ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

مقالات,آموزش,ترفند , آموزش ها

در اینکه گوگل یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین موتورهای جستجوگر آنلاین است، شکی نیست. به همین منظور کاربرانی که از سرویس‌­های گوگل استفاده می­‌کنند انتظار دارند تا تمامی فعالیت‌­هایشان در گوگل به راحتی و به ساده­‌ترین شکل ممکن به انجام برسد.

 

البته کاربران خلاقی که از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنند، به محض روبه رو شدن با محدودیتی در استفاده از سرویس­‌های گوگل، راهکارهای مبتکرانه و خلاقانه‌­ای را ارائه می­‌کنند که به حل مشکل نیز منجر می‌شود.

 

اصلا بیایید این سوال را اینگونه مطرح کنیم که چرا و چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟ به هر حال می­‌دانیم که موتورهای جستجوگر دیگری نیز فعالیت می‌کنند، ولی چرا همه با وجود محدودیت­‌هایی که برای کاربران، از سوی گوگل، اعمال می­‌شود، باز هم انتخابشان گوگل است؟

 

چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

جواب به این سوال، خیلی سخت نیست. اهمیت به خواسته کاربران و ارائه بهترین نتایج از عوامل مهمی هستند که گوگل را با فاصله بسیار زیاد، نسبت به سایر موتورهای جستجوگر، پیشتاز کرده است.علاوه بر محدودیت‌­هایی که گوگل به واسطه تحریم، برای برخی از کاربران کشورهای مختلف اعمال می‌کند، محدودیت‌هایی نیز از سوی گوگل برای کاربران سراسر جهان اعمال می‌­شود.

 

تا همین چند سال پیش، نمایش و دانلود عکس از گوگل، به سهولت انجام می‌­شد، اما گوگل به یک‌باره تصمیم گرفت تا حقوق عکاسان و صاحبان تصاویر اختصاصی را نیز در نظر بگیرد و دکمه “نمایش تصویر” را از نتایج جستجوی عکس، حذف کند. هر چند این اقدام، کاملا نتوانست گوگل را به هدفی که داشت برساند، اما در مورد کاربران معمولی، تا حد زیادی مثمر ثمر واقع شد. با این حال باید ببینیم چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

 

به این صورت که کاربران، حتما باید وارد سایت مورد نظر می­‌شدند و با کمی صرفِ زمان، تصویر مورد نظرشان را داخل صفحه پیدا و سپس نسبت به ذخیره آن اقدام می­‌کردند. این فرایند، قطعا خسته کننده خواهد بود، جدا از اینکه کاربران، علاوه بر زمانی که برای هر تصویر صرف می­‌کردند، حجم قابل ملاحظه­‌ای از حجم اینترنت‌­شان هم از دست می­‌دادند. ولی کاربرانی که با ترفندهای اینترنتی آشنا بودند، برای حل مشکل دانلود عکس از گوگل ، راهکارهای متفاوتی را ارائه دادند.

چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

کاربران حرفه‌­ای­‌تر این مشکل را به این صورت حل کردند که پس از کلیک روی تصویر مورد نظر و مشاهده تصویر با اندازه بزرگ‌تر در قسمت راست یا چپ صفحه (با توجه به زبان مرورگر)، با کلیک راست روی آن، می‌­شود اقداماتی همچون “باز کردن تصویر در تب جدید، ذخیره تصویر در مسیر مورد نظر یا کپی کردن آدرس تصویر” را انجام داد.

 

با این وجود، کاربران حرفه‌­ای، مشکلشان حل شد. اما راهکار ساده‌تری را برای کاربرانی که با این ترفندها آشنایی ندارند هم معرفی خواهیم کرد که به واسطه آن می­‌توانید دو مرتبه از دانلود سریع و آسان تصاویر گوگل، لذت ببرید.

 

ذخیره تصاویر گوگل در رایانه

همان­‌گونه که اشاره شد، برای ذخیره و دانلود عکس از گوگل، نیاز به دکمه “نمایش تصویر” داشتیم و این دکمه، طبق توضیحاتی که اشاره کردیم، از سرویس تصاویر گوگل حذف شد.

 

راهکاری که برای کاربران رایانه پیشنهاد می­‌کنیم، استفاده از دو افزونه کاربردی است که به سادگی و فقط با یک کلیک، روی مرورگرهای شما نصب می­شوند. افزونه View Image button for Google Images برای مرورگر گوگل کروم و افزونه View Image برای مرورگر فایرفاکس ارائه شده‌­اند که به راحتی، دکمه “نمایش تصویر” را در سرویس تصاویر گوگل، باز می­‌گردانند و با کلیک روی آن، قادر خواهید بود تا مستقیما تصویر را دریافت نمائید.

 

افزونه View Image button for Google Images

چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

این افزونه دکمه نمایش تصویر را بصورت بسیار ساده در Google Imagesresults اضافه می‌کند. برای اینکه به شما نشان دهم دقیقا چه اتفاقی می‌افتد اول به صفحه افزونه View Image button for Google Images  رفته و افزونه رو به کروم خود اضافه می‌کنم.

چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

روی دکمه آبی رنگ ” Add to chrome” کلیک کنید تا افزونه اضافه شود. حال از این به بعد می‌توانید دکمه مشاهده تصاویر را برای عکس‌های گوگل مشاهده کنید و اقدام به دانلود عکس از گوگل فرمایید.

افزونه View Image

چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

افزونه view image نیز یکی از پاسخ‌های قطعی به سوال چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟ است. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید، می‌توانید با اضافه کردن این افزونه می‌توانید دکمه مشاهده تصویر را اضافه کنید.

 

ذخیره تصاویر گوگل در تلفن همراه

اما تکلیف کاربران تلفن همراه چه می‌­شود؟ با تلفن همراه چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

 

یکی از راهکارهایی که برای کاربران تلفن همراه معرفی می­‌کنیم، به این صورت است که کاربران می‌­توانند پس از جستجوی تصویر در گوگل و انتخاب تصویر مورد نظرشان، با نگه داشتن چند ثانیه‌ای انگشت روی تصویر، از میان گزینه­‌هایی که نمایش داده شده است، گزینه “ذخیره تصویر” را انتخاب نمایند؛ با این اقدام، تصویر مورد نظر در بخش “گالری” ذخیره خواهد شد. اما راهکار ساده‌تری هم برای این کار وجود دارد که به عنوان راهکار دوم، مطرح خواهیم کرد.

 

اپلیکیشن Image Downloader

چگونه در گوگل عکس دانلود کنیم؟

Image Downloader، اپلیکیشنی برای گوشی‌های تلفن همراه است که به سرویس گوگل متصل می‌­شود و به کمک آن، کاربران می‌­توانند، بدون دسترسی مستقیم به گوگل و مشکلات موجود، به جستجو و ذخیره تصاویر مورد نظرشان بپردازند.

 

پس از وارد نمودن کلیدواژه‌­های مورد نظر، تصاویر به همان شکلی که در گوگل نمایش داده می‌شوند در این اپلیکیشن نیز نمایش داده می­‌شود و با کلیک روی تصویر مورد نظر و انتخاب دکمه دانلود می‌­توانید نسبت به دریافت تصویر اقدام نمایید.

 

دانلود عکس از گوگل

هنوز هم گوگل بهترین منبع برای جستجوی مطالب و حتی تصاویر است. اگر به دنبال تصاویر عمومی و با کیفیتی هستید بهتر است اول از گوگل شروع کنید و به دنبال تصاویر خود بگردید. اما راهکارهایی برای مشاهده و دانلود عکس از گوگل وجود دارد که در این مقاله به آن اشاره کردیم. تمامی راهکارهایی که در این مقاله ذکر شد، راه حل­‌های خلاقان‌ه­ای بودند که توسط کاربران از سراسر جهان ارائه شدند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 مقالات,آموزش,ترفند , آموزش ها
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=46288
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file