ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم؟

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

اکنون که در تب و تاب ارائه نسخه های جدید وردپرس هستیم و تیم توسعه وردپرس مدام آپدیت های جدیدی از این سیستم ارائه می دهد، عمده ترین سوالی که ذهن هر کسی که از وردپرس استفاده می کند را به خود مشغول کرده، این است که چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم؟

 

چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم؟

 

پس از هر به روزرسانی سیستم وردپرس، در پیشخوان خود با پیغامی مشابه تصویر زیر رو به رو می شوید.

چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم؟

به نظر شما علت نمایش پیغام “نسخه جدید وردپرس در دسترس است! لطفا هم اکنون به روزرسانی نمایید.” در پیشخوان وردپرس چیست؟ چرا توسعه دهنده های وردپرس از ما می خواهند که سیستم خود را به نسخه جدید آپدیت کنیم؟

 

در این آموزش از بیست اسکریپت در مورد علل ارائه نسخه های جدید وردپرس و افزونه های آن صحبت می کنم و در پایان به سوال شما در رابطه با اینکه چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم، پاسخ خواهم داد.

 

چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم؟

وقتی یک سیستم در حال استفاده و در دسترس کاربران قرار می گیرد، به مرور باگ ها و مشکلات آن نمایان می شود. نمی توان گفت که از آنجایی که سیستم وردپرس محبوب است، پس هیچ خطا یا باگی نخواهد داشت.

 

درست برعکس در هر لحظه با استفاده کاربران از این سیستم، باگ ها و مشکلات آن نمایان شده و با گزارش این خطاها توسعه دهندگان وردپرس سعی در رفع آن ها با ارائه نسخه جدید دارند تا سایر کاربران با این خطاها مواجه نشوند.

 

اگر پیش از این نیز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده باشید، حتما می دانید که چند روز پس از ارائه نسخه 5.1، نسخه جدید 5.1.1 برای رفع باگ امنیتی ارائه شد.

 

اگر شما وردپرس خود را به روزرسانی نمی کردید، زحمات تیم توسعه این سیستم به هدر رفته و سایت شما با نفوذ هکرها مواجه می شد. در ادامه به بررسی پنج دلیل مهم برای پاسخ به سوال چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم ارائه می دهم.

 

دلیل اول : امنیت

مهم ترین بخش در هر وب سایتی، تامین امنیت است. همانطور که می دانید وردپرس یک سیستم متن باز است که هر کسی با داشتن دانش برنامه نویسی می تواند در مورد کدهای آن اطلاعات کسب کرده و به دلخواه خود در آن تغییراتی ایجاد نماید.

 

اما این ویژگی خوب سبب می شود که هکرها نیز بتوانند در مورد هسته ی وردپرس اطلاعات کسب کرده و راه نفوذ به آن را بیابند. خوشبختانه تیم توسعه وردپرس در هر لحظه و پس از بروز هر حفره امنیتی سریعا آن را برطرف کرده و نسخه جدید بدون باگ امنیتی ارائه می دهد.

چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم؟

در ابتدای مقاله توضیح دادم که اگر در زمان ارائه نسخه 5.1.1 سیستم خود را به روزرسانی نمی کردید، بی شک وب سایتتان دچار حمله می شد.پس یکی از مهم ترین دلایل برای پاسخ به سوال چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم، بخش امنیت سایت است. برای تامین امنیت سایتتان، همیشه وردپرس خود را به روز نگه دارید.

 

دلیل دوم : ویژگی های جدید در هر به روزرسانی

سیستم وردپرس مدام در حال توسعه می باشد و در هر به روزرسانی خود از یک ویژگی جدید پرده بر می دارد. برای مثال در نسخه 5 با ارائه ویرایشگر گوتنبرگ به جای ویرایشگر کلاسیک، انقلاب بزرگی در نحوه نوشتاری در وردپرس رخ داد.

 

اگر شما همگام با ارائه نسخه های جدید وب سایت خود را به روزرسانی نکنید، از این ویژگی ها نیز نمی توانید بهره ببرید. پس پاسخ دوم به سوال چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم، ارائه ویژگی های جدید است.

 

دلیل سوم : افزایش سرعت

سرعت وب سایت یکی از عوامل مهم در پیشرفت سئو و افزایش بهره وری سایت است. در هر به روزرسانی سعی می شود عواملی که باعث کندی وردپرس می شوند حذف شده و بر سرعت آن بیافزایند.

چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم؟

پس اگر هنوز به پاسخ خود برای سوال چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم دست نیافته اید، سرعت را به فهرستتان اضافه کنید.

 

دلیل چهارم : رفع باگ ها

همانطور که در ابتدا توضیح دادم، ممکن است در هر نسخه از وردپرس و یا افزونه ها و قالب هایی که استفاده می کنید، باگ و خطاهایی وجود داشته باشد که تیم فعال و پرتلاش توسعه وردپرس در هر به روزرسانی آن ها رفع می کنند.

 

اگر وب سایت خود را به روزرسانی نکنید، همچنان این خطاها در سایتتان باقی خواهند ماند و ممکن است یک شبه زحمات چندین ساله خود را از دست بدهید.

 

دلیل پنجم : سازگاری بخش های مختلف

هنگامی که می خواهید ویژگی جدیدی را به وب سایت وردپرسی خود به کمک افزونه ها اضافه کنید و یا پوسته وب سایتتان را تغییر دهید، تاکید می کنم از افزونه ها و قالب هایی که با نسخه های جدید همخوانی و سازگاری دارند استفاده کنید.

 

همانطور که با هر به روزرسانی وردپرس خطاها و مشکلات آن برطرف می شود، افزونه ها و قالب ها نیز به همین صورت با هر به روزرسانی مشکلات خود را بهبود می بخشند و باید با نسخه های جدید هماهنگ شوند.

 

استفاده از قالب ها و افزونه هایی که بیش از 6 ماه از آخرین به روزرسانی آن ها می گذرد، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. پس علاوه بر به روزرسانی هسته وردپرس، باید افزونه ها و پوسته های خود را نیز به روزرسانی کنید، تا با خطا و یا مشکلی مواجه نشوید.

 

نتیجه گیری

در این آموزش سعی کردم با ارائه پنج دلیل قانع کننده به پاسخ سوال ” چرا باید وردپرس را به روزرسانی کنیم ” بپردازم. اگر هنوز از نسخه های قدیمی وردپرس استفاده می کنید و وب سایت خود را به آپدیت نکرده اید، با کمک آموزش به روزرسانی وردپرس هر چه سریع تر وب سایت خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید تا با مشکل و خطایی مواجه نشوید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=49830
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
4,792افزودن اکانت مدیر به وردپرس از طریق FTP تاریخ : 2019/10/17
23,329قالب زیبای سایت علی دیزاین برای وردپرس تاریخ : 2014/05/14
10,018افزونه فارسی مدیریت زمینه دلخواه وردپرس نسخه حرفه ای ۵.۱.۵ تاریخ : 2015/01/13
10,083پوسته املاک و مستغلات OpenDoor برای وردپرس تاریخ : 2016/07/29
9,895پیش نمایش پوسته های وردپرس با Responsive Live Preview تاریخ : 2013/11/28
11,604آموزش وبلاگ نویسی زنده در وردپرس تاریخ : 2019/07/13
11,040آموزش اجرای کدهای php در مطالب وردپرس تاریخ : 2019/11/19
27,816ارسال مطالب سایت به واتس آپ بدون افزونه تاریخ : 2019/02/28
8,408رفع مشکل کوکی در وردپرس تاریخ : 2018/10/29
7,424آموزش تغییر نشانی سایت در وردپرس تاریخ : 2019/10/20
6,0165 روش آسان برای جلوگیری از سرقت پهنای باند در وردپرس تاریخ : 2019/10/23
5,628ارسال ایمیل به کاربران بعد از ورود به سایت تاریخ : 2019/05/6
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file