ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

مزرعه Link چیست و چه تاثیراتی بر سئو دارد ؟

مقالات,آموزش,ترفند , سئو

آیا شما می دانید که چه بک لینکی با کیفیت و کدام یک بی‌کیفیت به شمار می رود؟ در این نوشته از آموزش وردپرس تیم 20اسکریپت به شما دلایل تاثیر گذار در کیفیت بک لینک‌ ها و روش تولید لینک‌ های بی‌ کیفیت با اسم مزرعه لینک مزرعه لینک را خواهیم کرد.

 

مزرعه لینک چیست؟

جهان سئو مطالب و نتایج جستجو هر روزه دارای تغییرات زیادی بوده است ، مزرعه لینک مجموعه ای از وب سایت های اینترنتی هستند که به طور گروهی در صفحات مختلف به یکدیگر لینک داده و اگر خوش بینانه بیان کنیم با یکدیگر تبادل لینک کرده اند. همه این وبسایت ها بر این باور هستند که هر چقدر تعداد لینک ها و صفحات لینک شده بیشتر باشد در نتایج جستجو گوگل پیشرفت خواهند ، بیشتر مزرعه های لینک به صورت خودکار و با یک سیستم نرم افزاری ساخته می شوند که شامل چند صد وبسایت غیر مرتبط هستند که به یکدیگر لینک داده شده اند.

 

یک روش‌ برای بهینه سازی سایت های وردپرس ساخت لینک در مزرعه لینک است ، مزرعه لینک شاید سریعترین روش برای دریافت ترافیک ورودی بیشتر لینک ها به صورت روزانه باشد اما امروزه در موتور های جستجو به عنوان اسپم شناحته می شود و استفاده از آن حتما با جریمه سحت و سنگین گوگل مواجه می شود.

مزرعه Link چیست و چه تاثیراتی بر سئو دارد ؟

پشتیبان سایت های وردپرس که اقدام به تولید مزرعه لینک می کنند ، همه تلاش آنها این است که با دستکاری نتایج گوگل و به کار بردن حقه های معروف سئو کلاه سیاه برای وبسایت وردپرس خود یه صورت قانونی بک لینک ایجاد کنند.

 

در حقیقت مزرعه لینک تمرکز بیشتری در تعداد و کمیت لینک های ورودی دارد و می توان گفت که در آن کیفیت لینک ها هیچ معنایی ندارد.در ضمن شاید قبلا بعضی از لینک های این روش توسط گوگل مورد جریمه قرار گرفته باشند.

 

پس از تغییراتی که الگوریتم گوگل داشته است ، به نحوی که مواردی که در گذشته موجب بهبود سئو وردپرس شما می شد دیگر با این روش ها نمی شود برای سایت و صفحات وردپرس خود بک لینک ایجاد کرد.همه سعی گوگل این است که سایت هایی که از نظر محتوا عالی و به قوانین احترام می گذارند در رده بالای رتبه بندی گوگل قرار می گیرند.

مزرعه لینک برای سئو سایت شما بسیار خطرناک و می تواند به آن آسیب جدی وارد می کند.

 

چگونه مزرعه لینک را تشخیص دهیم ؟

مزرعه لینک به راحتی قابل تشخیص است،همانطور که از نام آن مشخص است مثل یک مزرعه کشت ، محصولات به تعداد زیاد در کنار یکدیگر کاشته شده اند ، در اینگونه وبسایت ها که از مزرعه لینک استفاده می کنند لینک های وبسایت با تعداد زیاد در کنار هم قرار دارند.

 

همه وبسایت هایی که از این روش برای سئو استفاده میکنند عموما در همه قسمت های سایت و به طور مخفیانه این لینک ها را در صفحات سایت وردپرس حود قرار داده اند،حال کافیست تا به سورس کد صفحه برای پیدا کردن لینک ها و این وبسایت ها  مراجعه و مزرعه لینک را تشخیص دهید.

 

چرا نباید از مزرعه لینک استفاده کنیم؟

امروزه همه کسانی که با سئو وردپرس آشنا هستند می دانند که از اگر در پشتیبانی سایت قصد دور زدن گوگل را داشته باشند با جریمه موتور جستجوی گوگل روبرو می شوند.هرکدام از لینک های مزرعه لینک از اعتبار وبسایت مبدا کاهش می دهد می توان گفت خودتان پایان عمر وبسایت خود را اعلام می کنید.

 

همه ما می‌دانیم که لینک‌ ها به دو گروه داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. زمانی که شما به دنبال یک جمله هستید، موتورهای جستجو در ابتدای امر کیفیت و کمیت لینک‌های دریافتی توسط صفحات وب‌سایت را در رتبه‌بندی نتایج آن ها تاثیر گذار است. در نگاه اول فرض می‌شود که هرچه تعداد لینک ها بیشتر باشد قرار گرفتن در جایگاه بهتر در اولویت و محتمل است اما بدانید که کیفیت و ارتباط محتوای وب‌سایت‌ هایی که به یکدیگر لینک شده هم بسیار تاثیر گذار و دارای اهمیت است.

 

این لینک‌ها دارای دو ارزش Dofollow و Nofollow هستند . لینک‌های فالو دارای ارزش و امتیاز وبسایت مبدا هستند در واقع هر چقدر لینک‌ فالو بیشتر به وب‌ سایت وردپرس شما داده شود امتیاز بیشتری دریافت می کنید.اما لینک‌ های نوفالو خیلی متفاوت هستند و دریافت مستقیم آن سبب افزایش رتبه وب‌سایت شما نحواهد شد.

 

گوگل از فابلیتی با نام امتیاز لینک برای سنجش قدرت لینک‌ های خارجی استفاده می‌کند.لینک‌های نوفالو ارزشی برای وبسایت مقصد ندارند و فقط لینک‌های فالو امکان افزایش اعتبار وب سایت‌ شما را دارند . توجه کنید هر چه تعداد لینک‌ خارجی افزایش داشته باشد ارزش هر لینک کاهش خواهد یافت.

 

اگر از به اشتباه از مزرعه لینک استفاده کردید؟

اگر شما بدون اطلاع از نتایج منفی مزرعه لینک و با هدف بهبود و قوی کردن سئو سایت وردپرس خود از این روش استفاده کرده‌ اید قبل از آگاهی گوگل مراحل زیر را دنبال کنید:
  • سریعا همه اقدامات در ارتباط با مزرعه لینک را متوقف کنید.
  • همه بک لینک‌ ها را پاک کنید.
  • با استفاده از کنسول جستجوی گوگل فهرست همه بک لینک‌ ها که در گوگل با آدرس وب‌ سایت شما ثبت شده است را دریافت کنید.
  • در فایلی که دانلود کرده‌اید همه بک لینک‌هایی که از طریق روش مزرعه لینک دریافت شده را جستجو کنید و آن‌ها را در یک فایل متنی txt ذخیره کنید.
  • فایل متنی ساخته شده را در ابزار Disavow Links Tool کنسول گوگل اضافه کنید تا توسط این روش عدم کنترل خود بر این لینک‌ها را اعلام کنید توجه داشته باشید که حذف این لینک‌ها ممکن است تا چند هفته طول بکشد.
  • محتوای با ارزش انتشار دهید و بک لینک دارای اعتبار برای آن بگیرید.
  • این مرحله برای وبسایت هایی که توسط گوگل جریمه شده‌اند کاربرد دارد.پس از انجام مراحل گفته شده به قسمت خطا های کنسول مراجعه و پس از اطمینان از رفع خطا های مربوطه درخواست ایندکس مجدد آن‌ها را برای گوگل ارسال کنید.

 

در پایان

ساخت لینک در مزرعه های لینک روشی است که تنها با هدف بالا بردن کمیت لینک‌ های ورودی به وبسایت‌ ها و دور زدن و فریب موتور های جستجو ساخته می شود.این مزرعه هر بار با روشی جدید و با ارائه دادن نتایج رشد موقت تلاش فریب کاربران را دارد.

این روش نه تنها فایده ای به همراه خود ندارد بلکه به علت تعداد بالای لینک و عدم ارتباط معنایی با یکدیگر به وب سایت ها ضربه وارد می کند.در این بین روش هایی وجود دارد که می توانید لینک های  پایدار و با کیفیت برای خود ایجاد کنید.

موفق باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 مقالات,آموزش,ترفند , سئو
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=44549
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
6,060نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با افزونه Related Posts Thumbnails تاریخ : 2019/03/11
11,099افزایش تعداد پیشفرض منو بازشو زمینه دلخواه وردپرس تاریخ : 2014/09/4
7,652آموزش ایجاد ابزارک تب ها در وردپرس تاریخ : 2018/03/22
5,336حذف گزینه ویرایشگر از منو پیشخوان ودرپرس تاریخ : 2019/01/22
8,508تعیین زمان ارسال سفارش در ووکامرس توسط مشتری تاریخ : 2020/04/26
10,338ارور 404 در صفحه مطالب وردپرس تاریخ : 2015/08/7
7,268رفع خطای Fatal Error: wp_cache_get() در وردپرس تاریخ : 2018/10/19
44,668قالب وردپرس مناسب برای دانشگاه و مدرسه تاریخ : 2014/04/23
5,896ریدایرکت نقش کاربری خاص در وردپرس پس از ورود تاریخ : 2019/04/21
9,641افزونه زمانبندی نمایش محتوای وردپرس Content Timeline تاریخ : 2017/12/23
10,756افزونه افزایش امنیت وردپرس Brute Force Login Protection تاریخ : 2017/11/25
8,728افزونه آنتی ادبلاک برای وردپرس DeBlocker تاریخ : 2022/07/28
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file