوین و غیره ضرر نکنید وجود ندارد. اما با مواردی که گفته شد، این تضمین وجود دارد که کمتر دچار فومو و ضرر در خرید ارز دیجیتال شوید. هر چه که به دست می‌آورید یا از دست می‌دهید، به خاطر زمان، تلاش و دانشی است که در این حوزه خرج می‌کنید. همچنین صبوری، معامله بهترین کوین‌ها و سبد معاملاتی متنوع شما را از ضرر و زیان نجات خواهد داد. معامله‌ی بهترین کوین‌های بازار در سه پایه بازار متفاوت و متنوع‌تر شدن سبد معاملات، یک ویژگی مهم برای کاربران حرفه‌ای است. برای اطلاع بیشتر از زوایای سرمایه گذاری در معامله و خرید ارز دیجیتال می‌توانید به Wallex مراجعه کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=59346
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file