ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

معرفی ۴ افزونه صدور فاکتور برای وردپرس

افزونه ووکامرس , افزونه ها

در این مقاله برای شما ۴ افزونه صدور فاکتور برای وردپرس را معرفی خواهیم کرد. این پلاگین‌ها کاملاً رایگان هستند و شما برای استفاده از این پلاگین‌ها می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را از مخزن وردپرس دانلود و بر روی سایت خود نصب نمایید.

 

معرفی ۴ افزونه صدور فاکتور برای وردپرس

 

این افزونه‌ها برای تولید خودکار فاکتور، جمع‌آوری سفارشات و مدیریت امور مالی طراحی‌شده‌اند و تا حد بسیار زیادی کار شما را راحت خواهند کرد. به‌صورت کلی اگر به‌دنبال یک افزونه ارسال فاکتور مناسب برای خود هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مقاله آموزشی را دنبال کنید، بدون شک این مقاله شناخت بهتری از افزونه‌های فاکتور دهی در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

چرا باید از افزونه صدور فاکتور وردپرس استفاده کنیم؟

خب ممکن است شما هم به‌عنوان یک مدیر سایت اینترنتی با مشکلاتی در خصوص فاکتورهای سایت خود روبه‌رو شوید، به این صورت که صدور فاکتور به‌صورت دستی ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد. علاوه بر این ممکن است شما در طول روز با فاکتورهای متعدد و متفاوتی روبه‌رو شوید.

 

افزونه‌هایی که ما در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد کارکرد بسیار حرفه‌ای دارند و می‌توانند تمامی نیازهای شما در رابطه با صدور هر نوع فاکتور را رفع کنند. پس به معرفی هر یک از افزونه‌ها دقت کنید و یکی از آن‌ها را که مطابق با خواسته‌های شما است را انتخاب کنید.

 

ویژگی‌‌هایی که یک افزونه فاکتور باید داشته باشد.

خب شما هنگام انتخاب افزونه صدور فاکتور باید به یک سری نکات توجه داشته باشید و بررسی کنید که پلاگین انتخابی شما دارای ویژگی‌هایی مدنظرتان باشد. در این قسمت ما برخی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که یک افزونه صدور فاکتور حرفه‌ای باید داشته باشد را برای شما خواهیم گفت.

 

خب اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که افزونه‌ی انتخابی شما باید قابلیت کسر مالیات خودکار و گزارش مالیاتی داشته باشند. علاوه بر این یک افزونه وردپرس صدور فاکتور خوب باید گزینه‌های پرداخت جزئی داشته باشد و بتواند تمامی کارت‌های بانکی و سایر دروازه‌های پرداخت را پشتیبانی کند.

 

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که افزونه صدور فاکتور باید داشبورد تنها برای مدیریت همه فاکتورها و مالیات‌ها داشته باشد.

 

ممکن است پیدا کردن تمامی نیازهای شما در یک افزونه به نظر شما سخت باشد اما با نکات و راهنمایی‌هایی که در اینجا برای شما قرار خواهیم داد می‌توانید یک افزونه مطابق با نیاز خود و سایتتان پیدا کنید.

 

افزونه Invoicing

اولین افزونه‌ای که در این مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد افزونه WP Invoicing می‌باشد. شما این امکان را دارید که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای این پلاگین را دانلود و بر روی سایت خود نصب کنید. با استفاده از این پلاگین می‌توانید برای مشتری‌های خود فاکتورهای گوناگونی ایجاد و ارسال نمایید.

 

این پلاگین ویژگی‌های زیادی مانند امکان ارسال خودکار مالیات در فاکتورها را دارد و پشتیبانی کاملی از دروازه‌های پرداخت چندگانه مانند PayPal ،Stripe ،Authorize.net و موارد دیگر دارد اما خب متأسفانه این درگاه‌ها در ایران کاربردی ندارند و شما نمی‌توانید از آن‌ها برای پرداخت فاکتور داشته باشید.

 

البته توجه داشته باشید زمانی که می‌خواهید این پلاگین را نصب کنید نیازی به پرداخت هزینه ندارید اما خب این افزونه هزینه‌های اضافی را در بر دارد که در کل پیشنهاد می‌کنیم عضویت یک بسته نرم‌افزاری را خریداری کنید کاربردی و به‌صرفه‌تر خواهد بود.

 

WooCommerce PDF Invoices

خب مسلماً همه شما با ووکامرس تا حدودی آشنا هستید و می‌دانید که ووکامرس یک افزونه برای راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. افزونه دیگری که قصد معرفی آن را در اینجا داریم WooCommerce PDF Invoices است که جزء یکی از برنامه افزودنی WooCommerce است که برای ارسال فاکتور PDF با هر ایمیل تأیید سفارش استفاده می‌شود.

 

این پلاگین یک قالب پیش‌فرض و آماده برای ارسال فاکتور PDF دارد. البته شما در صورتی که مایل باشید می‌توانید یک الگو جدید به‌دلخواه خود برای فاکتورهای ارسالی طراحی کنید. کارکرد این پلاگین به این صورت است که اگر یک ایمیل مبنی تأیید فروش ارسال شود یک فاکتور به‌صورت خودکار ارسال می‌شود.

 

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی این پلاگین این است که شما قابلیت این را دارید که تمامی پرداخت‌های سایت خود را پیگیری کنید. درواقع این افزونه با مدیریت کردن شماره پرداخت‌ها این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

درسته که شما یک سایت اینترنتی را مدیریت می‌کنید اما خب ممکن است برخی مواقع بخواهید فاکتورهای خود را چاپ کنید و یک بررسی کلی داشته باشید. که برای این موضوع نیز با استفاده از این پلاگین هیچ مشکلی نخواهید داشت. فقط کافیه یک دستگاه چاپگر به سیستم خود وصل کنید تا بتوانید فاکتورهای خود را چاپ‌شده در اختیار داشته باشید.

 

قابلیت دیگری که سبب محبوبیت WooCommerce PDF Invoices شده است دسترسی کاربر به‌تمامی فاکتورها از طریق حساب کاربری خود در سایت شما است. کاربر با ورود به‌حساب خود می‌تواند تمامی فاکتورها را دانلود کند.

 

توجه داشته باشید که این پلاگین با سایر افزونه‌های تجارت الکترونیکی وردپرس کار نمی‌کند.

 

پلاگین WP Invoice

افزونه بعدی که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم یکی از افزونه‌های بسیار کاربردی برای پیمانکاران عمومی، آژانس‌های دیجیتال، توسعه‌دهندگان وب و یا هر شغلی دیگری که باید برای مشتریان خود فاکتور ارسال کنند می‌باشد.

 

افزونه WP-Invoice کاملاً رایگان ارائه می‌شود و شما می‌توانید با وارد شدن به پیشخوان وردپرس خود به‌راحتی فاکتور موردنظر خود را بسازید و از آن استفاده کنید. کارکرد این افزونه به این صورت است که کاربری یک ایمیل با مضمون یک لینک دریافت می‌کند که با کلیک کردن بر روی آن می‌تواند فاکتور خود را مشاهده کند.

 

البته لازم به ذکر است که این افزونه به‌نسبت دیگر پلاگین‌ها امکانات کمتری را در اختیار شما قرار می‌دهد اما خب می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای افرادی باشد که مشاغل کوچکی را راه‌اندازی کرده‌اند.

 

افزونه Sliced Invoices

Sliced Invoices یکی از افزونه‌های رایگانی است که درزمینه صدور فاکتور طراحی‌شده است. البته رایگان بودن آن شامل همه موارد نمی‌شود و شما برای استفاده از این افزونه باید حق عضویت بپردازید. البته یک راه دیگری که این پلاگین برای شما قرار می‌دهد و ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید عضویت بسته نرم‌افزاری است چراکه این مورد به‌صرفه‌تر خواهد بود.

 

طراحان این افزونه چندین الگوی از پیش طراحی‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را به‌دلخواه خود انتخاب کنید.

 

افزونه Sliced Invoices قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید فاکتورهای سفارشی را با آرم و متن موردنظر خود بسازید و مستقیماً برای کاربرانی که خرید انجام داده‌اند ارسال کنید.

 

یکی دیر از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این افزونه این است که شما امکان تغییر زبان فاکتورها را دارید. برخی مواقع ممکن است شما صاحب یک سایت بین‌المللی باشید و از کشورهای دیگر نیز مشتری داشته باشید که در این مورد این افزونه پیشنهاد بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که فاکتور را مطابق با زبان کاربران خود تغییر دهید.

 

همچنین با این افزونه می‌توانید در یک مکان به‌تمامی فاکتورهای خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 افزونه ووکامرس , افزونه ها
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=48633
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
11,699افزونه اسلایدر واکنش گرا برای وردپرس Image Slider تاریخ : 2017/10/25
12,862قالب میهالیسم فارسی برای وردپرس تاریخ : 2014/12/14
20,245نمایش تصاویر متحرک در وردپرس با افزونه WP GIF Player تاریخ : 2018/01/23
7,900افزونه فرم ساز وردپرس Form Builder تاریخ : 2018/04/11
13,279سیستم ناوبری اسکرول بی نهایت در وردپرس تاریخ : 2017/06/23
14,845افزونه جستجوگر ایجکس برای ووکامرس YITH WooCommerce Ajax Search Premium تاریخ : 2017/12/28
19,184افزودن زیر عنوان برای مطالب وردپرس تاریخ : 2017/07/12
7,344راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: فروش انواع مختلف یک محصول در ووکامرس تاریخ : 2018/12/7
8,7755 روش شناسایی سایت‌های وردپرسی تاریخ : 2018/01/27
34,040نحوه تغییر سایز تصاویر محصولات ووکامرس تاریخ : 2018/11/5
13,153پوسته فروشگاهی فارسی SuperStore ووکامرس تاریخ : 2013/11/1
6,860خطای Mixed Content – Your Connection is not secure و روش حل آن تاریخ : 2019/11/9
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file