ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

یک نکته مهم قبل از انتخاب هواکش صنعتی یا خانگی

رپورتاژ آگهی

به طورکلی هواکش‌‎ها که با هدف جابه جایی هوا تولید می‌شوند، دارای دو نوع خانگی و صنعتی می‌باشند که برای خرید هر کدام می‌توانید به فروشگاه‎‌های معتبری چون الکتروتک مراجعه کرده و از مزایای خریدی با کیفیت استفاده نمایید. با توجه به نقش بسیار مهم هواکش خصوصا در موارد صنعتی می‌بایست در هنگام تهیه و خرید آن از الکتروتک مدل‎‌ها را با دقت بررسی نمایید تا مناسب‌ترین آن با توجه به فضای مورد استفاده انتخاب شود.

یک نکته مهم قبل از انتخاب هواکش صنعتی یا خانگی

هواکش‎‌ها همانند هر وسیله دیگری با توجه به نوع، کارکرد و برند دارای قیمت‎‌های متفاوتی می‌باشند. پس بهتر است ابتدا با انواع این هواکش‎‌ها آشنا شویم تا اطلاعات بیشتری درباره آن‌‎ها و قیمت‌هایشان کسب کنیم.

هواکش صنعتی

یکی از فضاهایی که نیاز به تهویه‎‌ی هوا در آن به شدت احساس می‌شود کارخانه‎‌جات می‎‌باشند؛ چرا که در این فضا‎‌ها معمولا به میزان بسیار زیادی گرد و غبار وجود دارد که در سلامت کارکنان تاثیرات منفی می‌گذارد. اندازه و ابعاد هواکش‎‌های صنعتی در مقایسه با نوع خانگی بسیار بزرگ‎‌تر و مناسب با فضای وسیع کارخانه و یا کارگاه‎‌ها و… می‌باشد. به همین دلیل است که در بررسی قیمت و خرید هواکش صنعتی با مبلغ بالاتری روبه رو می‌شوید. هواکش‎‌های صنعتی از اجزای مختلفی ساخته می‌شوند که این اجزا می‌بایست بهترین کیفیت ممکن را داشته باشند تا یک هواکش مرغوب با عمری طولانی تولید شود.

  • قسمت ورودی هواکش، ورودی هواکش قسمتی از آن است که هوا از طریق آن وارد محفظه هواکش می‌شود. این قسمت به طور معمول به شکل دایره یا مستطیل وجود دارد. در صورت وجود فلنج مجهز در قسمت ورودی، ابعاد آن بر اساس اندازه داخلی این فلنج مشخص می‌شود.
  • قسمت خروجی هواکش، همان‌طور که از اسم این قسمت مشخص است هوا برای خروج می‌بایست از این قسمت عبور کند. این قسمت در واقع قسمت انتهایی هواکش محسوب شده و معمولا در شکل‌های مستطیل و دایره وجود دارند. همانند قسمت ورودی در صورتی که این قسمت به یک فلنج متصل باشد می‌بایست ابعاد آن بر حسب اندازه داخلی این فلنج محاسبه شود.

از دیگر اجزای هواکش می‌توان به پروانه که جهت تهویه و جابه جایی هوا تعبیه شده اشاره کنیم که معمولا نوع فلزی پروانه‌‎ها در صنعت کاربرد بیشتری دارند.

همانطور که اشاره کردیم هواکش‎‌های صنعتی متناسب با فضاهای بسیار بزرگ مثل انبار‎‌‎‌ها، باشگاه‎‌ها، و پارکینگ‎‌های زیرزمینی می‌باشد. از این هواکش‎‌ها می‌توان برای فضاهایی مثل استخر یا مکان‎‌های بزرگی که امکان نصب کولر وجود ندارد و دچار رطوبت و یا گرما می‌شوند برای کاهش رطوبت و دما استفاده نمود. همچنین در رستوران‎‌ها که در هنگام پخت غذا بوی بسیار زیادی ایجاد می‌شود وجود یک هواکش صنعتی الزامی می‌باشد. اما نکته‎‌ای که اهمیت دارد این است که هواکش می‌بایست متناسب با اندازه فضا باشد تا بتواند عملکردی صحیح و تاثیرگذار داشته باشد. در دسته‌بندی هواکش‎‌ها به قدرت و ابعاد آن توجه شده و آن‌ها را بر اساس کلاس دسته‌بندی می‌کنند و هر چه شماره کلاس بالاتر باشد هواکش از قدرت بیشتری برخوردار بوده و در نتیجه گران‌قیمت‌تر می‎‌باشد. از کلاس‌های پایین قیمت که دارای عملکردی ضعیف‌تر هستند می‌توان برای فضاهای کوچک‎‌تر استفاده نمود. برای اطلاع از قیمت و خرید هواکش صنعتی می‌توانید به سایت الکتروتک مراجعه فرمایید.

در جهت آگاهی و آشنایی شما با مدل‎‌های مختلف هواکش‎‌های صنعتی  و در نتیجه انجام خرید با کیفیت به بررسی چند مدل از آن‌‎ها پرداخته‎‌ایم.

هواکش صنعتی

یک نکته مهم قبل از انتخاب هواکش صنعتی یا خانگی

  •  هواکش صنعتی فلزی با پروانه فلزی 35 c دمنده

این هواکش با در اختیار داشتن پروانه‎‌ای 35 سانتی با دبی 1300 تا 2600 h/m3  دارای ناحیه‌‏‎ی تخلیه‎‌ی دایره‎‌ای می‌باشد. این محصول دارای پروانه‎‌ای از جنس آلومینیومی بوده و برای جلوگیری از زنگ‌زدگی هواکش بر روی آن از یک لایه رنگ استفاده شده است. این محصول برای نصب بر روی دیوار و یا پنجره طراحی شده و متناسب با فضاهای کوچکی مثل آشپزخانه‎‌ها و کارگاه‎‌های صنعتی می‌باشد. موتور در این محصول تک فاز(220V-50HZ ) و دارای کلاس B می‌باشد.

  • هواکش 7 پره فلزی با قاب ایلکا پروانه 63 c بکووارد دمنده

این هواکش دارای قاب فلزی و از دسته‎‌ی هواکش‎‌های آکسیال تاسیساتی و دمنده می‌باشد. از این نوع هواکش می‌توان برای استخر، اماکن صنعتی و تجاری و کشاورزی و نیز پارکینگ‎‌ها استفاده نمود. قدرت هوادهی بین  m3/h10200 و m3/h 17200 بوده و نیز جهت جا به جایی هوا دارای سه سایز و چهار مدل مختلف می‌باشد.

  • هواکش 7 پره فلزی بکووارد (بدون قاب) سری ایلکا پروانه 30 c دمنده

این محصول متناسب با صنعت تاسیسات(سردخانه و تهویه هوای مطبوع) طراحی شده است. قابلیت نصب آسان بر روی دیوار و یا سقف و صدای بسیار کم از ویژگی‎‌های مثبت این محصول می‌باشند. اما این تنها مزایای آن نیست بلکه موتور اکسترنال روتور با محافظ حرارتی، پروانه هفت پره فلزی و نیز قدرت هوادهی بین  m3/h1500 و m3/h14200 از مهم‌ترین مزایای آن می‌باشد. برای خرید این هواکش و اطلاع از قیمت آن می‌توانید به سایت الکتروتک مراجعه نمایید.

هواکش خانگی

استفاده از هواکش‌ها جهت جابه جایی هوا و ورود هوای تازه نه تنها در صنعت بلکه در مکان‎‌های مختلفی از جمله منازل مسکونی و یا اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجا که هواکش‎‌های خانگی برای محیط‎‌های کوچک‌تر با آلودگی کمتر استفاده می‌شوند دارای ابعاد کم‌تری بوده و تعداد پره‎‌ها از دوعدد به بالا می‌باشند و از آن می‌توان در اتاق یا سرویس‎‌های بهداشتی و نیز ادارات استفاده نمود.

از آنجایی که این هواکش‌های قرار است در محیط آرام منزل یا اداره استفاده شود می‌بایست در هنگام خرید آن به مواردی مثل میزان صدا، کیفیت پره‎‌ها، محل نصب و قرارگیری توجه نمود.

یک نکته مهم قبل از انتخاب هواکش صنعتی یا خانگی

  • صدای هواکش

در صورتی که هواکش صدای بلندی داشته باشد قطعا برای افراد آزار دهنده خواهد بود از این رو بهتر است هواکشی با کمترین صدای ممکن را تهیه کنید تا علاوه بر جابه جایی هوای آلوده، آرامش محیط را به هم نزند. میزان صدای هواکش به عوامل متعددی از جمله موتور آن، محل نصب و طریقه‌‎ی نصب آن بستگی دارد. قبل از بررسی قیمت و خرید هواکش خانگی سعی کنید از دیگر ویژگی‎‌هایی مثل داشتن گارانتی و نیز به صرفه بودن از لحاظ مصرف انرژی و نیز زمان‌دار بودن آن اطلاع یابید. هواکش‎‌های زمان‌دار برای فضاهایی که معمولا بعد از خروج ما نیاز است تا همچنان عمل تهویه انجام شود بسیار مناسب می‌بانشد. در ادامه برای راهنمایی شما به بررسی چند مدل هواکش خانگی پرداخته‌ایم.

  •  هواکش خانگی اکسی لاین با پروانه 15 c و IP45 دمنده

با دبی m3/h(240 65) جهت اتصال به کانال با قطرmm (100-200)  و یا تخلیه‎‌ی آزاد مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. در این محصول با کاهش صدا رو به رو هستیم که این به دلیل نصب موتور به بدنه پلاستیکی آن می‌باشد. این هواکش دارای ولتاژ220 ولتی و فرکانس 50 هرتزی است. این محصول یک هواکش با درجه کلاس B بوده و درجه حفاظت IP45 را دارد.

  • هواکش کلاسیک پروانه 10 c پارت الکتریک

این هواکش با ولتاژ 220 ولتی و قطر 96 میلی‌متر دودکش و نیز وزن 435/0 در الکتروتک موجود می‌باشد.

  • هواکش یونیور سال پروانه 15 c دوپنل سفید پارت الکتریک

برای تهیه‎‌ی این هواکش با مشخصات ولتاژ220 ولتی و قدرت 50 واتی، وزن665/0، فرکانس 50 هرتز و رنگ‎‌های متنوع می‌توانید به سایت الکترو تک مراجعه فرمایید.

اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید از مشخصات فنی هواکش مدنظر خود اطلاع یابید و به بررسی قیمت و خرید هواکش صنعتی و یا خانگی بپردازید به سایت الکتروتک سر بزنید. الکتروتک با فروش عمده لوازم الکتریکی دارای نازل ترین قیمت ها است. فروشگاه اینترنتی الکتروتک با نیاز سنجی فضای مجازی هموطنان، و با توجه به نیاز و وضعیت اقتصادی موجود با هدف ترویج کالای مرغوب و با کیفیت ایرانی در سال 1398 تاسیس شده است. برای مراجعه و خرید از الکتروتک می‌توانید به آدرس electro-tech.ir مراجعه نمایید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=56200
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file