Laradesk نام یک اسکریپت تجاری بر پایه php است که با استفاده از آن قادر به راه اندازی و مدیریت خدمات پشتیبانی آنلاین خواهید بود. در این سیستم مشتریان می توانند سوالات و حتی نظرات خود را در قالب تیکت ارسال کنند و نمایندگان و پشتیبان ها می توانند از طریق همین پلتفرم به صورت آنلاین به مشتریان پاسخ دهند. اسکریپت Laradesk دارای رابط کاربری بسیار تمیز و ساده است، از این رو مشتریان شما می توانند تیک های خود را تنها با چند کلیک مدیریت کنند. همچنین در هر پاسخ به تیکت های مشتریان، اعلانی به ایمیل آنها ارسال می شود.
از مهم ترین قابلیت های اسکریپت Laradesk می توان به قابلیت پاسخ دهی به تیکت ها با با دو کلیک، امکان دسته بندی تیکت ها، قابلیت مشاهده لیست تیکت های پاسخ داده نشده، قابلیت دسته بندی تیکت ها بر اساس زمان ارسال، امکان پاسخگویی مشتریان به تیکت ها از طریق ایمیل با یک کلیک، قابلیت ایجاد پاسخ های آماده برای پاسخگویی سریع تر به مشتریان و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد. Laradesk یک اسکریپت کاملا واکنشگرا می باشد که با تمامی دستگاه ها و نمایشگرهای کوچک و بزرگ از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ کاملا سازگار است. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات اسکریپت راه اندازی سیستم تیکیت پشتیبانی Laradesk اشاره خواهیم کرد.
امکانات اسکریپت راه اندازی سیستم تیکیت پشتیبانی Laradesk
- امکان مشاهده آمار تیکت های بازشده در قالب نمودار سالانه و ماهانه
- قابلیت مشاهده تعداد تیکت های باز در داشبورد مدیریت
- قابلیت مشاهده تعداد تیکت های حل شده در داشبورد مدیریت
- قابلیت تعیین پشتیبان برای پاسخگویی به هر دسته بندی از تیکت ها
- امکان تعیین زمان برای پاسخگویی
- قابلیت مشاهده تعداد تیکت هایی که هنوز به هیچ پشتیبانی اختصاص داده نشده اند
- قابلیت برچسب گذاری تیکت ها
- قابلیت مرتب سازی تیکت ها بر اساس بخش
- امکان در اولویت قرار دادن تیکت های خاص
- امکان مدیریت کاربران و نقش های کاربر
- قابلیت ترجمه تیکت ها
- سازگاری با انواع مرورگرها مانند: Firefox, Safari, Opera, Chrome, Edge
- قابلیت پیوست فایل به تیکت
- و بسیاری امکانات دیگر
- دانلود حجم 10 مگابایت
- پیش نمایشپیش نمایش آنلاین
- مشکلی دارید؟ جواب خود را در پست فروم بگیرید
- منبع : بیست اسکریپت لطفا رعایت کنید
برای نصب اسکریپت فایل documentation.html را مطالعه نمایید.