ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

اوکی اکسچنج کشتی سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را به ساحل می‌رساند!

رپورتاژ آگهی

با توجه به دگرگون شدن وضعیت اقتصادی در سرتاسر جهان، افراد زیادی کار، اموال و دارایی خود را از دست داده و به نوعی خانه نشین شده‌اند. این موضوع یکی از دلایل افسردگی و خودکشی به حساب می‌آید، که جوانان به دلیل عدم فعالیت و کسب درآمد دست به این اقدام می‌زنند. البته این ماجرا و بیکار بودن جوانان در کشور ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار بیشتر بوده و عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته است‌.

 

به همین ترتیب برخی افراد با تدبیر و چاره‌اندیشی، سرمایه‌گذاری به صورت آنلاین را رایج کردند تا افراد بتوانند با حداقل سرمایه در مدت زمان کم به سوددهی بالا دست یابند. در این میان ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، تتر، اتریوم و شیبااینو پا به عرصه نهادند. در نتیجه افراد بر اساس میزان سرمایه و توانایی خود در ارز‌های مختلف دیجیتال، اقدام به سرمایه گذاری کردند. برخی از متقاضیان نسبت به این بیزنس بد‌بین بودند و احساس می‌کردند با سرمایه‌گذاری در این زمینه تمام دارایی آن‌ها ازبین می‌رود. اما برای اینکه اعتماد در میان افراد حکم‌‌فرما شود، سایت‌های مختلف صرافی به وجود آمدند که از نظر گوگل و استاندارد جهانی مورد اعتماد شناخته شده‌اند. از این میان شرکت اوکی اکسچنج توانست با کسب درصد رضایت بیشتری از سوی کاربران در صدر جدول این سایت‌ها قرار بگیرد و روزانه کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج را انتخاب کنید تا به نتایج مطلوب و دلخواه خود دست یابید.

 

اوکی اکسچنج کشتی سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را به ساحل می‌رساند!

 

چه عواملی بیت کوین را در ارز دیجیتال به قدرت رساند؟

قطعا اکثر مردم چندین بار نام بیت کوین را شنیده‌اند. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۸ توسط شخصی به نام ناکاموتو طراحی شد و پس از مرگ سازنده خود توانست به خوبی بدرخشد و اوج بگیرد. به گونه‌ای که این ارز دیجیتال در حال حاضر به یکی از معتبر‌ترین و با‌ارزش‌ترین ارز‌های دیجیتال تبدیل شده و روزانه سرمایه گذاران قدرت‌مند و صاحب نظری را به خود جذب می‌کند. بیت کوین یک پول دیجیتال بوده که تحت نظر و فرمان شعبه و بانک‌های مرکزی قرار ندارد و بر همین اساس، خصوصیت غیرمتمرکز بودن به این ارز دیجیتال داده می‌شود. بنابراین افراد می‌توانند در هر زمان و مکانی که خواستند به خرید بیت کوین بپردازند و از تمام قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند. مسلما برای برخی افراد این شبهه به وجود می‌آید که این ارز دیجیتال با توجه به این که تحت نظر بانک مرکزی نیست، ممکن است کلاهبردار از آب در بیاید. اما این مسئله کاملاً غلط بوده و سیستم هوشمند بلاک چین به این سرمایه‌گذاری امنیت بخشیده و از حساب‌های سرمایه‌گذاران به خوبی و به طور دقیق محافظت می‌کند.

 

اوکی اکسچنج کشتی سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را به ساحل می‌رساند!

 

آیا تتر می‌تواند جایگاه بیت کوین را تصاحب کند؟

یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین ارزهای دیجیتال که در رده دوم و پس از بیت کوین قرار دارد، ارز دیجیتال تتر است. این ارز تحت تاثیر بیت کوین به وجود آمد، اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی زمینه‌چینی کرد تا بیت کوین را به طور کامل نابود کند. تتر از نظر ارزش مادی 1 دلار می‌ارزد. این ارز همچون بیت کوین تحت مراقبت بلاک چین بود و پول فیاتی در موسسات شرکت پشتوانه آن به حساب می‌آید. ارز تتر در دسته ارز‌های باثبات یا همان استیبل‌کوین قرار دارد. ارزش گذاری تتر بر اساس دارایی‌های فیزیکی مانند ارزهای فیات و طلا صورت گرفته و محبوبیت آن، باثبات بودن آن است. در نهایت تتر تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با در اختیار داشتن این سلاح بیت کوین را در تنگنا قرار داده و در یک زمان مناسب آن را از سر راه خود بردارد، اما باز هم موفق نشد. همین مهم بودن این ارز باعث شد افراد زیادی در زمینه خرید و فروش تتر گام بردارند و تمام سرمایه خود را در این راه قرار دهند‌.

 

اوکی اکسچنج کشتی سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را به ساحل می‌رساند!

 

اهمیت صرافی اوکی اکسچنج در دنیا ارز دیجیتال

اشخاصی که در زمینه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند برای مراقبت هر چه تمام‌تر از سرمایه خود درصدد پیدا کردن یک‌سری صرافی‌های معتبر هستند که با خیال راحت از این طریق به سوددهی برسند. در این صرافی‌ها متقاضیان می‌توانند به خرید شیبا، بیت کوین، اتریوم و تتر بپردازند. با توجه به اینکه در کشور ایران تعداد صرافی ارز دیجیتال بسیار محدود بوده و نمی‌توان به همه آن‌ها اعتماد کرد، بنابراین افراد می‌توانند در زمینه ارز دیجیتال، صرافی اوکی اکسچنج را انتخاب کنند. این صرافی با کسب اعتبار بالا توانسته بهترین خدمات را به سرمایه‌گذاران ارائه دهد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=59154
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file