ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس با افزونه Super Progressive Web Apps

افزونه وردپرس , افزونه ها

با ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس می توانید یک اپلیکیشن موبایلی در قالب وب سایت خود داشته باشید و به کاربران موبایلی سرعت بالا و لذت استفادهاز نمای اپلیکیشن را هدیه دهید. وب اپلیکیشن های پیش رونده یا Super Progressive Web Apps(PWA) در حال تغییر آینده اپلیکیشن های موبایل هستند.

 

ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس با افزونه Super Progressive Web Apps

 

در واقع می توان گفت که وب اپلیکیشن های پیش رونده یا PWA اپلیکیشن های موبایلی هستند که در قالب وب ارائه می شوند و تجربه مشابه کار اپلیکیشن موبایل را بر روی وب ارائه می دهند. اگر از سیستم وردپرس برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کرده اید، به راحتی و با آنچه در این آموزش از بیست اسکریپت توضیح می دهم می توانید وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس خود بسازید.

 

ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس

اما قبل از اینکه به معرفی افزونه بپردازم، بهتر است کمی با اصطلاح وب اپلیکیشن پیش رونده بیشتر آشنا شویم.

 

وب اپلیکیشن ها تحت وب هستند و به دستگاه های خاصی محدود نمی شوند و در تمامی دستگاه ها از جمله دسکتاپ، گوشی موبایل، تبلت و … به صورت یکپارچه اجرا می شوند. علاوه بر این صرف از نظر اینکه سرعت اینترنت چطور است، وب اپلیکیشن ها با سرعت بالا اجرا شوند. با ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس همانند سایر اپلیکیشن های موبایل، برای دسترسی سریع و راحت می توانید در صفحه home گوشی آیکون سایت خود را قرار دهید.

 

در واقع وب اپلیکیشن های پیش رونده (PWA) ترکیبی از اپلیکیشن های بومی و وبسایت هستند اما با این تفاوت که سریع تر از وبسایت ها هستند. افزونه ای که در این آموزش برای ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس معرفی می کنم، با عنوان Super Progressive Web Apps در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

 

این افزونه که دارای دو نسخه تجاری و رایگان می باشد، تا کنون با بیش از 20.000 نصب فعال توانسته است امتیاز 5 ستاره کامل را از کاربران خود به دست بیاورد. با نصب این افزونه می توانید قابلیت خوبی از اپلیکیشن های بومی و همچنین وب را در کنار هم برای کاربرانتان ارائه کنید.

 

برای ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس، با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه منویی با عنوان افزونه PWA در پیشخوان وب سایت شما ظاهر می شود که با کلیک روی آن به صفحه تنظیمات افزونه هدایت خواهید شد.

ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس با افزونه Super Progressive Web Apps

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، در این صفحه می توانید برای ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده خودتان در وردپرس، برای اپلیکیشن خود نام، آیکون، رنگ پوسته، رنگ پس زمینه و … را انتخاب و سفارشی سازی کنید.

ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس با افزونه Super Progressive Web Apps

اکنون مانند تصویر بالا، پس از ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده در وردپرس خود، کاربران می توانند آن را به صفحه تلفن هوشمندشان اضافه نمایند و تجربه استفاده سریع و راحت را از وب سایت شما داشته باشند.

 

یکی از ویزگی های مهم افزونه Super Progressive Web Apps، پشتیبانی 24 ساعته است. چنانچه مشکلی برای شما پیش آمد کافی است به وب سایت سازنده افزونه به آدرس SuperPWA.com مراجعه کرده و یک تیکت ثبت مکنید تا کمتر از 24 ساعت مشکلتان برطرف شود.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 افزونه وردپرس , افزونه ها
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=49408
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file