ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

۴ روش آموزش سئو و پیشنهاد بهترین روش

رپورتاژ آگهی

۴ روش آموزش سئو و پیشنهاد بهترین روش

این روزها بیش از هر زمان دیگری رقابت بر سر جایگاه اول در بین رتبه‌های گوگل است. برای دست‌یابی به رتبه‌های برتر در گوگل، شما نیاز است تا با آموزش سئو و به کارگیری تکنیک‌های مربوط به آن، تلاش کنید تا به صفحه‌ی اول در موتورهای جست و جو دست پیدا کنید.

 

اگر شما هم به دنبال یادگیری Seo هستید و راجع به انتخاب بهترین روش یادگیری و آموزش سئو سردرگم هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب، ما چهار روش اصلی یادگیری سئو را بیان کرده و سعی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بهترین روش را برای خودتان انتخاب کنید.

معرفی روش‌های آموزش سئو

۴ روش آموزش سئو و پیشنهاد بهترین روش

روش اول: یادگیری سئو به صورت خودآموز

مانند هر علم یا مهارت دیگری، seo را هم می‌توان به صورت خود آموز یا self study فراگرفت. شما برای یادگیری seo به صورت خودآموز می‌توانید از منابع رایگان و غیر رایگان از جمله کتاب، مقالات، ویدئوهای آموزشی و پادکست‌های آموزشی استفاده کنید.

 

بزرگ‌ترین مزیت یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو به صورت خودآموز این است که شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌ی زیاد و اغلب رایگان از منابع آموزشی استفاده کنید.

 

البته باید توجه داشته باشید که در یادگیری خودآموز، شما مسیر یادگیری مشخصی نخواهید داشت و با توجه به پراکنده و گسترده‌بودن موضوعات در یادگیری سئو، این روش یادگیری چندان پیشنهاد نمی‌شود.

 

روش دوم: آموزش SEO با شرکت در دوره‌های حضوری

دومین روش، شرکت در دوره‌های حضوری یک موسسه‌ی معتبر است.

دوره‌های حضوری آموزش سئو، با ترسیم یک نقشه‌ی راه به شما کمک می‌کند تا بتوانید مطالب آموزشی را منسجم‌تر و با صرف وقت کمتر یاد بگیرید.

سئولب یک موسسه‌ی معتبر در زمینه‌ی خدمات بهینه سازی موتورهای جست و جو است که با برگزاری دوره‌های حضوری، صفر تا صد نیاز شما را برای یادگیری سئو پوشش خواهد داد.

 

دوره‌های حضوری سئولب در سه دسته‌بندی ارائه می‌شود:

دوره سئو مقدماتی: این دوره مخصوص افرادی است در ابتدای راه فراگیری seo هستند و علاقه‌مندند تا آشنایی بیشتری با بهینه سازی موتورهای جستجو پیدا کنند.

 

دوره سئو حرفه‌ای: این دوره مخصوص کسانی است قصد دارند search engine optimization را به عنوان شغل و تخصص خود انتخاب کنند. همچنین این دوره برای کسانی که دوره‌ی مقدماتی را گذرانده‌اند و حالا می‌خواهند دانش seo را عمیق‌تر و حرفه‌ای‌تر بیاموزند مفید است.

 

دوره سئولب یا آزمایشگاه‌ سئو: دوره‌ی آزمایشگاه seo موسسه سئولب، در واقع یک آزمایشگاه seo هست که شما می‌توانید پس از انجام مصاحبه و در صورت واجد شرایط بودن، وارد آن شوید.

در seolab شما می‌توانید به صورت پروژه‌ محور، هرآنچه که فکر می‌کنید بر روی seo تاثیرگذار است یا حتی نیست آزمایش کنید و به یک متخصص سئو حرفه‌ای تبدیل شوید.

 

روش سوم: آموزش seo با شرکت در دوره‌های آنلاین

با توجه به گسترش ویروس کرونا و فراگیر شدن دوره‌های آموزش آنلاین در همه‌ی زمینه‌ها، افراد زیادی نیز برای یادگیری seo به این روش روی آورده‌اند. در اینجا منظور ما از دوره‌های آموزش آنلاین، آموزش‌هایی است که به صورت منظم به صورت وبینار مانند یک کلاس ارائه می‌شوند و دانشجویان می‌بایست در ساعت‌های مشخصی در کلاس حضور داشته باشند.

 

از مهم‌ترین مزیت‌های دوره‌های تدریس سئو آنلاین عدم نیاز به حضور در کلاس و حذف رفت و آمد است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در هر شهری که باشند در دوره‌های آنلاین شرکت کنند.

 

روش چهارم: آموزش سئو از طریق دوره‌های ویدئویی

آخرین روشی که ما برای یادگیری seo معرفی می‌کنیم، یادگیری از طریق دوره‌های ویدئویی آموزشی است.

دوره‌های ویدئویی معمولا به این صورت است که تعدادی محتوای ویدئویی به عنوان جلسات کلاس در فرمت‌های مشخصی ضبط شده و شما با دیدن این ویدئوها به صورت مرحله به مرحله به یادگیری سئو می‌پردازید.

 

مهم‌ترین مزیت آموزش seo در این روش این است که شما نیاز نیست در روزها و ساعت‌های مشخصی در کلاس حاضر یا آنلاین شوید. به اصطلاح زمان یادگیری دستِ خودتان است. سئولب به عنوان یکی از مراجع آموزش سئو، دوره‌های آموزش سرچ کنسول،  اسکریمینگ فراگ و جی تی متریکس را به صورت دوره‌های ویدئویی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

۴ روش آموزش سئو و پیشنهاد بهترین روش

بهترین روش آموزش سئو برای من کدام است؟

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم هیچگاه نمی‌توان یک روش آموزش واحد را برای همه‌ی افراد پیشنهاد کرد.

سبک یادگیری هرکس به همراه زمان در دسترس، ویژگی‌های شخصیتی و بودجه‌ای که می‌خواهد برای آموزش سئو در نظر بگیرد در تعیین بهترین روش یادگیری سئو موثر است. همچنین توجه داشته باشید به جز روش شرکت در دوره‌های حضوری،‌ شما می‌توانید سایر روش‌های گفته شده را به صورت رایگان پیدا کنید و از آموزش‌های مرتبط استفاده کنید.

 

هرچند برای یادگیری سئو به صورت اصولی، نمی‌توان اتکای چندانی به دوره‌های آنلاین یا ویدئویی رایگان کرد، اما شما می‌توانید برای تقویت در بعضی مباحث و حوزه‌ها از منابع رایگان استفاده کنید. در همین راستا شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ seolab و همچنین بخش کلاب سئولب (آکادمی) از مقالات آموزشی به صورت رایگان استفاده کنید.

 

جمع بندی

  • در این مطلب سعی شد هر چهار روش آموزش سئو یعنی
  • ۱- یادگیری seo به صورت خودآموز
  • ۲- آموزش سئو با شرکت در دوره‌های حضوری
  • ۳- آموزش seo با شرکت در دوره‌های آنلاین
  • ۴- آموزش سئو از طریق دوره‌های ویدئویی
  • به همراه مزایا و معایب آن‌ها بیان شود.

اگر شما تمایل به شرکت در دوره‌های حضوری دارید یا می‌خواهید از طریق ویدئوهای آموزشی به یادگیری سئو بپردازید، همین الان به وب‌سایت سئولب سر بزنید و دوره‌ی آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو مناسب خود را انتخاب کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=56654
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file