ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

5 نکته طلایی برای بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

محتوای منحصر بفرد، مناسب و با کیفیت کلید بازاریابی موفق در بخش های مختلف است. وبلاگ فروشگاه یک بخش مهمی است که به شما در قرار دادن وسازماندهی محتوا کمک می کند. این کار می تواند برای پستهای متنی، ویدئو ،پادکست و … انجام شود. این موضوع نشان می دهد که شما باید برای بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی تلاش کنید تا فروش خوبی نیز داشته باشید.

 

5 نکته طلایی برای بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی

 

بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی

در این پست می خواهیم راه های جالب و طلایی را برای بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی جهت ارتقای برندکسب و کارتان ارائه کنیم که بسیار موثر است.

 

1- قالب بلاگ را مشخص کنید.

در مرحله اول برای بلاگ و دوره های پست گذاری در آن فکر کنید و از همه مهم تر به قالبی که قرار است برای بلاگ خود در نظر بگیرید توجه کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا ایده کسب و کارتان را با نوع محتوایی که ایجاد می کنید پیشرفت دهید. هر بار که شما قالب تم ها را می سازید می توانید در داخل آنها پست های متفاوت بگذارید.

 

برای مثال، یک جایی در وبلاگ، برای اعلام نظر مشتری درباره محتوای پست تان ایجاد کنید که همان بخش دیدگاه ها می باشد یا می توانید یک جایی در وبلاگ برای موارد مربوط به محصول و آگهی های آن باز کنید. با این روش مشتریان به راحتی می توانند نوع پست های وبلاگ تان را آنطور که انتظار دارند مشاهده کنند و به راحتی با جستجوی عناوین مشابه موضوع دلخواه را انتخاب کنند.

 

2- روی کلمات کلیدی تمرکز کنید.

وقتی شما یک فروشگاه آنلاین در WordPress می سازید صفحه ها این امکان را به شما می دهند که محتوا را در زمان طولانی در آن داشته باشید. به هر حال هر صفحه ای بطور ایده ال با هدفی که در کلمات کلیدی آن نشان داده می شود در رنکینگ فروشگاه تاثیرگذار است. در اینجا شما با تکیه به نوعی از واژه گان کلیدی که به سختی با صفحه های سایت تان هماهنگی دارد، طبیعتا نقش خوبی از پست تان به نمایش گذاشته نمی شود.

 

هر پستی به شما این فرصت را میدهد که روی واژه گان کلیدی جدید متمرکز شوید. در این روش شما با ایجاد پست های دارای ایده های مناسب و مشهور در صنعت تان، ترافیک خلق می کنید. و در واقع میتوان گفت یکی از مهم ترین موارد در بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی می باشد.

 

3- بطور منظم پست بگذارید.

برای جذب مخاطب و بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی، اطلاعات و اخبار پست های شما باید به روز و براساس نظم باشد. شما باید دلایل و انتظارات مشتری را برای مراجعه به سایت تان برآورده کنید. شاید این کار کمکی به شما در جذب مشتری نکند اگر در هفته اول هر روز یک پست بگذارید بعد سه هفته پستی گذاشته نشود!

 

به جای این کارها، یک برنامه زمانی منظم برای نوشته هایتان در نظر بگیرید تا مخاطبین بدانند چه موقعی باید پست های جدید را در وبلاگ تان ببینند. اگر شما در ابتدای کار ایده زیادی ندارید، با گذاشتن یک پست در هر دو هفته یا حتی یک ماه در وبلاگ شروع کنید. ایده آل گذاشتن پست، حداقل یک بار در هفته است.

 

4- موضوعات مفید و موثر

موضوعات مفید مانند پیام ها، اطلاعات گرافیکی، ویدئوها، پادکست ها، فایل های شنیداری، GIFs و غیره پست های شما را بیشتر مورد توجه قرار می دهند. برطبق مطالعه Xerox متن های رنگی تا 80% ارتباطات با مشتری را در مقابل متن های ساده ارتقاء می دهد. بازدید پیام ها هم تا 90% بهبود پیدا می کند.

 

اگر اطلاعات مناسب در بین موضوعات مفید به نمایش گذاشته شوند به بازدیدکنندکان کمک می کند تا یک ایده کاملی را از پیام کلیدی شما کسب کنند. تعدادی از ابزارهای آنلاین وجود دارد که شما با آنها می توانید برای پست های تان، متن های مفید و سودمند ایجاد کنید. Buffer Lists دارای تعدادی ابزار مورد نیاز برای ترسیم کارهای گرافیگی است. شما می توانید سایت Unsplash را برای ایجاد پیام های با رزولوشن بالا بصورت رایگان به کار ببرید.

 

می توانید ویدئو های توصیه ها و سفارشات مشتری و یا گفتگو های ضبط شده روی کامپیوتر را در سایت تان قرار دهید. شما می توانید طریقه ساخت ویدئوی اطلاعات را با استفاده از سایت فوق داشته باشید. با این کار می توانید بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی را امکان پذیر کنید.

 

5- پلاگین های مفید

از آنجاییکه WordPress از امکانات متن باز در حافظه اش برخوردار است یکی از مزیت های آن تعداد پلاگین های متفاوت آن می باشد که برای بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی در دسترس شما قرار داده است. یک پلاگین رایگان وجود دارد که می تواند به سازماندهی و طراحی پست شما کمک کند و محتوای را بهبود دهد.

 

پلاگین Yoast SEO که برای بهبود سئوی صفحه ها و پست ها ی سایت شما کمک می کند. سئوی بهتر در نتیجه یک محتوای خوب و بهینه شده حاصل می شود. پلاگین، زمان واقعی برای روش های بهبود استفاده از واژگان کلیدی و جزئیات پست چون توصیف آنها و یا تگ ها ی متصل به پیام ها،URL ،ساختار وبیشتر را ارائه می دهد.

 

وبلاگ وردپرس می تواند چهار چوپ استراتژی محتوای بازاریابی شما را شکل دهد. وبلاگ فعال کمک می کند تا شما به عنوان یک کارشناس در صنعت تان شناخته شوید و همچنین به بهبود بلاگ فروشگاه اینترنتی کمک می کند و محتوای آن که با کانال های مختلف می تواند به اشتراک گذاشته شود بهبود یابد.

 

از آنجاییکه صفحه های وبلاگ می تواند در مدت زمان طولانی در وب سایت شما باشد، شما می توانید محتوا ها را با عناوین مختلفی به اشترا ک بگذارید. برای هر یک از عناوین شما می توانید از کلید واژه های ویژه ای استفاده کنید که در رنکینک سایت موثر است. از آنجاییکه وردپرس بر پایه وبلاگ است شما می توانید پلاگین های مختلفی را پیدا کنید که به شما در مدیریت و خلق محتوای بهتر در وبلاگتان کمک کند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=58834
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file