خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

صرافی ایرانی بهتره یا خارجی ؟

رپورتاژ آگهی

صرافی ایرانی بهتره یا خارجی ؟

صرافی‌های ارز دیجیتال، نقش کلیدی برای حضور در بازار رمز ارزها و خریدوفروش آن‌ها بازی می‌کنند. اما یکی از چالش‌های بسیار مهم این روزهای کاربران ایرانی، انتخاب میان صرافی ایرانی یا خارجی است. چالش خود را با این سؤال آغاز می‌کنیم که صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی و استفاده از خدمات هر یک از این صرافی‌ها چه مزایا و معایبی می‌تواند برای کاربران ایرانی به دنبال داشته باشد؟ خرید تتر و یا سایر ارزهای دیجیتال هم از طریق خدمات صرافی‌های داخلی و هم از طریق صرافی آنلاین خارجی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است.

 

یکی از اولین قدم‌ها برای حضور در این بازار و استفاده از مزیت‌های آن، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن و معتبر است. ازاین‌رو به‌هیچ‌وجه نباید این چالش را ساده پنداشته و در انتخاب صرافی سهل‌انگاری کنیم. در ادامه با بررسی نکات مختلف درباره انواع صرافی داخلی و خارجی، سعی می‌کنیم تا دید بهتری برای شما ایجاد کنیم.

 

تفاوت صرافی‌های داخلی و خارجی

انتخاب میان یکی از انواع صرافی داخلی و خارجی ارز دیجیتال بایستی با بررسی تفاوت‌ها، مزیت‌ها و معایب آن‌ها برای ما و شما باشد. به همین دلیل ابتدا لازم است تا این تفاوت‌ها را در میان صرافی‌های داخلی و خارجی به‌صورت کامل باهم مرور کنیم:

برای خرید ارز دیجیتال در یک صرافی خارجی در قدم اول شما می‌بایست وارد یک صرافی داخلی شده و اقدام به خرید تتر نمایید. در مرحله بعدی باید تتر خریداری‌شده را به کیف پول خود در صرافی خارجی انتقال دهید. این مهم نشان می‌دهد که برای خرید ارز دیجیتال در صرافی‌های خارجی نیاز به اجرای مراحل زیادی داشته که این امر می‌تواند کارمزدها و هزینه‌های بسیار بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

 

خطر همیشگی تحریم‌ها، یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی صرافی‌های خارجی و داخلی است. نوسانات مشاهده‌شده در قیمت ارز دیجیتال و خطرات و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در این بازار به‌خودی‌خود قابل‌توجه هستند. کاربران نباید خطراتی مانند تحریم‌ها و ضبط سرمایه‌های خود از طریق صرافی را نیز به سرمایه‌گذاری خود اضافه نمایند.

 

یکی دیگر از تفاوت‌های میان صرافی داخلی و خارجی ارز دیجیتال، تفاوت میان حجم معاملات در آن‌ها است. در صرافی‌های معتبر خارجی معمولا مشاهده حجم معاملات بالاتری هستیم اما این شرایط برای صرافی‌های خارجی میان رده و صرافی‌های داخلی تقریبا یکسان است. علاوه بر این، امکانات ترید و معاملات فیوچر در صرافی‌های خارجی به‌صورت کامل‌تر و پیشرفته‌تر از صرافی‌های داخلی است.

 

بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان

صرافی ایرانی بهتره یا خارجی ؟

 وقتی به چند ماه قبل برمی‌گردیم، صرافی بایننس به‌عنوان محبوب‌ترین و بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان قابل استفاده بود؛ اما متأسفانه شاهد بودیم که این صرافی ارائه خدمات به کاربران ایرانی را از لیست خدمات خود حذف کرده و عملا با تبعیت از قوانین آمریکا، کاربران ایرانی را تحریم کرد. پس از تحریم کاربران ایرانی توسط صرافی بایننس جایگزین‌های متفاوتی برای این صرافی معرفی شد که البته به‌هیچ‌وجه نمی‌توان خطر تحریم را برای آن‌ها نیز حل شده دانست؛ زیرا این صرافی‌ها نیز برای گرفتن مجوز‌های بین‌المللی، در اولین قدم بایستی از قوانین تبعیت کرده و کاربران ایرانی را تحریم نماید. در حال حاضر، صرافی کوکوین به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای صرافی بایننس معرفی می‌شود که البته امکان احراز هویت در آن برای کاربران ایرانی وجود نداشته و عملا با احراز هویت شما وارد لیست سیاه این صرافی خواهید شد. کاربران ایرانی که مایل به استفاده از خدمات این صرافی هستند باید از سرویس‌های تغییر IP استفاده کرده و هویت خود را مخفی نگه دارند.

 

همچنین برخی از کاربران نیز از خدمات صرافی کوینکس برای پیشبرد اهداف خود در بازار ارز دیجیتال استفاده می‌نمایند. قیمت ارز دیجیتال در صرافی کوینکس با صرافی‌های معتبر داخلی تفاوتی نداشته و عملا صرافی شرایط مشابهی با صرافی‌های داخلی دارد؛ اما اعتبار این صرافی در میان سایر صرافی‌های خارجی چندان بالا نیست.

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ازنظر کاربران

صرافی ایرانی بهتره یا خارجی ؟

 اگر به دنبال این هستید که  ریسک‌ها و خطرات بسیار زیاد حضور در صرافی‌های خارجی را به سرمایه‌های خود وارد نسازید، توصیه ما استفاده از خدمات بهترین و معتبرترین صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال است. استفاده از خدمات صرافی داخلی علاوه بر مزیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، می‌تواند راه مناسبی برای حفظ ارزش سرمایه در برابر تورم باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر قیمت تتر امروز روز را در صرافی‌های داخلی بررسی کنید متوجه خواهید شد که قیمت این ارز دیجیتال دائما با قیمت دلار در بازار داخلی با کمی نوسان محدود در حال تغییر است. عملا این مزیت باعث می‌شود تا شما بتوانید حتی بدون داشتن دانش فنی خیلی بالا نیز ارزش پول نقد خود را با خرید تتر در صرافی داخلی حفظ کنید.

 

برای معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ازنظر کاربران می‌توان به چندین گزینه اشاره نمود. نوبیتکس، ارزپایا، بیت پین و تبدیل در حال حاضر در رده‌بندی صرافی‌های داخلی شرایط بهتری دارند. ازنظر میزان کارمزد‌ها دراین‌بین، صرافی ارزپایا شرایط بهتری را برای کاربران ایرانی در بازار ارز دیجیتال ایجاد می‌کند. ازنظر تعداد ارزهای دیجیتال لیست شده صرافی‌های ارزپایا و تبدیل شرایط بهتری دارند. برای مثال در صرافی ارزپایا می‌توانید نسبت به خرید بیت کوین، خرید BNB، اتریوم و ده‌ها ارز دیجیتال محبوب دیگر بپردازید. ازنظر تنوع در خدمات و امکان مشاهده اخبار و اطلاعات مربوط به بازار ارز دیجیتال نیز شما می‌توانید از خدمات صرافی ارزپایا استفاده کنید. این صرافی با محیط کاربری کاربرپسند، کارمزد پایین و پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته، پیشتاز بازار صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال است.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=59132
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file