ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با کمترین هزینه همراه با سئونبض!

رپورتاژ آگهی

اگر کسب و کاری را مدیریت میکنید احتمالا به ذهنتان رسیده تا با سئو سایت وبسایت خود را در صفحه اول گوگل، در میان نتایج برتر قرار دهید و یا اگر تا به امروز مشتریان وارد شده به وبسایت خود را از طریق شبکه های مجازی دریافت میکردید بهتر است به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل فکر کنید. چرا که قرار گرفتن در صفحه ابتدایی نتایج گوگل میتواند مزایای فراوانی از جمله فروش بیشتر و برند سازی را برای شما به دنبال داشته باشد.

 

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با کمترین هزینه همراه با سئونبض!

 

مزایای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در صفحه ابتدایی نتایج گوگل میتواند برای شما مزایای بسیاری را به دنبال داشته باشد. در ادامه به برخی از آنها پرداخته ایم.

 

ترافیک بیشتر

فرض کنید شما اختیار در انتخاب دارید. اگر بین قرار دادن کسب و کار خود در جاده اصلی که از شهر می گذرد یا یک خیابان فرعی ساکت، یکی را انتخاب می کردید، کدام یک را انتخاب می کردید؟ البته که جاده اصلی
167 میلیارد جستجو در ماه ، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند راه اندازی کسب و کار شما در شلوغ ترین جاده شهر است. هرچه افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند، آگاهی از برند شما بیشتر می شود. هرچه مصرف کنندگان با برند شما آشناتر باشند، پذیرای فعالیت های کسب و کار و احتمال تبدیل به مشتری خواهند بود.

 

مشتریان احتمالی بیشتر

حالا اگر مجبور شوید بین خیابان اصلی یک شهر متنوع یا شهری با مشتریان ایده آل یکی را انتخاب کنید چه؟ تعداد صفحات اول گوگل به اندازه درخواست های جستجو وجود دارد. هدف شما این است که در صفحه اول جستجو هایی قرار بگیرید که مشتریان ایده آل شما انجام می دهند. با انجام این کار، توسط مشتریانی که به قصد خرید یا مشارکت در جستجوی آنلاین هستند، کشف می‌شوید. این افراد بیشترین احتمال را دارند که به خریدار و مشتری برای کسب و کار شما تبدیل شوند.

 

تعامل بیشتر

طبق گفته  Adweek،  81٪ از خریداران قبل از خرید ، تحقیقات آنلاین انجام می دهند و گوگل برای این کار، موتور جستجوگر پیشرو است. با وجود بخش نظرات، بخش پرسش و پاسخ و نتایج محلی که اطلاعات تماس، نقشه‌ها، نظرات، رتبه‌بندی‌ها و توضیحات را نشان می‌دهد، صفحه نتایج موتور جستجوی Google به تنهایی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که حتی قبل از کلیک کردن درباره کسب‌وکار شما اطلاعات کسب کنند، مقایسه کنند و به نتیجه گیری برسند.

 

هدایت ترافیک وبسایت

بخش نظرات‌ و بخش پرسش و پاسخ تنها می‌توانند اطلاعات محدودی را ارائه دهند. در حالی که یک صفحه نتایج موتور جستجو گاهی اوقات می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز یک فرد را ارائه دهد، هنوز تعدادی سؤال وجود دارد که افراد را وادار میکند تا به ناچار روی یک وب سایت کلیک کنند. فراموش نکنید که اغلب چندین تعامل با یک کسب و کار لازم است تا یک فرد به مشتری تبدیل شود، بنابراین تعامل با وب سایت شما مهم است. نه تنها بودن در صفحه اول گوگل باعث افزایش شدید ترافیک وب سایت شما می شود.  قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل یک عیب بزرگ دارد. در واقع، صفحه اول گوگل حداقل 71 درصد از ترافیک وب را به خود اختصاص می دهد (برخی منابع می گویند تا 92 درصد)، و صفحه دوم فاصله زیادی با صفحه اول دارد: این صفحه به 6 درصد از کلیک های وب سایت کاهش می یابد. این کاهش شدید در ترافیک وب، نشانگر اهمیت صفحه اول گوگل است.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با کمترین هزینه همراه با سئونبض!

چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟

حال که با مزایای حضور در صفحه ابتدایی گوگل آشنا شده اید بهتر است به اقداماتی بپردازیم که این مسیر را برای شما هموار میسازند.
کلمات کلیدی خود را تعیین کنید.

 

ابتدا تعیین کنید که می‌خواهید گوگل به کدام یک از سوالات جستجوی خود با صفحات وب‌سایت شما پاسخ دهد. اینها به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند که به هر حال، می توانند تک کلمات یا عبارات باشند.
نمونه هایی از کلمات کلیدی عبارتند از:

  • «قوانین آزمون کارشناسی ارشد»
  • «سالن در نزدیکی من»
  • « سئو سایت با سئونبض»
  • «تعمیر کولر گازی»
  • «نحوه درست کردن قرمه سبزی»
  • «نحوه ورود به صفحه اول گوگل»

هر صفحه در وب سایت شما باید مجموعه متفاوتی از کلمات کلیدی را هدف قرار دهد تا صفحات با یکدیگر رقابت نکنند. کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما همان کلماتی هستند که مشتریان ایده آل شما برای دریافت محصولات و خدمات مورد نیاز خود تایپ می کنند. برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی برای کسب و کار خود، میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره بگیرید.
کلمات کلیدی انتخابی خود را به گوگل بشناسانید

 

گوگل با خزیدن در وب، رتبه بندی میلیون ها صفحه موجود و ذخیره آنها در یک فهرست کار می کند. وقتی کاربر جستجویی را انجام می‌دهد، گوگل می‌تواند فهرست سازمان‌ یافته ‌تر خود را (به جای کل وب) اسکن کند تا به سرعت به نتایج مرتبط برسد.
بنابراین، یکی دیگر از مراحل مهم برای نمایش در صفحه اول گوگل این است که اسکن، فهرست و بازیابی سایت شما را تا حد امکان برای گوگل آسان کنید. این کار را با قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های زیر انجام دهید:

  • عنوان متا

هر پست وبلاگ و صفحه وب سایت شما دارای یک عنوان متا است . این عنوان در بالای صفحه شما به شکل یک هدر و همچنین به عنوان عنوان فهرست آن صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود(بسته به تنظیمات CMS شما.)

  •  توضیحات متا

توضیحات متا برای معرفی مانند کتاب کوچک است که موضوع کلی صفحه را نشان می دهد و در زیر عنوان در نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته است همچنین علاوه بر این که به گوگل می‌گوید صفحه شما در مورد چیست، توضیحات متا به سرعت به جستجوگر می‌گوید که اگر روی صفحه شما کلیک کند چه انتظاراتی می‌تواند داشته باشد و کلیک‌های مربوط به آن صفحه را افزایش می‌دهد. بنابراین توضیحات متا به گوگل کمک می کند تا کسب و کار شما را در صفحه اول مناسب برای جستجوهای مناسب قرار دهد و به جستجوگران گوگل کمک می کند تا به محتوای درخواستی خود زودتر دسترسی پیدا کنند.

  • URL

URL شما شامل نام دامنه شما و به دنبال آن یک اسلش رو به جلو و سپس متن جدا شده با خط تیره است. گنجاندن کلمات کلیدی در URL به گوگل کمک می کند تا سریعتر تشخیص دهد که صفحه شما در مورد چیست. همچنین، URL بین عنوان و توضیحات متا در نتایج جستجو ظاهر می شود. URL تمیزی که با عنوان صفحه مطابقت داشته باشد برای کاربران جذاب تر و قابل اعتمادتر است و برای نمایش در صفحه اول مناسب تر است.

  • تگ های ALT

گوگل تنها در صورتی می تواند تصاویر را ببیند که تصویر دارای متن جایگزین باشد. اگر تگ  alt  شما شامل کلمات کلیدی باشد، گوگل می تواند ارتباط بیشتر آن صفحه را تشخیص دهد و با قرار دادن شما در صفحه اول نتایج جستجو احساس راحتی بیشتری کند.

 

برای انسان بنویسید
البته، بدنه محتوای صفحه شما مهم ترین مکان برای گنجاندن کلمات کلیدی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. با این حال، بسیار مهم است که این کلمات کلیدی به طور سیستماتیک و بیش از حد درج نشده باشند، بلکه به طور طبیعی گنجانده شوند. در واقع، گوگل اکنون می تواند پر کردن بدون مفهوم کلمات کلیدی را تشخیص دهد و اگر این کار را انجام دهید، شما را بسیار دور از صفحه اول نتایج خود قرار می دهد. کلید ورود به صفحه اول گوگل، ارائه محتوای مفید، قابل اعتماد، خواندنی، اما آموزنده است که مخاطبان هدف شما را در صفحات شما نگه می دارد و برای مطالب بیشتر باز می گردند. و به اشتراک گذاری دانش از قبل در ذهن شما به صورت مکالمه رایگان و آسان است. فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید برای جستجوی کلمه کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید،  صفحه شما باید اطلاعاتی را ارائه دهد و نه فقط کلمات کلیدی را که کاربران هنگام تایپ آن جستجو در گوگل تلاش می کنند به دست آورند.

 

وبسایتی بهینه و واکنشگر داشته باشید
در بالای جستجوی گوگل سایتی را پیدا نمی کنید که پاسخگو نباشد. در حال حاضر مصرف کنندگان از تلفن و تبلت بیشتر از رایانه و لپ تاپ استفاده می کنند و اکثر جستجوهای محلی در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. در نتیجه، گوگل از وب سایت های سازگار با موبایل حمایت می کند. در واقع، همه سایت‌ها اکنون با واکنشگرا بودن و مناسب بودن برای دستگاه های همراه ایندکس میشوند ریسپانسیو بودن وبسایت ایده آل است، زیرا وب سایت شما با هر اندازه صفحه سازگار می شود و عملکرد را حفظ می کند. با این حال، اگر وب‌سایت واکنش‌گرا ندارید، تنظیماتی وجود دارد که می‌توانید در سایت خود انجام دهید تا بهترین تجربه را برای یک کاربر تلفن همراه تضمین کنید.

 

تجربه کاربری را بهبود ببخشید
سازگاری با موبایل برای یک وب سایت کافی نیست. همچنین باید جذاب و کاربرپسند باشد. یک وب‌سایت با ناویگیشن بصری، کال تو اکشن واضح ، و پاسخ‌هایی به فوری‌ترین سؤالات بازدیدکنندگان، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در آنجا نگه می‌دارد که Google متوجه آن خواهد شد و به نوبه خود، شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار می‌دهد. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک بیشتری به سایت خود خواهید آورد و احتمال اینکه در صفحه اول ظاهر شوید بیشتر می شود.

 

 نتیجه گیری

به بررسی برخی اقدامات برای بهبود رتبه شما در موتور جستجو گر گوگل پرداختیم. به طور کلی به این مجموعه اقدامات و صد ها اقدام ثمر بخش دیگر سئو گفته میشود که خود به تنهایی یک حرفه مجزا به شمار میرود. در واقع سئو میکوشد شما را به هدفتان که بهبود رتبه در گوگل و رساندن وبسایت به صفحه ابتدایی گوگل است برساند. برای اجرای اقدامات تخصصی سئو میتوانید جهت مشاوره سئو با کارشناسان سئونبض تماس حاصل فرمایید تا لذت رسیدن به صفحه ابتدایی گوگل را قطعی و رشدی بی نهایت را شامل خود کنید

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57986
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file