ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان کدام است

آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند

یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال که از گذشته تاکنون مورد استقبال اکثر وبمستران و بازاریابان اینترنتی قرار گرفته است، بازاریابی ایمیلی یا اصطلاحاً ایمیل مارکتینگ (Email marketing) است. اگر صاحب یک کسب‌و‌کار اینترنتی نوپا هستید، احتمالاً لیست ایمیل‌های مشتریان شما کوچک است و از همین رو قصد ندارید که برای سیستم ایمیل مارکتینگ وب‌سایت خود، هزینه زیادی صرف کنید. اغلب سرویس‌های ایمیلی در سرتاسر جهان پلن‌های رایگانی را برای کسب‌و‌کارهای کوچک در نظر گرفته‌اند؛ اما متاسفانه تمامی این سرویس‌ها در ایران قابل استفاده نیستند. در این مقاله بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان برای ایرانی‌ها را معرفی خواهیم کرد

 

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان کدام است

 

همچنین بسیاری از این سرویس‌های ایمیل مارکتینگ جهانی معمولاً در زمان ثبت‌نام از شما مشخصات بانکی (مانند شماره کارت اعتباری جهانی مسترکارت یا موقعیت دقیق کسب‌و‌کار شما و…) می‌خواهند که همین امر موجب بروز مشکلات زیادی در سیستم بازاریابی ایمیلی برخی کسب‌و‌کارهای آنلاین ایرانی شده است.

 

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان

ما در این مقاله از بیست اسکریپت قصد داریم 3 سرویس مشهور و معتبر را به شما معرفی کنیم که حتی بدون استفاده از کارت‌های اعتباری جهانی (کردیت کارت) بتوانید از پلن‌های رایگان آن‌ها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.

 

SendInBlue

Sednlnblue یکی از بهترین پلتفرم‌های ایمیل مارکتینگ می‌باشد که با توجه به این که به تازگی فعالیت خودش را شروع کرده است، توانسته نظر تعداد زیادی از صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی و مدیران وبسایت‌ها را به خود جلب کند. این سرویس در ابتدا به منظور ارسال ایمیل‌های تراکنشی طراحی و عرضه شد؛ اما به مرور زمان قابلیت‌ها و امکانات متعددی به آن اضافه شد تا این که امروزه علاوه بر ایمیل مارکتینگ، وبمستران می‌توانتد از این پلتفرم مشهور برای سیستم‌های پوش نوتیفیکیشن و ارسال SMS نیز استفاده کنند.

 

نکته حائز اهمیت این است که متاسفانه سیستم ارسال SMS این پلتفرم خارجی هیچ کاربردی برای افراد ساکن ایران ندارد؛ این در حالی است که سرویس ایمیل مارکتینگ این پلتفرم دارای امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده جذابی می‌باشد که می‌تواند کمک شایانی به بهینه‌سازی هر چه بیش‌تری به کمپین‌های ایمیلی شما کند. Sednlnblue برای کسب‌و‌کارهای کوچک و نوپا که در ابتدای کار خودشان هستند و لیست ایمیل آن‌ها نیز بسیار کوتاه می‌باشد نیز، پلن رایگان در نظر گرفته است.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان کدام است

پلن رایگان Sednlnblue قابلیت‌های جذابی را به وبمستران می‌دهد؛ به عنوان مثال در این پلن می‌توانید به تعداد نامحدود مخاطبین و کانتکت‌های خود را به صورت فایل CSV وارد سرویس ایمیل مارکتینگ Sednlnblue کنید و به تعداد ۳۰۰ ایمیل در روز که معادل ۹ هزار ایمیل در ماه است، ایمیل برای مشترکین خود به صورت رایگان ارسال کنید و هم‌چنین با استفاده از هوش مصنوعی این پلتفرم، بهترین زمان ارسال ایمیل برای کسب‌و‌کار اینترنتی خود را بیابید و ایمیل‌هایتان را به صورت انبوه ارسال کنید.

 

از سوی دیگر این سرویس یکی از ساده‌ترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگی است که می‌تواند با صرف مدت زمان کوتاهی با تمامی قابلیت‌ها و امکانات آن آشنا شوید؛ شما می‌توانید با استفاده از این پلتفرم حتی ریز‌ترین المان‌های ایمیل خودتان (مانند رنگ دکمه، طرح ظاهری المان‌های گرافیکی، زمان ارسال، نوع ایمیل و…) را کاملا سفارشی‌سازی کنید.

 

MailChimp

یکی دیگر از پلتفرم‌های معتبر ایمیل مارکتینگ که مورد استقبال اکثر مدیران وب سایت‌ها از جمله وبلاگ‌نویسان و وب سایت‌های نوپا قرار گرفته است، سرویس MailChimp می‌باشد. اگر کمی با دنیای کسب‌و‌کارهای اینترنتی آشنایی داشته باشید، قطعاً در پروسه بازاریابی خود از این پلتفرم استفاده کرده‌اید. روزانه تعداد زیادی از ایمیل ها ( بیش از یک میلیارد ایمیل ) توسط این سیستم ایمیل مارکتینگ جهانی، ارسال می شود.

 

شما با استفاده از از این پلتفرم می‌توانید قالب کلی ایمیل خود را کاملا سفارشی‌سازی کرده و دکمه‌هایی با کاربردهای متفاوتی را به آن اضافه کنید؛ همچنین می‌توانید با توجه به مدت زمانی که کاربران شما میزان تعامل بهتری با ایمیل های ارسال شده داشته‌اند، ایمیل های خود را زمان بندی کنید تا نرخ باز شدن ایمیل توسط مشتریانتان افزایش یابد. از طرفی با استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp می‌توانید کاربران و مخاطبان مورد هدف خودتان را دسته‌بندی کنید تا در هزینه‌های تمام شده صرفه‌جویی شود و بهترین بازخورد را از ایمیل‌های ارسال شده بگیرید.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان کدام است

در ضمن پنل رایگان این سیستم ایمیل مارکتینگ به شما این اجازه را می‌دهد که ۱۲ هزار ایمیل در هر ماه برای ۲۰۰۰ فرد ارسال کنید و پس از اینکه میزان ایمیل های ارسال شده شما و لیست ایمیل‌های شما از این ارقام گذر کرد، باید پنل MailChimp خود را ارتقا دهید.

 

MailerLite

MailerLite جزء محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ در میان ایرانی‌ها می‌‌باشد. یکی از مزیت‌های این سرویس در مقایسه با رقبا و دیگر پلتفرم‌های مشابه خود، داشتن یک رابط کاربری جذاب و در عین حال ساده می‌باشد. شما با استفاده از پلتفرم Mailer lite می‌توانید به سادگی با کشیدن و رها کردن ( Drag & Drop)  المان‌های موجود دارد این سرویس، ایمیل خودتان کاملا حرفه‌ای و کاربرپسند کنید.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان کدام است

همچنین این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که صفحات فرود یا اصطلاحا Landing page و پاپ آپ‌های جذابی بسازید و اگر وب‌سایت شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی و توسعه داده شده است، دیگر نیازی نیست که برای ساخت این صفحات ( پاپ آپ، لندینگ پیج و…  ) از افزونه‌های متعدد و سنگینی استفاده کنید که موجب کاهش سرعت وب سایت شما شود؛ به صورت کلی مهم‌ترین ویژگی این سرویس پیشرفته، سازگاری کامل آن با وردپرس است و همین امر سبب شده است که مدیران وب‌سایت‌هایی توسط وردپرس ساخته شدند، از این سرویس جذاب استفاده زیادی کنند.

 

در پایان پیشنهاد می‌کنیم که اگر صاحب یک وب‌سایت کوچک و مدیر یک کسب‌و‌کار اینترنتی نوپا هستید، قطعاً استفاده از این سرویس می‌تواند مقرون به صرفه‌ترین و آسان‌ترین روش بازاریابی دیجیتال برای شما باشد چرا که این پلتفرم با وجود امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، دارای پنل‌های رایگانی نیز می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد اگر لیست ایمیلتان کمتر از هزار نفر عضو داشته باشد بتوانید از سرویس ایمیل مارکتینگ میلر لایت استفاده کنید.

 

آنچه آموختیم

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. ما در این مقاله سه مورد از بهترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ که وب‌سایت‌های بزرگ داخلی و خارجی از آن‌ها استفاده می‌کنند را معرفی کردیم. اگر همچنان در انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان سردرگم هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از سرویس‌های خارجی میلر لایت و میل شیپ و یا سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی نجوا را برای بازاریابی ایمیلی خود انتخاب کنید.

موفق و پیروز باشید 🙂

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=56927
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file