خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

ساخت اپل آیدی تضمینی با معتبرترین وبسایت خدمات ارزی

رپورتاژ آگهی

خرید اپل آیدی برای دارندگان دستگاه‌ها و محصولات اپل، بسیار ضروری و در عین حال کاربردی است. بدون داشتن اپل‌ آیدی، از بسیاری از کاربردها و ویژگی‌هایی که اپل در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد محروم خواهید شد؛ بنابراین بهتر است که اقدام به ساخت یک اپل آیدی معتبر و تضمینی کنید. برای ساخت اپل آیدی معتبر، روش‌های مختلفی وجود دارند؛ اما با توجه به این که ارائه خدمات اپل در ایران به دلیل تحریم امکان‌پذیر نیست؛ به همین دلیل باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید.

ساخت اپل آیدی تضمینی با معتبرترین وبسایت خدمات ارزی

در این مطلب، با کاربردهای مهم اپل آیدی و اهمیت ساخت آن‌ آشنا می‌شویم. همچنین مهم‌ترین روش‌های ساخت اپل آیدی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم و بهترین وبسایت ساخت اپل آیدی در ایران را معرفی می‌کنیم. با توجه به اهمیتی که اپل آیدی برای کاربران اپل دارد، بهتر است که آن را با روش معتبری تهیه کنید تا امنیت حساب و اطلاعات شخصی شما به خطر نیفتد. برای داشتن یک اپل آیدی تضمینی و معتبر، ادامه مطلب را از دست ندهید!

 

اپل آیدی؛ کاربردها و مزایای آن

اپل آیدی، شناسه‌ای است که با استفاده از آن اپل شما را می‌شناسد و می‌توانید با استفاده از آن از خدماتی استفاده کنید که در اختیار کاربران اپل قرار می‌گیرد. اپل آیدی کاربردهای بسیاری دارد. بدون در اختیار داشتن اپل آیدی شما نمی‌توانید از خدمات اپل به طور کامل استفاده کنید؛ برای مثال، برای استفاده از App Store باید اپل آیدی داشته باشید. با کمک اپ استور می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز خود برای گوشی آیفون و یا لپ تاپ مک را دانلود و نصب کنید. همچنین، بسیاری از سرویس‌های دیگر اپل مانند iMessage نیز بدون داشتن اپل آیدی، برای کاربران این سرویس غیرفعال باقی می‌مانند.

ساخت اپل آیدی تضمینی با معتبرترین وبسایت خدمات ارزی

دسترسی دیگری که اپل آیدی در اختیار شما قرار می‌دهد، سرویس iCloud است. با استفاده از این سرویس و فضای رایگانی که در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید تصاویر و فیلم‌های خود را در این فضای امن ذخیره کنید تا در صورت از بین رفتن آن‌ها، به این اطلاعات دست پیدا کنید. برنامه‌های آیتونز و فیس تایم نیز از جمله برنامه‌های دیگری هستند که با استفاده از اپل آیدی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
قابلیت Hand off نیز از جمله مواردی است که با استفاده از اپل آیدی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. اگر بیش از یک دستگاه اپل دارید، می‌توانید با استفاده از این قابلیت کارهای خود را در یک دستگاه انجام داده و باقی آن را در دستگاه دیگر خود ادامه دهید.

 

از دیگر کاربردهای مهم داشتن اپل آیدی این است که دستگاه‌های اپل شما را نیز به یکدیگر مرتبط می‌کند. با استفاده از اپل آیدی، اطلاعات شما در این حساب ذخیره می‌شود؛ بنابراین می‌توانید در دستگاه‌های اپل دیگری که دارید، به این اطلاعات دست پیدا کنید.

 

روش‌های ساخت اپل آیدی
برای ساخت اپل آیدی، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما با توجه به این که کاربران ایرانی از طرف شرکت اپل تحریم شده‌اند، ساخت اپل آیدی کمی دشوار به نظر می‌رسد. شرکت اپل در پروسه ساخت اپل آیدی نسبت به اطلاعاتی در هنگام ساخت اپل آیدی وارد می‌کنید، بسیار حساس است؛ بنابراین باید در طول انجام تک‌تک مراحل، نکات زیادی را در نظر بگیرید.

 

ساخت اپل آیدی با استفاده از برنامه iTunes
یکی از روش‌های ساخت اپل آیدی، استفاده از برنامه آیتونز است؛ اما برای این کار باید حتما از یک فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده کنید. همچنین باید از فیلترشکنی استفاده کنید که به طور ناگهانی آی پی را تغییر ندهد و یا قطع نشود. برای این کار، بهتر است از VPS معتبر استفاده کنید. در ایران، وبسایت‌های زیادی هستند که می‌توانید خدمات VPS آی پی ثابت را از آن‌ها خریداری کنید. یکی از این وبسایت‌ها، وبسایت خدمات ارزی آریاپی است که آی پی ثابت بیشتر کشورها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای ساخت اپل آیدی با استفاده از آیتونز، بهتر است آی پی آمریکا را از این وب سایت دریافت کرده و سپس اقدام به ساخت Apple ID کنید. با استفاده از آیتونز، نیازی به داشتن شماره تلفن معتبر برای این کار نخواهید داشت.

ساخت اپل آیدی تضمینی با معتبرترین وبسایت خدمات ارزی

ساخت اپل آیدی با استفاده وبسایت و اپلیکیشن App Store
یکی دیگر از روش‌های ساخت اپل آیدی، استفاده از وبسایت این شرکت و همچنین اپلیکیشن App Store است. نکته‌ای که در تمام این روش‌ها یکسان به نظر می‌رسد، استفاده از آی پی ثابت یک کشور دیگر برای ساخت اپل آیدی است. برای این کار بهتر است از یک آی پی ثابت قدرتمند استفاده کنید که در طول ساخت اکانت قطع نشود. در این روش‌ها، شما باید پس از تغییر آی پی خود، وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید. با وارد کردن اطلاعات مربوط به ایمیل و ساخت رمز عبور و سپس تعیین 3 سوال امنیتی، باید آدرس خود را وارد کنید. برای این کار باید آدرسی را وارد کنید که مرتبط با آی پی تغییر یافته شما است.

 

برای این که در این مرحله مشکلی در پیش نداشته باشید، بهتر است از آی پی ثابت آمریکا استفاده بکنید. با این کار می‌توانید از طریق وبسایت‌های ارائه دهنده آدرس فیک، یک آدرس منطبق با آی پی خود را ساخته و وارد کنید.

 

اهمیت در اختیار داشتن شماره مجازی برای ساخت اپل آیدی معتبر
با توجه به سختگیری‌های اپل برای ساخت اپل آیدی، به تازگی الزام وارد کردن شماره تلفن نیز به مراحل ساخت اپل آیدی اضافه شده است؛ بنابراین کاربران باید علاوه بر در اختیار داشتن آی پی ثابت، یک شماره مجازی معتبر نیز تهیه کنند. برای ساخت شماره مجازی، روش‌های گوناگونی وجود دارد؛ اما با توجه به اهمیت و کاربرد آن در ساخت اپل آیدی، بهتر است از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید. با استفاده از شماره مجازی تولید شده در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، امنیت حساب شما در خطر خواهد بود و ممکن است اطلاعات مهم شما از دست بروند یا در اختیار افراد نادرست قرار بگیرند. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، بهتر است از طریق یک وبسایت معتبر، اقدام به خرید شماره مجازی مخصوص ساخت اپل آیدی خرید کنید.

 

روش‌های ساخت اپل آیدی چندان پیچیده نیستند؛ اما با وجود سختگیری‌های شرکت اپل، شما مجبور به استفاده از VPSها و شماره‌های مجازی معتبر هستید. برای این کار نیز نمی‌توانید به هر وبسایت و فروشگاه آنلاین اعتماد کنید.

 

ساخت اپل آیدی معتبر با آریاپی
ساخت اپل آیدی یکی از اولین کارهایی است که پس از خرید محصولات اپل باید نسبت به انجام آن اقدام کنید. در این مطلب، در مورد اهمیت بالای داشتن اپل آیدی گفتیم و کاربردهای مهم آن را نیز مشخص کردیم. در ادامه هم روش‌هایی را برای ساخت اپل آیدی بررسی کردیم که در همه آن‌ها، شما باید آی پی ثابت VPS و همچنین یک شماره مجازی معتبر داشته باشید تا بتوانید اپل آیدی معتبری را بسازید. در این زمینه، وبسایت‌های مختلفی هستند که به شما خدماتی را ارائه می‌دهند. یکی از این وبسایت‌های معتبر، آریاپی است.

 

در آریاپی، خدماتی در رابطه با آموزش ساخت اپل آیدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برخی از کاربران که ترجیح می‌دهند خودشان با روش‌های گفته شده اقدام به ساخت اپل آیدی بکنند، می‌توانند از طریق این وبسایت آی پی ثابت برای کشورهای مختلف از جمله آمریکا را خریداری کنند. همچنین، شما می‌توانید شماره مجازی مخصوص ساخت اپل آیدی را نیز در این وبسایت خریداری کنید تا یک اپل آیدی تضمینی و معتبر را بسازید. از دیگر خدماتی که این وبسایت خدمات ارزی در اختیار کاربران خود می‌گذارد، فروش آپل آیدی معتبر است. شما می‌توانید بدون اقدام به ساخت، یک اپل آیدی معتبر و امن را از آریاپی خریداری کنید.

 

برای خرید اپل آیدی معتبر، به وبسایت آریاپی به آدرس https://ariapay.io/ مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از خدمات متوع ارزی که این وبسایت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ مانند پی پال، خرید از سایت‌های خارجی و غیره نیز بهره ببرید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=60218
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file