ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

مقایسه سفر به شیراز و اصفهان + هزینه‌ها

رپورتاژ آگهی

مقایسه سفر به شیراز و اصفهان + هزینه‌ها

اگر قصد ترتیب دادن یک سفر گردشگری داخلی با جذابیت زیاد و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را دارید، شیراز و اصفهان به‌عنوان دو شهر دیدنی و تاریخی در کشور، گزینه‌های عالی به حساب می‌آیند. اما از آن جایی که هزینه سفر، همیشه یک رکن اساسی را در انتخاب مقصد گردشگری تعیین می‌کند، بهتر است که از قبل، براورد خوبی نسبت به هزینه‌های سفر به شیراز و اصفهان، به طور مثال قیمت خرید بلیط پرواز تهران شیراز و… را داشته باشید. در این مطلب قصد داریم نگاهی کوتاه به هزینه‌های سفر به شیراز و اصفهان داشته باشیم و بین این دو مقصد گردشگری یک مقایسه خلاصه انجام دهیم.

 

هزینه‌های سفر به شیراز

برای سفر به شیراز، شما ممکن است که از خودروی شخصی خود استفاده کرده یا این که بخواهید بلیط قطار خریداری کنید و سفری ریلی داشته باشید. اما اگر حوصله سپری کردن زمان طولانی تا رسیدن به مقصد خود را ندارید، خرید بلیط پرواز تهران شیراز، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این صورت تا اینجای کار، هزینه خرید بلیط هواپیما را در لیست هزینه‌های سفر به شیراز داریم.

اما با توجه به سهولت و راحتی پرواز به شیراز، به جای استفاده از خودروی شخصی یا بلیط قطار، شما می‌توانید صرفه جویی خود در هزینه سفر را به شکلی دیگر انجام داده و به جای آن، سفر هوایی را تدارک ببینید.

مقایسه سفر به شیراز و اصفهان + هزینه‌ها

به طور مثال هزینه بعدی، مربوط به رزرو هتل در شیراز می‌شود. شما می‌توانید به جای رزرو یک هتل ۵ ستاره تاپ در شیراز، به سراغ هتل‌های ۴ ستاره بروید که هم خدمات و امکانات خوبی دارند و هم این که نرخ ارزان‌تری در مقایسه با هتل‌های ۵ ستاره خواهند داشت. از جمله هتل‌های چهار ستاره خوب شیراز، هتل کریم خان، هتل پارس، هتل الیزه، هتل آریوبرزن، هتل ستارگان شیراز، هتل رویال، هتل پارک سعدی و هتل شیرازیس را داریم.

 

نرخ رزرو هتل ۴ ستاره در شیراز، چیزی بین 1.200.000 تا 1.500.000 تومان به ازای هر شب بوده و برای چند شبانه روز اقامت، مبلغ متعادل و منصفانه‌ای خواهد بود. البته این نرخ مربوط به زمان نگارش این مطلب یعنی دی ماه ۱۴۰۲ است و ممکن است در آینده با تغییراتی همراه باشد.

 

دیگر هزینه‌های شما، شامل هزینه مربوط به خورد و خوراک، خرید سوغاتی و گشت‌و‌گذار در شهر می‌شود. اگر از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی در شیراز استفاده کنید، هزینه گشت‌و‌گذار شما در این شهر نیز مبلغ چندانی نخواهد شد. بیشتر جاذبه‌های گردشگری شیراز، رایگان هستند و نباید مبلغی بابت بازدید از آن‌ها، بپردازید.

 

هزینه سفر به اصفهان

سفر به اصفهان نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهای گردشگری داخلی به حساب بیاید. چه با بلیط قطار به اصفهان سفر کنید و چه بخواهید با خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان، سفری هوایی به این شهر داشته باشید، اصفهان یکی از بهترین مقاصدی است که برای بازدید و گشت‌و‌گذار، پیشنهاد می‌شود. قطعا هزینه خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان، بیش از چیزی است که باید برای خرید بلیط قطار بپردازید. اما طی کردن سریع این مسافت، باعث خواهد شد تا مدت زمان زیادی را در انتظار مسیر ریلی یا مسیر جاده‌ای در سفر با خودروی شخصی‌تان به مقصد اصفهان نباشید.

 

برای رزرو هتل در اصفهان نیز می‌توانید از میان هتل‌های مختلف این شهر، بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود، انتخاب کنید. اگر بودجه بیشتری برای رزرو هتل (بیش از شبی ۲ میلیون تومان) در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از میان هتل‌های ۵ ستاره این شهر، انتخاب خود را داشته باشید. از جمله هتل‌های ۵ ستاره اصفهان، هتل کوثر، هتل چهارباغ و هتل عباسی را داریم. اگر بخواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، برای اقامت در اصفهان، بهتر است که به سراغ هتل‌های ۴ ستاره بروید. هتل آسمان، هتل عالی قاپو، هتل پیروزی، هتل آپارتمان چهل پنجره، هتل اطلس شاهین شهر، هتل سفیر و هتل آرماندیس، از جمله هتل‌های ۴ ستاره مناسب اصفهان هستند.

مقایسه سفر به شیراز و اصفهان + هزینه‌ها

برای رزرو یکی از هتل‌های چهار ستاره در اصفهان، به ازای هر شب، کمتر از ۲ میلیون تومان به طور متوسط، هزینه نیاز خواهد بود.

 

مقایسه هزینه‌های سفر به اصفهان و شیراز

چه سفر هوایی را انتخاب کرده باشید و چه زمینی، هزینه سفر به شیراز، کمی بیشتر خواهد بود. به طور نمونه نزد اکثر شرکت‌های هواپیمایی هزینه پرواز تهران شیراز ، مقداری گران‌تر از هزینه پرواز تهران اصفهان خواهد بود. در خصوص خرید بلیط قطار نیز شرایط مشابهی را داریم. اما برای رزرو هتل، تفاوت‌ها بین این دو شهر، آن قدرها محسوس نیست.

 

کلام آخر
در این مطلب نگاهی اجمالی به هزینه سفر به اصفهان و شیراز داشتیم. به طور کلی دورتر بودن مسافت شیراز نسبت به اصفهان، باعث خواهد شد تا هزینه سفر هوایی یا زمینی به این شهر، تا حدودی بیشتر باشد. با این همه تفاوت آن قدرها قابل توجه نیست و در نهایت چیزی که باید محل تمایز بین این دو شهر برای انتخاب به عنوان یک مقصد گردشگری باشد، سلیقه شخصی شما و جاذبه‌های مختلف دیدنی و گردشگری باشد.

 

از طرفی اصفهان و شیراز، هر دو از بهترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب شده و توصیه می‌کنیم که هر زمان که خواستید برای سفر به هر یک از این شهرها اقدام کنید، از پلتفرم آنلاین اسنپ تریپ کمک بگیرید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=65195
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file