ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

چطور به صفحه اول گوگل برسیم؟ سئو داخلی یا خارجی؟

رپورتاژ آگهی

شما صفحه اول گوگل را چطور می بینید؟ آرزوی شیرین دست نیافتنی که برای رسیدن به آن باید از انواع میدان جنگ بگذرید یا اتفاقی نه چندان دور از دسترس که با برنامه ریزی، تلاش و پشتکار محقق می شود؟

 

حقیقت این است که صفحه اول گوگل دور از دسترس نیست! پس اگر خواهان جایگاهی در صفحه اول هستید، ابتدا برنامه ریزی کرده و فعالیت هایتان را شروع کنید. مهم ترین نکته ای که برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید در نظر داشته باشید این است که راه صحیح را انتخاب کنی و باورهای اشتباه را دور بریزید.

 

چرا به صفحه اول گوگل نمی رسیم؟

از رایج ترین اشتباهات افراد در فرآیند انجام سئو این است که درک صحیحی از میزان اهمیت سئو داخلی و سئو خارجی ندارند و به اجرای یکی از آن ها اکتفا می کنند. در صورتی که برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب باید سئو داخلی و خارجی را به صورت اصولی پیش ببرید و اهمیت هر کدام را به صورت جداگانه درک کنید، نه اینکه تنها یکی از آن ها را به کار گیرید.

چطور به صفحه اول گوگل برسیم؟ سئو داخلی یا خارجی؟

آیا سئو داخلی به تنهایی برای رسیدن به صفحه اول گوگل کافیست؟

پاسخ این سوال بله و خیر نیست! گاهی اوقات حوزه فعالیت شما به گونه ای است که تنها با سئو داخلی و بدون انجام فعالیت های سئو خارجی می توانید در صفحه اول حاضر شوید. این مسئله کاملا به هدف گذاری، برنامه ریزی، حوزه فعالیت شما و تعداد و کیفیت عملکرد رقبای فعالتان بستگی دارد.

 

رسیدن به صفحه اول گوگل تنها با سئو داخلی

گاهی اوقات سختی پروژه و فعالیت رقبای یک وب سایت به گونه ای است که فعالیت های مربوط به سئو داخلی و سئو خارجی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا بتوانید ابتدا در چندین صفحه ابتدای نتایج حاضر شوید!

 

ممکن است رقبای بسیار کمی در سطح وب داشته باشید و با برنامه ریزی اصولی کوتاه مدت موفق به کسب جایگاه در صفحه اول شوید. بسیاری از افراد که قصد راه اندازی سایت خود را دارند بعد از آگاه شدن نسبت به این موضوع، تصمیم میگیرند تا به اصول سئو مسلط شوند و به جای برون سپاری سئو سایت، خودشان دست به کار شوند.

 

معمولا بهترین نقطه شروع برای این افراد، شرکت در دوره های اموزش سئو شرکت وبسیماست که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود. معمولا افراد بعد از این دوره ها با انجام فعالیت هایی که یاد گرفته اند موفق به حضور در صفحه اول گوگل می شوند!

 

باز هم تاکید می کنیم که شانس حضور در صفحه اول، ابتدا به خودتان سپس به میزان فعالیت رقبای حوزه تان بستگی دارد. پس فراموش نکنید که نمی توان نسخه ای یکسان برای همه ی سایت ها در نظر گرفت.

چطور به صفحه اول گوگل برسیم؟ سئو داخلی یا خارجی؟

اهمیت نقش سئو خارجی برای حضور در نتایج صفحه اول گوگل

یکی از مهم ترین سوالاتی که درباره حضور در صفحه اول گوگل پرسیده می شود این است که برای سئو خارجی سایت چقدر باید هزینه کنیم؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه ی سئو خارجی هر وب سایت با توجه به میزان گستردگی و فعالیت های انتخابی برای آن متفاوت است اما نکته ی مهم این است که سئو خارجی و سئو داخلی در کنار هم به شما کمک می کنند.

 

هوشمندانه ترین کار این است که با نیمی از هزینه ای که برای سئو خارجی سایت در نظر گرفته اید، آموزش تولید محتوا را شروع کنید و بعد از بارگذاری محتوای مناسب در سایت و رسیدگی به سئو داخلی، سپس به سمت سئو خارجی حرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع می توانید به صفحه آموزش تولید محتوا در وب سایت آکادمی وبسیما مراجعه کنید.

 

چرا در اکثر مواقع سئو داخلی به سئو خارجی ترجیح داده می شود؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است! برخی از افراد به دلیل ندانستن اصول سئو خارجی و هزینه های متفاوت، انجام آن را به تعویق می اندازند تا بعد از کسب اطلاعات کافی، برای پرداخت هزینه ها اقدام کنند.

 

همچنین برخی دیگر با توجه به سخت نبودن حوزه رقابتی، تصمیم می گیرند تا اصول سئو خارجی را یاد بگیرند. معمولا با مطالعه مقالات مرتبط و شرکت در دوره های آموزش لینک سازی خارجی می توان به این هدف دست یافت.

 

این تصمیم گیری به سطح پروژه و میزان رقابت در حوزه آن وابسته است. به طور مثال بسیاری از صاحبان کسب و کارهای بزرگ ترجیح می دهند که برای رسیدن به صفحه اول گوگل، سئو سایت خود را برون سپاری کنند و به کمپانی های باتجربه بسپارند.

 

چرا بدون انجام فعالیت های سئو داخلی نباید سراغ سئو خارجی برویم؟

به صورت کلی هیچ محدودیتی در نحوه انجام فعالیت های سئو وجود ندارد! اگر قصد ندارید سئو کلاه سیاه انجام دهید، می توانید بدون شروع فرآیندهای سئو داخلی، سراغ لینک سازی های خارجی بروید اما آمادگی هر اتفاقی مانند پنالتی شدن را داشته باشید.

 

شاید برایتان سوال باشد که چرا متخصصان سئو کلاه سفید به انجام سئو داخلی پیش از انجام سئو خارجی تاکید دارند. دو پاسخ اصلی برای این سوال وجود دارد. در اولین مورد شما بدون پرداخت هزینه، با انجام سئو داخلی و انتشار محتوای خوب می توانید در بسیاری از کوئری ها به صفحه اول گوگل برسید. دومین مسئله این است که اگر بدون انتشار محتوای خوب، از سایت های قدرتمند بک لینک بگیرید، از نظر گوگل کمی مشکوک هستید!

 

نتیجه ی بعدی که از این بحث می توانیم بگیریم، این است که با توجه به هدفتان باید مسیرتان را مشخص کنید اما در صورتی که قصد دارید به صورت اصولی و کلاه سفید در نتایج صفحه اول ظاهر شوید، باید سئو داخلی و سئو خارجی را مکمل یکدیگر بدانید و اهمیت هر یک را بشناسید. سپس با برنامه ریزی صحیح و اصولی سئو داخلی و خارجی را پیش ببرید.

چطور به صفحه اول گوگل برسیم؟ سئو داخلی یا خارجی؟

بالاخره سئو داخلی یا سئو خارجی؟

در این مقاله به صورت مختصر و مفید به بررسی اهمیت توجه همزمان به سئو داخلی و سئو خارجی پرداختیم. سئو داخلی و سئو خارجی را می توان بازوهایی در نظر گرفت که هر یک به میزان مساوی نقش مهمی در پیشرفت پروژه دارند و مکمل یکدیگر هستند.

 

برنامه ریزی اصولی، فعالیت مستمر و همچنین یادگیری اصول سئو از مواردی است که در تمام مسیر باید توجه ویژه ای به آن داشت. اگر تاکنون به دلیل نداشتن دانش کافی، سراغ سئو خارجی نمی رفتید پیشنهاد می کنیم به خودتان سخت نگیرید. می توانید از مطالعه مقالات ساده شروع کنید و به مرور از مهم ترین اصول سئو خارجی مطلع شوید.

 

سایت آکادمی وبسیما می تواند مرجع مناسبی برای شروع باشد. پیشنهاد می کنیم به وب سایت آکادمی وبسیما مراجعه کنید و یادگیری سئو خارجی را با مطالعه مقالات شروع کنید. همچنین می توانید در انواع کلاس های آموزشی آکادمی به صورت حضوری و غیر حضوری شرکت کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=53569
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
11,768دانلود قالب بازاریابی دیجیتال SEOLounge برای وردپرس تاریخ : 2019/03/11
16,377اسکریپت سئو سایت در موتور های جستجوگر Seo Panel تاریخ : 2013/10/23
15,903افزونه وردپرس سئو فارسی با WordPress SEO Premium Yoast تاریخ : 2015/03/19
11,068آموزش سئو با عمو پاندا – بر اساس الگوریتم جدید گوگل تاریخ : 2014/06/15
6,136تاثیر ریسپانسیو بودن سایت در سئو چقدر است؟ تاریخ : 2019/04/6
22,345افزونه سئو خودکار وردپرس All in One SEO Pack تاریخ : 2016/02/15
8,888افزایش ترافیک وب سایت بدون درج محتوای جدید تاریخ : 2018/06/29
6,308برچسب وردپرس چیست؟ راهنمای استفاده از برچسب مناسب در وردپرس تاریخ : 2019/05/8
26,964اسکریپت فارسی انتقال دهنده لینک حرفه ای تاریخ : 2016/05/7
14,028چک لیست جدید 2019 برای رسیدن به رتبه اول گوگل تاریخ : 2019/11/27
9,300روش‌های درست و نادرست ایجاد لینک داخلی در سایت وردپرسی تاریخ : 2018/09/15
7,972سئو چیست؟ بررسی سئوی داخلی و خارجی تاریخ : 2019/08/13
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file