ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

انتخاب عنوان سئو شده در صفحه اصلی سایت

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

یکی از مهم ترین عوامل انتخاب عنوان (title) موثر در صفحه اصلی می باشد. برای انتخاب بهترین عنوان بهتر است که زمان زیادی صرف این موضوع بگذارید، چند گزینه را تست کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

 

انتخاب عنوان سئو شده در صفحه اصلی سایت

 

انتخاب عنوان سئو شده در صفحه اصلی سایت

زیرا این موارد بسیار حائز اهمیت میباشد و باعث کاهش نرخ خروج افزایش ۳۵ درصدی بازدیدها می شود. اما یک سوال مطرح می شود که چرا عنوان صفحه اصلی وبسایت تا این اندازه اهمیت دارد ؟!

 

بیشتر کاربران با مراجعه به وبسایت توجه شان به سمت عنوان اصلی سایت شما معطوف خواهد شد و این موضع می تواند دلیل مناسبی در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی وبسایت در همان ابتدای فعالیت باشد.

 

بعلاوه، محتوای زیادی در اینترنت موجود است و از این بابت به حد اشباع رسیده به همین علت کاربران وبسایت ها را فیلتر می کنند و آنچه برایشان جذاب است را انتخاب می کنند. به همین علت است که شما در یک رقابت تنگاتنگ هستید و باید کاری کنید که در این رقابت پیروز شوید.

 

نوشتن بهترین عنوان صفحه ی اصلی احتیاجی به علم و آگاهی زیادی ندارد، اما تمرین کردن برای انتخاب آن بسیار مهم و ضروری است! در این مقاله ۵ نکته ی مهم را در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی وبسایت خدمت شما ارائه می کنیم.

 

۱- انتخاب استاندارد

اولین موردی که در انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی به آن احتیاج دارید عنوانی است که بین ۵ الی ۱۲ کلمه باشد. چنانچه کلمات شما به مقدار کمی باشد یک ریسک است زیرا به درستی نمی توان آن را برداشت کرد و اگر بیش از این حد باشد کاربران را خسته و گیج می کند.

از طرفی دیگر سعی کنید یک زیر عنوان برای عنوان اصلی به صورت کوتاه انتخاب کنید. این می تواند به توضیح کوتاهی از عنوان اصلی بسیار کمک کند. زیر عنوان می تواند شاکل ۱۱۰ کاراکتر باشد و نیازی نیست که حتما یک جمله ی کاملی را دربرگیرد.

 

۲- استفاده از حالت توصفی یا صفت خاص در انتخاب عنوان تاثیر گذار برای صفحه اصلی وردپرس

عنوان انتخابی شما باید توضیحی از خدمت، محصول و هر آنچه در سایت شما قرار است ارائه شود، باشد. صفاتی مانند عالی، ارزان و… صفات خوبی هستند اما ممکن است یک نوع غرور برای سازمان و وبسایت شما به حساب آید و کاربران از این موضوع خوششان نیاید. پس استفاده از صفحات حقیقی بهتر است.

در انتخاب بهترین عنوان برای سایت اصلی وردپرس می توانید به گونه ای عمل کنید که خاص باشد و کاربر با دیدن آن این حس را پیدا کند که به آن کمک شده یا مشکلش در سایت شما حل می شود.

 

۳- متفاوت بودن

درست است که انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی مهم است و باید یک عنوان انتخاب شود اما قرار نیست شما با اولین موردی که به ذهنتان می رسد کار را شروع کنید.

شاید اولین تلاش شما گزینه ی خوبی باشد اما از طرفی باز هم باید به جستجو و تلاش خود برای بهتر شدن ادامه دهید. شما می توانید تعدادی عنوان مناسب انتخاب کنید و از بین آنها بهترین را به کار ببرید.

 

۴- استفاده از کلمه کلیدی در انتخاب عنوان تاثیر گذار برای صفحه اصلی وردپرس

همان گونه که در محتوای وبسایت خود از کلمات کلیدی استفاده می کنید در عنوان نیز باید از کلمه ی کلیدی خود استفاده کنید. این موضوع باعث تمرکز وبسایت بر مبحث اصلی می شود. با اینکار می توانید مخاطبان خاص خود را جذب کنید و به سمت خود بکشانید.

 

۵- همیشگی نبودن عنوان صفحه اصلی

در حال حاضر شما با تلاش و جستجوی فراوان عنوان خوبی را برای صفحه اصلی خود می یابید. اما بعد از گذر زمان متوجه می شوید می توانید آن را بهینه تر کنید و تغییر دهید. اشکالی ندارد! نگران نباشید اتفاقی نمی افتد به راحتی عنوان خود را با یک عنوان بهتر و بهینه تر جایگزین کنید.

 

شما می توانید با همین ۵ نکته ی کلیدی که گفته شد امکان انتخاب عنوان موثر برای صفحه اصلی را به درستی ایجاد کنید و به بهترین نتایج برسید. البته ناگفته نماند که از ابزار جستجو هرگز غافل نشوید و حتما برای انتخاب خود از آن بهره مند شوید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=53220
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file