ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

آیا مطمئنید که می خواهید این کار را انجام دهید؟ یکی از خطاهای وردپرس است که در پیشخوان وردپرس با آن مواجه میشید. این خطا به دلیل ایجاد مشکل در انجام هر کاری در پیشخوان وردپرس پیش میاد که به دلیل مشخص نبودن دلیل خطا یکی از خطاهایی هست که رفع کردن اون کمی شاید گیج کننده به نظر برسه. معمولا وقتی با خطاهایی مثل خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده یا پایین بودن میزان حافظه PHP رخ میده میدونید که علت از کجاست و به راحتی میتونید برطرف کنید. اما در مورد این خطا وضعیت کمی پیچیده هست و به دلیل مشخص نبودن دلیل خطا باید کلیه راه‌ها را برای رفع خطای آیا مطمئنید که می خواهید این کار را انجام دهید؟ طی کنید.

 

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

 

در این آموزش از بیست اسکریپت قصد دارم به معرفی راهکارهایی بپردازم که با استفاده از این راهکارها میتونید این خطا را بررسی و برطرف کنید. پس در صورتی که شما هم برای اولین بار هست با خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید مواجه شدید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

رفع خطای آیا مطمئنید که می خواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

وقتی که با این خطا در وردپرس مواجه میشید مشابه تصویر زیر پیغام آیا مطمئنید که می خواهید این کار را انجام دهید؟ در یک صفحه سفید نمایش داده خواهد شد.

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

دلایلی که برای به وجود اومدن خطای میخواهید این کار را انجام دهید وجود دارند عبارتند از:

  • هنگام آپلود فایل برای نصب افزونه در وردپرس یا نصب قالب در وردپرس
  • هنگام انتشار نوشته در وردپرس، انتشار برگه در وردپرس یا انتشار پست تایپ دلخواه در وردپرس
  • هنگام ساخت دسته بندی یا ساخت برچسب در وردپرس
  • هنگام ویرایش قالب در وردپرس
  • هنگام آپدیت وردپرس یا آپدیت افزونه و قالب وردپرس
  • و…

 

همونطور که میبینید دلایل مختلف و زیادی برای بروز این خطا در وردپرس وجود دارند. یکی از این دلایل میتونه از ایجاد مشکل در هاست شما باشه که باید منتظر بمونید که به صورت خودکار مشکل برطرف بشه. در بیشتر موارد این خطا به دلیل ایجاد آدرس اشتباه به وجود میاد که با رفتن به صفحه‌ای که در اون بودید و انجام دوباره اون کار میتونید مشکل را برطرف کنید. اما اگر این مشکل در تمام صفحات به وجود اومد باید راهکارهای زیر را دنبال کنید تا مشکل را برطرف کنید.

 

راهکار اول: غیرفعال کردن افزونه‌ها

برای اینکار کافیه وارد File Manager هاست خودتون شده و سپس به مسیر public_html/wp-content مراجعه کنید. حالا پوشه plugins را به یک نام دلخواه دیگه مثل plugins-old تغییر داده و ذخیره کنید. برای این کار روی پوشه راست کلیک کرده و گزینه Rename را انتخاب کنید.

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

بعد از تغییر پوشه کلیه افزونه‌های وردپرس غیرفعال خواهند شد که حالا باید مجددا اسم پوشه را با راست کلیک کردن و انتخاب گزینه Rename به plugins تغییر نام بدین تا مشکل برطرف شده و بعد از اینکه وارد پیشخوان وردپرس شدید مجددا یکی یکی افزونه‌ها را فعال کرده و در هر بار همون کاری که در حال انجام دادنش با این خطا مواجه شدید را انجام بدین تا ببینید باز هم با این خطا مواجه خواهید شد یا خیر.

 

در صورتی که باز هم با این خطا مواجه شدید به افزونه‌ای که باعث این مشکل شده خواهید رسید و باید افزونه را برای رفع مشکل بررسی کنید. اما اگر خطایی نشون داده نشد، مشکل از افزونه‌ها نیست و باید به دنبال راهکارهای بعدی برای رفع مشکل مراجعه کنید.

راهکار دوم: غیرفعال کردن قالب وردپرس

گاهی اوقات این مشکل میتونه به دلیل خطا در قالب به وجود بیاد که برای اطمینان از این کار باید قالب خودتون را عوض کنید. در صورتی که دسترسی به پیشخوان وردپرس نیست برای تغییر قالب باید با استفاده از هاست این کار را انجام بدین. برای اینکار کافیه وارد File Manager هاست خودتون شده و سپس به مسیر public_html/wp-content/themes مراجعه کنید. حالا نام پوشه قالبی که در حال استفاده از اون هستید را باید تغییر نام بدین. برای این منظور روی پوشه راست کلیک کرده و بعد از انتخاب گزینه Rename میتونید اسم پوشه را با اضافه کردن یک عدد یا هر کاراکتر دیگه به انتهای اون، به نام دلخواه تغییر بدین. بعد از تغییر نام پوشه قالب، قالب غیرفعال شده و یکی از قالب‌های پیشفرض وردپرس فعال خواهد شد. حالا اگر مشکل از قالب باشه میتونید با مراجعه به صفحه ورود وردپرس به پیشخوان وردپرس وارد شوید.

 

دقت کنید که برای این کار حتما باید یکی از قالب‌های وردپرس در هاست شما وجود داشته باشد. اگر قالب دیگه داخل پوشه themes وجود نداره وردپرس را از آدرس fa.wordpress.org دانلود کرده و سپس یکی از قالب‌های موجود داخل پوشه wp-content/themes را برداشته و در هاست خودتون قرار بدین و بعد این کار را انجام دهید.

راهکار سوم: افزایش محدودیت حافظه PHP وردپرس

یکی دیگه از دلایل به وجود اومدن این خطا محدودیت در مقدار حافظه PHP هاست است که باید اقدام به اضافه کردن این محدودیت بکنید. این کار با استفاده از اضافه کردن کدهایی به فایل htaccess. وردپرس قابل اجراست که میتونید با استفاده از مقاله آموزش افزایش محدودیت حافظه php در وردپرس محدودیت در حافظه PHP وردپرس را با استفاده از راهکارهای ارائه شده افزایش دهید.

 

راهکار چهارم: بررسی فایل wp-config.php

اما اگر هیچکدام از کارهای بالا برای رفع خطای آیا مطمئنید که می خواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس کارساز نبود و نتونستید نتیجه‌ای از اون بگیرید باید آخرین راهکار موجود را به روش زیر انجام دهید. در این روش شما باید قبل از هر کاری اقدام به تهیه فول بک آپ از هاست خودتون بکنید. سپس اقدام به نصب یک وردپرس جدا بکنید با این تفاوت که قرار هست اطلاعات دیتابیس را که از قبل وجود دارند در وردپرس جدید درون ریزی کنید. بنابراین برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

 

قدم اول: تهیه نسخه پشتیبان از دیتابیس وردپرس

اول از هر کاری باید اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از دیتابیس وردپرس بکنید تا اگر مشکلی پیش اومد بتونید با درون ریزی دیتابیس مشکل را برطرف کنید. بنابراین در قدم اول با استفاده از مقاله آموزش تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده وردپرس اقدام به تهیه نسخه بک‌آپ از دیتابیس خودتون بکنید.

 

قدم دوم: حذف کلیه فایل‌های وردپرس

در مرحله بعد باید وارد هاست خودتون شده و روی دکمه File Manager کلیک کنید. سپس به مسیر public_html مراجعه کنید. حالا کلیه فایل‌هایی که مربوط به وردپرس هستند را به جز پوشه wp-content از این مسیر حذف کنید. سپس به آدرس fa.wordpress.org مراجعه کرده و آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنید.

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

حالا پوشه wp-content که داخل فایل zip. وردپرس هست را پاک کنید. سپس در مسیر public_html روی دکمه آپلود که در بالای صفحه قرار داره کلیک کنید.

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

حالا در صفحه باز شده مشابه تصویر زیر روی دکمه Select کلیک کرده و فایل دانلودی وردپرس را که دانلود کردید را انتخاب کنید تا در این مسیر اپلود شود.

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

بعد از این مرحله روی فایل zip راست کلیک کرده و گزینه Extract را انتخاب کنید. بعد از اینکه فایل zip وردپرس از حالت فشرده خارج شد پوشه‌ای به اسم wordpress اضافه خواهد شد.

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

وارد این پوشه شده و کلیه محتویات موجود در این پوشه را با راست کلیک کردن و انتخاب گزینه Move به مسیر public_html منتقل کنید. در نهایت فایل wp-config.php را انتخاب کرده و بعد از راست کلیک کردن گزینه Edit را انتخاب کنید تا به صفحه ویرایش فایل هدایت شوید. حالا اطلاعات دیتابیس سایت خودتون را در این فایل وارد کنید.

رفع خطای مطمئنید که میخواهید این کار را انجام دهید؟ در وردپرس

در نهایت وردپرس با یک فایل wp-config.php جدید بالا اومده و مشکلتون برطرف خواهد شد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=48303
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
37,349دانلود قالب وردپرس Hueman فارسی نسخه 2.2.2 تاریخ : 2015/04/1
10,768پوسته چندمنظوره Framework فارسی برای وردپرس تاریخ : 2017/06/12
7,884پوسته کاریابی وردپرس و ووکامرس Jobseek تاریخ : 2018/12/10
12,099افزودن SSL برای صفحه ای خاص در وردپرس WordPress HTTPS تاریخ : 2017/04/10
9,356نمایش تعداد کلمات محتوا در وردپرس تاریخ : 2021/04/18
6,044پیدا کردن لینک های خراب در وردپرس برای افزایش سئو تاریخ : 2020/02/5
16,902افزونه مدیریت دانلود Onyx Files برای وردپرس تاریخ : 2016/10/16
7,340کسب درآمد از اینترنت۲: فروش فایل در اینترنت با وردپرس تاریخ : 2019/03/11
7,620حذف ادرس وبسایت از نظرات در وردپرس تاریخ : 2013/10/27
8,048پوسته بازی های کامپیوتری Gamezone برای وردپرس تاریخ : 2019/10/4
9,831افزونه وردپرس حذف پس زمینه تصاویر Magic Edge تاریخ : 2017/01/15
7,072چگونه برای وردپرس پسورد قوی و ایمن انتخاب کنیم؟ تاریخ : 2018/10/11
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file