ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

روش های اصولی بهینه سازی مطالب وردپرس

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

در این آموزش سئو وردپرس با عنوان چند روش اصولی بهینه سازی مطالب وردپرس در 20اسکریپت با ما همراه باشید . بیشتر وبمستران و مدیران سایت ها برای بهینه سازی مطالب وردپرس خود از افزونه های سئو وردپرس و بهینه سازی استفاده می کنند و اعتقاد دارند تنها با نصب و فعال سازی این افزونه ها وردپرس آنها بهینه سازی شده و دیگر نیازی به بهینه سازی ندارد. در عین حال اشتباه آنها در همینجاست و باید در کنار نصب افزونه و رعایت کردن توابع سئو سایت و رتبه بندی وردپرس خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشند.

 

روش های اصولی بهینه سازی مطالب وردپرس

روش های اصولی بهینه سازی مطالب وردپرس

 

برای بهینه سازی مطالب وردپرس و پست های وبسایت خود هم می توانید کارهای بسیاری انجام دهید. 20 اسکریپت در این مقاله چگونگی استفاده از توابع سئو را به شما آموزش خواهد داد اما یک نکته مهم رو فراموش نکنید حتما در محتوای خود قوانین سرعت رو رعایت کنید محتوایی تولید کنید (تصویر, ویدئو) تا در افزایش سرعت وردپرس به شما کمک شایانی کنه .

 

بهینه سازی مطالب وردپرس

۱- کلمات کلیدی مناسب

کلمه کلیدی برای وردپرس شما مناسب است که اننتظار دارید مخاطبان و مردم با آن کلمه کلیدی مطالب وبسایت شما را پیدا کنند، انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب در پیروزی شما در برابر رقیبانتان نقش اساسی دارد و در بهینه سازی مطالب وردپرس بسیار موثر است.

 

در چنین وضعیتی میتوانید بازدید بیشتری با کلمات کلیدی خود داشته باشید , همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که مخاطبان شما مردم هستند نه موتورهای جستجو،مردم در جستجوی خود علاوه بر کلمات کلیدی به دنبال عبارت ها هستند.

 

کلمه کلیدی شما می تواند یک عبارت باشد.موتور های جستجو توسط افزونه سئو به شما اجازه استفاده از کلمات کلیدی متمرکز داده و در پیداکردن کلمات کلیدی مشابه کمک خواهد کرد.زمانی که کلمه کلیدی مناسب خودتان را پیدا کردید،سئو وردپرس کلمه کلیدی انتخاب شده را چندین بار در قسمت های مطالب وردپرس نمایش خواهد داد.

 

۲ – عنوان پست مناسب

یک عنوان خوب و مناسب و بهینه سازی شده در راستای افزایش بهینه سازی مطالب وردپرس شما  باید در برگیرنده کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد که خوانا و جذب کنند می باشد.هنگامی کلمه کلیدی شما مورد جستجو قرار می گیرد و در لیست جستجوها ظاهر می شود کاربر با توجه به عنوان و توضیحات آن تصمیم به انتخاب آن خواهد گرفت ، عنوان خود را برای موتورهای جستجو به درستی تعریف و انتخاب کنید تا مردم با کلیک روی آن به هدف مورد نظر برسند.

 

۳ – توضیحات مناسب متا

بیست اسکریپت استفاده از توضیحات متا و اسنیپ ها را در همه مطالب و پست های ارسالی توصیه میکند چرا که متاها در مورد مقالات و مطالب توضیح می دهند.

 

شرح توضیحات متا خوب میتواند بیشتر در مورد یک مقاله توضیح دهد و بدانید فرد جستجو کننده حتما توضیحات متا را خواهد خواند در توضیحات متا خود حتما از کلمات کلیدی مناسب و متمرکز استفاده کنید ، برای پیروزی در جذب مخاطب بسیار موثر است و بهینه سازی مطالب وردپرس شما کمک خواهد کرد.

 

۴ – دسته بندی و برچسب ها

دسته بندی و برچسب ها مطالب وردپرس شما برای مخاطبان و موتورهای جستجو و حتی برای خود شما مرتب سازی می کند ویکی از مهمترین راه ها برای افزایش بهینه سازی مطالب وردپرس است ،هر مطلبی که شما منتشر می کنید می تواند موجب افزایش ورودی موتورهای جستجو شما شود.

 

برای ایجاد برچسب ها حتما از کلمات کلیدی متمرکز و مناسب استفاده نمایید تا ارزش مطلب شما افزایش پیدا کند.

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

موفق باشید

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=59844
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file