ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

۱۷ روش تضمینی رایگان و پولی برای افزایش ترافیک وب‌ سایت شما

رپورتاژ آگهی

۱۷ روش تضمینی رایگان و پولی برای افزایش ترافیک وب‌ سایت شما

امروزه دغدغه بسیاری از افرادی که دارای کسب‌وکار اینترنتی هستند جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایتشان است. با جذب ترافیک بیشتر می‌توانید بر روی مخاطبین خود تاثیر گذاشته و علاوه بر افزایش آگاهی آنها نسب به برند خود، آنها را تبدیل به مشتریان سایت خود کنید. شاید برخی فکر کنند که راه‌اندازی یک سایت آسان باشد اما پس از راه‌اندازی سایت با مشکل ایجاد ترافیک و بازدیدکننده برای سایت خود مواجه خواهند شد. شما نیز به عنوان یک سئوکار ، وبمستر یا بازاریاب دیجیتال باید چاره‌ای برای افزایش ترافیک و سئو سایت خود بیاندیشید. خوشبختانه افراد دیگری قبلا روش‌های مختلفی را برای جذب ترافیک به وب‌سایت خود آزمون کرده‌اند. برخی از این روش‌ها بیشتر از روش‌های دیگر نتیجه داده‌اند و به همین دلیل بهتر است شما نیز بر روی این روش‌ها سرمایه‌گذاری کنید. بسیاری از این روش‌ها رایگان بوده و برخی دیگر پولی هستند.

در این مقاله قصد داریم به ۱۷ روش ثابت شده رایگان و پولی برای افزایش ترافیک وب‌سایت اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

روش های رایگان و پولی برای افزایش بازدید سایت

۱. سئو
اگر با سئو آشنا باشید می‌توانید با استفاده از خدمات سئو سایت ، ترافیک بیشتری به سایت خود هدایت کنید و مشتریان جدید را به دست آورید. سعی کنید ریزه‌کاری‌های دانش سئو را یاد بگیرید تا بتوانید ترافیک مناسبی را به سایت خود هدایت کرده و در موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیرید. یک کتاب یا دوره خوب در این زمینه پیدا کنید و آموزش ببینید.

۲. محتوایی بسیار جذاب ایجاد کنید
محتوا پادشاه است. تا زمانی که محتوایی جذاب منتشر کنید که کاربران از خواندن آن لذت ببرند و برایشان مفید باشد، مخاطبین بارها و بارها به سایت شما مراجعه خواهند کرد. در این حالت کاربران با سایت شما تعامل بیشتری برقرار خواهند کرد و محتوای شما را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. بدین ترتیب ترافیک بیشتری را نیز کسب خواهید کرد.

۳. به سوالات دیگران پاسخ دهید
سایت‌های پرسش و پاسخ در حوزه خود را پیدا کنید. سعی کنید به عنوان یک متخصص به سوالات دیگران پاسخ دهید و هنگام توضیح مطالب اگر نیاز است به مطالب سایت خود نیز لینک دهید. البته سعی نکنید تبلیغات اسپم در این سایت‌ها داشته باشید بلکه بیشتر به فکر یاری رساندن به دیگران باشید.

۴. ویدئوهای جامع بسازید
پلتفرم‌های پخش ویدئوی مختلفی مانند یوتیوب و آپارت وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کرده و به سایت خود ترافیک ایجاد کنید. سعی کنید ویدئوهایی مفید و کاربردی درست کنید که برای کاربران ارزشمند باشد. در توضیحات این ویدئو نیز می‌توانید به سایت خود لینک دهید.

۵. استفاده از اینستاگرام
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های انتشار ویدئو و عکس است. به کمک این پلتفرم می‌توانید به مطالب سایت خود به روش‌های مختلف لینک دهید.

۶. استفاده از قدرت لینکداین
لینکداین یک ابزار عالی برای بازاریابی محتوای منتشر شده در سایت است. می‌توانید در لینکداین مطالب با کیفیت و منحصر به فرد منتشر کنید و به مطالب سایت خود لینک دهید. بدین شکل علاوه بر افزایش ترافیک برای مطالب خود نیز اعتبار به دست آورید.

۷. استفاده از وبلاگ‌های معروف
می‌توانید از وبلاگ‌های معروف برای ایجاد ترافیک در سایت خود نیز استفاده کنید. در این وبلاگ‌ها نیز می‌توانید محتوای با کیفیتی ایجاد کنید و به مطالب سایت خود لینک دهید.

۱۷ روش تضمینی رایگان و پولی برای افزایش ترافیک وب‌ سایت شما

۸. ایمیل مارکتینگ
از ایمیل مارکتینگ می‌توانید برای تبلیغ محتوای خود و همچنین ارائه پیشنهادهای ویژه به کاربران خود استفاده کنید. البته باید یک لیستی از مخاطبین را داشته باشید که به آنها ایمیل ارسال کنید. برای جمع کردن ایمیل مخاطبین می‌توانید به عنوان مثال یک فایل رایگان در سایت خود قرار دهید و در ازای گرفتن ایمیل این فایل را در اختیار کاربران قرار دهید. سپس می‌توانید بر روی این کاربرانی که ابراز تمایل کرده‌اند عملیات ایمیل مارکتینگ را انجام دهید. سعی نکنید با ارسال ایمیل به اشخاصی که با شما آشنایی قبلی ندارند مزاحمت ایجاد کنید.

۹. محتوای قدیمی و از رده خارج را به روز کنید
برخی از مطالب تاریخ انقضا دارند. اگر شما نیز چنین محتوایی در سایت خود دارید بهتر است آنها را به روز کنید. نیازی نیست کل محتوا را تغییر دهید. بلکه اطلاعات لازم را بازبینی و به روز کنید تا همچنان برای کاربران مفید باشند.

۱۰. یک دوره رایگان آنلاین بسازید
ایجاد دوره‌های رایگان نیز برای کسب ترافیک بسیار عالی هستند. سایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید این دوره‌های رایگان خود را در آنها قرار دهید. فقط یادتان باشد که باید یک دوره ارزشمند برای کاربران ایجاد کنید و دانشجویان خود را به سمت مطالب سایت خود هدایت کنید.

۱۱. اینفوگرافیک‌های با کیفیت منتشر کنید
اینفوگرافیک‌ها از فرمت‌های مورد استقبال کاربران هستند. می‌توانید اینفوگرافیک‌های با کیفیت بسازید و در سایت خود منتشر کنید. بدین ترتیب افراد زیادی از آن استفاده خواهند کرد و احتمالا به سایت شما لینک خواهند داد.

۱۲. نظرسنجی‌های خاص صنعت خود را ایجاد کنید
حتما شما نیز در مقالات مختلف دیده‌اید که به آمارها و نظرسنجی‌های مختلف لینک داده شده است. شما نیز می‌توانید یک نظر سنجی در صنعت و حوزه کاری خود ایجاد کرده و نتایج آن را در سایت خود منتشر کنید. بدین ترتیب افراد مختلفی به شما لینک خواهند داد و ترافیک سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

۱۳. سایت خود را برای استفاده در موبایل بهینه کنید
اگر به ترافیک سایت خود اهمیت می‌دهید حتما سعی کنید که سایت خود را برای استفاده در موبایل بهینه کنید. امروزه بسیاری از افراد از طریق موبایل خود وارد وب‌سایت‌ها می‌شوند. بنابراین باید کار آنها را راحت‌تر کنید. گوگل ابزاری با نام Page Insight دارد که از طریق آن می‌توانید بهینه بودن سایت خود برای استفاده در موبایل را بررسی کنید.

۱۴. پیاده‌سازی CDN و کشینگ‌ مرورگر
همانطور که می‌دانیم سرعت لود شدن سایت برای گوگل بسیار مهم است. با استفاده از CDN یا شبکه توزیع محتوا می‌توانید کاری کنید که افراد مختلف در لوکیشن‌های مختلف با سرعت مناسبی به سایت شما دسترسی داشته باشند. یا استفاده از سیستم‌های کش مرورگر نیز می‌تواند در سرعت لود شدن سایت تاثیرگذار باشد.

۱۵. وبینارهای رایگان برگزار کنید
پلتفرم‌های مختلفی برای برگزاری وبینار وجود دارند. شما نیز می‌توانید یک وبینار رایگان و البته کاربردی در حوزه کاری خود برگزار کنید و در انتها با ارائه یک پیشنهاد مناسب بازدیدکنندگان را به سایت خود هدایت کنید.

۱۶. روش‌های پولی برای جذب ترافیک
استفاده از روش‌های پولی، یکی از روش‌هایی است که برای جذب ترافیک بسیار استفاده می‌شود. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها و پرداختن مبلغی به سایت خود ترافیک بیشتری هدایت کنید. به عنوان مثال می‌توانید از روش تبلیغات کلیکی یا PPC استفاده کنید. به نحوی که با هر کلیکی که کاربران بر روی لینک شما انجام می‌دهند باید مبلغی را پرداخت کنید. این نوع تبلیغات در پلتفرم‌های مختلفی مانند گوگل قابل اجراست.

۱۷. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
یکی دیگر از روش‌های پولی ایجاد ترافیک، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی است. می‌توانید با پرداخت مبلغی در شبکه‌های اجتماعی مختلف تبلیغ کنید و افراد را به سایت خود هدایت کنید.
همچنین می‌توانید از اینفلوئنسر مارکتینگ هم استفاده کنید. حتما افرادی هستند که بر تصمیمات مخاطبین شما تاثیرگذار هستند. شما نیز می‌توانید با پرداخت مبلغی از آنها بخواهید کالا و خدمات شما را معرفی کنند و بدین ترتیب افراد را به سایت خود هدایت کنید.

۱۷ روش تضمینی رایگان و پولی برای افزایش ترافیک وب‌ سایت شما

در انتها باید گفت که ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس هستند که می‌توانید از طریق آنها ترافیک سایت خود و همچنین منابعی که این ترافیک از آنجا ایجاد شده است را بررسی و پایش کنید و بیشتر بر روش‌های سرمایه‌گذاری کنید که برای شما مفید بوده‌اند. استفاده از تمامی این روش ها، جایگاه سایت شما را در صفحه اول گوگل تضمین میکند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=55311
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file