ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

لزوم طراحی سایت برای پیج های اینستاگرام

رپورتاژ آگهی

بعد از خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که داشتن سایت در کنار پیج اینستاگرام چه مزیت هایی برای کسب و کار آنلاین شما دارد.

 

خیلی از شرکت ها ، اینفلوئنسرها و فروشگاه های اینترنتی چون در اینستاگرام فعال هستند و درآمد خوبی هم دارند فکر میکنند که دیگر نیازی به داشتن سایت نیست٬ در صورتی که پتانسیل فروش شما زمانی افزایش می یابد که از کانالهای مختلفی برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

 

شما برای فرایند ثبت سفارشات ٬ واریزی ها ٬ بررسی موجودی انبار و … نیازمند به داشتن سیستمی یکپارچه دارید که تمام پروسه بدون نیاز به ثبت دستی انجام شود .

لزوم  طراحی سایت برای پیج های اینستاگرام

وبسایت میتواند بزرگترین و بهترین ویترین برای کسب و کار شما باشد!

در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید، برای اینکه بتوانید خدمات و یا محصولات خود را به بهترین شکل ارائه بدهید و یا اینکه به معرفی تخصص و ویژگی های شخصی خود بپردازید، نیاز به سایت حرفه ای شخصی ، فروشگاهی و یا شرکتی دارید …

 

چگونه سایتی حرفه ای داشته باشیم؟

بهترین گزینه ها برای طراحی سایت وردپرس ، سپردن کار طراحی سایت به افراد کاربلد و متخصص در این زمینه هست و یا اینکه خود شما با یادگیری اصول اولیه طراحی سایت وردپرس و مدیریت سایت ، با نصب وردپرس و دانلود رایگان قالب وردپرس از سایت های مرجع دانلود قالب رایگان وردپرس ، سایت خود را راه اندازی کنید.

 

بهترین قالب های وردپرس فارسی را رایگان دانلود کنید!!!

از بهترین سایت ها برای دانلود قالب رایگان وردپرس ، دانلود رایگان قالب فارسی وردپرس ، قالب فروشگاهی وردپرس و دیگر موضوعات سایت تمکس است که بهترین قالب های وردپرس را که دیگر سایت ها با هزینه های نسبتا بالا می فروشند به رایگان در اختیار شما قرار داده است.

 

اگر پیج شما فروشگاهی است و دوست دارید سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشید که حجم زیاد محصولات شما را پوشش دهد بهترین گزینه برای رسیدن به هدف، سپردن کار به متخصص وردپرس هست که پیشنهاد ما به شما پکیج طراحی سایت ویژه پیج های اینستاگرام تمکس ( temex.ir ) است که با هزینه و تخفیفات مناسب ، طراحی حرفه ای و پشتیبانی بلند مدت کار طراحی و مدیریت سایت شما را انجام می دهند.

 

شدیدا پیشنهاد میکنم اگر دنبال طراح حرفه ای سایت هستید حتما پیکج ویژه طراحی سایت وردپرس برای پیج های اینستاگرام تمکس را با تخفیف 35 درصدی مشاهده کنید.

لزوم  طراحی سایت برای پیج های اینستاگرام

زمان آن رسیده که تنها برخی از مزیت های سایت در کنار پیج ایستاگرام را مرور کنیم :

 

1 – وب‌سایت‌ها پایدارتر از اینستاگرام
پایداری یکی از اصول مهم راه‌اندازی کسب و کار است. از آنجایی که در سال‌های گذشته شبکه‌های اجتماعی فراوانی آمده‌اند و رفته‌اند، مشاهده شد که اکثر آنها نسبتا عمر کوتاهی داشتند. هر کدام از شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر ، تلگرام و … چند سالی افراد بسیاری را مجذوب خود کردند ولی بعد از مدتی به دلیل تحریم، کوچ کاربران به شبکه اجتماعی دیگر، یا فیلترینگ و غیره کارشان پایان یافته و کم کم به فراموشی سپرده شده‌اند. اکنون هم که اینستاگرام در معرض خطر فیلتر داخلی و طرح صیانت از فضای مجازی است.

 

وب سایت بیس اصلی کسب و کار شماست اما اینستاگرام ممکن است پیج شما را مسدود و نام کاربریتان را غیرفعال کند. این اتفاق برای بسیاری از افراد رخ داده است. در هر صورت نام پیج شما در اختیار خود اینستاگرام است و آنها تعهدی برای همیشگی بودن آن به شما نداده‌اند.

 

2 – امنیت بالاتر وب سایت‌ها
یکی از ایرادات امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، دسترسی نداشتن به پایگاه‌های اطلاعاتی آنها است. پس در صورت هک شدن، به احتمال زیاد پیج اینستاگرامی کسب و کار خود را از دست می‌دهید. وب‌سایت‌ها نسبت به صفحات اینستاگرامی در زمینه ایمنی بالاتر هستند.

 

3 – در وب‌سایت، همه چیز در اختیار شماست
یکی از اصلی‌ترین برتری‌های وب‌سایت نسبت به اینستاگرام که کمتر به آن اشاره شده دسترسی آسان به اطلاعات است. همه داده و اطلاعات سایت شما از محتوایی که ایجاد کرده‌اید، نظرات و مشخصات کاربران، محصولات و… همه و همه در اختیار شما می‌‌باشد. در وب‌سایت‌ها شما می‌توانید هر زمان که خواستید از اطلاعاتتان پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید.

 

4 – اعتبار بیشتر وب سایت‌ها

صفحات اینستاگرام به اندازه وب‌سایت‌ها از اعتبار بالایی برخوردار نیستند. اکثر افراد بر پایه اعتماد، خرید کالا یا خدمات را انجام می‌دهند. این اعتماد نتیجه سال‌ها تلاش و تداوم فعالیت است. داشتن نمادهایی همچون اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت و امنیت در پرداخت، می‌تواند به افزایش اعتبار وب‌سایت و جلب اعتماد کاربران بیفزاید. چرا که داشتن این نمادها یعنی این کسب و کار در جایی ثبت شده و هویت صاحب آن شناخته شده است. پس شما دقیقا می‌دانید که محصول را از چه کسی می‌خرید.

 

طراحی وب سایت اعتماد بیشتری جلب می‌کند و شما را خیلی حرفه‌ای تر نشان می‌دهد. حتی اگر پیج کسب و کار اینستاگرام هم داشته باشید و محصولات و خدماتتان را در آن معرفی کنید، برای فروش راحت‌تر محصولات به درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارید و چه پیشنهادی راحت‌تر از داشتن وبسایت؟! پس در هر صورت برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی خود به وبسایت نیاز دارید و می‌توانید در کنار آن از شبکه‌های اجتماعی برای تعامل و ارتباط با مخاطبین و آگاهی از برند استفاده کنید.

 

کلام آخر!
قبلا هم گفته شده که سایت و اینستاگرام تکمیل کننده یک دیگر هستند و شما برای تعامل بیشتر با مشتری نیاز به پیج اینستاگرام و جهت اعتماد سازی مخاطب و ارائه امکانات بیشتر و توضیحات متنوع از محصول و پرداخت آنلاین نیاز به سایت دارید. پس اگر پیج اینستاگرام دارید برای طراحی سایت متناسب با پیج اینستاگرامتان درنگ نکنید . . .

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57165
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file