ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

اتریوم چیست و چرا خرید آن سود آور است؟

رپورتاژ آگهی

اتریوم چیست و چرا خرید آن سود آور است؟

اتریوم چیست و چرا خرید آن سود آور است؟

این روزها بازار ارزهای دیجیتال حسابی داغ است و با توجه به تغییرات قیمت ارز، افزایش تورم و … کسب درآمد از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبری مانند بیت کوین، اتریوم و … بسیار سودآور است!
در این مقاله قصد داریم به توضیح در رابطه با ارز دیجیتال اتریوم بپردازیم!

 

اتریوم چیست؟

اتریوم (Ethereum) زیر ساختی در شبکه بلاک چین است برای ایجاد نرم افزارها، پروژه‌ها و … . در واقع توسعه‌دهندگان با استفاده از این زیر ساخت اقدام به توسعه و بهبود برنامه‌ها خود می‌نمایند.

 

شبکه بلاک چین چیست؟

شبکه‌ای که در آن تمامی اعضا از نظر قدرت، اطلاعات و اختیار برابر هستند. در شبکه‌های سنتی معمولاً یک یا چند سرور(Server) قرار دارد که تمامی اطلاعات و اختیارات دردست آنهاست. این امر باعث می‌شود فعالیت‌های شبکه برای سایر اعضا کاملاً شفاف نباشد، در صورت از بین رفتن سرورها اطلاعات از دست برود، عدالت برقرار نشود و … .
بلاک چین راهی‌ست برای مقابله با انحصار گرایی! در این شبکه تمامی گره‌ها (Node) با یکدیگر برابر بوده، و برای انجام تراکنش بین آنها واسطه‌ای وجود ندارد، ناظری وجود نداشته و … . در واقع اتریوم(Ethereum) یک پلتفرم در بلاکچین است که قراردادهای هوشمند (یعنی قراردادهایی خودکار، بدون واسطه‌، بدون ناظر، غیر قابل پیگیری و غیر قابل بازگشت) را اجرا می‌کند.

 

اتر چیست؟

ارز دیجیتال یعنی سرمایه الکترونیکی که در شبکه بلاک چین برای خرید، فروش، انتقال وجه و … استفاده می‌شود. قدیمی‌ترین و معتبرترین ارز دیجیتال موجود، بیت کوین است که در سال 2009 ایجاد شد. اما در مورد ارز دیجیتال اتریوم، باید بگوییم نام اصلی آن اتر نام دارد و نماد اختصاری آن ETH است.

نکته جالبی که در خصوص شبکه اتریوم وجود دارد این است که اتریوم علاوه بر تولید ارز دیجیتال انحصاری خود، این امکان را فراهم آورده که سایر توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال خود را بر روی آن ایجاد کنند. توکن ارز دیجیتالی است که بدین روش ایجاد می‌شود. در واقع استفاده از پلتفرم اتریوم سبب صرفه جویی در زمان و هزینه توسعه‌دهندگان میشود چراکه هزاران هزار توکن در اتریوم تولید می‌شوند.

 

بررسی روند شکل گیری اتریوم

ایده اولیه شبکه اتریوم در ذهن فردی بنام ویتالیک بوترین در اواخر سال 2013 شکل و در ژانویه سال ۲۰۱۴ در معرض عموم قرار گرفت. تیم اصلی پروژه اتریوم شامل ویتالیک بوترین، میهای آلیسی، آنتونی دیلوریو،  چارلز هاسکینسون، جو لوبین و گاوین وود بود. و در نهایت در سال ۲۰۱۵ شبکه آزمایشی اتریوم با نام المپیک (Olympic) تأسیس شد.

اتریوم چیست و چرا خرید آن سود آور است؟

چرا خرید اتریوم سودآور است؟

بررسی روند تغییرات قیمت اتریوم نشان می دهد که چرا باید اتریوم بخریم؟

  • در سال ۲۰۱۶ قیمت هر اتر کمتر از یک دلار بود.
  • سال ۲۰۱۷ سال عجیب اتریوم و قیمت آن ۱۰۰۰۰ درصد رشد کرد!
  • از ژانویه سال ۲۰۱۸ تا ابتدای سال 2020 روزهای سخت اتریوم بود.
  • اتریوم تا مارس 2020 نوسانات زیادی را تحمل کرد و به 115 دلار رسید.
  • و در اواخر سپتامبر به 476 دلار رسید و مجدداً ریزش عجیبی را تجربه کرد.
  • همزمان با راه‌اندازی اتریوم 2.0 قیمت اتریوم افزایش یافت و به 600 دلار رسید و همچنین تعداد آدرس‌های غیر صفر اتریوم در دسامبر 2020 رکورد زد.
  • و اما سال 2021… سال خوب اتریوم بود!
  • در ابتدای سال، قیمت اتریوم برای اولین بار از می سال 2018 از 800 دلار فراتر رفت و ارزش بازار آن رکورد زد.
  • افزایش قیمت اتریوم ادامه داشت و در بیستم ژانویه، تنها در 24 ساعت اتریوم موفق شده طلسم سه ساله خود را شکسته و از 1400 دلار فراتر رود.
  • در روزهای آخر ژانویه، وقتی بیت کوین 7 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد، اتریوم 15.5 درصد رشد کرد.
  • از طرفی میزان اتر سپرده‌گذاری در اتریوم ٢.٠ به بیش از ۴ میلیارد دلار رسید.
  • در روزهای اول فوریه 2021 اتریوم با 10 درصد رشد در ۴ ساعت، ١۵۵٠ دلار را فتح و 1700 دلار شد.
  • ⦁ در بیستم فوریه اتریوم 2 هزار دلار را تجریه کرد و پس از آن دچار اصلاح قیمت شد.
  • در آوریل و می اتریوم شاهد رشد عجیبی بود، به طوری که در ۱۲ می به ۴۳۶۵ دلار رسید و پس از آن در حدود ۶۰ درصد ارزش خود را از دست داد و به زیر ۲ هزار دلار رسید.
  • از نیمه جولای تا کنون(سپتامبر) شاهد افزایش تدریجی قیمت اتریوم و تلاش برای فتح مجدد ۴ هزار دلار هستیم. اجرای هاردفورک لندن یکی از دلایل افزایش قیمت اتریوم بود.

 

چگونه اتریوم بخریم؟

برای خرید اتریوم یا اتر همانند سایر ارزهای دیجیتال، می‌بایست به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کنید. در حال حاضر صرافی های ارز دیجیتال متعددی چه در داخل و چه در خارج کشور وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان اقدام به خرید اتر کرد.

نکته قابل توجه در خصوص صرافی های ارز دیجیتال خارج از کشور این است که استفاده از خدمات این صرافی‌ها به دلیل مشکلات ناشی از تحریم، نیازمند تغییر آی پی (IP) بوده و در صورت نمایان شدن آی پی واقعی، حساب شما بلوکه خواهد شد. بنابراین مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال داخل کشور راهکار مطمئن‌تری در خرید و فروش اتریوم است.

اتریوم چیست و چرا خرید آن سود آور است؟

پیش بینی آینده اتریوم

افراد زیادی معتقدند که اتریوم جانشین بیت کوین خواهد شد. در سال 2020 بیت کوین 4 برابر و اتریوم 5 برابر رشد کرد. از طرفی سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی مانند گری اسکیل و راه اندازی اتریوم 2.0 باعث رونق هر چه بیشتر این ارز دیجیتال شده‌است. Blockchain News در گزارش اخیر خود صراحتاً اعلام کرد که اتریوم یک فناوری پنج ساله بوده و به احتمال زیاد به اولین بلاک چین عمومی تبدیل خواهد شد.

 

نایجل گرین، مدیرعامل شرکت مشاوره مالی deVere Group بر این اعتقاد است که اتریوم، طی پنج سال از بیت کوین پیشی گرفته و به دارایی دیجیتال پیشرو بازار تبدیل خواهد شد.

 

از طرفی بر اساس آمار منتشر شده توسط صرافی کوین بیس، در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ و همزمان با اوج‌گیری بازار ارزهای دیجیتال، حجم معاملاتی اتریوم به‌مراتب سریع‌تر از بیت کوین رشد کرده به طوری که در این مدت ، حجم معاملاتی بیت کوین نسبت به ۶ ماه نخست سال قبل ۴۸۹ درصد رشد و به ۲.۱ تریلیون دلار رسید. اما اتریوم در همین بازه زمانی با افزایشی ۱۴۶۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از ۹۲ میلیارد دلار به ۱.۴ تریلیون دلار افزایش یافته‌است. گفتنی ست اتریوم در یک سال گذشته در حدود ۸۰۰ درصد افزایش قیمت داشته و این رشد برای بیت کوین 343.37 درصد بوده‌است.

 

بهترین صرافی خرید اتریوم در ایران

پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال اکس نوین با بهره‌گیری از پرسنل متبحر، پوشش ارزهای دیجیتال فراوان، احراز هویت در اسرع وقت، تخصیص کیف پول ارز دیجیتال، تضمین امنیت و هدر نرفتن سرمایه، بهترین گزینه جهت فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال است.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57688
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file