خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا

رپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا

سیستم دوربین مداربسته به عنوان اصلی ترین ابزار و تجهیزات امنیتی در زندگی روزمره ما می باشد. در دنیای نظارت تصویری انواع دوربین مداربسته، تجهیزات، تکنولوژی ها و برندهای مختلفی وجود دارند که هر یک دارای قابلیت ها، ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند که می توانند در ایجاد آرامش و برقراری امنیت در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. برند داهوا، یکی از محبوب ترین برندهای موجود در دنیای نظارت تصویری است، با توجه به سبد کالای متنوع داهوا، انتخاب و خرید دوربین مداربسته داهوا نیازمند بررسی قابلیت های و ویژگی های مورد نظر در پروژه است. در این مقاله، اطلاعات جامعی را در خصوص خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا، ارائه خواهیم کرد.

 

بهترین دوربین مداربسته داهوا، کدام است ؟
برند داهوا، شامل انواع مختلف و متنوعی از راهکارهای متعدد امنیتی برای هر کاربرد، محل و پروژه ای می باشد. به صورت کلی داهوا برای کاربردهای پلاک خوانی، تشخیص و شناسایی چهره، محیط های پالایشگاهی، نظامی و … دوربین های خاصی را ارائه کرده است. بنابراین نمی توان گفت که یک دوربین خاص از برند داهوا، به عنوان بهترین دوربین مداربسته داهوا است و بهترین بر مبنای نیاز و کاربرد در پروژه مطرح می شود.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا

در خرید دوربین مداربسته داهوا، چه ویژگی هایی حائز اهمیت است ؟
از اصلی ترین نکاتی که هر یک از ما در خرید هر وسیله الکتریکی، به آن ها توجه می کنیم قابلیت ها، کارآیی، کیفیت محصول، قیمت و گارانتی آن است. این موضوع در خصوص خرید دوربین مداربسته داهوا نیز صادق است. همانطور که اشاره کردیم، در سیستم های دوربین مداربسته، هیچ وقت نمی توان گفت که یک مدل یا سری خاص به عنوان بهترین است چرا که تمام دوربین ها، تجهیزات امنیتی و نظارتی معمولا بر مبنای نیاز و به عنوان راهکار ایجاد و ارائه شده اند. بنابراین بهترین دوربین مداربسته داهوا، تنها بر مبنای نیاز و قابلیت های مورد نظر شما تعیین می شود و ممکن است مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای هر پروژه و کاربردی متفاوت باشد.

در ادامه نکاتی را در خرید دوربین مداربسته داهوا حائز اهمیت است را شرح خواهیم داد :

  •  اصلی ترین نکته در خصوص خرید دوربین مداربسته داهوا، توجه به کیفیت تصویر، کارآیی و قابلیت های آن است. سبد کالای داهوا، آنقدر متنوع است که حتی دوربین هایی با رزولوشن پایین تا رزولوشن بسیار بالا، دوربین ها و دستگاه های ذخیره ساز اقتصادی تا بسیار حرفه ای و حتی سایر تجهیزات سیستم مداربسته را شامل می شود. شما می توانید بر مبنای نوع نیاز و پروژه خود، دوربین مورد نظر خود را بر اساس قابلیت ها، ویژگی ها، میزان رزولوشن را انتخاب نمایید. شما می توانید از دوربین هایی با رزولوشن معمول به عنوان مثال 2MP و یا 4MP در محیط هایی چون : منازل مسکونی، پارکینگ ها، محل کار و … به منظور کنترل و نظارت محیط استفاده نمایید. اگر جزئیات بسیار بالایی از محیط مورد نیاز شماست، بهترین دوربین مداربسته داهوا در این شرایط، دوربینی با رزولوشن بالا و قابلیت های هوشمند (IVS) است. قابلیت های هوشمند یا IVS این امکان را فراهم می آورند تا بر مبنای نیاز خود، محیط را کنترل نمایید.

اگر محل نصب شما، محیطی است که نیاز به آنالیز دقیق چهره ها می باشد، نیاز است که دوربینی را انتخاب کنید که از قابلیت تشخیص چهره و شناسایی چهره پشتیبانی کند. در حال حاضر اغلب دوربین های جدید بازار نظارت تصویری از قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) پشتیبانی می کنند یعنی دوربین یا سیستم نظارت تصویری، می تواند وجود چهره در اجزای تصویر را تشخیص دهد و بر آن مبنا، از چهره ها عکس بگیرد، لیستی از آن ها تهیه نماید و اعلانات لازم را در خصوص چهره ها بر روی گوشی تلفن همراه، ایمیل و حتی آژیر دریافت نمایند.

این در حالیست که قابلیت شناسایی چهره (Face Recognition) می تواند چهره ها را آنالیز کند و بر مبنای دیتابیس از پیش تعیین شده، چهره های موجود در تصویر لایو را مقایسه کند و در صورت تشابه و وجود آن چهره ها در دیتابیس، شما را مطلع سازد. حال این سوال مطرح می شود که این دو قابلیت چه تفاوت هایی با هم دارند؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که قابلیت شناسایی چهره بر مبنای تکنولوژی هوش مصنوعی یا AI (Artificial Intelligence) می باشد. در حال حاضر محصولات بسیاری با این دو قابلیت و یا حتی قابلیت تشخیص چهره به تنهایی، عرضه کرده است. پس در این شرایط در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا، پشتیبانی محصول از قابلیت های مذکور حائز اهمیت است.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا

در ادامه چند محصول پر فروش و محبوب داهوا که از این قابلیت ها پشتیبانی می کنند را ارائه می کنیم :

  •  IPC-HFW5831EP-ZE : این دوربین تحت شبکه بولت موتورایز 8MP داهوا، از قابلیت های تشخیص چهره و IVS پشتیبانی می کند و می تواند تصاویر با وضوح بالا در شب و روز را ارائه کند. این دوربین با بهره گیری از تکنولوژی استارلایت، می تواند تصاویر تمام رنگی را در شب ارائه کند و یا با استفاده از Smart IR قدرتمند خود می تواند تصاویر سیاه و سفید را تا مسافت 50 متر، ارائه کند.
    این دوربین در مقابل گرد و غبار، باران و برف و رطوبت مقاوم است و استاندارد IP67 پشتیبانی می کند. همچنین با بهره گیری از استاندارد IK10 در مقابل ضربات خارجی مقاوم است.

دوربین IPC-HFW5831EP-ZE با استفاده از قابلیت قرار گیری Micro SD Card تا 128 GB( حافظه داخلی ) می تواند بدون نیاز به دستگاه ذخیره ساز، تصاویر محیط را به صورت محدود ( بر مبنای حافظه ای که پشتیبانی می شود، ذخیره نماید. ). شرکت داهوا، با به روز کردن این دوربین با استفاده از فرمت فشرده سازی H.265+، این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا پهنای باند و حجم تصاویر تا حد بسیار زیادی فشرده شود تا مشکلات احتمالی در خصوص ترافیک شبکه، فضای ذخیره سازی به حداقل برسد. بنابراین این دوربین با توجه به قابلیت هایی که دارد، می تواند به عنوان یکی از بهترین دوربین مداربسته داهوا، در پروژه شما باشد.

این دوربین محبوب داهوا، امکان ذخیره و ثبت صدای محیط پیرامون را برای شما فراهم می سازد، همچنین با استفاده از ورودی و خروجی آلارم آن می توانید از اتفاقات محیط پیرامون خود مطلع شوید.
اگر بخواهیم دو مدل حرفه ای و محبوب از دستگاه های ذخیره ساز تحت شبکه داهوا را معرفی کنیم، می توانیم به مدل های 64 کانال و 32 کانال سری های 6 و 5 داهوا، اشاره کنیم. قابلیت های بسیار این NVR ها، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت های مورد نظر را آسان می کند چرا که هر کدام از این NVR ها می توانند یک سیستم یکپارچه که از بسیاری از تکنولوژی ها پشتیبانی می کند را فراهم می سازد.

  •  دستگاه های ذخیره ساز تحت شبکه سری 5 داهوا : این سری حرفه ای داهوا، با پشتیبانی از قابلیت های پلاک خوانی، تشخیص چهره و IVS می تواند ما در نظارت دقیق و کامل محیط شما را یاری کند. این سری به صورت 16، 32 و 64 کانال و به صورت 2، 4 و 8 هارد عرضه می شوند. ما در این مقاله مشخصات و ویژگی های NVR5864-4KS2 و NVR5432-4KS2 از سری 5 (Pro) داهوا می پر دازیم :
  • NVR5864-4KS2 : این دستگاه 64 کانال تحت شبکه، امکان ارائه تصاویر دوربین با رزولوشن 8MP را دارد و می تواند با پشتیبانی از 8 هارد 10TB ( مجموع 80TB ) به صورت همزمان و یک پورت e-SATA و همچنین از قابلیت فشرده سازی H.265+، می تواند مدت زمانی بیشتری از تصاویر ذخیره شده را به شما ارائه کند ( تصاویر بیشتری را در هارد ذخیره کند ). این محصول دارای16 ورودی و 6 خروجی آلارم است که این امکان را فراهم می آورد تا وقایع محیط به راحتی به شما اعلان شوند. NVR5864-4KS2 می تواند در مجموع از پهنای باند 320Mbps پشتیبانی کند.
    NVR5832-4KS2 : این دستگاه 32 کانال تحت شبکه داهوا، مشخصات کاملا مشابه NVR5864-4KS2 را دارد.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا

  •  دستگاه ذخیره ساز تحت شبکه سری 6 داهوا : این سری بسیار حرفه ای داهوا، امکان ارائه تصاویر تا رزولوشن 12MP را دارد و در مجموع از پهنای باند 384Mbps پشتیبانی می کند. این محصول نیز از 8 هارد 10TB و یک پورت e-SATA و از فرمت فشرده سازی H.265+ پشتیبانی می کند و دارای 16 ورودی و 8 خروجی آلارم می باشد. این سری نیز به صورت 32، 64 و 128 کانال در مدل های NVR608-32-4KS2، NVR608-64-4KS2 و NVR608-128-4KS2 ارائه می شود.
    اگر محیط نصب شما اماکنی چون : پارکینگ ها، مجتمع های مسکونی و … باشد و کنترل تردد خودروها حائز اهمیت باشد، نیاز است که دوربین مداربسته پلاک خوان (ANPR) مناسبی را تهیه نمایید. بهترین دوربین مداربسته داهوا با قابلیت پلاک خوانی، برای پلاک های فارسی دوربین ITC-237 می باشد که در ادامه قابلیت های آن را شرح خواهیم داد.
  •  ITC-237 : این دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا 2MP است و با پشتیبانی از قرارگیری حافظه داخلی به حجم 64 GB می تواند بی نیاز از NVR، تصاویر را در این حافظه ذخیره نماید. این دوربین، برای پارکینگ ها بسیار مناسب است و امکان ذخیره سازی و ثبت لیست سیاه و سفید ( لیست غیر مجاز و مجاز ) را دارد. بر مبنای آن می توانید درب راهبند ورودی را کنترل نمایید. این دوربین می تواند، لیستی از پلاک ها ( حتی به صورت فارسی ) به همراه تاریخ و ساعت را به شما ارائه کند. این دوربین پلاک خوان با دستگاه NVR سری 5 سازگاری کامل را دارد.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا

  • یکی از نکات حائز اهمیت در خرید دوربین مداربسته داهوا، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. محصولات داهوا توسط شرکت های متعددی در ایران به فروش می رسند که برخی از آن ها، محصولاتی بدون هیچ گونه ضمانت و گارانتی حتی با قیمت بسیار پایین عرضه می کنند. شرکت فراگستر الکترونیک، تمام محصولات داهوا عرضه شده توسط خود را با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می کنند. خدمات پس از فروش فراگستر، شامل : گارانتی و پشتیبانی فنی می شود. فراگستر تمام محصولات داهوا خود را با ضمانت گارانتی 25 ماه خود عرضه می کند و مشاوره خرید و پشتیبانی فنی رایگان نیز را به شما ارائه می نماید. بنابراین می توان گفت که بهترین دوربین مداربسته داهوا، دوربینی است که از کیفیت کافی و لازم و همچنین گارانتی معتبر برخوردار است و می تواند نیازها و قابلیت های مورد نظر شما را تامین کند.

مراکز معتبر خرید دوربین مداربسته داهوا کجاست ؟
یکی از مهم ترین سوالاتی که برای بسیاری از کاربران مطرح است این است که چطور از معتبر بودن مراکز خرید دوربین مداربسته داهوا، مطلع شویم؟ فراگستر الکترونیک، بزرگترین مرجع دوربین مداربسته در ایران راهکار ویژه ای در این خصوص اندیشیده است و در تمام شهرهای ایران، نمایندگی های معتبری را قرار داده است و بر نحوه ی عملکرد، توزیع اجناس، فروش، خدمات و قیمت فروش محصولات نظارت کافی را دارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر، بخش ” امور نمایندگان ” و یا تماس با شماره 02153862 و ارتباط با بخش فروش، از نمایندگان معتبر در شهر محل سکونت خود مطع شوید.

کلام آخر در راهنمای انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا
همانطور که در این مقاله ذکر شد، انتخاب و خرید دوربین مداربسته داهوا، نیازمند دسته بندی دقیقی در خصوص نیازها و قابلیت های مورد نظر است چرا که محصولات داهوا بسیار متنوع است و داهوا برای هر پروژه راهکارهای ویژه ای دارد. یکی از نکاتی در خرید دوربین و محصولات نظارتی حائز اهمیت است، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و ضمانت گارانتی آن است. شرکت فراگستر محصولات نظارتی و امنیتی متنوعی را در برند های : داهوا، هایک ویژن، تیاندی، ناظر، مکسرون، آلباترون و آپتینا را با ضمانت و گارانتی خود، ارائه می کند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=55802
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file