ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

سایت‌ساز وبزی بهترین راه برای طراحی سریع سایت

رپورتاژ آگهی

سایت‌ساز وبزی بهترین راه برای طراحی سریع سایت

داشتن یک سایت خوب برای تمام کسب و کارهای اینترنتی یک مسئله حیاتی و بسیار مهم است. تمام کسب و کار‌های اینترنتی اگر بخواهند در این بازار دوام بیاورند باید اول از همه سایتی داشته باشند که بتواند مخاطبان را جذب کند. اما خیلی‌ها ممکن است با خود فکر کنند که به خاطر این که آشنایی با برنامه نویسی ندارند نمی‌توانند برای خودشان سایت طراحی کنند و به همین علت از ساختن یک سایت برای کسب و کارشان و یا برندشان منصرف ‌شوند. اینجاست که وبزی به عنوان یک سایت ساز منحصر به فرد وارد عمل می‌شود و به شما می‌گوید که همه می‌توانند برای خود بدون کدنویسی سایت‌های حرفه‌ای خلق کنند.

 

وبزی تحولی در طراحی سایت

این اغراق نیست اگر بگوییم که وبزی یک تحول بزرگ در طراحی سایت در ایران است کمتر پیش می‌آید که شما بتوانید بدون کدنویسی سایت حرفه‌ای را طراحی کنید. شاید با خودتان بگویید که وردپرس این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بدون دانش برنامه نویسی برای کسب و کارتان سایت طراحی کنید، اما این را باید بدانید که وردپرس پیچیدگی‌های زیادی دارد که بدون دانستن آن‌ها شما نمی‌توانید سایت مورد نظرتان را بسازید سایت ساز وبزی با کنار گذاشتن تمام این پیچیدگی‌ها کار را برای شما بسیار آسان کرده است.

 

خب حالا که مقدمه کوتاهی در مورد و سایت ساز وبزی گفتیم وقت آن رسیده تا توضیحاتی در رابطه با مزایا و همچنین نحوه استفاده از آن را به شما بدهیم. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم استفاده از وبزی بسیار ساده است و شما فقط با چند کلیک می‌توانید سایت مورد نظر خود را بدون دردسر طراحی کنید، می‌توان گفت استفاده از وبزی مانند استفاده از فوتوشاپ است، یا شاید حتی راحتر از آن. سایت ساز وبزی با ارائه تعداد زیادی قالب به شما این امکان را می‌دهد تا با هر هدفی و هر کسب و کاری یک سایت بسیار حرفه‌ای را طراحی کنید.

 

نحوه استفاده از سایت ساز وبزی

کار با سایت ساز وبزی بسیار راحت است فقط کافیست شما وارد سایت وبزی شوید و با کلیک روی دکمه رایگان شروع کنید وارد صفحه طراحی سایت شوید و قالب خود را انتخاب کنید شما در عرض سه دقیقه قالب خود را تحویل می‌گیرید و می‌توانید شروع به شخصی سازی سایت خود کنید.

 

بر اساس مطالب بالا می‌توانید نتیجه‌گیری که سایت ساز وبزی بهترین راه طراحی سایت برای شماست و باید بگوییم که این نتیجه‌گیری شما کاملاً درست است اما شما هنوز با خیلی از مزایا و امکانات وبزی آشنا نشده‌اید خبر خوب این است که ما در ادامه تمام مزایا و امکانات سایت ساز وبزی را به طور کامل به شما توضیح می‌دهیم.

 

مزایای سایت ساز وبزی

سایت‌ساز وبزی بهترین راه برای طراحی سریع سایت

تنوع در قالب‌ها

سایت ساز وبزی با داشتن صدها قالب آماده سایت به شما این امکان را می‌دهد تا حق انتخاب داشته باشید و فقط محدود به چند قالب نباشید همین نبودن محدودیت باعث می‌شود تا شما خیلی راحت‌تر بتوانید با انتخاب قالب مورد نظرتان سایت‌تان را تا جایی که می‌توانید شخصی سازی کنید.

 

یکی دیگر از نکات بسیار قبل توجه سایت ساز وبزی همخوانی و هماهنگی آن‌ها با تبلت و موبایل است که کار شما را بسیار ساده می‌کند و باعث می‌شود تا شما به راحتی ترافیک موبایل و تبلت را به سمت سایتتان هدایت کنید.

 

بهترین سئو

همه ما می‌دانیم که داشتن سئوی خوب برای سایت ما و همچنین دیده شدن آن امری حیاتی است و اگر شما نتوانید سئو خود را به خوبی بهینه‌سازی کنید به قولی بازی را باخته‌اید و خیلی سخت می‌توانید تا به صفحات اول گوگل برسید.

 

با توجه به همین نکات سایت ساز وبزی تمام قابلیت‌های بررسی و بهینه‌سازی سئو را مانند برچسب‌ها توضیحات متا، کلمه کلیدی و غیره را در خود قرار داده و کار را برای شما بسیار آسان کرده است همچنین سایت ساز وبزی داری یک ویرایشگر موبایل است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سایت خود را در رتبه‌های بالاتر موتور‌های جست و جو قرار دهید.

 

یکی دیگر از امکانات بهینه‌ساز سئو وبزی داشتن یک نقشه سایت است که به شما در شناسایی مقادیر کلمات کلیدی کمک می‌کند باید این نکته بدانید که این اطلاعات قابل ویرایش نیستند اما در بهینه سازی سئو سایت شما کمک بسزایی می‌کنند.

 

تست چهارده روزه

ما برای این که شما بتوانید از سایت‌ساز وبزی به راحتی استفاده کنید یک دوره تست چهارده روزه رایگان را طراحی کردیم تا شما بتوانید بدون نگرانی از پرداخت هزینه با سایت ساز وبزی آشنا شوید و از امکانات این سایت ساز استفاده کنید فقط کافی است شما قالب مورد نظرتان انتخاب کنید و سپس آن را دریافت کنید شما از زمان دریافت قالبتان چهارده روز وقت دارید تا سایت خود را طراحی کنید و بررسی کنید که آیا سایت ساز وبزی خواسته‌های شما را بر آورده می‌کند یا نه. پس از این دوره اگر شما از سایت ساز وبزی رضایت داشتید می‌توانید با کلیک روی دکمه ارتقاع سایت در قسمت پنل مدیریت این قالب را خریداری کنید و به طور دائمی از سایتتان استفاده کنید.

 

پشتیبانی عالی

یکی از نکاتی که وبزی را از بقیه رقبا متفاوت می‌کند پشتیبانی بسیار عالی آن است. چون ما در وبزی به راحتی کاربرانمان اعتقاد زیادی داریم و به همین علت سیستم پشتیبانی خود را بر اساس خواسته‌های آن‌ها طراحی کرده‌ایم.

 

وبزی مانند تمام کسب و کارهای دیگر دارای یک پشتیبانی تلفنی است که در روزها و ساعات کاری فعال است و هرگاه شما بامشکلی رو به رو شدید می‌توانید در روزهای کاری بین ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر با ما تماس بگرید. شما همچنین می توانید از ساعت 9 صبح تا 10 شب مشکلات خودتان را با ما از طریق گفت و گوی آنلاین در میان بگذارید.

 

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر مشکلی برای شما در خارج از این ساعات یا در روزهای تعطیل پیش بیاید تکلیف شما چیست. باید به شما بگوییم که خیالتان راحت باشد چون وبزی دارای یک پشتیبانی 24 ساعته از طریق ایمیل است و شما می‌توانید از این طریق در هر ساعت شبانه روز با ما در تماس باشید.

 

یکی دیگر از نکات مثبت پشتبانی وبزی آکادمی آن است که شما از طریق آن می‌توانید آموزش ساخت سایت با وبزی را ببینید و همچنین با زیر بم دنیای دبجیتال مارکتینگ، سئو، مدیرت کسب و کار اینترنتی و غیره آشنا شوید.

 

کلام آخر

تلاش ما در وبزی برداشتن موانع پیش روی شما برای طراحی سایت است چون ما بهتر از هر کسی می‌دانیم که طراحی سایت از طریق کدنویسی چقدر کار دشوار و پر هزینه‌ای است و این دشواری ممکن است باعث شود تا شما از ساختن یک سایت حرفه‌ای برای کسب کار یا ایده منحصر به فردتان منصرف شوید و به همین علت نتوانید به خواسته‌های خود دست پیدا کنید.

 

ما در تیم وبزی امیدواریم که شما پس از خواندن این مطلب و آشنایی با سایت ساز وبزی دیگر نگران پیچیدگی‌های طراحی سایت نباشید و با خیال راحت برای کسب و کار خود یک سایت فوق العاده‌ای طراحی کنید چون وبزی با شما فقط چند کلیک فاطه دارد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=56441
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file