ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

ساخت دانشنامه در وردپرس با این ۵ افزونه کاربردی

افزونه وردپرس , افزونه ها

بیشتر مدیران سایت‌های وردپرسی با واژه‌ی دانش‌نامه وردپرس آشنا هستند. دانش‌نامه درواقع به بخشی از وب‌سایت گفته می‌شود که مدیر سایت می‌تواند اطلاعات، اسناد و سؤالات متداول را در آن قرار دهد. امروز قصد داریم در این مقاله به شما 5 تا از بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌های ساخت دانشنامه در وردپرس را معرفی کنیم.

 

شما با استفاده از این پلاگین‌ها قادر خواهید بود یک قسمت دانش‌نامه به سایت خودتان اضافه کنید. معمولاً دانش‌نامه برای سایت‌هایی که دارای یک محتوای آموزشی هستند و مقالات متعدد در سایت خود قرار می‌دهند، مفید است. اگر شما هم می‌خواهید به سایت وردپرسی خود بخش دانش‌نامه اضافه کنید این مقاله را دنبال کنید.

 

ساخت دانشنامه در وردپرس

در این مقاله ما برای شما 5 پلاگین کاملاً رایگان را معرفی خواهیم کرد. این افزونه‌ها به شما برای بخش دانش‌نامه سایتتان کمک بسیار زیادی خواهند کرد. پلاگین‌هایی که قصد معرفی آن‌ها را داریم کاملاً رایگان هستند و شما به‌راحتی با مراجعه به مخزن وردپرس می‌توانید آن‌ها را دانلود و بر روی سایت خود فعال کنید. برای نصب این پلاگین‌ها می‌توانید راهنمای نصب افزونه وردپرسی را در سایت بیست اسکریپت مشاهده نمایید.

 

Yada Wiki

بعدازاینکه افزونه‌ی Yada Wiki را بر روی لوکال هاست خود نصب کردید، یک گزینه‌ی جدید مطابق تصویر زیر به پیشخوان شما اضافه خواهد شد.

ساخت دانشنامه در وردپرس با این ۵ افزونه کاربردی

در این قسمت شما به ویرایش و تنظیم صفحات دانش‌نامه‌ی سایت خود دسترسی خواهید داشت. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا محتوا را بر اساس نوع ارسال، برچسب‌های سفارشی یا دسته‌بندی‌های مختلف تنظیم کنید. همچنین افزودن صفحه و محتوا اولویت خاصی ندارد، به‌بیان‌دیگر شما می‌توانید اول صفحات را بسازید و بعداً محتوا را به آن اضافه کنید.

 

اگر شما از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده می‌کنید، یک سری دکمه برای کنترل دانش‌نامه‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته متأسفانه این ویژگی برای ویرایشگر جدید وردپرس یعنی گوتنبرگ وجود ندارد. علاوه بر موارد بالا شما این امکان را دارید که به دانش‌نامه خود یک فهرست مطالب نیز اضافه کنید. این کار نه تنها باعث نظم بیشتر محتوای شما می‌شود بلکه سبب می‌شود سایتتان حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

 

ساخت دانشنامه در وردپرس با RDP Wiki Embed

افزونه بعدی که در اینجا برای شما معرفی خواهیم کرد، پلاگین کاربردی RDP Wiki Embed است. این افزونه کاملاً رایگان است و کار کردن با آن بسیار ساده است.

ساخت دانشنامه در وردپرس با این ۵ افزونه کاربردی

در این افزونه شما این امکان را خواهید داشت، سایت‌های خارجی را به سایت خود متصل کنید. این مورد برای سایت‌هایی که فعالیتشان به‌صورت بلاگ است بسیار مفید می‌باشد، چراکه دیگر، خواننده مجبور نیست برای دیدن اطلاعات، سایت شما را ترک کند.

 

همچنین این امکان برای کاربران افزونه RDP Wiki Embed وجود دارد که ظاهر صفحات را مطابق با سلیقه خودشان تغییر دهند.

 

Best Knowledge Base Software for WordPress

یکی از افزونه‌هایی که کار کردن با آن برای شما بسیار ساده می‌باشد این افزونه است. به این صورت که شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن، مطالب را بر اساس ویژگی‌هایی که دارند مرتب کنید. این پلاگین علاوه بر امکانات بی‌نظیری که در اختیار شما قرار می‌دهد، باعث می‌شود کاربرانتان نیز بتوانند اطلاعات سایت شما ر ا مورد ارزیابی قرار دهند.

ساخت دانشنامه در وردپرس با این ۵ افزونه کاربردی

افزونه‌ی Best Knowledge Base Software for WordPress، یک سری ابزار بسیار کارآمد مانند پنل‌های جمع شونده را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ این پنل‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا اطلاعات مربوط به قطعات را در هرجایی که بخواهید قرار دهید.

 

همان‌طور که گفته شد کاربران شما این امکان را خواهد داشت تا اطلاعات را ارزیابی کنند، این موضوع برای بازدیدکنندگان ازاین‌جهت حائز اهمیت است که می‌توانند نظر افراد دیگر را بدانند و پس‌ازآن نسبت به اطلاعاتی که به‌دست آورده‌اند تصمیم‌گیری کنند.

 

این موضوع نه تنها به پیشرفت سایت شما کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود بازخوردهای مفیدی را در سایت مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از این پلاگین برای تأکید بر روی یک اطلاعات خاص از علامت‌گذاری و یا رنگ‌بندی‌های مختلفی استفاده کنید.

 

Knowledge Base for Documents and FAQs

راحتی استفاده در این افزونه باعث شده تا محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کند. اینکه شما بتوانید تنها با کشیدن و رها کردن دکمه‌ها، به طرح دلخواه خودتان برسید یک ویژگی بسیار مهم به‌حساب می‌آید.

 

اگر می‌خواهید ضمن حرفه‌ای بودن، کارکرد بسیار راحتی و ساده‌ای نیز تجربه کنید به شما افزونه‌ی Knowledge Base for Documents and FAQs را پیشنهاد می‌کنیم.

 

این افزونه دارای نسخه رایگان و پولی است که شما می‌توانید نسخه رایگان آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید. البته اگر بخواهید به امکانات بیشتری نیز دسترسی داشته باشید می‌توانید یک سری بسته‌های نرم‌افزاری را خریداری کنید و در کنار آن استفاده نمایید.

ساخت دانشنامه در وردپرس با این ۵ افزونه کاربردی

به این نکته هم توجه داشته باشید که امکانات نسخه رایگان تا حد زیادی نیازهای شما را تأمین می‌کند و حتی می‌تواند به شما برای حرفه‌ای شدن نیز کمک کند. نسخه رایگان این پلاگین دارای امکانات بی‌نظیری مانند دو چیدمان مختلف، شامل طرح اولیه و برگه، سه سطح مختلف برنامه‌ریزی‌شده و غیره می‌باشد.

 

Very Simple Knowledge Base

آخرین افزونه‌ای که در این مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد، پلاگین رایگان Very Simple Knowledge Base است. اگر می‌خواهید به پست‌های پایگاه دانش خود با ساده‌ترین روش یک ترتیب و نظم خاص بدهید به شما توصیه می‌کنیم یک بار این پلاگین را امتحان کنید.

 

این پلاگین برای تنظیم صفحات دانش‌نامه از shortcode استفاده می‌کند. شما با استفاده از این شورت کدها می‌توانید به‌راحتی ظاهر صفحات دانش‌نامه را سفارشی‌سازی کنید و مورد دیگری که این کدها را مهم می‌کند این است که این افزونه با استفاده از همین کدها سرعت سایت شما را بالا نگه می‌دارد.

ساخت دانشنامه در وردپرس با این ۵ افزونه کاربردی

معمولاً ستون‌ها، پست‌های نمایش سفارشی و تنظیمات نمایش دارای این شورت‌کدها می‌باشند.

موفق و پیروز باشید. 🙂

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 افزونه وردپرس , افزونه ها
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=49309
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
8,367نمایش کاربران به صورت اتفاقی در وردپرس تاریخ : 2016/04/6
10,070نمایش برچسب های محبوب در سایت وردپرسی تاریخ : 2017/09/14
10,768قالب وردپرس چند منظوره موودو Movedo تاریخ : 2018/11/16
9,874دانلود قالب بسیار زیبا Germaniumify برای وردپرس تاریخ : 2013/11/27
13,528افزونه بهینه سازی سایت برای جستجوی محلی تاریخ : 2015/01/14
10,280ساخت پیش نمایش انواع فایل در وردپرس با افزونه Embed Any Document تاریخ : 2017/05/30
14,804دانلود قالب فارسی King برای وردپرس تاریخ : 2020/11/14
22,304افزونه ایجاد فرم های فلت WP Flat Cost Estimation Form Creator تاریخ : 2014/06/17
10,146دانلود پوسته گرافیکی بصورت PSD تاریخ : 2013/11/3
12,621چت و گفتگوی آنلاین با مشتریان در وردپرس با افزونه iSupport تاریخ : 2015/09/25
19,388افزودن زیر عنوان برای مطالب وردپرس تاریخ : 2017/07/12
9,469صفحه ورود وردپرس خود را دگرگون کنید تاریخ : 2016/06/30
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file