ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

قالب وردپرس , قالب ها

قالب Jannah که با عنوان Jannah News – Newspaper Magazine News AMP BuddyPress در سایت تم فارست به فروش میرسد، از تولیدات جدید TieLabs است. این طراح مصری را با قالب هایی همچون قالب Jarida و قالب Sahifa که آن ها را نیز قبلا جهت دانلود شما در سایت قرار داده بودیم، میشناسیم. قالب Jannah که در زبان عربی به صورت جنه (به معنای بهشت) تلفظ میشود، در واقع بهشت وبمسترهایی  است که میخواهند سایت خبری، تفریحی، مجله تکنولوژی، انواع سایت های نقد و بررسی، سایت وبلاگی و حتی سایت های شخصی، سایت فروشگاهی، انجمن اینترنتی و شبکه اجتماعی راه اندازی کنند.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

پیش از اینکه به سراغ معرفی این قالب و امکانات گسترده آن برویم، بد نیست که در همینجا به این نکته اشاره کنیم که قالب Jannah راستچین شده و به همراه استایلهای RTL و ترجمه فارسی در اختیار کاربران قرار میگیرد. بنابراین اگر به دنبال یک قالب حاضر و آماده هستید که بتوانید به سرعت آن را در سایت خود به کار بگیرید، این قالب مجله ای وردپرس، حاضر و آماده، در اختیار شماست …در صفحه معرفی این قالب در سایت تم فارست شاهد وجود انواع دموهای متنوع برای این قالب هستیم.

 

نگاه مختصری به این دمو ها، به خوبی قابلیت های گسترده این قالب را به نمایش میگذارد. در واقع با امکاناتی که در قالب جنه در اختیار شما قرار میگیرد، شما میتوانید وبسایت خود را با خلاقیت خود و دقیقه مطابق سلیقه تان راه اندازی کنید.  نکته جالب توجه در مورد قالب Jannah News این است که به گفته طراح قالب، در صورتی که از قالب Sahifa یا قالب Jarida به این قالب مهاجرت کنید، اطلاعات خود را از قبیل نوع نوشته ها سفارشی، محتوای نوشته ها و کدهای کوتاه (shortcode) های خود را از دست نخواهید داد و همه چیز به خوبی با قالب جدید هماهنگ خواهد بود.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

قالب Jannah به نحوی طراحی شده که با آخرین استانداردهای طراحی روز دنیا سازگار باشد. این قالب کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو بوده و در دیوایس های مختلف با اندازه های مختلف صفحه نمایش، به بهترین شکل قابل استفاده خواهد بود. همچنین به علت کیفیت بالای طراحی، میتوانید انتظار داشته باشید که سایت شما در دیوایس هایی که از نمایشگرهای رتینا استفاده میکنند نیز با بهترین کیفیت قابل مشاهده باشد. علاوه بر این، قالب جنه به ناوبری موبایل (منوی موبایل) مجهز شده که این منو بر اساس نیاز شما، دارای امکان سفارشی سازی است.

 

جنه همچنین به شما اجازه میدهد که سربرگ یا هدر سایت را نیز به دلخواه خود تنظیم کنید. انتخاب های متعددی برای اعمال تنظیمات دلخواه بر روی سربرگ سایت از طریق پنل مدیریتی این قالب در اختیار شما قرار میگیرد. شما میتوانید به دلخواه خود و با ترکیب این تنظیمات، سربرگی برای سایتتان ایجاد کنید که دقیقه با سلیقه و نوع سایت شما مطابقت داشته باشد. این مسئله در مورد فوتر سایت نیز صادق بوده و به همان شکل که توضیح داده شد، شما میتوانید فوتر سایت را نیز مطابق میل و سلیقه خود تنظیم نموده و آن را با سایر بخش های سایتتان هماهنگ کنید.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

امکان جالب توجه بعدی این قالب، امکان بهره گیری از مگامنو ایجکس است. حتما با مگامنو ها آشنا هستید و میدانید که استفاده از این نوع منو تا چه حد میتواند به زیبایی و کاربردی تر شدن سایت شما کمک کند. مگامنو ها در صورت استفاده به جا در سایت، میتوانند دسترسی کاربران را به بخش های مختلف سایت، آسان تر کرده و حتی در مواردی باعث افزایش تعداد صفحات بازدید شده توسط هر کاربر در سایت شما شوند. قالب جنه به صورت درون ساخت، امکان بهره گیری از megamenu ها را در اختیار شما قرار میدهد و زیبایی سایت شما را دوچندان میکند.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

این روزها بازار استفاده از نوتفیکیشن ها برای اطلاع رسانی به کاربران، به شدت داغ شده است. خود شما ممکن است مشترک نوتیفیکیشن های 20اسکریپت باشید (آیکن زنگ پایین سایت) نکته جالبی که در مورد این قالب وجود دارد، امکان استفاده از Web Push Notification ها در این قالب است. در پنل تنظیمات قالب بخشی برای فعال کردن نوتفیکیشن ها در اختیار شما قرار داده شده که با بهره گیری از آن و اعمال تنظیماتی ساده میتوانید به راحتی سیستم نوتفیکیشن را در سایت خود راه اندازی کنید. این بخش همچنین به شما اجازه میدهد که آمار اعلان های ارسالی و نمایشهای آنها را نیز به سادگی مشاهده نموده و همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

 

قالب مجله تفریحی، خبری و تکنولوژی Jannah با AMP نیز کاملا سازگار است. قبلا در رابطه با AMP یا Accelerated Mobile Pages برای شما توضیح داده بودیم. امپ میتواند به شما کمک کند که بارگذاری صفحات سایت خود را برای موبایل بهینه کنید و به این شکل رتبه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید.  این قالب به طور کامل با امپ سازگار بوده و به شما اجازه میدهد که طراحی نسخه AMP سایتتان را به طور کامل سفارشی کرده و علاوه بر قرار دادن لوگو، استفاده از رنگ های سفارشی، نمایش دکمه های اشتراک گذاری و … از تبلیغات نیز در نسخه AMP سایت خود بهره بگیرید.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

طبق روال همیشگی کارهای تای لبز، در این قالب نیز شاهد وجود یک صفحه ساز گرافیکی حرفه ای هستیم. در سالهای اخیر، صفحه ساز های گرافیکی تبدیل به بخش مهمی از بازار طراحی قالب های وردپرس شده اند. در قالب Jannah شاهد وجود یک صفحه ساز درون ساخت کاملا اختصاصی هستیم که کار ایجاد صفحات حرفه ای را برای شما بسیار آسان میکند.

 

با بهره گیری از این صفحه ساز، شما میتوانید بدون نیاز به داشتن هرنوع دانش کدنویسی و انجام کارهای پیچیده، صفحاتی بسیار زیبا خلق کرده و آن را در کوتاه ترین زمان آماده نمایش در سایت خود کنید.در این صفحه ساز بیش از 40 بلاک با تنظیمات مختلف در اختیار شماست. همچنین امکان استفاده از پوسته تیره، فیلترهای ایجکس، صفحه بندی ایجکسی، و حذف مقالات تکراری نیز برای شما فراهم شده است. علاوه بر موارد فوق، طرح های متنوع اسلایدر نیز در این قالب در اختیار شما قرار میگیرند.

 

این اسلایدرها دارای رنگ بندی های بسیار جذابی بوده و میتوانند به وبسایت شما را به شکل چشمگیری جذاب تر از قبل کنند. نکته مهم دیگر در رابطه با این اسلایدرها، بهینه شدن آنها برای صفحات لمسی است که باعث میشود کاربران شما با تبلت و موبایل نیز بتوانند از آنها استفاده نمایند.  پنل تنظیمات این قالب نیز در بین ویژگی های این قالب، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص میدهد. در قالب Jannah با یک پنل مدیریتی پیشرفته و بسیار گسترده طرف هستیم. استفاده از این پنل بسیار آسان است. همه بخش ها و تنظیمات این پنل مدیریتی کاملا قابل درک هستند. اما در عین سادگی این پنل، تمامی بخش های این قالب، حتی ترجمه آن را نیز میتوانید به کمک همین بخش به طور کامل کنترل کرده و همه چیز را بر اساس سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

 

طرح بندی این قالب خبری به طور کامل قابلیت سفارشی سازی دارد. شما میتوانید از بین طرح هایی از جمله عرض کامل، باکس دار، قاب دار، کادر دار، سایدبار راست، سایدبار چپ، تک ستونه، طرح آجری و … هر یک را که مایلید برای نمایش سایت خود انتخاب کنید. قالب جنه همچنین امکان سوئیچ کردن از طرح رنگ اصلی قالب به طرح رنگ تیره را نیز در اختیار شما میگذارد تا اگر طرفدار رنگ های تیره باشید نیز از نمای زیبای سایت خود لذت ببرید.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، قالب جنه راستچین شده و به صورت پیشفرض از طرف طراح به همراه استایلهای مخصوص زبانهای راست به چپ RTL به کاربران عرضه میشود. بنابراین برای به کار گیری این قالب با زبان فارسی مشکلی وجود ندارد و شما میتوانید بلافاصله مشغول استفاده از این قالب در سایت خود شوید.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

و اما از دیگر امکانات این قالب سازگاری آن با افزونه BuddyPress و افزوه bbPress است. افزونه بادی پرس به شما اجازه میدهد که در سایت خود شبکه اجتماعی راه اندازی کنید. همچنین افزونه bbpress به شما اجازه میدهد که با استفاده از وردپرس، انجمن گفتگوی اینترنتی راه بیاندازید. قبلا برای شما آموزش راه اندازی انجمن با افزونه bbPress را در سایت درج کرده بودیم که برای مطالعه راهنمای راه اندازی فروم با وردپرس میتوانید سری به آن بزنید.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

نکته جالب این است که با این همه توضیحی که در مورد این قالب ارائه کرده ایم، هنوز بخش های زیادی از امکانات این قالب برای معرفی باقی مانده اند! مثلا آیا میدانید که این قالب با افزونه ووکامرس نیز سازگار است؟ بله! حتی اگر تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشید نیز قالب جنه به خوبی از پس این کار بر آمده و برای شما یک فروشگاه اینترنتی جذاب و تمام عیار را راه اندازی خواهد نمود.

 

صفحات نوشته ها در این قالب بسیار زیبا هستند. در واقع نحوه نمایش نوشته ها با این پوسته وردپرس، کاملا شایسته یک سایت خبری، سایت تکنولوژی یا سایت تفریحی و به طور کلی هر سایتی است که حالت مجله ای یا وبلاگی داشته باشد. در نوشته ها در این قالب، دسته بندی ها با رنگ های زیبا، میانگین زمان مورد نیاز برای خواندن مطلب، تعداد نمایش های نوشته، اطلاعات متا و نشانگر موقعیت خواندن به نمایش در می آیند. همچنین قابلیت جالب دیگری که در این قالب به چپ میخورد، امکان اشتراک گذاری بخشی از مطلب با انتخاب کردن آن بخش است که در نوع خود واقعا امکانی جالب و کاربردی است. امکان ایجاد Playlist یا لیس پخش ویدئو نیز برای سایت های ویدئویی در این قالب فراهم شده است.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

در این پوسته خبری وردپرس شاهد وجود ابزارک های جالب و نوآورانه ای هستیم که میتوانند به سایت شما جلوه یک سایت خبری حرفه ای را ببخشند. یکی از این ابزارک های جالب، ابزارک نمایش آب و هواست. این ابزارک به صورت متحرک و انیمیشن دار طراحی شده و استفاده از آن در سایت، علاوه بر کاربردی بودن برای کاربران سایت، میتواند به زیباتر شدن سایت شما نیز منجر شود.

دانلود قالب وردپرس مجله خبری Jannah News فارسی

جنه به شما اجازه میدهد به بخش های مختلف محتوای خود، نقاطی را با عنوان hotspot استفاده کنید. کاربران سپس میتوانند به سادگی با کلیک روی لینک های مربوطه به این نقاط پریده و به آسانی بخش های مورد نیازشان را مورد دسترس قرار دهند. جالب است بدانید که پوسته خبری جنه از نمایش تصاویر متحرک gif نیز پشتیبانی میکند. بنابراین اگر در سایت خود از این دسته تصاویر استفاده میکنید، استفاده از این پوسته میتواند برای شما بسیار جالب باشد. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، امکان تغییر ترجمه این قالب از طریق پنل مدیریتی آن برای کاربران فراهم شده تا ترجمه این قالب برای کاربران بیش از پیش آسان شود. البته بیست اسکریپت این قالب را برای شما ترجمه کرده و فایل ترجمه را در پایین این معرفی جهت دانلود در اختیار شما قرار داده است.

 

قالب jannah به موقعیت های متنوعی برای درج تبلیغات مجهز شده است که به شما اجازه میدهد به سادگی تبلیغات متعددی را در سایت خود درج کرده و از آنها به کسب درآمد مشغول شوید. این پوسته وردپرس همچنین میتواند سیستم های بلاک کردن تبلیغات (adblock) را تشخیص داده و به بازدید کننده هشدار دهد که سیستم بلاک تبلیغات را غیر فعال نماید.این قالب همچنین امکان درج نقد بررسی را نیز برای شما فراهم میکند. نکته جالب در مورد بررسی های درج شده در این قالب این است که با توجه به پشتیبانی آن از rich snippet ها، نتایج نقد و بررسی و آرا میتواند در موتورهای جستجو نشان داده شده و به جذب بازدید بیشتر برای وبسایت شما منجر شود. بازار اینستاگرام هم که این روز ها داغ است.

 

بنابراین این شبکه اجتماعی نیز در این قالب مورد توجه ویژه ای قرار گرفته و در آن شاهد وجود یک ابزارک زیبا برای اینستاگرام هستیم. البته جنه به انواع ابزارک های دیگر از جمله ابزارک لیست نوشته ها، ابزارک های شبکه های اجتماعی و ابزارک شمارنده شبکه های اجتماعی نیز مجهز شده است. جنه همچنین از سایدبار های چسبنده، افزونه iLightbox، اشتراک در خبرنامه، افکت پارالاکس و پس زمینه ویدئویی، جستجوی ایجکسی زنده و بسیاری موارد دیگر نیز پشتیبانی میکند که اگر بخواهیم به شرح همه آنها بپردازیم، احتمالا باید برای این قالب یک کتابچه کوچک بنویسیم!

 

برخی از امکانات قالب مجله خبری Jannah News

  • طراحی ریسپانسیو و retina ready
  • راستچین شده و دارای استایل های RTL
  • دارای ترجمه فارسی
  • مجهز به پنل ترجمه
  • مجهز به پنل مدیریتی قدرتمند
  • پشتیبانی از AMP
  • بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (سئو)
  • پشتیبانی از rich snippet ها
  • بارگذاری سریع
  • سازگار با ووکامرس، بی بی پرس، بادی پرس، روولوشن اسلایدر و لیر اسلایدر
  • پشتیبانی از تصاویر GIF
  • قابلیت سفارشی سازی طرح بندی قالب
  • پشتیبانی از مگامنوی ایجکس
  • دارای امکان جستجوی زنده
  • مجهز به ناوبری موبایل
  • امکان انتخاب متن و به اشتراک گذاری مطلب
  • پشتیبانی از افکت پارالاکس و پس زمینه های ویدئویی
  • مجهز به صفحه ساز گرافیکی
  • دارای انواع ابزارک های متنوع
  • پشتیبانی از لیست پخش ویدئو
  • پشتیبانی از Web Notifications
  • پشتیبانی از WPML
  • امکان درج نقد و بررسی در سایت
  • امکان نمایش ابزارک آب و هوا به صورت متحرک
  • دارای سیستم شناسایی ادبلاک
  • مجهز به جایگاه های تبلیغاتی
  • امکان مهاجرت از قالب جریده و صحیفه بدون از دست دادن کدها
  • امکان تعریف هات اسپات در متن مطالب
  • سفارشی سازی آسان
  • دارای طرح رنگ روشن و تیره
  • امکان سفارشی سازی رنگ قالب
  • امکان سفارشی سازی تنظیمات سربرگ
  • امکان سفارشی سازی تنظیمات فوتر
  • پشتیبانی از دیوایس های لمسی
  • پشتیبانی از فیلترهای ایجکس
  • مجهز به صفحه بندی ایجکسی
  • امکان سفارشی سازی تایپوگرافی قالب
  • پشتیبانی از افزونه Taqyeem reviews
  • مجهز به ابزارک اینستاگرام
  • امکان نکات مهم مقالات
  • امکان نمایش زمان مورد نیاز جهت مطالعه
  • و بسیاری امکانات دیگر …

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 105

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود نسخه : 7.0.5

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 5 قالب وردپرس , قالب ها
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=32098
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
12,505قالب شخصی و چندمنظوره Sparkling برای وردپرس تاریخ : 2016/03/25
10,553پوسته فروشگاهی و مدرن Crux برای ووکامرس تاریخ : 2017/01/13
13,960دانلود قالب فروشگاه گل Creta برای ووکامرس تاریخ : 2018/04/29
9,448دانلود قالب بازاریابی و سئو SeoCode برای وردپرس تاریخ : 2018/05/22
8,448دانلود قالب چندمنظوره Sartre برای وردپرس تاریخ : 2019/03/17
9,737دانلود قالب مجله ای خبری Grimag فارسی نسخه 1.1.9 برای وردپرس تاریخ : 2015/12/17
8,884دانلود قالب موزیک Epron برای وردپرس تاریخ : 2018/06/13
10,552دانلود قالب دایرکتوری Wilcity برای وردپرس تاریخ : 2019/04/10
13,717قالب حرفه ای تفریحی مجله خبری official وردپرس تاریخ : 2015/01/1
6,616پوسته وبلاگی و مجله خبری Admania برای وردپرس تاریخ : 2019/12/4
5,188دانلود قالب فروشگاهی Kable برای ووکامرس تاریخ : 2021/07/23
9,899دانلود قالب ووکامرس UberStore تاریخ : 2015/04/9
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file