ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

قصد خرید مبلمان کلاسیک دارید؟ 11 راهنمای خرید مبلمان کلاسیک

رپورتاژ آگهی

مبلمان کلاسیک؛ زیبا، راحت و باوقار

مبلمان کلاسیک (Classic Sofa) یکی از انواع مبلمان است که طرفداران بسیاری دارد. در طراحی این نوع از مبلمان از سبک‌های دکوراسیون داخلی و معماری یونانی و رومی الهام گرفته شده است؛ اما به هیچ‌وجه، کهنه یا قدیمی نیست؛ بلکه متناسب با نیازهای امروزی و برای ایجاد زیبایی، وقار و شکوه از آن استفاده می‌شود. در این مطلب با ویژگی‌های این نوع از مبلمان آشنا می‌شویم.

 

قصد خرید مبلمان کلاسیک دارید؟ 11 راهنمای خرید مبلمان کلاسیک

 

مبلمان کلاسیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

در طراحی مبلمان کلاسیک بر روی خطوط منحنی در پایه‌ها، تاج مبل، دسته و کنده‌کاری‌های بخش‌های چوبی تاکید می‌شود. طراحی مبلمان کلاسیک دارای ظرافت‌های بسیاری است و طرح‌هایی از برگ و گل است که باعث محبوبیت آن در میان خانواده‌های ایرانی شده است. مبلمان کلاسیک هم در کشورهای اروپایی و هم در کشورهای شرقی و خاورمیانه طرفداران خاص خودش را دارد. در ادامه با ویژگی‌های این نوع از مبلمان آشنا می‌شویم:

  •  زیبایی و ظرافت: یکی از مهم‌ترین عوامل جذابیت مبلمان کلاسیک، نقش‌هایی است که با روش منبت‌کاری بر روی این مبل‌ها ایجاد می‌شود. پارچه‌های فاخر و زیبا با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و خیره‌کننده نیز از عوامل دیگر زیبایی مبلمان کلاسیک به شمار می‌آید.
  •  جلوه چوب در این مبلمان: چوب در مبلمان کلاسیک، خود را بیشتر از انواع دیگر مبلمان مانند: مبلمان راحتی نشان می‌دهد. جلوه چوب با نقوش زیبای آن در این نوع از مبلمان، حس زندگی و طبیعت را در محیط جاری می‌کند و فضایی گرم و مطبوع می‌سازد.
  •  دوام بالای مبلمان کلاسیک: مواد به‌کار رفته در ساخت مبلمان کلاسیک عموما از کیفیت بیشتری نسبت به انواع دیگر مبلمان برخوردار هستند. همین امر باعث افزایش طول عمر و البته افزایش قیمت آن می‌شود.

قصد خرید مبلمان کلاسیک دارید؟ 11 راهنمای خرید مبلمان کلاسیک

انواع مبلمان کلاسیک

برای خرید مبلمان کلاسیک بهتر است ابتدا با انواع سبک‌های این نوع از مبلمان آشنا باشید. مبلمان کلاسیک عموما براساس سبک طراحی کشورهای صاحب سبک در این زمینه، تقسیم‌بندی می‎شود. برخی از انواع سبک‌های مبلمان کلاسیک عبارتند از:

  •  مبلمان کلاسیک فرانسوی: یکی از مشهورترین انواع مبلمان کلاسیک است؛ بدنه و پایه‌های چوبی همراه با انحنا دارد. بدنه چوبی مبلمان کلاسیک فرانسوی عموما به رنگ طلایی است.
  •  مبلمان کلاسیک انگلیسی: فرم پایه‌ها در این سبک نیز منحنی است؛ بدنه چوبی آن معمولا از چوب راش است و پارچه‌های طرح‌دار بسیار متنوعی دارد.
  •  مبلمان کلاسیک لهستانی: تفاوت بیشتری با سبک‌های دیگر مبلمان کلاسیک دارد و علت آن بیشتر در طرح‌های خلاقانه این نوع از مبلمان است. نشیمن‌گاه مبلمان کلاسیک لهستانی معمولا کوچک‌تر از انواع دیگر است و فضایی کمتر را در خانه اشغال می‌کند.
  •  مبلمان کلاسیک ایتالیایی: دارای اصالت و قدمتی بیشتر از انواع دیگر است؛ تعادل و تقارن در آن به‌شدت خودنمایی می‌کند و از ویژگی‌های سبک هنری باروک در طراحی آن استفاده می‌شود.
  •  مبلمان چستر کلاسیک: مبلمان چستر، خود یکی از انواع مبلمان است؛ اما برخی از محصولات مبل چستر را می‌توان در گروه مبلمان کلاسیک قرار داد. در مبل چستر، معمولا از جنس چرم به جای پارچه استفاده می‌شود.

قصد خرید مبلمان کلاسیک دارید؟ 11 راهنمای خرید مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک بهتر است یا مبلمان مدرن؟

یکی از چالش‌های خرید مبلمان، انتخاب بین مبل کلاسیک یا مدرن است. برای چنین تصمیمی باید ابتدا به هماهنگی سبک مبلمان با سبک دکوراسیون داخلی منزل خود فکر کنید. مبلمان کلاسیک جنبه تشریفاتی و تزیینی ویژه دارد و به‌دلیل مواد اولیه به‌کار رفته در آن از دیگر انواع مبلمان گران‌تر است.

از سوی دیگر مبلمان مدرن، حال‌وهوایی امروزی به فضای داخلی منزل می‌دهد. در طراحی این نوع از مبلمان از خطوط مستقیم یا عمود بر هم و پارچه‌هایی بدون نقوش درشت استفاده می‌شود. در مبلمان مدرن، اصل اول، راحتی و اصل دوم، نوآوری در عین سادگی است. با داشتن این آگاهی‌ها این شما هستید که باید تصمیم بگیرید، کدام‌یک از این دو نوع مبلمان، مناسب فضای داخلی منزل شما است.

قصد خرید مبلمان کلاسیک دارید؟ 11 راهنمای خرید مبلمان کلاسیک

بهترین مبلمان کلاسیک را از کجا بخرم؟

مبلمان کلاسیک نوعی از مبلمان است که به‌طور هزمان از زیبایی و شکوه مبلمان سلطنتی یا استیل و راحتی مبلمان راحتی برخوردار است. اگر تمایل به خرید این نوع از مبلمان دارید، ما فروشگاه مبلمان و دکوراسیون ایران دکور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما در این فروشگاه علاوه بر انواع مبلمان کلاسیک و مدرن، می‌توانید تمامی وسایل مورد خود را برای چیدمان داخلی منزل و فضاهای اداری و تجاری به دو صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57015
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file