ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

2 ابزار کاربردی برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی یا PPC

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

تبلیغات کلیکی یکی از بهترین روش‌های افزایش فروش سایت شماست. در این مقاله ۲ ابزار واقعا کاربردی برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی و افزایش نرخ بازدهی این نوع تبلیغات به شما معرفی خواهیم کرد.

 

2 ابزار کاربردی برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی یا PPC

 

اکثر افرادی که صاحب کسب‌و‌کار اینترنتی هستند و یا به دنیای وب و طراحی سایت علاقه‌مند می‌باشند، تمایل دارند که وب‌سایت خود را در صدر نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند و با این کار موجب افزایش فروش خدمات و محصولات خود یا برندسازی کسب‌و‌کار خود شوند؛ بهترین و به صرفه‌ترین روش برای این منظور، سئو وب سایت ( بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل ) می باشد.

 

از این رو ممکن است تعدادی از مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی زمان و انرژی کافی برای سئو سایت خود نداشته باشد؛ به همین دلیل مناسب‌ترین گزینه برای این افراد که بتوانند سایتشان را در رتبه های برتر صفحات جستجوی گوگل قرار دهند، استفاده از تبلیغات کلیکی یا اصطلاحاً PPC می باشد. ما در این مقاله از بیست اسکریپت قصد داریم که 2 ابزار مهم و کاربردی که می‌تواند به شما در افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی کمک شایانی کند را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

تبلیغات کلیکی چیست

تبلیغات کلیکی در واقع از عبارت انگلیسی pay per click برگرفته شده است؛ این مدل از تبلیغات بدین معنا می‌باشد که شما به عنوان یک تبلیغ دهنده در قبال پرداخت هزینه‌ای به گوگل یا هر تبلیغ کننده دیگری، تبلیغات خودتان را در قالب عکس، متن، ویدئو ، در برترین رتبه‌های نتایج جستجوی گوگل نمایش دهید.

 

نتیجه استفاده از تبلیغات کلیکی

بیش‌تر این نوع تبلیغات برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به تازگی کسب‌و‌کار اینترنتی خود را شروع کرده اند و قصد دارند به سرعت در نتایج برتر جستجوی گوگل قرار گیرند و محصول و خدمات مورد هدف‌شان را به فروش برساند. تبلیغات کلیکی می‌تواند در کمترین زمان ممکن، ترافیک بسیار زیادی را به سمت وب‌سایت شما هدایت کند؛ آمارها و اطلاعاتی که توسط شرکت گوگل منتشر شده است نشان می‌دهد که همه وبسایت‌هایی که از سرویس گوگل ادز (Google Ads) استفاده می‌کنند، حدوداً ۷ برابر هزینه‌ای که بابت این موضوع خرج می‌کنند را مجدداً به دست می‌آورند.

 

افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید که چرا باید تبلیغات کلیکی سایتمان را بهینه‌سازی کنیم؟ پاسخ این سوال کاملا واضح است؛ اگر می‌خواهید بازدهی خوبی از تبلیغات کلیکی خود بگیرید تنها راه آن این است که پس از اینکه تبلیغات خودتان را استارت زدید، هر روز سعی کنید آن‌را تکمیل‌تر و بهینه‌تر کنید؛ زیرا ممکن است در زمانی که تبلیغات شما شروع شود، مشکلات کوچک و ریزی در روند تبلیغات پیش بیاید که در صورت برطرف‌نکردن آن، پول شما دور ریخته شود.

 

البته نکته قابل توجه این است که بهینه‌سازی تبلیغات کلیکی (PPC)  کسب‌و‌کارهای آنلاین آنچنان هم ساده نیست؛ ولی اگر آن‌را به درستی انجام دهید، قطعاً می‌تواند در فرایند تبلیغات شما تاثیر بسزای بگذارد. از طرفی همانطور که در سئو وب‌سایت از ابزارها و وبسایت‌های متعددی برای پیدا‌ کردن بهترین کلمات کلیدی، لینک‌سازی‌ها، بازاریابی محتوای بهتر و…  استفاده می‌شود؛ در تبلیغات کلیکی نیز خوشبختانه ابزارهای مفید و کاربردی بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند در روند بهبود تبلیغات کلیکی و نرخ کلیک وب‌سایت به وبمستران و صاحبان کسب‌و‌کار اینترنتی کمک کند. 2 مورد از این ابزارها عبارتند از:

WorsSteam Advisor

شما با استفاده از از ابزار قدرتمند WorsSteam Advisor می‌توانید به سادگی تبلیغات کلیکی وب‌سایت خودتان را مورد نقد و بررسی قرار دهید؛ اگر صاحب یک کسب‌و‌کار اینترنتی کوچک و نوپا هستید و یا مدیر یک وب سایت بزرگ هستید می‌توانید با استفاده از WorsSteam Advisor تمامی تبلیغات کلیکی وب سایت را تجزیه و تحلیل کنید؛ در ضمن این ابزار علاوه بر این که از تبلیغات کلیکی گوگل پشتیبانی می‌کند، با دیگر تبلیغات کلیکی نیز مانند تبلیغات فیسبوک، موتور جستجوگر بینگ و یا حتی اینستاگرام سازگار است و قادر است اطلاعات و آمار فوق‌العاده را از تبلیغات کلیکی وب سایتتان به شما نمایش دهد.

 

به صورت کلی مهم‌ترین و جالب‌ترین نکته‌ای که باعث شده است WorsSteam Advisor به یک ابزار معتبر و ارزشمند درمیان اغلب وبمستران و مدیران وب‌سایت‌ها تبدیل شود آن است که این ابزار قدرتمند می‌تواند همه بروزرسانی‌ها و تغییرات مهمی که موتور جستجوگر گوگل در الگوریتم‌های پیشرفته خود اعمال می‌کند را، با کیفیت بسیار بالایی به شما نشان دهد؛ از همین رو دیگر شما هیچ‌گونه نیازی به مطالعه مقالات متعدد برای دریافت جدیدترین اطلاعات و تغییرات الگوریتم‌های گوگل ندارید و فقط کافیست از این ابزار برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی وب‌سایت خود استفاده کنید.

2 ابزار کاربردی برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی یا PPC

نکته حائز اهمیت درباره این ابزار آن است که شما تنها به مدت هفت روز می‌توانید از خدماتی که این ابزار به صورت رایگان ارائه می‌دهد، استفاده کنید و پس از اتمام این مدت زمان شما باید اشتراک این ابزار را تهیه کنید و برای هر ۳ ماه یکبار، حساب کاربری خودتان را شارژ کنید.

 

همانطور که گفته شد این ابزار تمام چیزی که شما نیاز دارید تا تبلیغات کلیکی وب سایتتان بهینه کنید و آمارهای آن را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید، در اختیار شما می‌دهد؛ برخی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که می‌توانید با استفاده از این ابزار مورد آنالیز خود قرار دهید عبارتند از:

  • پیشنهاداتی درباره بودجه تبلیغاتی
  • تشخیص اعتبار و ارزشمند بودن کلمه کلیدی در مورد هدف
  • آمارهایی درباره نرخ کلیک بر روی تبلیغات شما
  • میزان جذابیت تبلیغات
  • اطلاعات شخصی افراد کلیک‌کننده بر روی تبلیغات شما

SE Ranking

این ابزار پیشرفته به عنوان یک ابزار کاملا حرفه‌ای برای تجزیه و تحلیل کلمه‌های کلیدی و بررسی عملکرد رقبای شما می‌باشد؛ مهم‌ترین ویژگی که موجب شده است اغلب وبمستران از این ابزار استفاده کنند، قابلیت فوق‌العاده تحقیق کلمات کلیدی و دادن اطلاعات مفید و کاربردی برای بهینه‌تر کردن تبلیغات کلیکی می باشد؛ شما با استفاده از SE Ranking می‌توانید متوجه شوید که وب سایت‌های رقیبتان در حال حاضر بر روی کدام کلمات کلیدی کار می‌کنند و بودجه زیادی را برای آن خرج می‌کنند؛ همچنین می‌توانید دریابید که کدام یک از تبلیغاتی که نمایش داده می‌شوند، بیشترین ترافیک را برای وب‌سایت شما کسب کرده است.

 

از سوی دیگر ابزار SE Ranking می‌تواند پیش بینی کند که وب‌سایت شما با استفاده از تبلیغات کلیکی (PPC)، در چه رتبه‌ای از نتایج جستجو گوگل نمایش داده می‌شود. این ابزار اطلاعات و داده‌های بسیار مهم رقبای شما را مانند CPC، KEI و یا بودجه تبلیغاتی آنان را در اختیار شما می‌گذارد که این امر موجب می‌شود که شما بتوانید با داشتن این اطلاعات محرمانه با استفاده از تبلیغات کلیکی از رقبای خود سبقت بگیرید.

2 ابزار کاربردی برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی یا PPC

به صورت کلی شما می‌توانید با استفاده از بخش Adverts history این ابزار پیشرفته، آمارهای مهمی از وب سایتتان را مانند موقعیت فعلی وب‌سایت، کلمات کلیدی، میزان هزینه تبلیغاتی و… در مدت زمان‌های متفاوت و همچنین داشتن اطلاعات محرمانه رقبای‌تان، استراتژی تبلیغاتی خود را بروز و آن را تقویت کرده و در نهایت تبلیغات وب‌سایتتان را به یک تبلیغات کلیکی موفقیت‌آمیز تبدیل کنید.

 

آنچه آموختیم

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ در پایان باید بگویم که شما می‌توانید با استفاده از این ابزارهای پیشرفته در تبلیغات کلیکی از رقبای خود جلو بزنید و عملکرد بهتری از خود نشان دهید. در حقیقت شما با استفاده از این ابزارهای مناسب برای بهینه سازی تبلیغات کلیکی، می‌توانید در زمان و بودجه تبلیغاتی خود صرفه جویی کنید.

موفق و پیروز باشید 🙂

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=56957
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file