ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

الگوریتم گوگل چیست و چه تاثیری در رتبه‌بندی سایت‌ها دارد

سئو , مقالات,آموزش,ترفند , وردپرس

این مقاله را به‌عنوان کلیدی‌ترین مقاله سئو موجود به شما معرفی می‌کنم. چون در این مقاله قرار است با مطلبی روبه‌رو شوید که احتمالاً نمی‌دانید. برای رتبه گرفتن در گوگل باید الگوریتم های گوگل را بشناسیم.

 

افزایش رتبه سایت با استفاده از الگوریتم گوگل

گرفتن رتبه راه‌کار مختلفی دارد ازجمله این راه‌کارها شناختن سئو، شناخت قوانین و الگوریتم‌های گوگل و…است. اما بعد از پاسخ دادن به‌این‌ها تازه متوجه می‌شوید هنوز درگیر هستید و نمی‌دانید باید دقیقاً چه‌کار کنید. بیاید برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل این مقاله را تا انتها بخوانیم.

 

الگوریتم گوگل چیست

الگوریتم گوگل قانونی است که گوگل برای خود وضع کرده تا بر اساس آن به سایت‌ها رتبه دهد. الگوریتم‌های بسیار زیادی وجود دارد که خیلی از آن‌ها حتی توسط گوگل منتشر نشده است. در این قسمت سعی داریم بخشی از الگوریتم‌های گوگل را موردبررسی قرار دهیم.

 

الگوریتم گوگل پاندا Panda Algorithm

مدتی پیش گوگل الگوریتم پاندا را معرفی کرد که یک الگوریتم منحصربه‌فرد در تشخیص کیفیت مقالات است. در این الگوریتم، گوگل محتواهای شمارا طبق یک سری قوانینی که قبلا هم گفتیم مثل نسبت نوشته به کد، تعداد عکس‌ها و… بررسی می‌کند و به شما رتبه می‌دهد.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل penguin Algorithm

الگوریتم پنگوئن در سال 2012 از سوی گوگل معرفی شد. این الگوریتم بعد از انتشار حسابی سروصدا کرد و خیلی‌‌ها رو از دور خارج کرد، چون این Algorithm آمد تا با اسپم‌ها مقابله کنه و سئو کلاه‌سیاه را ریشه‌کن کند.

 

این الگوریتم با هرگونه اسپم مانند بک‌لینک‌های خریداری‌شده و دیگر نکات سئو کلاه‌سیاه را بررسی می‌کند و دیگر قادر به ادامه در عرصه نبرد گوگل نخواهید بود.

 

الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم گوگل چیست و چه تاثیری در رتبه‌بندی سایت‌ها دارد

با این الگوریتم، گوگل می‌خواست که کسب‌وکارها را محلی کند و نتایج را به‌صورت محلی نشان دهد. این کار بسیار خوبی است چون اگر کسب‌وکار شما به‌صورت محلی نشان داده شود می‌توانید مشتریان منطقه‌ای خوبی داشته باشید.

 

برای این‌که بتوانید در نتایج محلی ظاهر شوید باید در گوگل بیزینس ثبت‌نام کنید.

 

الگوریتم دزدان دریایی گوگل Pirate Algorithm

احتمالاً اگر شما فعال در حوزه وب باشید خیلی به‌این نکته برخورد کردید که گوگل با کپی کردن به‌شدت مخالفه و اگر این موضوع را بفهمد به وب‌سایت شما نمره منفی می‌دهد. در Algorithm دزدان دریایی گوگل به این نکته اشاره‌شده که از دزدیدن و کپی کردن مقالات دیگران جدا خودداری کنید.

 

الگوریتم تازه بودن گوگل Being Fresh

در این الگوریتم که از اسمش هم پیداست گوگل به آپدیت و فِرش بودن مطالب اهمیت زیادی می‌دهد، به این صورت که اگر مقالات وب‌سایت شما دائما آپدیت نشود در نتایج گوگل به‌مرورزمان حذف خواهد شد. بعدازاین که قوانین و الگوریتم‌های گوگل را به خوبی یاد گرفتیم و رعایت کردیم باید این نکته را بدانیم که گوگل در اوایل کار ما چطور به ما رتبه می‌دهد.

 

سند باکس گوگل Sandbox Google

الگوریتم گوگل چیست و چه تاثیری در رتبه‌بندی سایت‌ها دارد

وقتی شما تازه کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید مطمئناً با اشتباهات زیادی در کار خود روبه‌رو می‌شوید که ته دلتان می‌گویید من که نمی‌دانستم…

 

گوگل برای این‌که خطاهای شما در اول کار را نادیده بگیرد و شمارا ببخشد از سیستمی به‌نام سند باکس استفاده می‌کند. در سندباکس‌گوگل، شما می‌توانید تا برای مدت محدودی مثلاً 3 تا 6 ماه خطاهایی رو داشته باشید و ازآن‌پس اگر ناخواسته سئو کلاه‌سیاه یا خاکستری انجام دهید شمارا جریمه می‌کند.

 

ماه عسل گوگل Honeymoon

بعد از راه‌اندازی سایت شما گوگل شما را در نتیجه‌های خود طبق کلمات کلیدی شما نشان می‌دهد و ترافیک زیادی را به سایت شما سرازیر می‌کند. این ماه‌عسل هر وب‌سایتی است. سعی کنید در این مدت مخاطبان خود را راضی نگاه‌دارید و کاری کنید در سایت شما بمانند، چون اگر این اتفاق بیفتد سایت شما در ماه اصل می‌ماند و همین‌طور ترافیک جذب می‌کند.

 

تجربه کاری من برای دریافت رتبه در گوگل

بعد از مدت‌ها کار اینترنتی انجام دادن، متوجه این شدم که گوگل به زمان‌بندی بسیار اهمیت می‌دهد و این ماه‌عسل در صورتی شیرین می‌شود که شما به نظم اهمیت بدهید و نه این‌که امروز یک پست بگذارید و بروید و دیگر پیدایتان نشود.

 

ربات‌های باهوش گوگل وب‌سایت شمارا بررسی می‌کنند و متوجه این موضوع می‌شوند که شما بیشتر در چه زمان‌هایی پست می‌گذارید. برای مثال شاید هرروز…

 

اگر شما هرروز ساعت صبح پست گذاشتید ربات‌های گوگل هرروز ساعت 9 صبح به سایت شما سر می‌زنند و این مقاله جدید را ایندکس می‌کنند. شما برای این که بتوانید رتبه‌بندی سایت در گوگل را متحول کنید باید بتوانید قوانین گوگل را رعایت کنید که یکی از این قوانین منظم و مرتب بودن پست گذاری سایت شما است.

موفق و پیروز باشید. 🙂

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 سئو , مقالات,آموزش,ترفند , وردپرس
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=51727
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file