ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

10 اموزشگاه برتر طراحی گرافیک

رپورتاژ آگهی

طراحی گرافیک به عنوان یکی از رشته‌های پر طرفدار و کاربردی به راحتی از طریق ثبت نام در یک آموزشگاه معتبر طراحی گرافیک قابل فراگیری است. قبل از اینکه بخواهید در یک دوره‌ی آموزشی در زمینه طراحی گرافیک فعالیت کنید بهتر است که حتما انواع دوره های آن و قابل اطمینان بودن به دوره‌های آن را برای یادگیری بهتر تحت نظر داشته باشید.

 

10 اموزشگاه برتر طراحی گرافیک

 

ما در این نوشته سعی می‌کنیم تا برای شما لیستی از 10 آموزشگاه برتر طراحی گرافیک آماده کنیم تا شما بتوانید به راحتی اگر علاقه مند به یادگیری طراحی گرافیک هستید از بین این موارد که حاصل بررسی های مختلف کیفیتی و کمیتی آموزش است یکی را انتخاب نمایید. موارد که در ذیل به آنها اشاره می‌شود صرفا به منزله تایید و عدم تایید خدمات این گونه آموزشگاه‌های برای همیشه نیست اما این بررسی و رتبه بندی بر اساس ارزیابی‌های فعلی می باشد و ممکن است در آینده نزدیک بر اساس معیارهای مختلف یکسری از این آموزشگاه‌ها به دلیل معتبر بودن از این لیست حذف و یا مواردی به این لیست اضافه شود.

 

موارد استفاده از طراحی گرافیک

استفاده از طراحی گرافیک محدود به یک حوزه خاص نیست و می‌توان از ان در حوزه‌های مختلف بهره گرفت. اگر به دور و اطراف خود نگاه کنید شاهد کارهای تصویری خواهید بود که به نوعی در خود موارد استفاده از کار طراحی گرافیک را دارند. اینکه چقدر طراحی گرافیک میتواند گسترده باشد به وسعت دایره خلاقیت یک طراح خواهد داشت از جمله موارد استفاده طراحی گرافیک را میتوان در طراحی پوسترها، اینفوگرافیک‌ها، طراحی جلد کتاب، لیبل محصولات، طرحی لوگوها، طراحی کارت‌های بزینسی، تابلوها، طراحی وبسایت‌ها و … اشاره کرد. با این تفاسیر اینگونه به نظر میرسد که طراحی گرافیک فعالیتی در زمینه تجاری مانند ساخت لوگو یا طراحی طرحهای تبلیغاتی برای به سودهی رساندن هرچه بیشتر یک فعالیت است اما این حوزه در واقع ابزاری برای پیاده سازی افکار خلاقه یک هنرمند است.

 

دوره‌های آموزشی طراحی گرافیک

برای طراحی گرافیک دوره های آموزشی مختلفی وجود دارد که شما می توانید بر حسب نیاز خود در آن ثبت نام کنید. خوشبختانه این دوره‌ها امکان برگزاری هم به صورت آنلاین و هم حضوری را دارند. اگر در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید مسلما شما بعد از اتمام دوره مدرک معتبر دریافت نمایید.

10 اموزشگاه برتر طراحی گرافیک

10 آموزشگاه برتر طراحی گرافیک

مدرسه همای هنر
یکی دیگر از موسسات و مجموعه‌های درخشان در زمینه اموزش طراحی گرافیک مدرسه همای هنر است. این موسسه دارای دو دوره آموزشی حضوری و غیر حضوری است. شما با گذراندن دوره های آموزشی همای هنر بعد از پایان دوره مدک معتبر و مورد تایید سازمان ارشاد اسلامی دریافت نمایید.

 

مرکز ملی سه بعدی ایران
یکی از مجموعه های معتبر در زمینه گرافیک و کامپیوتر مرکز ملی سه بعدی ایران می‌باشد این مرکز فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نمود و اکنون به صورت تخصصی در زمینه گرافیک فعالیت می‌کند.

 

فرادرس
فردارس یک مجموعه بسیار قوی و کارآمد که امروزه به شدت در میان کسانی که به دنبال یادگیری دانش مختلف مثل هوش مصنوعی و برنامه نویسی در سال 1387 کار خود را اغاز کرد. و در مدت کوتاهی حوزه آموزشی خود را گسترده تر کرد و اکنون مرجع خوبی برای یادگیری در زمینه طراحی گرافیک است.

 

موسسه آموزش عالی آزاد هادی
از جمله موسسه های موفق در زمینه آموزش طراحی گرافیک موسسه آموزش عالی آزاد هادی می‌باشد. این آموزشگاه با داشتن مجوز معتبر برای آموزش طراحی گرافیک به شما کمک می‌کند تا کاملا اصولی این رشته را فرابگیرید. از آنجاییکه که این مجموعه با دانشگاه علمی کاربردی همکاری دارد می‌تواند برای شما موثر واقع شود.

 

آموزشگاه پرتو

آموزشگاه کامپیوتر پرتو به عنوان یکی از موسسات آموزشی و معتبر در زمینه آموزش‌های مختلف چون طراحی گرافیکی مورد توجه است. اگر بخواهیم دامنه آموزشی این آموزشگاه در زمینه آموزش بیان کنیم می‌توانیم به مواردی چون آموزشگاه تخصصی کامپیوتر در رشته های معماری، گرافیک و طراحی وب سایت اشاره کرد.

 

همیار
همیار به عنوان یک آکادمی موفق در زمینه برنامه نویسی و کد نویسی می‎باشد. این موسسه در سال‌های اخیر به سمت اموزش طراحی گرافیک حرکت کرده است. همیار توانسته است با بهره گیری از دانشجویان و اساتید حرفه ای به شما کمک کند تا به بهترین نحو آموزش ببینید. دوره های آموزشی این مجموعه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری انجام می‌شود.

 

ایباما
ایباما در واقع همان آموزش مجازی و الکترونیک است که نام خود را از همین تعریف گرفته است. این مجموعه آموزش های خود را از سال 1385 به صورت حرفه ای آغاز کرد و الان تبدیل به یکی از مجموعه های موفق در زمینه آموزش های مختلف از جمله طراحی گرافیک کرده است.

 

آنلاینر
اگر به دنبال یک تیم قوی برای فراگیری طراحی گرافیک هستید یکی از پیشنهادات دیگر ما آکادمی آنلاینر است. این مجموعه در زمینه های آموزش طراحی سایت (با زیر شاخه های آموزش طراحی قالب وردپرس, آموزش طراحی صفحات وب و …) و طراحی اختصاصی قالب وردپرس در حال فعالیت است.

 

اف تی سنتر
اف تی سنتر یکی از آکادمی‌های فعال در زیمنه آموزش طراحی گرافیک است. این مجموعه با بهره گرفتن از استاید حرفه ای اماده آموزش ما در زمینه طراحی گرافیک است. از جمله اهداف افی تی سنتر گسترش و ارتقای خدمات آموزشی، توليد و انتشار كتب، نشريات، ارائه محصولات و خدمات مبتنی بر ICT در حوزه فناوری، هنر و کسب و کار می‌داند.

 

مجتمع فنی تهران
مجتمع فنی تهران به عنوان یکی از فعالان در زمینه آموزش دوره های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلویزیون سیاه و سفید و رنگی، ویدیو و برق صنعتی کار خود را در سال 1385 آغاز کرد. این مجموعه بعدها توانست فعالیت خود را در زمینه اموزش مختلف از جمله طراحی گرافیک نیز آغاز نمود.

 

آینده شغلی طراحی گرافیک

پیشرفت تکنولوژی و تغییر حوزه فعالیت کسب و کارها به سمت کسب و کارهای انلاین حضور طراحی گرافیک را دردنیای امروزی پر رنگ تر کرده است. تقاضا برای طراحی گرافیک به سبک قدیم و حضور در صنایع چاپ امروزه تبدیل به تقاضا در حوزه های آنلاین و دنیای گسترده مجازی کرده است. بر اساس آمارهای انجام شده امروزه سازمان های زیادی به دنبال تقاضا برای کارهای گرافیکی و تصاویر دیجیتالی هستند. از جمله رایج ترین مشاغل رشته طراحی گرافیک می‌توان به طراحی گرافیک، طراح وب سایت، کارگردان هنری، طراح بصری و رابط کاربری اشاره کرد.

10 اموزشگاه برتر طراحی گرافیک

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=59093
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file