ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

مهم‌ترین نکته‌های هاست وردپرس که نمی‌دانید!

رپورتاژ آگهی

مهم‌ترین نکته‌های هاست وردپرس که نمی‌دانید!

وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان شناخته می‌شود و تا به امروز وب‌سایت‌های خبری، فروشگاهی و… زیادی با کمک این CMS راه‌اندازی شده‌اند. دلیل محبوبیت وردپرس در بین کاربران آسانی استفاده از آن است.

 

سایت‌های وردپرسی ساختار خاصی دارند و برای بهینه‌سازی آن‌ها می‌توانید از پلاگین­های متعدد و قالب‌های متنوعی که برای این وب‌سایت‌ها ارائه شده استفاده کنید.

 

البته علاوه بر زیبایی سایت، لازم است که برای وب‌سایتتان یک سرویس میزبانی مناسب نیز در نظر بگیرید. چون کاربران به نحوه پیاده‌سازی وب‌سایت‌های مختلف کاری ندارند، بلکه می‌خواهند در اسرع وقت به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

 

با انتخاب‌ هاست وردپرس می‌توانید وب‌سایتتان را با بهترین سرعت و کیفیت به نمایش بگذارید؛ و روز به روز شاهد افزایش بازدید و تعامل بازدیدکنندگان وب‌سایت وردپرسی­تان باشید.

 

ویژگی‌های مهم‌هاست وردپرس

در ادامه برخی از مزیت‌های متمایز هاست وردپرس را نسبت به سایر سرویس‌های میزبانی وب ارائه کرده‌ایم. با شناخت این ویژگی‌های حتی یک لحظه هم در انتخاب این سرویس تردید نخواهید داشت.

 

1)تجربه سرعت بالا و بارگذاری سریع سایت

کاربرانی که در اینترنت به دنبال داده‌ها یا خدمات مورد نظرشان هستند می‌خواهند در کمترین زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشند. بنابراین اولویت جذب کاربر یا مشتری با وب‌سایت‌هایی خواهد بود که سرعت بالاتری نسبت به سایرین دارند و در کمترین زمان بارگذاری می‌شوند.

 

با توجه به اینکه قالب‌ها و پلاگین­های وردپرس باعث افزایش حجم داده‌های این وب‌سایت‌ها می‌شوند، معمولاً وب‌سایت‌هایی که با این CMS راه‌اندازی می‌شوند و روی هاست‌های اشتراکی با منابع محدود قرار دارند کُند هستند. در نتیجه مدیران وب‌سایت‌ها با مشکلاتی مانند از دست رفتن کاربران یا کُندی سایت در بیشتر زمان‌ها مواجه می‌شوند.

 

اگر تمام روش‌های افزایش سرعت وب‌سایت‌های وردپرسی را انجام داده‌اید و هنوز سرعت بارگذاری سایتی که دارید بیشتر از 20 ثانیه است، باید به فکر خرید یک ‌هاست وردپرسی قیمت مناسب ولی سریع باشید. این سرویس میزبانی وب‌ هاست ایران مخصوص وب‌سایت‌های وردپرسی راه‌اندازی شده و سرعت بارگذاری آن‌ها را چند برابر می‌کند.

 

2) امکان نصب پلاگین، قالب و بروزرسانی خودکار وردپرس

قالب‌های وردپرسی توسط افرادی که با این سیستم مدیریت محتوا آشنا هستند توسعه داده شده‌اند و هر کدام از مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند قالب مد نظرشان را انتخاب کنند.  علاوه بر قالب‌های متنوع،  پلاگین‌های مختلفی نیز توسط توسعه‌دهندگان وردپرس برای کسانی که نیاز به صدور فاکتور، بهینه‌سازی سئو وب‌سایت وردپرسی و… دارند ارائه شده است.

 

با توجه به اینکه قالب‌های وردپرس، پلاگین‌ها و حتی خود CMS وردپرس مدام توسط توسعه‌دهندگانشان در حال به روز رسانی هستند و مشکلات ساختاری و امنیتی که دارند برطرف می‌شود، باید مدیران وب‌سایت‌ها مدام سرویس‌هایی که دارند را به روز رسانی کنند.

 

هاست وردپرس این امکان را برای مدیران وردپرس فراهم کرده که به راحتی قالب‌ها و پلاگین‌های خودشان را نصب کرده و آن‌ها را به صورت اتوماتیک به روز رسانی کنند. بنابراین با استفاده از این سرویس میزبانی وب می‌توانید همیشه وب‌سایتتان را به روز  و امن نگه دارید.

مهم‌ترین نکته‌های هاست وردپرس که نمی‌دانید!

3) امکان تهیه Clone یا کپی از وردپرس

همه افرادی که می‌خواهند وب‌سایت خودشان را با وردپرس راه‌اندازی کنند دانش فنی بالا در این زمینه ندارند. به همین خاطر است که انجام تغییرات در سایت‌های وردپرسی گاهی مواقع به قیمت از دسترس خارج شدن وب‌سایت یا از بین رفتن اطلاعات مهم آن تمام می‌شود.

 

به همین خاطر است که اغلب متخصصان این زمینه توصیه می‌کنند که یک نسخه کپی از وب‌سایت تهیه کرده و تغییرات را روی آن اعمال کنید، سپس وب‌سایت وردپرسی خودتان را تغییر دهید. با این کار می‌توانید وردپرس را بدون مشکل توسعه دهید و سایتتان هم همیشه با جذابیت و کیفیت اولیه در دسترس خواهد بود. چون تغییرات ایجاد شده مستقیم روی وب‌سایت وردپرسی اعمال نمی‌شود.

 

هاست وردپرسی هاست ایران امکان ایجاد Clone یا کپی را از سایت‌های وردپرسی برایتان فراهم می‌کند. با این قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از سایت و ایجاد تغییرات در وب‌سایت برایتان راحت و بی‌دردسر خواهد بود.

 

4)شناسایی خودکار فایل‌های مخرب و آلوده

یکی از مشکلاتی که برای سایت‌های وردپرسی رخ می‌دهد آلوده شدن به ویروس‌ها و مخرب‌های مختلف است. این مخرب‌ها ممکن است در اثر استفاده از نسخه‌های قدیمی و آپدیت نشده قالب‌ها و پلاگین‌ها رخ داده باشد. یا مدیر وب‌سایت پلاگین‌ها متفرقه‌ای را روی وب‌سایت نصب کرده باشد؛ و همین موضوع باعث آلوده شدن وردپرس به فایل‌های مخرب شود.

 

با توجه به اینکه شناسایی فایل‌های مخرب می‌تواند مانع از ادامه فعالیت آن‌ها شود، هاست ایران قابلیت استفاده از Imunify را برای شناسایی فایل‌های مخرب فراهم کرده است. با وجود این قابلیت مدام فایل‌های وب‌سایت اسکن می‌شوند و هر فایل مخربی که وجود داشته باشد شناسایی خواهد شد.

مهم‌ترین نکته‌های هاست وردپرس که نمی‌دانید!

5) پشتیبانی از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف

اغلب افراد تصور می‌کنند که‌ هاست وردپرس تنها از زبان برنامه‌نویسی PHP پشتیبانی می‌کند. در صورتی که‌ هاست‌های وردپرسی از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف مانند PHP ،Python ،PERL و فریم ورک‌های آن‌ها پشتیبانی می‌کنند و کاربران امکان ساخت پکیج دلخواه خودشان را روی این سرویس‌ها دارند.

 

6) پشتیبانی از Git و Gzip فعال

فشرده‌سازی فایل‌های JavaScript و CSS یکی از مواردی است که می‌تواند روی بهینه‌سازی سایت‌های وردپرسی و افزایش سرعت آن مؤثر باشد. برای اینکه کدهای سایتتان را فشرده کنید می‌توانید از  Gzip هاست وردپرسی کمک بگیرید. همچنین با وجود پشتیبانی این هاست از  Git، پس از هر پوش اتوماتیک تغییرات روی سرور اعمال می‌شوند و نیازی به ایجاد تغییرات به صورت دستی نخواهید داشت.

و در انتها…

 

هاست ایران سرویس ‌هاست وردپرسی را با قیمت مناسب و قابلیت‌هایی مانند بکاپ‌گیری مستمر، کنترل پنل سی پنل، WordPress Toolkit Deluxe، وب سرور لایت اسپید، کنترل پنل سی پنل و خدمات پشتیبانی 24 ساعته برای وب‌سایت‌های وردپرسی ارائه کرده است. با کمک این سرویس میزانی وب می‌توانید وب‌سایت خودتان را با بیشترین سرعت  میزبانی کنید و کسب  کاری موفق  روی CMS وردپرس داشته باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=61941
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file