خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته پلاک خوان

رپورتاژ آگهی

همانطور که می دانیم، دوربین مداربسته یکی از ضروریات در برقراری امنیت، آرامش در زندگی ما و عاملی بازدارنده در وقوع جرایم می باشد. در دنیای امروز، سبد کالای سیستم های نظارتی آنقدر متنوع و گوناگون هستند که می توانند در هر کاربردی مورد استفاده قرار گیرند. نصب دوربین مداربسته پلاک خوان، می تواند ما را در کنترل و نظارت دقیق پارکینگ منازل مسکونی، ادارات، مجتمع های تجاری، پارکینگ های طبقاتی، خیابان ها، چهارراه ها، بزرگراه ها و … یاری سازد. در این مقاله به معرفی قابلیت های دوربین های پلاک خوان می پردازیم.

 

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته پلاک خوان

 

دوربین مداربسته پلاک خوان، چه قابلیت هایی را ارائه می کند؟

قابلیت پلاک خوانی، یک الگوریتم هوشمند است که می تواند پلاک را از سایر اجزای محیط تشخیص دهید و آن را ثبت کند و حتی به مقایسه کاراکترهای آن با کاراکترهای پلاک های موجود در دیتابیس خود بپردازد. قابلیت پلاک خوانی یا ANPR، مخفف Automatic Number Plate Recognition، می باشد. شرکت های بزرگی چون : داهوا، هایک ویژن و تیاندی، گام بزرگی در خصوص برقراری امنیت و نظارت محیط پیرامون ما برداشته اند و برای هر کاربرد و نیازی، یک دوربین مناسب را ارائه کرده اند. فرآیند پلاک خوانی، امری مهم و ضروری در برقراری نظم، امنیت، کنترل ترافیک و تردد در یک شهر نیز محسوب می شود و مسئولین سعی دارند با نصب دوربین مداربسته پلاک خوان، بتوانند بر رفتار رانندگان نظارت داشته باشند و از کوچک ترین تخلف و بی نظمی مطلع شوند و در جهت پیشگیری از رفتارهای پرخطر و تصادفات گام های بزرگی را بردارند.

 

از دیگر قابلیت های این دوربین ها، ارائه گزارشاتی جامع چون : کاراکترهای دقیق پلاک ها، تعداد دفعات تردد به همراه زمان و تاریخ دقیق، نوع پلاک، رنگ خودرو و … می باشد.

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته پلاک خوان

انواع دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین های پلاک خوان، بر مبنای قابلیت هایی که دارند، در دسته های مختلفی جای می گیرند. یکی از عوامل تاثیرگذار در این دسته بندی، میزان سرعتی است که این دوربین ها پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال دوربین هایی که امکان ثبت پلاک خودروهایی با سرعت کم را دارند، در دسته دوربین های پلاک خوان پارکینگی و دوربین هایی که امکان ثبت پلاک خودروهایی با سرعت بالا را دارند، در خیابان ها، بزرگراه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند و به دوربین های پلاک خوان جاده ای نیز معروف هستند.

 

دوربین مداربسته پلاک خوان، امکان شناسایی، اسکن و ثبت پلاک را فراهم می آورد اما دوربین مداربسته مشاهده پلاک، می تواند تصاویر مناسب و با وضوح بالا را ارائه نماید.

 

IPC-HFW7842H-Z4VH : این دوربین تحت شبکه 8MP، از تکنولوژی WizMind می باشد. این دوربین مداربسته پلاک خوان، بر مبنای هوش مصنوعی طراحی شده است و قابلیت هایی چون : مدیریت فضای پارک، دسته بندی وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری، تشخیص پلاک، نوع وسیله نقلیه و رنگ آن، قابلیت های هوشمند و … را فراهم می سازد. بدنه این دوربین، در مقابل عوامل محیطی چون : گرد و غبار، رطوبت، باران و برف ( استاندارد IP67 )، ضربات خارجی ( استاندارد IK10) مقاوم است.

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته پلاک خوان

ITC237-PW1B-IRZ : این دوربین مداربسته پلاک خوان تحت شبکه 2MP، با استفاده از الگوریتم های پلاک خوانی، به عنوان یک دوربین پلاک خوان پارکینگی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین می تواند، پلاک خودروهای در حال تردد تا سرعت 20Km/h را تشخیص، اسکن و ثبت نماید. همچنین می توان لیست سیاه و سفیدی را تعیین کرد تا بر آن مبنا، ورودی های پارکینگ ها کنترل شود. یعنی می توان مجموعه ای از پلاک ها را در لیست سفید قرار داد تا درب راهبند پارکینگ تنها برای آن پلاک های خاص باز شود و یا مجموعه ای از پلاک ها را در لیست سیاه قرار داد تا درب راهبند برای آن ها بسته بماند. با استفاده از این دوربین می توان به کنترل و مدیریت ورودی مجتمع های مسکونی پرداخت.

 

TC-C35TS : این دوربین تحت شبکه 5MP تیاندی، امکان مشاهده تصاویر پلاک ها را مهیا می سازد. این دوربین استارلایت می تواند تصاویر تمام رنگی را در روز و شب مهیا سازد و بر مبنای قابلیت های هوشمند و دسته بندی افراد و وسایل نقلیه، انتخابی عالی در پروژه ها باشد. این دوربین IP67 است و مناسب نصب در محیط های خارجی می باشد.

 

TC-C38TS : این دوربین تحت شبکه 8MP تیاندی، دارای قابلیت های مشابه TC-C35TS می باشد با این تفاوت که رزولوشن این دوربین 8MP است. این دوربین نیز گزینه خوبی برای مشاهده پلاک ها می باشد.

 

iDS-2VS435-F840-EY :این دوربین اسپید دام هایک ویژن 4MP، با قابلیت DarkFighter و قدرت زوم 40X می باشد و علاوه بر ارائه تصاویر سیاه و سفید در شب تا مسافت 400 متر، می تواند تصاویر تمام رنگی را نیز ارائه نماید. این دوربین از قابلیت IP67 ( مقاومت در برابر باران، برف، گرد و غبار ) و NEMA 4X (ضدخوردگی) پشتیبانی می کند و سازگار با شرایط مختلف محیطی است. این دوربین کنترل ترافیک قادر است شرایطی چون : تشخیص غیر قانونی پارک، رانندگی معکوس، عبور از خط غیر مجاز، تغییر خط ( مسیر )، عبور وسایل نقلیه موتوری در مسیر وسایل غیر موتوری و گردش U را تشخیص دهد.

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته پلاک خوان

محصولات مداربسته پلاک خوان و یا دارای قابلیت مشاهده پلاک بسیار گسترده هستند که در این مقاله فقط به برخی از آن ها اشاره شد.

 

نصب دوربین مداربسته پلاک خوان

یکی از نکات حائز اهمیت در پلاک خوانی و مشاهده پلاک ها، شرایط نصب دوربین مداربسته پلاک خوان و یا دارای قابلیت مشاهده پلاک ها می باشد. اگر محل نصب شما، پارکینگ است، نیاز است که دوربین در ارتفاع 1 الی 2 متر از پلاک نصب شود و دارای زاویه 30 درجه تا پلاک باشد. اگر هم محیط نصب، محیط خارجی است نیاز است که دوربین در ارتفاعی نصب شود تا دید کافی به پلاک داشته باشد. همچنین نیاز است که شرایط نوری با استفاده از پروژکتور تامین شد و تنظیمات لازم متناسب با محیط انجام شود.

معرفی قابلیت های دوربین مداربسته پلاک خوان

 

مراکز خرید دوربین مداربسته پلاک خوان

شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین عرضه کننده، ارائه دهنده و تولید کننده محصولات نظارت تصویری در ایران است و سبد گسترده و متنوعی از محصولات نظارت تصویری شامل برندهای داهوا، هایک ویژن، تیاندی، ناظر، مکسرون، آلباترون و آپتینا را همراه با ضمانت گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و تماس با شماره 02153862 و ارتباط با واحد فروش، از نزدیک ترین نمایندگی در شهر محل سکونت خود مطلع شوید و خریدی مطمئن داشته باشید. نمایندگان فراگستر در سراسر ایران، می توانند ضمن ارائه خدمات پیش از خرید، مراحل نصب انواع دوربین مداربسته را با رعایت استانداردها و اصول لازم انجام دهند.

 

کلام آخر در خصوص قابلیت های دوربین مداربسته پلاک خوان

همانطور که ذکر شد، دوربین مداربسته پلاک خوان می توانند قابلیت های کافی و لازم را برای نظارت محیط و تردد خودروها را فراهم آورد و مسئولین را در کنترل امنیت و نظم و همچنین پیشگیری از تصادفات یاری سازد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57080
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file