ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

دلایل عدم بارگذاری ویدئو بصورت مستقیم در وردپرس

وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین هسته های مدیریتی هستش که توانایی اجرای وبسایت های مختلفی را دارا میباشد که قابلیت بسیاری رو در اختیار شما برای راه اندازی هر وبسایت رو میدهد سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک ابزار فوقلعاده برای کسانی که میخواهند خیلی سریع وبسایت خودشون رو راه اندازی کنن و در نتایج جستجوی گوگل بالا بیان وردپرس بسیار سیستم انعطاف پذیر با سئو وردپرس بالا هستش .

 

بهتر است برای توسعه هر چه بهتر وبسایت خود به آموزش سئو وردپرس بپردازید چرا که امروزه مهمترین چیز در دنیای مارکتینگ حضور در نتایج جستجوی گوگل هستش .

دلایل عدم بارگذاری ویدئو بصورت مستقیم در وردپرس

خوب بریم سر اصل مطلب, در این میان محتوای ویدئویی یکی از بهترین شیوه انتقال مفاهیم میباشد و در واقع هر مدیری حق استفاده از این امکان را دارد تا بتواند در وبسایت خود ویدئو درج کند تا مفهوم کلی وبسایت و خدمات خود را انتقال دهد.

 

اما روشی که برای بارگذاری ویدئو در وردپرس استفاده میکنیم دارای مضراتی نیز هست که در این مقاله خدمت شما توضیح خواهیم داد .

 

درج و بارگذاری ویدئو در وردپرس

در اکسر وبسایت ها اگر توجه کرده باشید ویدئوهایی را بارگذاری کردند که به کاربران اجازه میدهند بصورت آنلاین مشاهده کنند مثل (آپارات , یوتیوب) اما این ویدئو ها در آپلود سنتر های مخصوص قرار میگیرند و لینک فال های اپلودی بر روی وبسایت قرار میگیرد . به نظر شما چرا این وبسایت های بزرگ ویدئو های خود را در سرور میزبانی خود بارگذاری نمیکنند  ؟

 

آیا این روش در وردپرس شدنی نیست؟ پاسخ کاملا منفی میباشد . این روش بارگذاری در وردپرس به بهترین و ساده ترین شکل ممکن شدنی میباشد اما توصیه نمیکنیم . چرا؟

 

چه تفاوتی میان آپلود ویدئو و جاسازی آن در سایت وجود دارد؟

 

بارگذاری ویدئو و جاسازی آن در وردپرس

بارگذاری ویدئو بدین صورت هستش که شما در رسانه وردپرس ویدئو خود را بارگذرای کرده و در محتوای خود به نمایش در بیاورید و لینک آن را در سایت برای مشاهده همگان انتشار دهید اما جاسازی با این صورت میباشد که شما ویدئو خود را در یک سرور مجزا بارگذاری کرده وسپس لینک embed آن را درون محتوای وردپرسی خود قرار دهید.

 

حال در بخش های بعدی از وبسایت در مورد مضرات آپلود مستقیم در وردپرس را گزارش میدهیم .

 

دلایل عدم توصیه ما برای بارگذاری ویدئو در وردپرس به شرح زیر است:

۱ –  مهم ترین دلیل افزایش بیش از حد پهنای سایت شما

هنگامی که شما ویدئو را بر روی وباستی خود به انتشار میگذارید این فایل ویدئویی دارای حجم مشخصی میباشد (مثلا ۱۰۰ مگابایت) این حجم از ویدئو در هر بار نمایش توسط کاربران از پهنای باند وبسایت شما کم میشود . در واقع اگر در روز ۲۰ نفر این ویدئو را مشاهده کنند ۲۰۰۰ مگابایت از پهنای باند شما کاسته خواهد شد و در واقع باید شما حجم بالایی برای پهنای باند خود باید اختصاص دهید .

 

۲ –  سئو سایت و ترافیک تماشای ویدئو

شما یک وبسایت نوپا دارید حال اگر یک ویدئو معرفی خدمات و سرویس های خود داشته باشید , اگر در وبسایت خود بصورت مستقیم بارگذاری کنید و به نمایش در بیاورید مطمئنا مقدار کاربرای اندکی ممکنه این ویدئو شما را تماشا کنن , اما اگر این ویدئو در یوتیوب بارگذاری شود و بصورت جاسازی شده در وبسایت قرار گیرد مطمئنن کاربران شما و همچنین بسیاری از کاربران یوتیوب هستن که ویدئوی شمارا تماشا میکنند و اینطور میتوانید کاربرای زیادی به وبسایت خود ارجاع دهید .

 

۴ – کاربری آسان

قرار داد ویدئو با استفاده از کد embed در وردپرس به ساده ترین شکل ممکن انجا میشود. دلیل این کار چیست ؟ ساده تر است برای اینکه شما فقط یک کد را در هر جایی از محتوای خود قرار دهید ویدئو شما به نمایش در می آید , اما برای آپلود در وبسایت باید سرعت اینترنت بالایی داشته باشید و با نصب افزونه های پخش کننده در وبسایت از سرعت وبسایت شما کاسته میشود و کمی دشوار میباشد.

 

۴ – دسته بندی کیفی

شما دارای اینترنت ضعیفی هستید و وارد یک وبسایت میشوید حالا ویدئو کیفیت بالایی دارد آیا میتوانید این ویدئو را مشاهده کنید !! قاعدتا خیر . اما اگر در وبسایت های نظیر یوتیوب و آپارات و بخصوص در آپلود سنتر های قوی بارگذاری شوند ویدئو را به ۴ دسته تقسیم میکنند و شما میتوانید بسته به نوع سرعت اینترنت ویدئوی خود را به راحتی مشاهده کنید .

 

۵ – پر شدن حجم هاست سایت شما

شما یک وبسایت آموزشی دارید اگر هر بار بخواهید ویدئوی آموزشی تولید کنید و آن را بر روی وبسایت خود بارگذاری کنید مطمئنن رفته رفته این کار حجم بالایی از میزبانی شمارو میگیره و در واقع باید همیشه سعی در افزایش فضای میزبانی و بخصوص پهنای باند خود باشید .

 

این موضوع در ادامه میتونه در افزایش سرعت وردپرس شما نقش بسزایی داشته باشه که بهتره توجه ویژه داشته باشید .

 

جمع بندی

رسیدیم به بخش نتیجه گیری , دلایلی را در محتوای بالا میتواند گواهی بر عدم کارآمد بودن بارگذاری مسقیم ویدئو  در وردپرس باشد. اما با این حال تصمیم باشماست که ایا هنوز هم ویدئو های سایت را در وردپرس بارگذاری کنید یا از پنل کاربری خود در آپارات و یوتیوب استفاده کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 وردپرس , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=60648
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file