ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

بررسی ترفندهای کاربردی برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین

آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند

بررسی ترفندهای کاربردی برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین

امروزه استفاده از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ها یک راه‌کار اساسی در افزایش فروش و برندسازی آنلاین‌شاپ محسوب می‌شود.

 

همه افرادی که شروع به راه‌اندازی کسب‌وکار می‌کنند باید به‌دنبال راه‌های مهم و تاثیرگذار در جذب مخاطب باشند. البته فروشگاه‌های آنلاین و حضوری معمولا راه‌کارهای متفاوتی برای این موضوع در نظر دارند.

 

به‌طور کلی می‌توان گفت تبلیغات و به‌کار بردن استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ نه‌تنها در شروع فعالیت، بلکه در کل مسیر با شما همراه است و میزان موفقیت‌تان ارتباط مستقیمی با استفاده درست از آنها دارد. در ادامه به ‌بررسی کامل روش‌های کاربردی افزایش فروش می‌پردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

بالا بردن کیفیت و زیبایی وب‌سایت

یکی از راه‌کارهای دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ها طراحی زیبای سایت و استفاده از تصاویر باکیفیت برای آن است.

 

با این روش مخاطب وقتی وارد فروشگاه شما شود برای دیدن تصاویر هم که شده چند دقیقه‌ای را در آنجا مانده و در این صورت احتمال خرید افزایش می‌باید.

 

حال فروشگاهی را تصور کنید که از کیفیت بصری پایینی برخودار باشد و همچنین فرد نتواند محصول مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کند. این شرایط باعث از دست دادن مشتری خواهد شد.

 

تاثیر سئو بر افزایش فروش

اگر وب‌سایت فروشگاهی دارید تاثیر سئو بر افزایش فروش را دست کم نگیرید. سئو به تمام کارهایی گفته می‌شود که باعث دیده‌شدن وب‌سایت در صفحات اول گوگل شده و در نتیجه آن تعداد بازدید و فروش بالا می‌رود.

 

برای بالا بردن رتبه سایت باید شروع به تولید محتوای یونیک و با ارزش کنید تا مخاطبی که وارد سایت شما می‌شود مدت زمانی در آن بماند.

 

با این‌کار گوگل به سایت شما اعتبار و رتبه داده و این موضوع با نشان‌دادن شما در صفحات اول گوگل مشخص می‌شود.

 

این اتفاق در دیده‌شدن و اعتماد بیشتر مخاطبان به فروشگاه تاثیر زیادی دارد. زیرا گوگل تلاش زیادی در پیدا کردن سایت‌های معتبر و پر بازدید داشته و حرفش برای افراد سند است.

 

از آنجایی که پروسه سئو کمی زمان‌بر است و نیاز به تلاش زیادی دارد؛ می‌توان از روش دیگری برای دیده‌شدن وبسایت نیز کمک گرفت که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.‌

 

استفاده از گوگل ادز برای افزایش فروش

وقتی شروع به جست‌وجو در گوگل می‌کنید وب‌سایت‌های زیادی نمایش داده می‌شود که تعداد محدودی از آنها در صفحات اول و دوم قرار دارد.

 

این سایت‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین به 2 دلیل در صفحات اول قرار گرفته‌اند که این دلایل عبارت‌اند از سئوسازی خوب و استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادز است.

 

کمپین‌های مختلفی در گوگل ادز وجود داشته و شما باید علاه‌بر نشان‌دادن هدف خود از خرید تبلیغات و مشخص کردن نوع مخاطبان، نوع کمپین و نحوه نمایش کسب‌وکار را نیز تعیین کنید.

 

برای استفاده از این روش سودمند که باعث دیده‌شدن برند شما و در نهایت فروش بیشتر می‌شود بهتر است از مجموعه‌های فعال در این زمینه مانند آژانس تبلیغاتی افراک کمک بگیرید.

 

در واقع می‌توان گفت از بهترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ها استفاده از تبلیغات در گوگل است.

بررسی ترفندهای کاربردی برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین

استفاده از شبکه‌های اجتماعی

دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ها تنها به گوگل مربوط نشده و در این راه باید توجه خاصی به شبکه‌های اجتماعی نیز داشته باشید.

 

این کار تنها به معنی ساخت پیج یا کانال نیست، بلکه باید با شناخت دقیق مخاطبان و استفاده از تبلیغات مناسب، کمپین‌ها، مسابقات و دیگر روش‌ها اقدام به جذب مشتری کنید.

 

استفاده از کدهای تخفیف

همه ما با دیدن نام تخفیف بر روی یک محصول به خرید آن ترغیب می‌شویم، حتی اگر نیاز خاصی به آن نداشته باشیم. پس می‌توان گفت کد تخفیف یکی از راه‌های مهم در دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ها است.

 

استفاده از این کد می‌تواند مناسبتی و روی تمام محصولات باشد یا آن را فقط برای برند خاصی اعمال کنید. همچنین برخی از مدیران کسب‌وکار با در نظر گرفتن ارسال رایگان یا جایزه سعی در افزایش میل افراد به خرید دارند.

 

درگاه پرداخت پرسرعت و ایمن

گاهی دیده شده که فرد تمامی روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ها را به‌درستی طی کرده و با استفاده از کمپین یا مسابقه، مخاطبان و مشتریان زیادی را جذب کرده است.

 

اگر در این شرایط درگاه پرداخت آنلاین به‌درستی کار نکند؛ احتمال از دست دادن مشتری بالا رفته و تمام تلاش‌های قبلی نیز بیهوده خواهد شد. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است توجه خاصی به تهیه درگاه پرسرعت و ایمن داشته باشید.

بررسی ترفندهای کاربردی برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین

نمایش محصولات پرطرفدار

برخی از افرادی که وارد سایت شما می‌شوند ممکن است محصول خاصی مد نظرشان نباشد و از این رو خیلی زود فروشگاه را ترک کنند. وقتی شما قسمتی از صفحه اصلی خود را به نمایش محصولات پرفروش و پرطرفدار اختصاص دهید؛ قطعا نظر مخاطب به آنها جلب شده و اعتماد بیشتری نسب تهیه آنها دارد.

 

دسته‌بندی کامل و صحیح محصولات

اینکه مخاطب در بدو ورود به سایت بتواند هر محصولی را که در نظر دارد به آسانی پیدا و با مشخصات آن آشنا شود؛ باعث راحتی بیشتر و افزایش خرید خواهد شد.

 

همچنین با تعریف فیلترهای مشخص به فرد این امکان را بدهید که محصول مد نظر خود را در کوه‌تاترین زمان ممکن پیدا کند.

 

با رعایت این ۲ نکته در واقع شما اصول مهمی در دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ها را پیاده‌سازی می‌کنید.

 

جمع‌بندی
استراتژی‌های زیادی برای افزایش فروش در یک فروشگاه آنلاین وجود دارد که با شناخت و استفاده از آن‌ها می‌توانید زمان رسیدن به موفقیت و کسب سود خود را کوتاه کنید.

 

از مهم‌ترین این ترفندها می‌توان به طراحی بصری زیبای فروشگاه، تولید محتوای خوب و توجه به سئو سایت، استفاده از تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز، در نظر گرفتن کدهای تخفیف و سایر موارد اشاره کرد. از آنجایی که بودن در صفحه اول گوگل می‌تواند به دیده‌شدن و کسب درآمد شما کمک کند پیشنهاد ما استفاده از گوگل ادز توسط آژانس تبلیغات آنلاین افراک است.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4.5 / 5. تعداد رای : 2

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 آموزش ها , مقالات,آموزش,ترفند
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=61521
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file