ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

بررسی اثرات خرید فالور بر پیج

آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند

قطعا زمانی که می‌خواهید یک سری فالوور برای صفحه اینستاگرام خودتان تهیه کنید به دنبال اطلاعاتی در رابطه با اثرات خرید فالور بر پیج هستید. خرید فالوور اینستاگرام بسیار وسوسه برانگیز است و علت اصلی آن این است که به دست آوردن فالوور اینستاگرام کار بسیار مشکلی است. این موضوع که بتوانید با خرج کردن کمی پول بتوانید فالوور اینستاگرام به دست بیاورید می‌تواند شما را به راحتی ترغیب کند.

بررسی اثرات خرید فالور بر پیج

اما این کار می‌تواند اثرات مربوط به خود را داشته باشد و مشکلات مختلفی را برای شما به وجود بیاورد. از این رو در این مقاله از 20اسکریپت قصد داریم به طور کلی به اثرات خرید فالور بر پیج اینستاگرام بپردازیم. اگر علاقه‌مند به افزایش اطلاعات خودتان در این حوزه هستید با ما همراه باشید.

 

چرا باید فالور اینستاگرام خریداری کنیم؟

آیا باید در شبکه‌های اجتماعی فالوور بخرید؟ برای پرداختن به این موضوع، پیامدهای مثبت و منفی که ممکن است پس از این تصمیم با آن مواجه شوید را بررسی کرده‌ایم. خرید فالورها به طور گسترده توسط بازاریابان و اینفلوئنسرها در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود.

 

اصلی‌ترین پیامدهای مثبت انجام این کار عبارت‌اند از:

دیده‌شدن بیشتر

تعداد فالوورها و معیارهای عملکرد بیشتر سیگنال‌های مثبتی برای شبکه‌های اجتماعی هستند. الگوریتم‌ها بر اساس میزان تعاملی که ایجاد می‌کنند، پست‌ها را در فیدها نمایش می‌دهند. البته بدون لایک و کامنت کافی، ممکن است محتوای شما در فیدهای دنبال کنندگان شما ظاهر نشود. این موضوع کاملا نسبی است و در حالت‌های مختلفی اتفاقات متفاوتی می‌تواند در پیج شما رخ بدهد.

بررسی اثرات خرید فالور بر پیج

نمای بهتر پیج

وقتی تازه شروع به کار می‌کنید، متقاعد کردن افراد برای مشترک شدن در صفحه شما سخت‌تر است. تقویت معیارهایی مانند لایک و فالور، می‌تواند به شما کمک کند اعتبار کسب کنید زیرا اندازه فالوورهای بزرگتر معمولاً به عنوان اثبات اجتماعی عمل می‌کند. اکثر پیج‌های معروف در آغاز فعالیت خود دقیقا همین کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، برندی با صد لایک، اعتبار کمتری نسبت به برندی با هزار لایک دارد. حتی اگر می‌توانید فالورهای پیج‌های معروف را بررسی کنید. با این کار متوجه می‌شوید که چه میزان فالور فیک در این پیج‌ها وجود دارد.

 

جذب برندها و تأثیرگذاران برای همکاری

تعداد زیاد فالور می‌تواند به شما کمک کند تا معاملات بیشتری با برندها و تأثیرگذاران داشته باشید. به عنوان مثال یک مدل تنها در صورتی می‌تواند یک سازمان را مجبور به بازدید از پیج خود کند که حداقل 14000 فالور داشته باشد. قطعا تاثیرگذاری از جمله اصلی‌ترین اثرات خرید فالور بر پیج اینستاگرام به حساب می‌آید.

 

معمولا افراد هم به همین دلیل این کار را انجام می‌دهند. مثال واقعی دیگر مربوط به آژانس بازاریابی Mediakix است که آزمایشی انجام داد و دو اکانت جعلی اینستاگرام راه اندازی کرد. سپس آنها را با تصاویر پر کرد و حدود 15000 دنبال کننده و تعامل برای هر دو حساب خریداری کرد. طی چند ماه، این اینفلوئنسرهای جعلی چهار معامله پولی منعقد کردند این آزمایش ثابت می‌کند که برندهای مختلف تنها به تعداد فالور دقت می‌کنند.

 

کسب درآمد بیشتر

نه تنها تعداد فالور زیاد به افزایش همکاری کمک می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد حقوق بیشتری دریافت کنید. اینفلوئنسرهای میکرو با حداکثر 10000 فالوور می‌توانند به ازای هر پست 250 دلار درآمد کسب کنند، در حالی که افرادی که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند حدود 250000 دلار دستمزد دریافت می‌کنند.

 

دلایلی که نباید برای پیج مورد نظر خودتان فالور تهیه کنید!

شاید خرید فالوور بسیار جذاب به نظر برسد و به راحتی در چند دقیقه تعداد فالورهای شما را بسیار بالا ببرد. اما انجام این کار تاثیرات منفی بسیار زیادی دارد که در ادامه چند مورد از اصلی‌ترین آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

 

بدون ارزش بلند مدت

اولین عیب خرید فالور و تعامل این است که آنها فقط امتیازات کوتاه مدت را به حساب شما ارائه می‌دهند. به این فکر کنید که چه فایده‌ای دارد، هزاران دنبال‌کننده داشته باشید که با محتوای شما ارتباط برقرار نمی‌کنند. تمام هدف رشد یک حساب کاربری این است که با مخاطب ارتباط برقرار کنید، با آن درگیر شوید و فروش داشته باشید، اما فالوورهای جعلی هیچ کدام از اینها را برای شما به ارمغان نمی‌آورند.

بررسی اثرات خرید فالور بر پیج

به خطر انداختن اعتبار شما

قطعا استفاده از فالور فیک برای یک پیج آن را کاملا بی‌اعتبار می‌کند. معمولا افرادی که هدف آن‌ها از تعامل با پیج شما دریافت تبلیغات است و حاضرند بابت آن هزینه پرداخت کنند اصلی‌ترین معیار خود را تعداد فالورهای واقعی شما قرار می‌دهند. استفاده از فالور فیک می‌تواند فرصت دریافت تبلیغ را از شما بگیرد.

 

تحریف معیارهای عملکرد

فالوورهای جعلی همچنین نرخ تعامل ارگانیک شما را کاهش می‌دهند که بر اساس تعداد فالوور محاسبه می‌شود. اگر مخاطبان زیادی دارید که لایک و کامنت کمی می‌گذارند. یا مخاطبانی دارید که رسما هیچ کاری انجام نمی‌دهند پس پیج شما نرخ تعامل بسیار پایینی را خواهد داشت. کاهش نرخ تعامل از جمله منفی‌ترین اثرات خرید فالور بر پیج اینستاگرام به حساب می‌آید.

 

علاوه بر این، داشتن تعداد زیادی حساب به دردنخور در بین فالوورهای شما، ارزیابی میزان ارتباط شما با مخاطب واقعی را دشوار می‌کند. و اگر نتوانید کارایی بازاریابی را ارزیابی کنید، رسیدن به موفقیت برای شما دشوارتر خواهد بود.

 

سخن آخر

قطعا اثرات خرید فالور بر پیج بسیار زیاد است و به راحتی نمی‌توان آن را ارزیابی کرد. بهتر است در کسب‌وکار خودتان حتی در اینستاگرام تنها به دنبال دریافت ترافیک ارگانیک باشید. معمولا فالورهای فیک، تنها می‌تواند باعث افزایش جذابیت پیج شما شود و سوددهی چندانی نخواهد داشت. بهتر است که از این زمان و هزینه برای تولید محتوای جذاب‌تر و به دست آوردن فالوورهای واقعی استفاده کنید. اگر از مطالعه این مقاله لذت بردید در بخش نظرات انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید. شاد و موفق و پیروز باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=59961
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file