ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

تکنیک های افزایش ترافیک (بازدید) سایت

رپورتاژ آگهی

منظور از روش‌های افزایش بازدید در این مقاله، روش‌هایی است که سبب می‌شود سایت شما ورودی بیشتری جذب کند به طوریکه در گوگل سرچ کنسول ثبت شوند و سئوی سایت را بهبود بخشند. در ابتدا به خاطر داشته باشید هر اقدام و تغییری در سایت شما که سبب شود مخاطب تجربه کاربری خوبی در سایتتان داشته باشد یک فاکتور مثبت از نظر گوگل محسوب می‌شود. حال گوگل این تجربه کاربری را چگونه ارزیابی می‌کند؟ از روی رفتار کاربر! یعنی کاربر اگر بلافاصله بعد از ورود به سایت شما آن را ترک نکند، مدت زمان بیشتری در آن بماند، از بخش ها و صفحات مختلف آن بازدید کند یعنی از سایت راضی بوده و پاسخ سوال خود را در سایت شما یافته است.

 

تکنیک های افزایش ترافیک (بازدید) سایت

 

به طور کل در این مقاله قصد داریم تا 15 مورد از موثرترین روش‌ها برای افزایش بازدید از سایت را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هیچ نکته‌ای را از دست ندهید.

 

اصول سئو را در سایت خود رعایت کنید

اگر صاحب وبسایتی هستید حتما نام سئو به گوشتان خورده است. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است و پیاده سازی اصول آن در سایت سبب می‌شود تا سایت شما در صفحه نتایج سرچ بالاتر بیاید و بازدید بیشتری دریافت کند.

 

برنامه محتوایی دقیق و منظمی داشته باشید

داشتن برنامه محتوایی سبب می‌شود تا برای تهیه محتوای سایتتان سردرگم نباشید. شما در این برنامه، تمامی موضوعات و عناوینی که باید در آینده کار کنید، مقالاتی که از قبل نوشته‌اید و نیاز به ویرایش دارند و هر تغییر و تحول دیگری که باید در محتوای سایت ایجاد کنید از قبل مشخص می‌کنید و طی چند ماه آینده مطابق با این برنامه پیش می‌روید

 

محتوای باکیفیت تولید کنید

سعی کنید محتوا را در درجه اول نه برای گوگل بلکه برای مخاطب بنویسید. به همه سوالات مخاطب پاسخ دهید و مطلب جامع و کاملی برای او تهیه کنید طوری که پس از مطالعه مطلب منتشرشده در سایت شما دیگر نیاز به سرچ بیشتر راجع به آن موضوع نداشته باشد. هیچ گاه از محتوای دیگران کپی نکنید، همواره به فکر تولید محتوایی باشید که برای مخاطب ارش افزوده خلق کند.

 

قبل از انتخاب عنوان و نگارش مطلب، کلمات کلیدی درست را انتخاب کنید

قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید سرچ کنید که کدام یک از کلمات کلیدی در این زمینه سرچ بیشتری و رقابت کمتری دارند. انتخاب کلمه کلیدی کوتاه شانس شما را برای بالا آمدن کم می‌کند، هر چه کلمه کلیدی انتخابی شما طولانی‌تر باشد شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. پس از انتخاب کلمه کلیدی فراموش نکنید که آن را در تگ‌های h مطلبتان، در مقدمه و در متن به کار ببرید.

 

محتوای منتشرشده به صورت منظم بروزرسانی کنید

به یاد داشته باشید که نگارش و انتشار محتوا در سایت پایان راه نیست. مقالات پربازدیدتر خود را شناسایی کنید و با ویرایش و آپدیت منظم آن سعی کنید کیفیت آن مطلب را بهبود بخشید.

 

انواع محتوا را در سایت انتشار دهید

سعی کنید محتوای متنی خود را با عکس‌های جذاب همراه کنید تا مخاطب را تا انتهای مطلب با خود همراه کنید. در صورت امکان از انتشار محتوای ویدئویی و نیز محتوای صوتی در سایت خود غافل نشوید، زیرا این دو قالب محتوایی جذابیت بسیار زیادی برای مخاطب دارند و سبب می‌شوند تا مخاطب مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند.

 

عکس‌های سایت را بهینه سازی کنید

تصاویری که در سایت بارگذاری می‌کنید به فرمت WEBP تبدیل کنید، حجم عکس را بهینه کنید و فراموش نکنید که تگ ALT را با توجه کلمه کلیدی صفحه برای همه تصاویر تعریف کنید.

 

سرعت سایت را بهبود بخشید

هر چه مدت زمان کمتری طول بکشد تا سایت لود شود تاثیر بهتری در ارتقا سئو و بهبود رتبه شما خواهد داشت. سرعت بالای سایت کمک می‌کند تا مخاطبین با رغبت بیشتری از صفحات مختلف سایت شما دیدن کنند و تجربه کاربری خوبی را برای آنان رقم خواهد زد.

 

صفحات سایت خود را به هم لینک دهید

لینک سازی داخلی علاوه بر اینکه سبب کلیک بیشتر در سایت شما و تعامل مخاطب با سایت می‌شود روی بهبود سئوی داخلی نیز موثر است. شما می‌توانید یک موضوع اصلی انتخاب کنید، راجع به آن محتوا تولید کنید و صفحات مختلفی را که پیرامون این موضوع کار کرده‌اید به هم لینک دهید.

 

تکنیک های افزایش ترافیک (بازدید) سایت

از ربات افزایش ورودی استفاده کنید

ربات هایی هستند که می‌توانند با بازدید از سایت شما آمار ورودی به سایتتان را افزایش دهند. شاید با خود بگویید استفاده از ربات افزایش بازدید سایت، سایت شما را مشمول جریمه خواهد کرد اما از انجا که این ربات ها رفتار انسانی را شبیه سازی می کنند به هیچ وجه قابل شناسایی نیستند. اگر استفاده از ربات برای افزایش بازدید از سایت شامل جریمه گوگل می‌شد افراد می‌توانستند ربات را روی سایت رقبا اجرا کنند و رقیبانشان را به پایین بکشند!

 

مورد دیگری که شاید به ذهنتان برسد این است که شبیه‌سازی بازدید از سایت چه فایده‌ای می‌تواند به حال شما داشته باشد؟! واقعیت این است که هر چه بازدید از سایت شما افزایش یابد، افراد بیشتری وارد سایت شما شوند، مدت زمان زیادی در سایت بمانند، روی دکمه‌ها کلیک کنند، در سایت تعامل داشته باشند و وارد دیگر صفحات سایت شوند گوگل اینگونه برداشت می‌کند که سایت شما محبوب؛ معتبر و پرطرفدار است؛ لذا ربات با شبیه سازی چنین رفتاری به گوگل اینگونه القا می‌کند که سایت شما همان چیزی است که کاربر در جستجویش است و سبب می‌شود گوگل رتبه بالاتری به سایت شما اختصاص دهد.

 

از بهترین نمونه های این ربات، نرم‌افزار ارتقا سئو و افزایش ورودی گوگل کاربر مجازی است. این ربات کاری از شرکت ایرانی بهسازان مجازی است که در بازار بین‌المللی نیز به فروش می‌رسد و کاربران بسیار دارد. شما می‌توانید با تهیه این ربات از آموزش‌های فارسی زبان و پشتیبانی 24 ساعته آن نیز بهره مند شوید.

 

لینک سازی خارجی انجام دهید

هر کاری که سبب شود از یک سایت دیگر به سایت شما لینکی داده شود یک فاکتور مثبت برای سایت شما محسوب می‌شود.

  • پست مهمان بنویسید.
  • ریپورتاژ بخرید (بخصوص در سایت‌های معتبر و مرتبط به موضوع کاری شما!)
  • در سایت های رایگانی نظیر مداد و ویرگول محتوا منتشر کنید.
  • زیر مطالب دیگران کامنت بگذارید و در آن به سایت خود لینک دهید.

 

بازدیدکنندگان را به کامنت گذاشتن تشویق کنید
در صفحات سایت خود بخش کامنت گذاری و امتیازدهی را تعبیه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند سوالات خود را از شما بپرسند و به شما راجع به محتوایی که نگاشته‌اید فیدبک دهند. فراموش نکنید به کامنت افراد پاسخ دهید تا افراد دیگر هم ترغیب شوند از طریق بخش کامنت با شما در ارتباط باشند.

 

بودجه مناسبی به تبلیغات اختصاص دهید.
قطعاً خرید ریپورتاژ، تبلیغ در گوگل و سایر انواع تبلیغات سبب می‌شود بیش از پیش دیده شوید، برندسازی کنید و در بین قشرهای مختلف شناخته شوید. این امر خودبخود ورودی بیشتری به سوی سایت شما هدایت خواهد کرد.

 

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت منظم داشته باشید
در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و لینکدین یک حساب ایجاد کنید و به صورت منظم در آنها تولید محتوا کنید، در این پلتفرم‎ها برای خود مخاطب جذب کنید و با آنها تعامل داشته باشید. شبکه های اجتماعی ابزاری هستند که به صورت رایگان کمک می‌کنند تا شما در بین افراد شناخته شوید و نام برندتان بر سر زبان ها بیفتد.

 

آمارهای سایت خود و رفتار رقبا را به صورت مستمر آنالیز کنید.
از طریق ابزارهایی که در اختیار دارید ورودی های سایت خود را چک کنید، بررسی کنید که کدام صفحات بازدید بیشتری دارند و چه تغییراتی در سایت سبب شده بازدید از سایت شما بیشتر شود. سایت رقبایتان را نیز مدام چک کنید و ببینید آنها چه کارهایی در سایت انجام داده اند. بدین ترتیب می‌توانید راحت تر تصمیم بگیرید که چه اعمالی تاثیرات مثبتی در بازدید از سایت شما به دنبال خواهد داشت.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 1.3 / 5. تعداد رای : 3

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=58502
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file