ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

ایرادات رایج در ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

رپورتاژ آگهی

ال سی دی آیفون 12 پرو مکس یکی از بهترین های ال سی دی هایی است که تا کنون روی موبایل های هوشمند قرار داده شده اس. کیفیت این ال سی دی به قدری بالا است که خود اپل نیز برای تولید نمونه بهتر آن در سال های آتی با چالش هایی روبرو خواهد بود. برای اینکه بتوانید این قطعه عالی و ایده آل را از خرابی در امان نگه دارید و کمتر برای تعویض ان به خدمات تعمیرات آیفون نیاز پیدا نمایید، لازم است تا در درجه اول اطلاعات کاربردی در این زمینه داشته باشید. ال سی دی آیفون به خودی خود یک قطعه حساس است که در مواقع مختلفی به دلیل عدم دقت ممکن است خراب شود. از این رو شناخت خرابی های آن نیز برای کاربران لازم است تا تمهیدات لازم برای مراقبت از آن را در نظر گیرند.

 

ایرادات رایج در ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

 

در این مقاله با یکی از تعمیرکاران با سابقه و قدیمی تعمیرات آیفون در شرکت موبایل سلام همراه شده ایم تا در کنار بررسی مشخصات و ویژگی های ال سی دی آیفون 12 پرو مکس به اصلی ترین و رایج ترین دلایل خرابی این تاچ ال سی دی نیز بپردازیم.

 

مشخصات ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

تمام خوبی ها و مزیت هایی که از یک صفحه نمایش در موبایل انتظار دارید را می توانید در ال سی دی آیفون 12 پرو مکس در اختیار داشته باشید. کیفیت بالا در کنار اندازه بزرگ این ال سی دی باعث شده تا هر کاربری با دیدن آن خیلی به فکر قیمت بالای این موبایل نبوده و برای خرید آن اقدام کند.

 

صفحه نمایش آیفون 12 پرو مکس با استفاده از فناوری محبوب اپل یعنی Super Retina XDR OLED تهیه و تولید شده تا از این جهت بهترین کیفیت در اختیار کاربران باشد. اندازه این صفحه نمایش 6.7 اینچ در نظر گرفته شده و وضوح تصویر 1284 در 2778 را نیز در آن شاهد هستیم. ترکیب این وضوح تصویر با نسبت 87.4 درصدی آن به کل بدنه موبایل و همچنین تراکم پیکسلی 458 ppi باعث شده تا هم از نظر کیفیت تصویر و هم از نظر وضوح و هم از نظر زاویه دید بهترین شرایط برای کاربر به وجود آید. این امکانات را در حداقل گوشی هایی می توانید در اختیار داشته باشید. اپل برای تولید ال سی دی آیفون 12 پرو مکس سنگ تمام گذاشته است.

 

در کنار جدیدترین فناوری محافظی که اپل برای تولید ال سی دی این موبایل در نظر گرفته، IP68 نیز به عنوان استاندارد محافظتی از ورود گرد و غبار و آب به داخل ال سی دی در این موبایل قرار دارد. فناوری HDR10+ را نیز در تولید این صفحه نمایش شاهد هستیم که می تواند جذابیت ها و مزیت های روی آن را به حداکثر میزان ممکن برساند.

 

خرابی های رایج در ال سی دی آیفون

ال سی دی آیفون 12 پرو مکس در طول عمر این موبایل با خرابی های مختلفی همراه می شود. این خرابی ها در اکثر مواقع به دلیل استفاده نادرست از این موبایل توسط کاربر است. اگر به اندازه کافی از موبایل خود در زمان استفاده مراقبت نکنید و یا استانداردهای استفاده از موبایل های هوشمند را جدی نگیرید، به زودی مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای تعمیر ال سی دی آیفون خود خواهید شد.

 

رایج ترین ایرادات ال سی دی آیفون 12 پرو مکس به شرح زیر می باشند:

  • شکستن ال سی دی آیفون در اثر افتادن از ارتفاع یکی از رایج ترین دلایل بروز ایران در این قطعه است.
  • ترک برداشتن ال سی دی آیفون نیز یک ایراد معمول است که معمولا به دلیل برخورد ان در جیب با اجسام فلزی مانند کلید رخ می دهد.
  • از دیگر ایرادات رایج ال سی دی آیفون 12 پرو مکس می توان به پیکسل مردگی آن در اثر استفاده زیاد اشاره کرد. وقتی طول عمر ال سی دی آیفون بالا می رود، شاهد بروز قسمت های بسیار کوچک سیاه یا بنفش روی آن خواهید شود که به مرور رشد کرده و بیشتر می شوند. این پدید با نام پیکسل مردگی ال سی دی معروف است.
  • خراب شدن تاچ نیز یکی از ایرادات رایج ال سی دی آیفون است.

ایرادات رایج در ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

حساسیت های تعمیرات آیفون در بخش ال سی دی

ال سی دی آیفون حتی در دست تعمیرکار نیز با حساسیت های زیادی همراه است. اگر در زمان تعمیر، تعمیرکار دقت لازم به جایگذاری و نصب نداشته باشد، ممکن است در حین نصب شاهد ترک خوردن و شکستن آن باشیم. به همین دلیل لازم است تا کاربران در صورت بروز ایراد در ال سی دی آیفون 12 پرو مکس حتما از خدمات تعمیرکاران حرفه ای برای خدمات مورد نظر خود استفاده نمایند.

 

پیش نیازهای تعمیرات ال سی دی آیفون 12 پرو مکس

برای اینکه خدمات تعمیرات آیفون در بالاترین سطح کیفیت خود برای تعمیریا تعویض ال سی دی آیفون 12 پرو مکس صورت پذیرد، لازم است تا پیش نیازهایی توسط تعمیرکار در نظر گرفته شود. از این جمله پیش نیازها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در اختیار داشتن قطعات اورجینال جایگزین را می توان اصلی ترین پیش نیاز برای این خدمات در نظر گرفت.
  • داشتن تجربه بالا در خدمات تعمیرات آیفون را نیز می توان عاملی موثر در بالا رفتن کیفیت این خدمات دانست.
  • همچنین در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و مورد استفاده برای تعمیرات آیفون را نیز می توان عاملی مهم دانست.

 

تعمیر، تعویض و خرید ال سی دی آیفون 12 پرو مکس در موبایل سلام

تعمیرات آیفون برای تعمیر و یا تعویض ال سی دی آیفون 12 پرو مکس را می توانید با کیفیت بالا در نمایندگی تعمیرات اپل در موبایل سلام در اختیار داشته باشید. تعمیرکاران این مرکز در درجه اول به فکر تعمیر ال سی دی آیفون شما هستند . تنها در صورت عدم امکان تعمیر برای تعویض آن اقدام می نمایند. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه تعویض ال سی دی آیفون 12 پرو مکس نیز داشته باشد. همچنین دسترسی مستقیم به قطعات اورجینال اپل نیز عامل دیگری در کاهش هزینه تعمیرات آیفون در این مرکز است.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای : 3

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57004
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file