ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

10 نکته کلیدی برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

اخیرا ما ایمیل هایی را می بینیم که حاکی از انصراف مشتری از خرید است یعنی به گونه ای که کاربران سفارش را تا پرداخت تکمیل می کنند و بدون اینکه صفحه پرداخت را تکمیل کنند از فروشگاه ووکامرس خارج می شوند. این مورد تقریبا شامل 70 % از سفارشات آنلاین را در بر میگیرد. شما می توانید این تعداد را با بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس کاهش دهید تا مشتریان شما قبل از اینکه مبلغ سفارشات را پرداخت کنند فروشگاه را ترک نکنند.

 

بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس

صاحبان فروشگاه از تقویت طراحی و رونوشت صفحه های پرداخت شان مانند صفحه آخر قبل از اینکه مشتری خرید را تکمیل کند، منفعت می برند. این مرحله سختی است که مشتری نیاز دارد بهای کالا را ببیند و برای پرداخت پول به فروشگاه شما اعتماد کند! در ذیل ده نکته برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس برای شما بیان می شود که معاملات شما را بهبود می بخشد.

 

1- حمل و نقل رایگان

حمل و نقل رایگان یکی از مهمترین عوامل برای مشتریانی است که در نظر دارند خرید انجام دهند. این مورد یک هزینه ای است که مشتریان علاقه مند نیستند برای آن مبلغی بپردازند! این دلیلی است که نقش مهم حمل و نقل رایگان را در معاملات برای رضایت مشتریان نشان می دهد، از اینکه مشتری با حذف هزینه اضافی به غیر از قیمت محصول، می تواند خرید انجام دهد بسیار راضی است.

 

شما می توانید حمل رایگان را در فروشگاه تان،خیلی شفاف پیشنهاد کنید. می توانید حمل و نقل رایگان را غیر شرطی کنید(حمل رایگان با وجود تعداد سفارش بالا) یا حد نصابی در حمل رایگان برای تعداد سفارشات بالا، بگذارید. اگرچه حمل رایگان، تعداد سفارشات مشتریان را افزایش می دهد ولی تعیین حدنصاب برای تعداد سفارشات می تواند متوسط بهای سفارش را افزایش دهد و این خود بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس به حساب می آید.

 

2- اطلاع رسانی روش های پرداخت در صفحه پرداخت

اطلاع رسانی برای عملکرد مشتری در صفحه های پرداخت، باید بطور ویژه مراحل بعد را تشریح کند. این برای صفحه پرداخت خیلی مهم است که جدا از صفحه های دیگر در نظر گرفته شود.
به جای استفاده از زبان استاندارد مثل Continue و Proceed، آنچه را که در مرحله بعد قرار می گیرد مشخص و تعریف شود تا اینکه مشتریان احتمالا ازفروشگاه خارج نشوند. برای مثال وقتی مشتریان به انتهای سفارشات قبل از پرداخت می روند، شما می توانید با این نوشته بگویید “سفارش تان را بازبینی کنید” و یا کلید پرداخت نهایی می تواند “بهای کل سفارش را پرداخت کنید” باشد.
بعلاوه نمایش کلیدهای اطلاع رسانی برای اقدام در پایین و بالای صفحه ها، آسانتر مشتریان را به ادامه کار ترغیب می کند.

 

3- ساده تر کردن فرم ها

بسته به نوع فعالیت تجارت الکترونیکی، فرم استاندارد صفحه پرداخت دارای فیلدهایی است که ممکن است شما به آنها نیاز نداشته باشید. فرم های صفحه پرداخت را بازبینی کنید تا هر فیلدی که برای کسب وکار شما مفید است بکار برید. تعداد فیلدهای غیر موثر را که مشتری باید آن را پرکند، کم کنید تا از مراحل کاری خرید کاسته شود.
شما می توانید فیلدی را برای تایید کار مشتریان بگذارید تا آنها مطمئن شوند که چیزی را برای خرید، فراموش و یا اشتباه نکردند. با رعایت این موارد بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس را به راحتی انجام خواهید داد.

 

4- قیمت ها را نمایش دهید.

هزینه خرید، یک عامل مهمی در ترساندن مشتری از تکمیل خرید است. اگر چه اهمیت دارد که شما آنالیز قیمت را در صفحه های پرداخت داشته باشید، اماشما می توانید قیمت ها را خیلی کمتر از محصولات و دیگر حوزه ها برجسته کنید.
دو راه برای این کار وجود دارد: در نوشتن قیمت واحد پول را از قیمت حذف کنید و فونت قیمت را هم کوچکتر کنید.

 

5- استفاده از نماد اعتماد

مواردی وجود دارد که شما می توانید در صفحه های پرداخت انجام دهید که به مشتریان شما در فروشگاه و خرید از شما اطمینان خاطر بدهد. از آنجاییکه ایمنی اطلاعات شخصی در سبد خرید خیلی مهم است، برای کاستن از حقه و فریب، شما می توانید نفوذ امنیتی را در صفحه های پرداخت ببندید تا برای مشتریان اطمینان و اعتماد ایجاد شود.
علاوه بر این، شما باید سیاست برگشت و هر نوع گارانتی برای محصولات را در نظر بگیرید تا مشتریان بیشتر خشنود باشند و مطمئن باشند اگر از محصولات راضی نبودند بتوانند آن را برگشت دهند.

 

6- نشان دادن قیمت ها

اگرچه شما می توانید قیمت ها را کمتر برجسته کنید، ولی هنوز تصمیم گیری مشتری، برای تکمیل سفارش بطور موثر وجود دارد. برای غلبه بر دودلی و تردید مشتری، ضروری است در صفحه های پرداخت، قیمت های اضافی را که مشتریان باید بپردازند نشان دهید. این خود راه بسیار خوبی در جهت بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس است.
این روش می تواند یک رونوشتی از فروش شما باشد که چرا باید مشتری از محصول شما، نرخ محصول تان، توصیه شما، خدمات مشتریان، و دیگر مواردی که در فروش یا ارتقاء محصول، باعث کاستن هزینه او می شود استقبال کنند و راضی باشد.

 

7- نام نویسی کاربران

ثبت نام کاربران برای رشد تعداد مشتریان همیشگی مهم است. اگر شما نام نویسی را از مشتریان قبل از اینکه مراحل خرید را کامل کنند، بخواهید تعدادی از مشتریان از فرایند کار خارج می شوند. به این خاطر اینکه بدون داشتن تعهدی در خرید محصول شما، در قبال ثبت نام هم الزامی نمی بینند.
به جای این کار شما از آنها در زمانی که مراحل خرید را کامل می کنند ثبت نام بعمل آورید چون در این شرایط به فروشگاه شما و خریدی که انجام داده اند تعهد بیشتری دارند و فرم نام نویسی را بیشتر و بهتر پر می کنند.

 

8- تغییرات کمی محصول

اجازه بدهید مشتریان در صفحه های پرداخت شان مقدار محصول را تغییر بدهند و یا محصولی را کنار بگذارند که این کار پیشرفت مراحل خرید را برای مشتری آسان تر می کند.

 

9- بخش هدیه

لوازم بسته بندی با پیام خاص را به مشتریانی که در صفحه های پرداخت برای دیگران خرید می کنند، هدیه بدهید. این یک راه خوب برای جذب مشتری و بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس می باشد.

 

10-کوپن تخفیف

اگر شما برای همه مشتریان کوپن تخفیف فعالی دارید آنها را در پایین صفحه های پرداخت نشان دهید. وقتی مشتریان یک فیلد کوپن را می بینند، به خاطر کوپن موجود درسایت شروع به جستجو می کنند. در واقع شما با نمایش کوپن ها درسایت مانع از خارج شدن مشتری از صفحه پرداخت می شوید!
چون یک مبلغی اضافی برای آنها ذخیره می شود.

 

خلاصه وجمع بندی

صفحه های پرداخت از حوزه های مهم در فروشگاه اینترنتی شما است که در معرض دید مشتریانی می باشد قبل از تکمیل خرید آن را می بینند. طراحی ضعیف صفحه های پرداخت می تواند مشتریان زیادی را از سایت شما بدون اینکه خریدی داشته باشند فراری دهد.

 

شما می توانید ده نکته بالا را برای بهبود صفحه ها و فرایند آن بکار ببرید. این نکات، زحمات مشتریان را در تکمیل سفارش کم می کند و ارزش زیادی به مشتریان برای خرید در فروشگاه شما می دهد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=58844
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file