ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
آخرین ارسال های تالار مشاهده انجمن
درخواست نال 0 پاسخ 0 بازدید درخواست قالب گالری تصاویر 0 پاسخ 231 بازدید درخواست افزونه ثبت نام 1 پاسخ 1559 بازدید درخواست قالب اکسترا 4 پاسخ 3752 بازدید آپدیت قالب Coaching 1 پاسخ 1715 بازدید نداشتن فایل دانلود افزونه blog2social 3 پاسخ 1719 بازدید درخواست قالب کارت عروسی 0 پاسخ 2668 بازدید هر بازدید 300 ریال برای مدیران سایت و کانال 0 پاسخ 6247 بازدید راهنمای ورود به کنترل پنل سی پنل cPanel 0 پاسخ 4 بازدید افزونه price slider attribute 0 پاسخ 7060 بازدید
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

خرید ویباکس فورتنایت ارزان

رپورتاژ آگهی

فورتنایت از جمله بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین برای گیمرها در سراسر دنیا است. این بازی در کشور ایران نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است، این بازی چالش‌ها و قابلیت‌های بسیاری را دارد که یکی از این قابلیت‌ها خریدن و اضافه‌کردن آیتم‌های خاص همچون دنس، لباس، اسلحه و تجهیزات و بتل پس به بازی است. برای خرید این آیتم‌ها و اسکین‌ها و اضافه‌کردن آن‌ها به بازی خود، باید از یک واحد پول در این بازی استفاده کنید که به این واحد پول وی باکس می‌گویند. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه خرید ویباکس فورتنایت صحبت کنیم، با ما همراه‌ باشید.

خرید ویباکس فورتنایت ارزان

شما می‌توانید تمامی خریدهای داخل بازی فورتنایت را به وسیله ویباکس که واحد پول اختصاصی بازی فورتنایت است، انجام دهید. برای این کار کافی است که به طور رایگان ویباکس کسب کنید و یا به خرید ویباکس فورتنایت بپردازید. در ادامه به طور کامل شما را با مفهوم ویباکس آشنا کرده و راه‌های کسب و افزایش آن چه به طور رایگان و چه از طریق خرید وی‌ باکس فورتنایت را به شما آموزش می‌دهیم.

 

راه های کسب و خرید ویباکس فورتنایت

پیش از این‌که راه‌های کسب و خرید ویباکس فورتنایت را به شما بیاموزیم، بهتر است کمی دیگر به معنی و مفهوم ویباکس داخل بازی فورتنایت بپردازیم. در این بازی گیمر‌ها می‌توانند برای کاراکترهای خود اسلحه و تجهیزات خریداری کنند؛ اما برای خرید این اسلحه و تجهیزات به پول نیاز است و پول مخصوص برای این کار در بازی فورتنایت ویباکس است و برای به دست آوردن آن راه‌های مختلفی وجود دارد. لازم توجه‌ است که شما بدون داشتن ویباکس نمی‌توانید به مراحل بعدی رفته و رقبای خود را شکست دهید؛ بنابراین اگر شما جزو طرفداران این بازی هستید، باید تا به حال به اهمیت ویباکس پی برده‌باشید. حال که با مزایای این واحد پول آشنا شدیم، بهتر است به روش‌های به دست آوردن و خرید ویباکس فورتنایت بپردازیم.

 

کسب ویباکس با ورود به بازی

از جمله ساده‌ترین راه‌ها برای کسب ویباکس فورتنایت، لاگین‌شدن و ورود به بازی است. شما با ورود به بازی بدون هیچ دردسر و سختی می‌توانید کمی وی باکس فورتنایت به دست بیاورید. درست است که وی باکسی که از این طریق به دست می‌آورید بسیار کم است، اما ارزشش را دارد، چرا که شما می‌توانید با جمع‌کردن این پول‌ها سطح خود را ارتقا دهید.

 

انجام دادن مراحل بازی و دریافت وی باکس

شما داخل بازی فورتنایت با یکسری مأموریت‌ها و چلنج‌ها که برای نجات‌دادن دنیا در نظر گرفته شده‌اند، روبرو می‌شوید. بازیکنان با پشت سر گذاشتن این مراحل و انجام این ماموریت‌ها و چلنج ها، می‌توانند ویباکس بدست بیاورند و از این طریق جوایز بسیار زیادی که شامل ویباکس و ایکس پی است را کسب کنند.

خرید ویباکس فورتنایت ارزان

کسب ویباکس با شرکت در رقابت های بتل پس

از جمله روش‌های جذاب دستیابی به ویباکس، شرکت‌کردن در رقابت‌ها و چالش‌هایی است که در بازی با عنوان بتل پس شناخته می‌شوند. این رقابت‌ها بسیار حساس و نفس‌گیر بوده و با موفقیت طی‌کردن آن‌ها بسیار سخت است، اما می‌توان گفت شرکت در آن‌ها ارزشش را دارد. شما اگر بتوانید این مراحل و چالش‌ها را به خوبی پشت سر بگذارید، ویباکس بسیاری را به دست خواهید آورد. البته لازم به ذکر است که برای شرکت در این رقابت‌ها و چالش‌ها باید مقداری ویباکس پرداخت کنید که برای پرداخت این وی باکس موردنظر می‌توانید از دو روش قبلی و هم‌چنین روش بعدی یعنی خرید ویباکس فورتنایت کمک بگیرید.

 

البته شما می‌توانید به طور مجزا هم به خرید بتل پس بپردازید که برای این کار میتوانید به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که به فروش این قبیل محصولات می‌پردازند مراجعه کنید.

 

خرید ویباکس فورتنایت

تمامی روش‌هایی که در بالا برای کسب وی باکس گفتیم، یا مستلزم عبور از چالش‌ها و مراحل سخت بوده و بسیار زمان‌گیر هستند و یا وی باکس دریافتی از آن‌ها بسیار اندک است. حال می‌خواهیم سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای کسب ویباکس را به شما معرفی کنیم که عبارت است از خرید ویباکس. شما می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید ویباکس فورتنایت کنید و به این ترتیب بدون هیچ سختی و به سرعت، به آزادکردن آیتم‌های مختلف پرداخته و مراحل را یکی یکی پشت سر بگذارید. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم کسب ویباکس با روش‌های قبلی بسیار زمان بر خواهد بود؛ اما این روش‌ها از مزیتی هم‌چون رایگان‌بودن برخوردارند. در حالی که شما با پرداخت مبلغی می‌توانید به خرید وی باکس بپردازید و به سرعت و با سهولت صاحب ویباکس فورتنایت شوید. دیگر نیازی به صبر و تلاش نیست و شما می‌توانید با خرید ویباکس فورتنایت اسکین‌های متنوعی را در این بازی خریداری کرده و لذت این بازی را چند برابر کنید‌.

 

آیا خرید ویباکس فورتنایت ارزان و قانونی است؟

باید بدانید که خرید ویباکس فورتنایت علاوه بر اینکه قانونی است، از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده و حتی ضمانت خرید آن نیز در برخی از سایت‌های فروش ویباکس به شما عرضه می‌شود. اصولاً بسته‌های متفاوتی برای فروش وی باکس فورتنایت وجود دارد که شما از بین آن‌ها می‌توانید بسته مورد نظر خود را برای خرید ویباکس انتخاب کنید. برخی از بسته‌های موجود برای فروش وی باکس عبارتند از:

  • ۱۰۰۰ وی باکس فورتنایت
  • ۲۸۰۰ ویباکس فورتنایت
  • ۵۰۰۰ وی باکس فورتنایت
  • ۱۳۵۰۰ ویباکس فورتنایت

چرا برای خرید ویباکس فورتنایت باید ایمیل و رمز عبور اکانت خود را ارائه کنیم ؟

از آنجایی که ایران از طرف کشور آمریکا و شرکت اپیک گیمز تحریم شده‌است، امکان خرید ویباکس فورتنایت به طور مستقیم از فروشگاه‌های بازی فورتنایت با وجه رایج کشور ما یعنی ریال وجود ندارد؛ در نتیجه برای شارژ حساب خارجی فورتنایت خود و خرید ویباکس در ایران برای افراد به اکانت و رمز عبور آن‌ها نیاز است. البته شما برای اطمینان می‌توانید پس از خرید وی‌ باکس فورتنایت رمز عبور خود را عوض کرده و با خیال راحت به بازی خود ادامه دهید.

خرید ویباکس فورتنایت ارزان

کلام آخر

در این مقاله، قصد داشتیم شما را با معنی و مفهوم ویباکس فورتنایت آشنا کرده و راه‌های کسب آن را به شما بیاموزیم. توجه داشته‌باشید که اگر شما قصد خرید ویباکس فورتنایت را دارید، حتما این کار را از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا در دام افراد کلاه‌بردار نیفتید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=60290
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file