ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

ویرایش مستقیم فایل روی هاست با Atom

آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند

بسیاری از دوستان من قصد دارند با نرم افزارهای ویرایش کد مثل Atom بصورت مستقیم کدهای موجود روی هاست خود را تغییر دهند. همچنین می‌خواهند موقع ذخیره کردن فایل، به‌صورت مستقیم فایل روی سرور ذخیره شود. با این روش می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

 

همان‌طور که اطلاع دارید برای تغییر بسیاری از بخش‌های کدهای وب‌سایت مجبور هستید که پلاگین یا قالب موردنظر خودتان را دانلود کنید و پس از دانلود آنها روی سیستم خود یا لوکال هاست تغییرات را اعمال کنید و درنهایت آن را به هاست اصلی منتقل کنیم. اما برخی اوقات شما تمایل دارید که روی هاست اصلی خودتان این تغییرات را اعمال کنید.

 

یک روش وجود دارد که شما توسط آن می‌توانید از فایل منیجر هاست خودتان فایل‌های موردنظرتان را ویرایش کنید. اما ممکن است بخواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید و بخواهید با نرم‌افزارهای ویرایش کد به‌صورت مستقیم کدهای روی سایت خودتان را تغییر دهید.

 

ویرایش مستقیم کدهای سایت توسط نرم‌افزار Atom

در ابتدا زمانی که وارد اتم می‌شوید باید به بخش Packages < Prefereneces شوید. در این صفحه پکیج‌هایی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید نصب کنید. پکیج‌های اتم دقیقاً مانند پلاگین‌های وردپرس است. در این صفحه شما می‌توانید پکیج‌هایی که قبلاً نصب‌کرده‌اید را مشاهده می‌کنید.

ویرایش مستقیم فایل روی هاست با Atom

اما اگر روی Install کلیک کنید و عبارت FTP Remot Edit را در قسمت جستجو وارد کنید یکسری پکیج برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آنها برای ویرایش کردن فایل‌ها به‌صورت Remot با FTP استفاده کنید. اکنون روی Install کلیک کنید تا FTP Remot Edit روی سیستم شما نصب شود.

ویرایش مستقیم فایل روی هاست با Atom

زمانی که نصب به‌صورت کامل انجام شد کافی است که از منو بالا روی Packages کلیک کنید و گزینه FTP – Remot – Edit را انتخاب کنید و روی Toggle کلیک نمایید. هنگامی‌که شما برای اولین بار FTP Remot Edit را نصب‌کرده‌اید از شما درخواست می‌شود که یک رمز را وارد کنید ولی اگر بار چندم است شما می‌توانید از همان رمز قبلی استفاده کنید. می‌توانید یک رمز ساده برایان قرار دهید و چندان اهمیت ندارد.

ویرایش مستقیم فایل روی هاست با Atom

سپس روی Edit Servers کلیک کنید و در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود روی دکمه New کلیک کنید. سپس نام سرور را انتخاب کنید که مثلاً در اینجا ما wp را انتخاب کرده‌ایم و در قسمت Host Name می‌توانید نام سایت خودتان را می‌توانید وارد کنید که در اینجا wp.com را وارد کرده‌ایم.

 

همچنین در قسمت Username و Password می‌توانید یوزر و رمز هاست یا FTP خودتان را وارد کنید که معمولاً اگر پسورد هاست را وارد کنید کافی است. درنهایت روی Save کلیک کنید.

ویرایش مستقیم فایل روی هاست با Atom

ویرایش فایل‌ها توسط Atom

سپس در ستون سمت چپ سرور wp اضافه خواهد شد و لیست فایل‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید public html را انتخاب کنید و در اینجا می‌توانید مثلاً فایل Index.php را انتخاب کرده و آن را ویرایش کنید. در اینجا می‌توانید خیلی راحت با ویرایش کردن فایل‌ها و cnr+s می‌توانید تغییرات را مستقیماً روی هاست اعمال کنید.

ویرایش مستقیم فایل روی هاست با Atom

اگر هنگام ذخیره کردن یا باز کردن فایل‌ها با ارور مواجه شدید باید از هاست خود بخواهید که این مشکل را بررسی کند. احتمالاً سطح دسترسی شما مشکل دارد یا اکانت FTP که ساخته‌اید و یوزر و پسوردی که وارد کرده‌اید دسترسی لازم برای ذخیره کردن فایل‌ها را ندارد.

موفق و پیروز باشید. 🙂

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=53093
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file