ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام

رپورتاژ آگهی

این روز ها ، بهترین شغل مجازی ، فروش فالوور اینستاگرام است. چرا که بدون نیاز به تخصص یا سرمایه بالا و یا تولید فالوور و فقط با دریافت نمایندگی فروش ، به درآمد میلیونی خواهید رسید.

نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام

متاسفانه طراحان وب‌سایت بسیار سود جویی وجود دارند که با دریافت مبالغ میلیونی ، برای شما سایت طراحی می‌کنند ، در صورتی که ارائه دهندگان نمایندگی ، به صورت رایگان به شما سایت تحویل می‌دهند !

 

سیستم فروش فالوور اینستاگرام کاملا خودکار است ! فقط نیاز به هاست و دامین خواهید داشت که اگر آن را هم ندارید ، خود ارائه دهندگان نمایندگی ، آن هم رایگان تحویل می‌دهند

 

موارد مورد نیاز برای تحویل سایت فروش فالوور

  • انتخاب نام برند
  • ثبت دامین
  • کسب نماد اعتماد
  • ثبت نام در درگاه پرداخت زرین پال
  • تحویل سایت فروش فالوور

انتخاب نام برند

نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام

با الگو گرفتن از نام اینستاگرام یا تلگرام و هر پیامرسان دیگری و مخلوط نام آن با نام یک شهر و… ، نام زیبایی برای برند خود بسازید. سپس نام آن برند را در گوگل جستجو کنید تا مشاهده کنید که آیا آن نام وجود دارد؟
اگر که با دو پیام زیر مواجه شدید ، یعنی برند شما در گوگل وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید آن را ثبت کنید.

  • آیا منظور شما این بود؟
  • متاسفانه نتیجه ای یافت نشد!

دو پیام بالا، بهترین نتیجه است ! زیرا برندی که با خلاقیت خود یافته اید ، قطعا موفق تر از برندی خواهد شد که کپی و شبیه دیگر برند ها است. نام برند را در جایی ذخیره کنید تا سراغ مرحله بعد برویم.

 

ثبت دامین

ثبت دامین تنها هزینه ی مورد نیاز است. اگر دامین .com می‌خواهید ، هزینه ای تا 300 هزار تومان سالیانه دارد ، اما دامین .ir فقط 14 هزار تومان هزینه ی سالیانه دارد ( هزینه تمدید ).

 

حال برای دریافت نمایندگی ، به وب‌سایت www.shirazsocial.com مراجعه کنید که نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان می‌دهد.

 

به مدیریت سایت به شماره درج شده در سایت در واتساپ پیام دهید و نام برند و دامین مورد نظر را ارسال کنید تا در کمتر از 48 ساعت سایت شما را تحویل دهد.

کسب نماد اعتماد

نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام

 

برای اینکه به شما درگاه پرداخت تعلق بگیرد و سایت شما به درگاه وصل شود ، قبل از ثبت نام در زرین پال ، نیاز است که در وبسایت enamad.ir ثبت نام کنید و دامین دریافت شده از مدیریت شیراز سوشال را در آن ثبت کنید و مراحل احراز هویت را انجام دهید.

پس از اینکه نماد اعتماد شما تایید شد به سراغ دریافت درگاه پرداخت میرویم.

 

ثبت نام در درگاه پرداخت زرین پال

نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام

پس از کسب اینماد و احراز هویت کامل ، نیاز است که در وب سایت zarinpal.com ثبت نام کنید و در آنجا نیز مشخصات هویتی و آدرس سایت خود را ارسال کنید تا پس از بررسی ، به شما اجازه دسترسی به درگاه را دهد.

تحویل سایت فروش فالوور

پس از ثبت سایت در زرین پال ، تمام اطلاعات دریافتی را مجددا به مدیریت shirazsocial ارسال کنید تا بر روی وب سایت شما نصب کند.

اگر مراحل بالا پیچیده و سخت است ، کافیست که به شیراز سوشال پیام دهید و هر بار یکی از قدم های بالا را راهنمایی بگیرید . این تیم تا راه اندازی کامل سایت ، شما را راهنمایی می کند.

درآمد فروش فالوور چقدر است؟

شما با دریافت نمایندگی و راه اندازی سایت فروش میلیاردر نمی‌شوید ، بلکه یک شغل آسان با درآمد حداقل 5 میلیون تا نهایت 10 میلیونی خواهید داشت . درآمدی که بدون خستگی و خودکار خواهد بود و با تبلیغات محلی ، اینترنتی ، بنر شهری و… به درآمد بیشتری خواهید رسید.

نحوه فروش فالوور چگونه است؟

نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام

سیستم فروش فالوور ، کاملا خودکار است . سایت شما با اتصال به شیراز سوشال ، تمام محصولات این سایت را دریافت کرده و به مشتریان شما نمایش می‌دهد ( بدون ذکر نام شیراز سوشال ) و تمام مبالغ پرداختی به حساب خود شما واریز می‌شود ( پرداخت ها پورسانتی نبوده و محصولات با نرخ دلخواه شما به فروش می‌رسد.)

فقط با تایین درصد سود در پنل مدیریت سایت خود ، درآمد و سود خود را مشخص کنید. اگر محصولی مانند فالوور اینستاگرام را خودکار به قسمت 2000 تومان دریافت می‌کند ، حتی اگر نرخ 100% باشد و قیمت آن 4000 تومان شود ، باز هم از بسیاری از فروشندگان فالوور ارزان تر فروخته اید و بسیار مشتریان زیادی جذب خواهید کرد !

 

شاید بپرسید که چرا شیراز سوشال وب سایت رایگان طراحی می‌کند و سود خودش در چیست؟

در واقع شیراز سوشال تولید کننده محصولات مجازی است و مانند یک تولیدی پوشاک و … فقط جنس خود را به فروش می‌رساند. شما این جنس را با قیمت کمتری خریداری می‌کنید (خرید و فروش خودکار در خود سایت بدون هیچ زحمتی) ، اما با نرخ بیشتری خواهید فروخت و سود خود را خواهید کرد.

 

حال شیراز سوشال مانند این عمل کرده است که یک غرفه ای را به رایگان در اختیار شما قرار داده تا محصولات خودش را بفروشید ، این سوئ استفاده یا چیز دیگری نیست ، زیرا شما محصولات را به قیمت مورد نظر خود میفروشید و محدودیتی در تایین قیمت ندارید.

 

شما پس از اجرای سایت و کسب نمایندگی ، به دلخواه می‌توانید با نرخ کمتری که محصولات را خریداری می‌کنید به فروش برسانید تا باعث معروفیت شما شود و سپس شروع به افزایش نرخ ها کنید تا به سود بالاتری برسید.

 

برای مشاهده راهنمایی کامل برای دریافت نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام به آدرس https://shirazsocial.com/sales-representative/ مراجعه نمایید و تمام توضیحات ذکر شده را با دقت انجام دهید .

 

همچنین فراموش نکنید که شیراز سوشال تا راه اندازی کامل فروشگاه شما ، راهنمایی کاملی را ارائه می‌کند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 4

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=61226
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file