چنانچه برای مدتی وبلاگ های صنعتی و انجمن های معروف SEO را بررسی کنید، متوجه تغییرات در فضای کاری آنها می شوید. تفاوت و پیچیدگی بیشتری در آنها نسبت به گذشته مشاهده می شود! با دشواری، تلاش و خلاقیت لازم برای پیروزی سئوی وردپرس، محیط جستجوی امروزی از شرایط متوسط به پیشرفته حرکت کرده است. نمایندگی ها باید بیشتر بدانند و کار کنند و نتایج بیشتری تولید نمایند.
پیروزی سئوی وردپرس
ما به روزهایی برنمی گردیم که پیروزی سئوی وردپرس به معنی تبادل لینک ها با دیگر وب سایت ها در صنعت بوده است. بلکه کسب و کارهای زیادی این مورد را به رسمیت شناختند و تصمیم گرفتند که روش های بهتری را امتحان کنند.
بازاریاب های آنلاینی که امیدوارند با SEO برنده میدان شوند، باید استراتژی شان را هماهنگ کنند و برای مدیران سازمان توجیه کنند تا بهتر و بیشتر بتواند در تاکتیک های SEO سال 1398 ، هزینه شود.
بعضی از اجزای اصلی در سئوی وردپرس مانند ارتباط یا اقتدار وجود دارد که هرگز تغییر نمی کنند. آنچه که اهمیت دارد این است که گوگل روی هرعاملی قرار می گیرد و آنهایی را که در تغییر هستند را انتخاب و مورد ارزیابی قرار می دهند.
روش هایی وجود دارند که SEO را در سال 1398 متفاوت می کند:
۱- اهمیت اندازه مقاله
زمان کوتاه است، ضروری است عناوین لذت بخش برای توجه مخاطبان به کار گرفته شود! مطالعات نشان می دهد که مقالات طولانی تر بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ لغت در حد متوسطی در جستجو موثر می باشند. ساختار محتوای تان باید حفظ شود تا مطمئن شوید که علاقه مخاطبان شما، کم نشود. عناوین، زیرعناوین، تصاویر و نکات بزرگ و بولد شده برای محتوای تان ایجاد کنید تا راحت تر مورد اسکن و دید مخاطبان قرار گیرد. بطور قابل توجهی با چند سال پیش فرق کرده است. اعتقاد بر این می باشد که مقالات با ۳۰۰ لغت در صفحه مطلوب هستند و عاملی بر پیروزی سئوی وردپرس به شمار می روند.
۲- کلمات کلیدی کمتر
شما دیگر نیاز ندارید کلمات کلیدی دقیق را در عناوین یا محتوا، برای داشتن موقعیتی در رنکینگ به کار ببرید. این موضوع مطمئناً کمک می کند، اما موتورهای جستجو خیلی بهتر به معانی جملات پی می برند و نتیجه گیری می کنند. در یک هیئت کارشناسی مدیر توسعه مخاطب در “MOZ” گفت، گوگل تفسیر بهتری درباره مفاهیم ارائه شده می دهد. وقتی شما می خواهید رنکینگ برای “بهترین رستوران” داشته باشید باید “بهترین رستوران” را سه یا چهار بار بگویید. حالا شما می توانید درباره تجربیات شام باشکوه صحبت کنید و موتورهای جستجو روی آن قرار می گیرند و این امر خود عاملی بر پیروزی سئوی وردپرس می باشد.
۳- تجربه کاربر قابل اندازه گیری است
هدف اولیه شما به عنوان یک بازاریاب این باید باشد که محتوای شما، بهترین محتوای ممکن، برای کلماتی است که انتخاب می کنید. گوگل ۵۰۰ تغییر الگوریتمی در سال تولید می کند و هر تغییری در بهبود تجربه کاربر در جستجوگر، متمرکز می شود. با مراجعه به صحبت های “شپرد” در گذشته، موضوع درباره کسب کلیک بود حالا موتورهای جستجو می بینند که چگونه مردم با وب سایت شما تعامل دارند! آیا آنها برمیگردند و روی نتایج کلیک می کنند یا آنها پاسخ ها را در زمانی که روی سایت شما هستند، پیدا می کنند؟ نه تنها شما باید کلیک را بدست آورید بلکه شما باید نیت کاربر را هم برآورده کنید.
۴- ایجاد ارتباط دوستانه از طریق موبایل سودمند است
در بین همه نوآوری های مدرن وب سایت، تلفن هوشمند، بهترین نقش را در تغییر داشته است. همه وب سایت ها باید تجربه کاربری شان را به بازدید کنندگان موبایل منتقل کنند. پاداش برای وب سایت هایی است که تلاش می کنند تجربه وب سایت شان را برای بازدید کنندگان موبایل بهبود دهند و جریمه برای سایت هایی است که این کار را انجام نمی دهند. اخیراً، گوگل صفحات پر سرعت موبایل را پشتیبانی و یک منبع ابتکاری بازی را ایجادکرده است که کارایی وب سایت در حالت موبایل را بهبود می دهد. صفحات AMP یک نوع خاصی از وب موبایل هستند که روی نوع جدید HTML اجرا می شوند و می توانند در هرجایی ۱۵ تا ۸۵% سریعتر از نوع صفحات غیر AMP، بارگیری کنند . مسلما این موضوع بر پیروزی سئوی وردپرس موثر است.
۵- هر آنچه برای کسب و کارتان مفید است بررسی کنید
اندازه گیری و بررسی یکی از بزرکترین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. معیارهای بیشتری برای جستجو برای هر روش بازاریابی وجود دارد و گوگل همیشه با گوگل آنالیتیکس، نوآوری می کند. جستجوی حاصل از داده های فراوان، مسئولیت پاسخگویی به فرمت های تبلیغاتی را بیشتر می کند. در هرحال این داده های زیاد در آنالیز، سستی و کندی ایجاد می نماید. از این داده های زیاد بپرهیزید و ۴ تا ۵ معیار در نظر بگیرید که نیاز به بهبود دارند.
- مشکلی دارید؟ جواب خود را در پست فروم بگیرید
- منبع : بیست اسکریپت لطفا رعایت کنید