ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

معرفی بهترین وب سایت های وردپرس

رپورتاژ آگهی

با معرفی بهترین وب سایت های وردپرس در خدمت شما هستیم. اگر بخواهیم قوی ترین سیستم مدیریت محتوا را برای طراحی سایت نام ببریم، بدون شک نام وردپرس در صدر لیست به چشم خواهد خورد.این ابزار در سال 2003 توسط مت مولنوگ به زبان PHP نوشته شد تا به یکی از پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل شود و در سر تا سر جهان اتفاقی انقلابی باشد. نرم افزاری متن باز و البته رایگان که با افزونه های بی شمار، امکانات سئو،منعطف بودن، سهولت استفاده و امنیت مناسب باعث شده است که بهترین CMS تا به امروز یه شمار آید که همواره در حال به روز رسانی و پیشرفت است. به کمک وردپرس مهم نیست چه نوع وبسایتی مورد نیاز شماست، با این ابزار شما توانایی طراحی انواع وبسایت های آموزشی، خبری، شخصی و حتی طراحی سایت فروشگاهی را دارید. این امر سبب شده تا بسیاری از هزینه های طراحی وبسایت کاهش پیدا کنند.

معرفی بهترین وب سایت های وردپرس

محبوبیت روز افزون وردپرس باعث شده است تا امروز حدود 76 میلیون وب سایت در سرتاسر دنیا یا استفاده از این نرم افزار طراحی و راه اندازی شوند. در ادامه مطلب با شما هستیم تا شما را با معرفی بهترین وب سایت های وردپرس آشنا کنیم.

 

طراحی وبسایت چیست؟

وبسایت در عصر دیجیتال جایگاه ویژه ای دارند، چنان که در برخی حوزه های مختلف راه کار هایی بی نقص جهت ساده تر کردن زندگی بشر ارائه میکنند. برای مثال، در حوزه های خبری، آموزشی، بازاریابی و فروش و حتی بازار های بین المللی،پایگاه های اینترنتی با کاهش قابل توجه هزینه، سهولت دسترسی و دقت بیشتر، به سرعت به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده اند.
ساختن و طراحی این صفحات، پروسه ای زمان گیر و نه چندان ساده است که به دو بخش فرانت اند و بک اند تقسیم می شود. در بخش فرانت اند، قالب وبسایت و هر چیزی که در وبسایت قابل مشاهده است طراحی و مرتب سازی می شود  و اما در بخش بک اند کد های مختلف از زبان های برنامه نویسی مختلف چون: html , css , python , php و… مشاهده می شوند که یادگیری و تسلط بر هر کدام نیازمند زمان و تمرین میباشد.

 

اما وردپرس، بدون نیاز یه دانش برنامه نویسی به شما کمک میکند تا صفحه دلخواه خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید. وردپرس همچنان در حال پیشرفت است و آپدیت های رایگانش منتشر میشوند. از وردپرس میتوان در زمینه های:

  • ساخت وبلاگ و یا وبسایت شخصی
  • وبسایت های خبری و اطلاع رسانی
  • وبسایت های دانشگاهی
  • وردپرس شبکه
  • وبسایت های عکاسی
  • فروشگاه های آنلاین
  • وبسایت های کاریابی
  • و …

این ابزار که خود نیز یک وبگاه دارای سیستم مدیریت محتوا به شمار میرود (CMS) فارق از هرگونه پیچیدگی صفحه مورد نیاز شما را ترسیم میکند. حال میخواهیم ببینیم کدامیک از وبسایت هایی که شاید روزانه با آنها سروکار داریم توسط وردپرس طراحی و راه اندازی شده اند.

 

5 روش ساده برای فهمیدن این موضوع وجود دارد:

  • 1. استفاده از extention یا افزونه مرورگر خود

افرونه wappalyzer نه تنها CMS سایت را به ما نشان میدهد بلکه زبان های مورد استفاده در وبسایت، اطلاعات سرور، تکنولوژی مورد استفاده و … را نیز به وضو نشان میدهد.

  • 2. بررسی سورس کد وبسایت

تنها کافیست در وبسایت ctrl + u یا کلیک راست کنید و سپس view page source رو باز کنید و در کد باز شده دنبال wp-content باشید اگر به فایل فوق برخوردید وبسایت مورد بررسی شما ورد پرسی است.

  • 3. استفاده از وبسایت های تشخیص وردپرس:

وبسایت های متعددی در این زمنیه وجود دارند که isitwp.com یکی از آنهاست تنها کافیست وارد شوید و آدرس وبسایت مورد بررسی را وارد کنید.

  • 4. درج آدرس پنل ادمین

راه دیگر درج عبارت wp-admin در انتهای آدرس وبسایت است که البته بسیاری از وبسایت ها برای حفظ امنیت سایت آدرس آن را تغییر میدهند اما باز هم باید احتمالات را در نظر گرفت.

  • 5. اضافه کردن عبارت license.txt

اضافه کردن عبارت license.txt  به انتهای آدرس وبسایت سایت هایی که با  وردپرس طراحی شده اند لایسنس ورد پرس  را نمایش خواهد داد

شرکت ها و وبسایت های متعددی هستند که خدمات طراحی سایت با استفاده از وردپرس انجام میدهند

این شرکت ها با کاهش قابل توجه هزینه های مشتری خدمات قابل توجه و مناسبی ارائه میدهند و در نتیجه میتوانند بهترین سایت وردپرس ایرانی را در حوضه کاری مشتری فرآهم آورند

از این رو در ادامه این مقاله با ویژگی های بهترین شرکت های طراحی وب آشنا میشویم :

  • ابتدا با سرچ یکی از کلمات کلیدی در گوگل تعدادی وبسایت برای شما به نمایش در خواهد آمد که به ترتیب در صفحه اول نتایج مرتب شده اند

معمولا وبساتی که محتوای به روز تری را ارائه میدهد و تولید محتوای مستمری دارد در نتایج بالاتر از سایر گزینه ها قرار میگیرد.
در نتیجه شما در مرحله اول باید وبسایتی را انتخاب کنید.

  • در ادامه ظاهر وبسایت نظر شما را جلب خواهد کرد. وبسایت شرکت انتخابی تا چه اندازه راضی کننده است ؟
  • قطعا اگر این مراحل را نیز کنار بگذاریم به مرحله نمونه کار ها میرسیم

جایی که شما انتخاب میکنید برای ساخت بهترین سایت وردپرس خودتان به وبسایت اعمتاد کنید یا خیر
قطعا وبسایت های معتبر بهترین نمونه کار های خود را در صفحه وب در معرض دید شما قرار میدهند تا بی هیچ درنگی مجذوب قدرت طراحی آنها شوید.

  • پس از انتخاب و سفارش کار تنها کاری که نیاز است انجام دهید صبر کردن برای آماده شدن سایت است اما اگر سایت سر وقت حاضر نشد چه ؟

آنوقت ممکن است کل برنامه های زمانی که برای بیزنس و کار خود چیده اید به هم بخورد. پس لازم است تا وبسایت یا شرکت مورد نظر شما وقت شناس نیز باشد زیرا که وقت شناسی میتواند برنامه های شما را تضمین کند.

  • وبسایت شما حاضر است !  حال تبلیغات میتواند بازدید وبسایت شما را دگرگون کند. اما صبر کنید ! قبل از تبلیغات سئو باعث میشود موتور جست و جو (گوگل) وبسایت شما را بهینه شناسایی و در آمار در صفحات اول قرار دهد !

این بدین معناست که اگر کار شما برای مثال فروش کتاب است هرگاه هر فرد کلمه خرید کتاب را جستجو میکند وبسایت شما در رتبه های اول گوگل به نمایش در آید و این بدین معناست که وبسایت شما دیده میشود و فروش به طبع افزایش خواهد داشت.

  • فرض کنید وبسایت خود را با تلفن همراهتان باز میکنید چگونه میبینید ؟ آیا وبسایت برای تلفن همراه و تبلت نیز بهینه شده است ؟ اگر نشده بخش اعظمی از مشتریانتان را از دست داده اید زیرا که اکثریت مردم امروزه با تلفن همراه خود وبگردی یا انجام کار های روزمره مثل خرید را تجربه میکنند.
  • سئو به شدت کار ساز است اما اگر محتوا مستمر تولید نشود و به روز نباشد وبسایت های به روز تر جایگذین وبسایت شما خواهند شد

پس اگر نتوانید تولید محتوای مستمر انجام دهید، بازدید وبسایت شما کاهش میابد و هدف شما که فروش بیشتر است محقق نمیشود.چه بهتر است شرکت انتخابی شما خدمات تولید محتوای سایت شما را به عهده بگیرد تا با دیدگاهی هوشمندانه باعث رشد کسب و کار شما شود.

  • حال زمان تبلیغات است. شرکت انتخابی شما چه خدماتی دارد ؟ چه پکیج های تبلیغاتی ارائه میدهد تا وبسایت شما بهترین وبسایت وردپرس ایران شود !
  • حفظ کردن و درج آدرس وبسایت کار خوشایندی برای مشتری شما نیست در نتیجه یک اپلیکیشن کار بردی ساده میتواند مشتریان شما را راضی و خشنود نگه دارد.
  • شبکه های اجتماعی شما میتوانند دروازه های ورود مشتریان و بازدید کنندگان جدید به وبسایت شماست پس علاوه بر وبسایت محتوا باید برای پیج شما نیز تولید شود
  • در آخر هزینه انجام انبوه کار های بالا بسیاز حائز اهمیت است. شرکت باید با هزینه ای مناسب خدمات فوق را عرضه کند.

 

بهترین وب سایت های وردپرس جهانی

  • 1. techcrunch

وبسایت فوق از معروفترین افزونه های جهان جهت اطلاع رسانی سریع اخبار استفاده میکند. این وبسایت از ورد پرس بهره میبرد و تاکیدش روی سرعت وبسایت است پس منطقیست وبسایت تا جایی که میشود ساده و خواندنیست.

  • 2. sony music

وبسایت موسیقی سونی! شرکتی فعال در حوزه های مختلف اعم از تکنولوژی، بازی های کامپیوتری،موسیقی و … بخش موسیقی این شرکت دارای موفق ترین قرار داد های موسیقی از راک تا پاپ از جمله مایکل جکسون است. با استفاده از ورذپرس خلق شده و شامل افزونه هایی جذاب میباشد.

  • 3. official star wars blog

وبسایتی برای طرفداران جنگ های ستارگان که ساعتها نوجوانان رو پای تلوزیون میخکوب میکرد ! شمشیر های لیزری، جدای ها و سفیه ها !وبسایت وردپرسی جنگ ستارگان  بهشتی پر از سرگرمی و بازی های سرگرم کننده برای طرفداران همراه با نقد و نظرات کاربران از سراسر دنیا که با ورد پرس به بهترین و جذاب ترین شکل ممکن نوشته شده است

  • 4. 100 web

وبسایتی کم نظیر با افزونه های متعدد، قالب هاب کاربردی و خدماتی جداب و البته با هزینه اشتراکی بسیار پایین تر از رقبای خارجی. حتی اگر سرعت وبسایت شما به شدت کند است میتوانید با امکان جالبی که این وبسایت تحت عنوان 10web speed optimizer دارد سرعت آن را تا حد قابل توجهی بهینه کنید.

  • 5. the new york times

همانطور که نیویورک مرکز دنیاست، نیویورک تایمز هم مرکز تمامی اخبار دنیاست. از اخبار دنیای سیاست تا اخبار هنری و ورزشی. یکی از بزرگترین و معتبر ترین روزنامه های موجود در دنیا که حتی وبسایت آن نیز بوی کاغذ روزنامه را میدهد ! این وبسایت ساخته شده با وردپرس چنان طراحی شده است که انگار روزنامه ای قدیمی جلوی روی شماست و شما اخبار را از روی آن میخوانید. حتی فونت های این وبسایت چنان شبیه سازی شده اند که حس روزنامه را به بازدید کننده تلقین میکنند

 

کلام آخر
با توجه به این که بهترین وبسایت های وردپرس اعدادی بیش از این هاست ما به اختصار تنها به معرفی چند وبسایت پرداختیم تا به طور واضح مشاهده کنید که وردپرس چنان قدرتمند است که حتی وبسایت های بزرگ خارجی نیز از آن بهره میبرند و خود را از هزینه های زیاد طراحی میرهانند.
یادگیری زبان های برنامه نویسی چنان زمانبر و ایجاد یک وبسایت با استفاده از زبان های مختلف چنان پر هزینه است که حتی بسیاری از شرکت های بزرگ ترجیهشان بر این بوده که از وردپرس به جای الباقی زبان های سخت برنامه نویسی استفاده کنند و از طرفی امکانات بی نظیر وردپرس باعث شده که روزانه افراد بیشتری از زبان های پیشرفته برنامه نویسی به سوی ورد پرس گام بردارند.
وردپرس به شدت روند راه اندازی وبسایت را ساده کرده است به طوری که با کمترین دانش قادر به طراحی وبسایت هایی در حد انتظار خود هستید. اما بهترین این است که وبسایت شما توسط یک شرکت با کارشناسانی با دانش کافی صورت پذیرد تا تمامی قابلیت های مورد نیاز شما با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن اجرا شود. وبسایت شما نیز میتواند به عنوان برترین وبسایت  موجود در زمینه کاری خود شناخته شود.

معرفی بهترین وب سایت های وردپرس

شرکت نبض نت با متخصینی خبره و با تجربه و وقت شناس وب پیج شما را به بهترین شکل ممکن خلق خواهند کرد. جای وبسایت شما در اولین های صفحه اول سرچ گوگل است پس صفحه شما به بهترین شکل بهینه خواهد شد و در صورت نیاز مسئولیت تولید محتوا و نشر وبسایت شما را به عهده خواهیم گرفت. نه تنها در گوگل بلکه همراه شدن با ما به معنای درخشش در تمامی صفحات اجتماعیست

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 3

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57584
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file