ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

چطور با اپلیکیشن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنیم؟

رپورتاژ آگهی

ما در گذشته‌ای نه چندان دور، برای خرید بلیط هواپیما مجبور به مراجعه حضوری به دفاتر فروش آژانس‌های مسافرتی بودیم. اما امروزه با مجازی شدن همه چیز، همه کارها به حالت غیرحضوری در آمده است. شما می‌توانید پشت لپ تاپ خود بنشینید و خریدهای خود را از خوار و بار گرفته تا بلیط هواپیما انجام دهید. اما از زمانی که اپلیکیشن‌ها به میان آمدند کار از این هم ساده‌تر شده است. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم چطور با اپلیکیشن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنیم؟ در صورت استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید در هرجایی که نشسته‌اید بدون نیاز به لپ تاپ و تنها با تلفن همراه خود اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید! در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید بلیط هواپیما با استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت بیشتر آشنا شویم.

چطور با اپلیکیشن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنیم؟

چرا با اپلیکیشن سفرمارکت اقدام به خرید بلیط کنیم؟

دلیل این موضوع این است که در صورت استفاده از این اپلیکیشن، دیگر لازم نیست تا ده‌ها اپلیکیشن سفر را دانلود کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. با اپلیکیشن سفرمارکت، همه‌ی اپ‌های سفر را یکجا خواهید داشت. علاوه بر این موضوع، استفاده از این اپلیکیشن مزایای دیگری نیز دارد:

  • قیمت‌های ویژه

قیمت‌های ویژه با تخفیف‌های وسوسه انگیز، فقط در اپلیکیشن سفرمارکت قابل خرید هستند.

  • گلچین

با دانلود اپلیکیشن سفرمارکت دیگر نگران این نیستید که کجا و چه زمان و چگونه بروید. گلچین سفر در اپلیکیشن موجود است.

  • وسوسه نارنجی

استفاده از تخفیف‌های ساعتی ویژه برای رزرو تور، بلیط هواپیما و هتل فقط در اپلیکیشن سفرمارکت امکان پذیر است.

  • اطلاع رسانی

با نصب اپلیکیشن سفرمارکت هیچ تخفیف و یا جشنواره فروشی را از دست نخواهید داد.

  • هر ماه یک موتور برقی

با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل سفرمارکت، می‌توانید در قرعه کشی ماهانه یک موتور برقی شرکت کنید.

 

نحوه استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما

برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا وارد سایت سفرمارکت می‌شوید و به پایین صفحه می‌روید. در آنجا تیتری تحت عنوان اپلیکیشن سفرمارکت مشاهده می‌کنید. در مقابل این تیتر روی اطلاعات بیشتر کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود لینک‌های دانلود اپلیکیشن از بازار، گوگل پلی، چارخونه و غیره موجود است. همچنین لینکی برای دریافت وی اپلیکیشن مخصوص کاربران ios نیز مشاهده می‌شود. برا روی یکی از این لینک‌ها کلیک کرده و اپلیکیشن را دریافت می‌کنید. پس از دریافت اپلیکیشن، صفحه‌ای مطابق شکل زیر باز می‌شود که از شما می‌خواهد وارد شوید یا ثبت نام کنید.

 

پس از ورود، به صفحه اصلی اپلیکیشن به شکل زیر هدایت می‌شوید:

چطور با اپلیکیشن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنیم؟

برای یافتن ارزانترین و خرید بلیط هواپیما، روی گزینه «بلیط هواپیما» کلیک کنید.

 

سپس باید اطلاعات خود را در فیلترهای آن وارد کنید. این اطلاعات شامل زمان سفر، مقصد و تعداد نفرات است.

 

پس از آن که اطلاعات خود را در وارد کردید، بر روی جستجوی بلیط هواپیما کلیک کنید. تمام گزینه‌های موجود برای شما نمایش داده می‌شود.

 

حال شما می‌توانید بر روی گزینه خرید از بین 5 وبسایت کلیک کنید و قیمت‌ها موجود برای سفر مد نظر خود را مشاهده کنید. شما می‌توانید با بررسی بیشتر، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

مزایای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

خرید بلیط هواپیما همانند هر خرید دیگری نیاز به زمانی مناسب دارد. در صورتی که بخواهید در آخر هفته‌ها سفر کنید و بلیط هواپیمایتان را در آن زمان خریداری بکنید، باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید. امروزه در دنیا مارکت پلیس‌های زیادی به وجود آمده‌اند که تمام قیمت‌های بلیط‌های هـواپیمایی‌های مختلف را در یکجا نمایش می‌دهد و شما می‌توانید بـه راحتی، بهترین گزینه و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را جستجو و خریداری بکنید. سفرمارکت به عنوان بزرگ‌ترین مارکت پلیس مسافرتی ایران، بـه شما کمک می‌کند تا ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

 

در واقع با سفرمارکت این امکان را خواهید داشت که خرید و مقایسه قیمت بلیط هواپیما داخلی و خارجی را از بین صدها سایت داشته باشید و قیمت صدها فروشنده بلیط هواپیما را برای هر مقصدی که می‌خواهید با هم مقایسه کرده و در نهایت از بهترین فروشنده بهترین و مناسب‌ترین خرید را انجام دهید. خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت مزایای زیادی دارد زیرا شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‌کنید؛ بلکه می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظر خود از بین صدها آژانس مسافرتی جستجو کنید و در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید. بنابراین همیشه در سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را خرید خواهید کرد.

 

همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد، یعنی به جای جستجو در بین ده‌ها سایت مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است در سفرمارکت جستجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا و خریداری کنید. در هنگام خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت نیاز نیست نگران باشید که آیا سایت و یا آژانس مسافرتی که از آن بلیط هواپیما خریداری می‌کنید معتبر هست و یا نه، چرا که سفرمارکت فقط از بین آژانس‌های معتبر و دارای مجوزهای رسمی به شما بلیط هواپیمای ازان را نمایش می‌دهد. علاوه بر قیمت ارزان بلیط هواپیما موضوع مهم دیگری در هنگام خرید بلیط هواپیما وجود دارد و آن پشتیبانی در صورت تغییر روز و یا کنسل کردن بلیط هواپیما است که در سفرمارکت می‌توانید به سادگی آن را با تیم پشتیباتی ما در میان بگذارید.

 

به عنوان مثال، بلیط هواپیما خارجی برای کسانی که قصد سفر به کشورهای دیگر با اهداف گردشگری، درمان و کسب و کار دارند، مسئله مهمی است. ولی خرید بلیط هواپیما خارجی خود یک چالش بزرگ است. چرا که هم قیمت بلیط هواپیما خارجی به دلیل فاصله بیشتر گرانتر است و هم به دلیل تفاوت شرکت‌های هواپیمایی، تنوع و تفاوت قیمت بین انواع بلیط هواپیما خارجی بیشتر است. به همین دلیل مسافران پیش از سفر برای پیدا کردن بهتر بلیط هواپیما خارجی با دشواری زیادی رو به رو هستند. یکی از مهم‌ترین مزایای ابزارهایی مانند سفر مارکت این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت و امکانات را برای مسافران فراهم می‌کند.

 

کلام آخر
دیدیم که بلیط هواپیما ارزان و یا خرید بلیط هواپیما به قیمتی مناسب، یکی از دغدغه‌های مسافرانی است که می‌خواهند با صرفه جویی در قیمت بلیط هواپیما مدت زمان سفر خود یا کیفیت سفرشان را افزایش بدهند. اینکه شما بتوانید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید و سفر خود را اقتصادی و به صرفه نگه دارید به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

برای نمونه اگر زمانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید زمان اوج گردشگری در کشور مقصد باشد شما باید قیمت بیشتری بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید. توجه به کلاس پروازی (اکونومی، بیزنس، فرست کلس) تعداد توقف و شرکت هواپیمایی نیز از دیگر عوامل مهمی است که در رسیدن شما به بلیط هواپیما ارزان مهم است. یکی دیگر از مهم‌ترین چیزهایی که باید برای خرید بلیط هواپیما ارزان به آن توجه کنید نیز تفاوت میان بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما چارتر است. حال، جدا از تمام این موارد، پیدا کردن بلیط هواپیمای مناسب در این میان می‌تواند دشوار باشد. اینجاست که اپلیکیشن سفرمارکت به میان می‌آید و با ویژگی‌های خود، شما را در یافتن و خرید بهترین گزینه یاری خواهد کرد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=60166
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file